Mocht je advies willen geef je maar een gil, ben bij nogal wat restaurants geweestquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:33 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
neuh denk niet dat dat iets uitmaakt heur![]()
ik ga volgende week eens even googlen op bovenstaande restaurants, tnx
Hij is weer thuis! Tis een fikse keelontsteking (en buikgriep) dus hij is echt enorm gammel....quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:39 schreef Bluezz het volgende:
Sterkte DE
Thuis werken? Helaas kan het niet bij ons
Bijnaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 17 uur
kan hij beter zelf vertellenquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:34 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja die zag ik net
Maareuh wat gaat je vent doen??
heeft hij anti-biotica gekregen oid?quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:41 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Hij is weer thuis! Tis een fikse keelontsteking (en buikgriep) dus hij is echt enorm gammel....
(zus nu ook, die ligt op bed met koorts en heeft ook buikgriep...)
Zwager is de last man standing.
Mijn zwager belt vanavond ff, die heeft het ineens erg druk nu.quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:47 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
heeft hij anti-biotica gekregen oid?
En het was ook errug koud! Moest op de fiets kind uit school halen en ik was echt niet amused toen ik buiten kwam! Dan kan in mijn hart wel de zon altijd schijnen, maar ben toch erg blij dat ik niet meer de deur uit hoeft vandaag!quote:
Oe! Pas maar op als je op ziekebezoek gaat dan!quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:41 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Hij is weer thuis! Tis een fikse keelontsteking (en buikgriep) dus hij is echt enorm gammel....
(zus nu ook, die ligt op bed met koorts en heeft ook buikgriep...)
Zwager is de last man standing.
Doe ik nietquote:Op donderdag 17 januari 2008 17:06 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oe! Pas maar op als je op ziekebezoek gaat dan!
Ik zit straks wel warm maar wel in de file. Tot vanavond allemaalquote:Op donderdag 17 januari 2008 17:05 schreef Tezz het volgende:
[..]
En het was ook errug koud! Moest op de fiets kind uit school halen en ik was echt niet amused toen ik buiten kwam! Dan kan in mijn hart wel de zon altijd schijnen, maar ben toch erg blij dat ik niet meer de deur uit hoeft vandaag!
quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:26 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ik zit straks wel warm maar wel in de file. Tot vanavond allemaal
Niet echt nee. Ik heb mijn kind weg kunnen houden bij het kinderdagverblijf, maar op school is het al niet echt anders. Als er eentje ziek is, kun je er donder op zeggen dat binnen een week de hele klas aan de beurt is geweest.quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:09 schreef DarkElf het volgende:
[..]
kinderbacillen zijn heel hardnekkig blijkbaar![]()
(volgens mij is het ook helemaal niet gezond zo'n kinderdagverblijf, als je hoort hoe vaak iedereen ziek is)
Hij gaat maar twee dagen want ze werken allebei er 4 dus dat is goed geregeld denk ik... en ik denk ook wel dat een kdv niet slecht is hoor maar die eeuwige kwaaltjes daar!quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:28 schreef Tezz het volgende:
[..]
Niet echt nee. Ik heb mijn kind weg kunnen houden bij het kinderdagverblijf, maar op school is het al niet echt anders. Als er eentje ziek is, kun je er donder op zeggen dat binnen een week de hele klas aan de beurt is geweest.
Oh maar ik bedoelde ook niet dat het slecht was! Tis alleen als er eentje ziek is, dan hebben ze het allemaal binnen de korste keren. En dat is ook niet te voorkomen natuurlijk, zeker een griepvirus is gewoon erg besmettelijk!quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:31 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Hij gaat maar twee dagen want ze werken allebei er 4 dus dat is goed geregeld denk ik... en ik denk ook wel dat een kdv niet slecht is hoor maar die eeuwige kwaaltjes daar!
(En dus zijn zus en zwager ook om de haverklap verkouden enzo)....
Maar goed, dat wordt dus niet beter op school
Boeiend inderdaad. Praten over bacillen en kids. Altijd een boeiende combi.quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:47 schreef DarkElf het volgende:
kortom; kinderen zijn vies... bah
oh dacht ook niet dat je dat bedoelde hoor over het kdv... mijn boeit het eerlijk gezegd allemaal niet zo![]()
Tis een van de weinige tv-progamma's die ik echt graag wil zien! Ben niet zo'n tv-kijker, maar voor Wie Is De Mol blijf ik thuis! En als dat echt niet gaat dan kijk ik de uitzending altijd terug..........Vind het gewoon een leuk programma!quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:58 schreef DarkElf het volgende:
Oh ja, goed dat je het zegt... ik vergeet het steeds (de voorgaande jaren) dus probeer nu mijn best te doen om het wel eens echt te volgen
Verrek, Tezz mijn pratende TV gidsquote:Op donderdag 17 januari 2008 17:55 schreef Tezz het volgende:
[..]
Boeiend inderdaad. Praten over bacillen en kids. Altijd een boeiende combi.
Iets anders: vanavond weer Wie is de Mol op tv!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |