Goedzoquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:33 schreef mascara-klodder het volgende:
Heb wel gedaan wat ik moest doen de afgelopen 2 dagen, dat is het belangrijkste
morgen weer, hou me nu wel ff rustig en beperk me alleen even tot dit topicquote:
Dat zei ik eerder ook tot ik HEM weer ontmoettequote:Op woensdag 16 januari 2008 21:41 schreef AKnynke het volgende:
Argh, mannen..![]()
Ik ga maar in het klooster denk ik!
Wie wat waar? Die duutser weer?!quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:41 schreef AKnynke het volgende:
Argh, mannen..![]()
Ik ga maar in het klooster denk ik!
quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:35 schreef DarkElf het volgende:
Mijn uiensoep was echt serieus zoooooo lekker!![]()
De uien waren zo zacht en heerlijk zoet!
Voor herhaling vatbaar
Oh, ik weet wel zeker dat er oké mannen zijn. Maar, die kunnen ook erg lastig zijn!quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zit nu aan de kokosstukjes, lang geleden, maar zooooo lekker
nynke, er zíjn wel oké-mannen hoorsoms zie je ze niet meteen, en duurt het een paar jaar
Daar ging het al fout hequote:Op woensdag 16 januari 2008 18:59 schreef Euc- het volgende:
Hey D_H, nu op sbs, een kerel die met zn ninja onderuit is gegaan en 15 ribben heeft gebroken. Leuk he? Motorrijden![]()
wat bluezz zegt ook dusquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
nynke, er zíjn wel oké-mannen hoorsoms zie je ze niet meteen, en duurt het een paar jaar
zijn jij en euc nu echt zo wanhopigquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:00 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Daar ging het al fout he
Nyn, er zijn wel oke mannen hoor
Ik drink wel een fles wijn leeg, dan slaap ik overal doorheenquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:01 schreef PizzaPunt het volgende:
[..]
wat bluezz zegt ook dus![]()
ohja DE: uiensoep zelfgemaakt is zooooo lekker en zorgt ook voor van die intieme momenten onder de dekensdaar kan geen unox tegenop
lijkt soms wel he? tis hier een je reinste parade lijkt het soms welquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:01 schreef PizzaPunt het volgende:
[..]
zijn jij en euc nu echt zo wanhopig
quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:01 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ik drink wel een fles wijn leeg, dan slaap ik overal doorheen
Nee, ik probeer haar op te vrolijken. Ik heb Bluezz tochquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:01 schreef PizzaPunt het volgende:
[..]
Stereo niet vergeten he!quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:01 schreef PizzaPunt het volgende:
[..]
glkkg heeft justmattie een dinnetje anders hadden we er weer zo'n hitsig man-geval erbijquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:02 schreef DarkElf het volgende:
[..]
lijkt soms wel he? tis hier een je reinste parade lijkt het soms wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |