Dat mag ik uitzoekenquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:48 schreef golfer het volgende:
We zitten ook al weer maanden te wachten op de nieuwe afleveringen van LOST.
Enne, SOL/Pizza/Mascara, welk sterrenrestaurant heeft het BAASJE in gedachten?
knijp me eensquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
SOL, je bent in één grote verwen-glijbaan terechtgekomen de laatste maanden, en dat allemaal dankzij HEM.
Je gaat toch wel taartjes eten vandaag eej dudequote:Op donderdag 17 januari 2008 07:10 schreef Duderinnetje het volgende:
Eindelijk mijn platen weer draaien!Ik ben jarig en heb een pickup gekregen!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
En een cd![]()
![]()
Fijne dag allemaal, ik ben werken zo
Hoe gaat het met Bente nu Tezz?quote:Op donderdag 17 januari 2008 07:42 schreef Tezz het volgende:
Goedemorgen! Feli Dude, leuk hoor!!!! Jij bent al net zo blij als ik op je verjaardag, super!
En ik ga weer werken vandaag. Slaaf van de maatschappij die ik ben.
Prima! Ongelofelijk hoe snel die ukkies weer bijtrekken zeg.....Ze ging maandag heel stoer naar school en liet trots haar gapende gat zien. Nu is de 'nieuwigheid' er af en lijkt het wel alsof het nooit gebeurd is, woehaha....Wel een raar gezicht, zo zonder voortandjes....quote:Op donderdag 17 januari 2008 07:53 schreef PizzaPunt het volgende:
[..]
Hoe gaat het met Bente nu Tezz?
Jahhh bikkels zijn die kleintjes he.quote:Op donderdag 17 januari 2008 07:56 schreef Tezz het volgende:
[..]
Prima! Ongelofelijk hoe snel die ukkies weer bijtrekken zeg.....Ze ging maandag heel stoer naar school en liet trots haar gapende gat zien. Nu is de 'nieuwigheid' er af en lijkt het wel alsof het nooit gebeurd is, woehaha....Wel een raar gezicht, zo zonder voortandjes....
En bedankt voor je lieve berichtjes op hyves!
Mooi! Heb je extra tijd om je voor te bereiden op het gesprek vanmiddagquote:Op donderdag 17 januari 2008 08:46 schreef cul_non_kul het volgende:
Weinig file, vlot op de zaak, dus ff een noodle maken en een koffie tappen![]()
Owh nee.... dat shite apparaat is kaduuk![]()
Geen kofiie, geen heet water voor de noodles
Petit restaurant L'étoile?quote:Op donderdag 17 januari 2008 08:49 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Mooi! Heb je extra tijd om je voor te bereiden op het gesprek vanmiddag![]()
Ik wil uit eten in een sterrenrestaurant jah!
ik ga even lezen denk ikquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:11 schreef cul_non_kul het volgende:
Psst, ga jij eens gewoon even wat nuttigs doen IRL
mascara-klodder it isquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:20 schreef AKnynke het volgende:
Welkom back SoL! Ik moet zeggen dat ik Pizzapunt en Mascararo (?) ook wel leuk vond, kun je die er ook niet inhouden?
En succes vanmiddag Cul!
En wat fijn dat het met Bente zo goed gaat Tezzz!
Voor de rest: Goeiemorgen! Koffie....
quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:13 schreef Liejannuh het volgende:
Gefeliciteerd Duderinnetje!![]()
En succes vanmiddag Cul!
Tijd voor een nieuwe! Voorstel: Broccoli-stronk. Ook nog CUL gerelateerd, en het is gewoon een tof woord!quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:24 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
mascara-klodder it is![]()
Daar post ik meestal mee als ik undercover ga, ondanks dat bijna iedereen wel weet dat ik mascara-klodder ben, en nu dus helemaal
poesje is lievvvvquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:29 schreef KrnKje het volgende:
Mogguh!
Lekker geslapen en t poesje heeft (nog) niks gesloopt...
Gisterenavond waren we d'r kwijt:
[ afbeelding ]
Vandaag studeren, morgen herkansing...
is idd een leuke, maar ik kan nu al al mijn klonen niet uit elkaar houden, heb er nog een paar nlquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:29 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe! Voorstel: Broccoli-stronk. Ook nog CUL gerelateerd, en het is gewoon een tof woord!
quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:29 schreef KrnKje het volgende:
Mogguh!
Lekker geslapen en t poesje heeft (nog) niks gesloopt...
Gisterenavond waren we d'r kwijt:
[ afbeelding ]
Vandaag studeren, morgen herkansing...
Succes!quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:26 schreef cul_non_kul het volgende:
't Wordt een interessant dagje vandaag
Jahquote:
Tx D_Hquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:49 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Succes!
Ik heb zo'n dagje morgen. Een financieel consultant had mij een tijdje geleden benaderd. 2 gesprekken gehad en nu wouden ze nog een assessment. Heb dat maar even af gekapt. Ik wil eerst morgen met ze om tafel zitten over het betalen van de studie, de tijd die ik daarvoor krijg, de functie waarin ik kom, de flexibiliteit en of ik mijn aansturende functie behoudt.
Dobby is its namequote:Op donderdag 17 januari 2008 09:31 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
poesje is lievvvv![]()
![]()
heeft het beestje btw een naam?
succes met studeren en de herkansing
idd, als zij niet de garantie kunnen geven dat ik dezelfde vrijheid om flexibiliteit krijg om mijn opleiding te doen (in de dal uurtjes vindt mijn huidige baas het best dat ik studeer op het werk) en de kosten er niet volledig voor dekken heeft het geen zin om verder te praten.quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:03 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Tx D_H
First things first indeed.
Randvoorwaarden borgen, positie op safe en je hebt een betere basis.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:05 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
idd, als zij niet de garantie kunnen geven dat ik dezelfde vrijheid om flexibiliteit krijg om mijn opleiding te doen (in de dal uurtjes vindt mijn huidige baas het best dat ik studeer op het werk) en de kosten er niet volledig voor dekken heeft het geen zin om verder te praten.
En zeker niet om nog een volledig dag vrij te nemen voor een assessment.
Dat gaan ze niet doen denk ik, maar goed punt om eens over te beginnen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:07 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Tenzij je er een vergoeding voor geboden wordt, die je inkomstenderving compenseert
Hoe kan dat nou, de wachtkamer hier is overvolquote:Op donderdag 17 januari 2008 10:49 schreef cul_non_kul het volgende:
GM Euc...
De koffie is op, de wachtkamer leeg
quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou, de wachtkamer hier is overvol
Neem jij wat patjes over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |