SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
* KrnKje gaat er vandoor, kon zo snel geen plaatje van een volleybal vinden die iets met koken van doen had...quote:Op maandag 14 januari 2008 20:55 schreef cul_non_kul het volgende:
En wat voor bal (alweer een topic vol, SC is toch niet helemaal slow)
He who must not be namedquote:Op maandag 14 januari 2008 21:01 schreef FleshWound het volgende:
Als SOL HEM zegt moet ik altijd aan Voldemort denken
ik moest googlenquote:Op maandag 14 januari 2008 21:01 schreef FleshWound het volgende:
Als SOL HEM zegt moet ik altijd aan Voldemort denken
Jij moet ook stoppen met damn zeggen, Milou blijft het maar zeggenquote:
quote:Op maandag 14 januari 2008 20:59 schreef Stereotomy het volgende:
psst, JIJ,ben je er al over uit welke shampoo het wordtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
Ik zag dat ik nog een L'Oreal Elvive in de voorraadkast had liggen, dus die wordt het dan maar.quote:Op maandag 14 januari 2008 21:19 schreef justmattie het volgende:
[..]
ben je er al over uit welke shampoo het wordt
vind ik ook altijd een fijn merkquote:Op maandag 14 januari 2008 21:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zag dat ik nog een L'Oreal Elvive in de voorraadkast had liggen, dus die wordt het dan maar.
Ik ga geen shampoo van mijn huisgenootjes gebruikenquote:Op maandag 14 januari 2008 21:44 schreef justmattie het volgende:
ik gebruik gewoon troep wat er staat, die in die paarse fles, of gewoon appie H huismerk
zie ik mn ouders en zusje niet voor aan Steerquote:Op maandag 14 januari 2008 21:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ga geen shampoo van mijn huisgenootjes gebruiken
Wie weet hebben ze erin geëjaculeerd
truste jmquote:Op maandag 14 januari 2008 21:53 schreef justmattie het volgende:
[..]
zie ik mn ouders en zusje niet voor aan Steer![]()
![]()
![]()
Ik gaat mn nest opzoeken, ciao
Ja jaquote:Op maandag 14 januari 2008 21:12 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik moest googlen![]()
sorry geen hp fan hier
Ja, bedankt he. Ik google ook op Voldemort en kom uit op Wikipedia. Eén uur later ben ik nog steeds aan het lezen terwijl ik aan m'n studie moet.quote:Op maandag 14 januari 2008 21:12 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik moest googlen![]()
sorry geen hp fan hier
Oh jee. Dat beloofd weer heel veel nalezen elke dag.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:07 schreef motorbloempje het volgende:
maar, ik heb nu vakantie tot 12 februari![]()
dus ik kan jullie lekker vervelen
heb wel genoeg te doen hoorquote:Op maandag 14 januari 2008 22:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh jee. Dat beloofd weer heel veel nalezen elke dag.
Sow...pls...ik heb nu al moeite om het bij te houden ....quote:Op maandag 14 januari 2008 22:07 schreef motorbloempje het volgende:
haaaaaaaai![]()
jeetje, jullie gaan hard
maar, ik heb nu vakantie tot 12 februari![]()
dus ik kan jullie lekker vervelen
quote:Op maandag 14 januari 2008 20:59 schreef Stereotomy het volgende:
psst, JIJ,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK-leek als ik ben moest ik nog even uitvissen wat die spoiler was, aerodynamica viel af, alsook de link naar het werkwoord "to spoil"
Alea jacta est
Gewoon, dat ik me kan voorstellen dat ik naast je zit, en denk: "Gezellig"quote:Op maandag 14 januari 2008 22:23 schreef motorbloempje het volgende:
'gezellig blond'wat moet ik me daar bij voorstellen
![]()
Wtfquote:Op maandag 14 januari 2008 22:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gewoon, dat ik me kan voorstellen dat ik naast je zit, en denk: "Gezellig"
ah, okquote:Op maandag 14 januari 2008 22:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gewoon, dat ik me kan voorstellen dat ik naast je zit, en denk: "Gezellig"
ik heb deel 1 vh boek hier liggen, paar keer geprobeerd er wat aan te vinden aangezien de halve wereld zo lyrisch over hp doet, maar na een paar blz heb ik het al gehad....sorry, ik vind er geen hol aanquote:Op maandag 14 januari 2008 22:08 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Ja, bedankt he. Ik google ook op Voldemort en kom uit op Wikipedia. Eén uur later ben ik nog steeds aan het lezen terwijl ik aan m'n studie moet.
Ik heb deel 1 van Muck geleend en in een ruk uitgelezenquote:Op maandag 14 januari 2008 22:57 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik heb deel 1 vh boek hier liggen, paar keer geprobeerd er wat aan te vinden aangezien de halve wereld zo lyrisch over hp doet, maar na een paar blz heb ik het al gehad....sorry, ik vind er geen hol aan![]()
zelfde geldt btw voor lotr
Dit was toch het SpeedChat topicquote:Op maandag 14 januari 2008 23:01 schreef Bluezz het volgende:
Heeeeeeeee, niet zo hard, tante bloes kan het niet bijhouden zo
ik kan me er gewoonweg niet in verplaatsen/door mee laten slepen, het boeit me zo erg niet wat dat kutjong voor avonturen beleeftquote:Op maandag 14 januari 2008 23:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb deel 1 van Muck geleend en in een ruk uitgelezen![]()
Nu ben ik geloof ik verslaafd
dat dusquote:
Slaap tijd voor heul veul mensjesquote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:27 schreef cul_non_kul het volgende:
Stilletjes hier ?
Heerlijk toch? Blijf je tenminste een beetje bij... ik ben nu Red Dragon aan het kijken (2e keer), wel een aardige filmquote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:27 schreef cul_non_kul het volgende:
Stilletjes hier ?
niet voor mijquote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:28 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Slaap tijd voor heul veul mensjes
Hoiquote:Op dinsdag 15 januari 2008 01:08 schreef AKnynke het volgende:
Zo, ook weer terug van volleybal. De palmpjes in de kantine smaakten prima!
Brussel ken ik dus totaal niet!quote:Op maandag 14 januari 2008 23:29 schreef Den_Haag het volgende:
DE, woensdag ben ik weer in Antwerpen!!!![]()
Helaas moet ik lunchen in Brussel met een klant
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:12 schreef Euc- het volgende:
Volgens een vriendin moet ik aan de vrouw, dus heeft ze een date voor me geregeld wanneer ik uit het gips ben![]()
Mogguh...quote:
Ga je ons wel foto's laten zien Krnkje?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:58 schreef KrnKje het volgende:
[..]
Mogguh...
Ik ga maar de focus op m'n herkansing van vrijdag leggen, dan zie ik wel met calculus dinsdag...
Morgen poesje ophalen![]()
![]()
Ongeduldige ik wil d'r NU! Maar asiel moet 14 dagen wachten voordat ze katjes mogen plaatsen...
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:59 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ga je ons wel foto's laten zien Krnkje?
Succes PPquote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:31 schreef PizzaPunt het volgende:
Jah heb een ban, zelf om gevraagd, kreeg 'm niet dus toen maar tubgirl gepost, moet de komende dagen ff aan de slag hier, en fok! leidt te veel af. Dus dit is ook mijn eerste en laatste post met dit account
Have fun de komende dagen
Ik ook! laten we afspreken niet meer te posten tot 5 uur!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Succes PP![]()
Eigenlijk moet ik ook een ban aanvragen
En *&@#(&@#*@#&(#& ik moet ook eens studeren. Bah.
Misschien is dat bij de echt slimme mensen ook wel helemaal niet het gevalquote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:53 schreef FleshWound het volgende:
Waarom heeft niemand me ooit verteld dat je met een studie Civiele Techniek al je vrije tijd vaarwel kan zeggen?![]()
Omdat dan, net als bij elektrotechniek, NIEMAND meer voor de studie kiestquote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:53 schreef FleshWound het volgende:
Waarom heeft niemand me ooit verteld dat je met een studie Civiele Techniek al je vrije tijd vaarwel kan zeggen?![]()
Tss.. Nog maar 2 dagen te gaan, dan ben ik er van af! Dan heb ik twee, en misschien wel drie weken vakantie. Hangt er een beetje vanaf of het bedrijf waar ik ga werken ook aan carnaval doet.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:00 schreef Den_Haag het volgende:
@Euc![]()
@SOL
@Nynke, niet zeuren gewoon posten
Nee, gebakken eitje, met de paar stukjes pancetta die ik nog over heb er onder!!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:06 schreef Euc- het volgende:
Ik zou hem koken, of misschien toch pocheren, hoewel roerei ook wel lekker is
Nou! Sla je slagquote:
Wat zonde!!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:40 schreef AKnynke het volgende:
(1 voorwaarde: ik lust absoluut geen tomaten!)
Ja, dat vind ik ook. Maakt het leven namelijk heel moeilijk! Maar ja, ik vind het echt heel erg vies.quote:
Je hebt ook nog een zusje?!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:43 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook. Maakt het leven namelijk heel moeilijk! Maar ja, ik vind het echt heel erg vies.
Voor morgen weet ik trouwens al wat ik ga eten, mijn zusje komt namelijk eten, en ze is nog risotto-maagd...
Hoe kansloos!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:02 schreef Den_Haag het volgende:
Wat zijn hun hyves?
En zijn ze net zo lang?
Jaja...zou ik ook zeggen...quote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:02 schreef Den_Haag het volgende:
Wat zijn hun hyves?
En zijn ze net zo lang?
Een uitstapje vanuit CUL kan geen kwaadquote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:20 schreef Bluezz het volgende:
Wat een schatje!!
Ga je lekker veel foto's spammen in F&F krnk?
Ja, denk het wel! Heb nu al honger!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:58 schreef Den_Haag het volgende:
Ook lekker toch?
Ik ben helemaal helemaal totaal compleet van top tot teen dol op schildpadkatjesquote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:15 schreef KrnKje het volgende:
Oooh, morgen poesje ophalenkan echt niet wachten
Weet niet meer of ik deze al geplaatst had:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Tubgirl geplaatst zodat ze niet meer online mag/kan omdat ze moet stofzuigen in huis?quote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tubgirl geplaatst zodat ze niet meer online mag/kan omdat ze moet stofzuigen in huis?
Ofzoietsdergelijks
Als het goed is ziet je huisje er weer blinkend schoon uit.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:17 schreef cul_non_kul het volgende:
pfff en nu dan echt naar huis.....
Ja of je badkuip ligt onder de poep.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Als het goed is ziet je huisje er weer blinkend schoon uit.
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja of je badkuip ligt onder de poep.
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:34 schreef Stereotomy het volgende:
Ja of je badkuip ligt onder de poep.
vertel dan ook even erbij dat ik al vanaf zondag in Delft benquote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:16 schreef cul_non_kul het volgende:
score:
-geen blinkend huis
-twee dode muizen (waarvan bij eentje rigo mortis is ingetreden, de andere lijkt het slachtoffer te zijn
van dierlijk geweld, ik zie bijtsporen en bloedspetters en het diertje vormt niet meer een geheel)
- afwas staat er nog
- bed niet opgemaakt
- badkuip is schoon
Eerst maar eens een hapje eten (gemakkelijk vandaag: een quiche van de AH met 35% korting)
Wat een schatjequote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:15 schreef KrnKje het volgende:
Oooh, morgen poesje ophalenkan echt niet wachten
Weet niet meer of ik deze al geplaatst had:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Dat liet zich raden, immers je zou de muizen hebben afgedektquote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:43 schreef PizzaPunt het volgende:
[..]
vertel dan ook even erbij dat ik al vanaf zondag in Delft ben![]()
En ben weer weg, fijne avond allemaal
Oh ja? Als je dit nog leest, donderdagavond even een wijntje doen? Of ben je dan alweer weg?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:43 schreef PizzaPunt het volgende:
[..]
vertel dan ook even erbij dat ik al vanaf zondag in Delft ben![]()
En ben weer weg, fijne avond allemaal
Heb ik al eind jaren 70 gedaan, zo'n ANTI-slipcursus.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:16 schreef Leintjeuh het volgende:
Hallo lieffies! Alles goed hier? Kheb vandaag hele leuke slipcursus gedaan, aanrader voor iedereen!
Zijn dat BN'ers?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:24 schreef golfer het volgende:
Rob Slotemakers en Jantje Lammers
Bekende autocoureurs.quote:
En dan schrijf je je recensie?quote:
Eucie tochquote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:17 schreef Euc- het volgende:
Ja.
je kunt ook gewoon om een ban vrágen.. natuurlijkquote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tubgirl geplaatst zodat ze niet meer online mag/kan omdat ze moet stofzuigen in huis?
Ofzoietsdergelijks
Kheb een slip- en grip basiscursus gedaan van de ANWB. Cursus was inclusief gebruik van een (maximaal 8 maanden oude) VW golf, Jetta of Passat.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:01 schreef justmattie het volgende:
Slipcursus, altijd handig.:) Wil ik ook nog wel gaan doen.
Heb je het met je eigen auto gedaan, of een van de slip-school
Erg leuk is dat altijd. Heb er laatst eentje gehad in Etten-Leur.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:16 schreef Leintjeuh het volgende:
Hallo lieffies! Alles goed hier? Kheb vandaag hele leuke slipcursus gedaan, aanrader voor iedereen!
jamaar, dan krijg je meteen een week. Tubgirl is "maar"48 uurquote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je kunt ook gewoon om een ban vrágen.. natuurlijk
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:42 schreef beunkster het volgende:
Sinds vandaag eindelijk een fatsoenlijke digitale thermometer in huis!
Nu wil ik dat DIY sous vide koken eens uitproberen.
Iemand dat al eens gedaan?
Zie hier voor de link trouwens
Lekkerste vind ik altijd als het pak chocomel 1 dag open in de koelkast heeft gestaan, met een beetje eruit gehaald. Dus open maken; 1 glas opdrinken en het pak een dag in de koelkast laten staan. Dan word ie zo lekker dik en romig, heerlijkquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:44 schreef Stereotomy het volgende:
Damn, 1 liter chocolademelk opgedronken vandaag.
Ja, dat is een erg gaaf ding daarvoor. Maar kost ook een paar cent... ik ben benieuwd hoe het zal gaan uitpakken.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:44 schreef Euc- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toen ik bij de librije op de roti stond deden we daar heel veel mee, we hadden dan wel een speciaal apparaat daarvoor; de roner, echt een top ding. Duiven, lamsvlees, kinnebak, schaap, noem het maar op.
De hele set kost idd een 2000 euro, maar ach, dan heb je ook watquote:Op woensdag 16 januari 2008 00:15 schreef beunkster het volgende:
[..]
Ja, dat is een erg gaaf ding daarvoor. Maar kost ook een paar cent... ik ben benieuwd hoe het zal gaan uitpakken.
Binnenkort maar eens proberen met een paar biefstukjes.
Kinnebak is het stuk vlees dat onderin kaak zit van een varken, beetje lastig uit te leggenquote:Op woensdag 16 januari 2008 00:24 schreef Bluezz het volgende:
Wat is een kinnebak, Euc?
Het lijkt trouwens wel een hartslagcontroleapparaat van de eerste hulp of zo
Zo bij de kin, zeg maar?quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:27 schreef Euc- het volgende:
[..]
Kinnebak is het stuk vlees dat onderin kaak zit van een varken, beetje lastig uit te leggen
M'n onderkin??quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:39 schreef Euc- het volgende:
[..]
Het zachte vlees wat je voelt onder je kin idd
De onderkin van het varken dus?quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:39 schreef Euc- het volgende:
Het zachte vlees wat je voelt onder je kin idd
Die van jou zit toch stukken lager?quote:
quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Die van jou zit toch stukken lager?
Nee, ik geloof ook niet dat die er zijn! Is er ook nog een langere versie van Stereo?quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:44 schreef Stereotomy het volgende:
Hebben we ook foto's van het 3e zusje van Nynke?
Nee, jij moet maar een flink eind bukken of anders op de knietjes.quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:46 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Nee, ik geloof ook niet dat die er zijn! Is er ook nog een langere versie van Stereo?
The extended version of Stereo?quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:46 schreef AKnynke het volgende:
Nee, ik geloof ook niet dat die er zijn! Is er ook nog een langere versie van Stereo?
Maar het idee is goed! Zat mensen hier in de buurt dunkt me, en die hageneesch kan de rest oppikken in zn leasebak met gratis kilometersquote:
Sorry, wij zijn dan uit in Rotterdamquote:Op woensdag 16 januari 2008 00:57 schreef Stereotomy het volgende:
Zeg wanneer gaan we eens een minimeet houden? Misschien kunnen we wel naar de Rooi Pannen-restaurant hier in hartje Eindhoven. Niet te duur, binding met Eucen vier gangen, als ik me niet vergis.
http://www.dewittetafel.nl/
26 januari 2008 - 19:00 's avonds. Iemand voor?
Niet goed genoeg voor de voedselsnobbisten hier in CUL, vrees ikquote:Op woensdag 16 januari 2008 01:40 schreef Sebasser het volgende:
Een pannenkoekenrestaurant zou toffer zijn.
ik ben er sowieso niet dan, en HIJ ook nietquote:Op woensdag 16 januari 2008 01:40 schreef Stereotomy het volgende:
Zou een vrijdagavond rond 19:00 in het algemeen jullie uitkomen, of is dat lastig met werken?
In het *algemeen*, mutsquote:Op woensdag 16 januari 2008 01:42 schreef PizzaPunt het volgende:
[..]
ik ben er sowieso niet dan, en HIJ ook niet
Ik open over een week mijn eigen pannenkoekenrestaurant, uit huis.quote:Op woensdag 16 januari 2008 01:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Niet goed genoeg voor de voedselsnobbisten hier in CUL, vrees ik
Alhoewel in Eindhoven er wel 1 erg goed pannekoekenrestaurant is. Die andere, staat op hun menukaart, haalt de pannekoeken ergens anders vandaan en magnetront het even warm voor het serveren.
Nee, een algemene *vrijdag* bedoelde ik, niet die specifieke vrijdagquote:Op woensdag 16 januari 2008 01:44 schreef PizzaPunt het volgende:
[..]
dacht dat wij ook bij het algemene hoorden
Klinkt als een prima business plan. Ik wil wel klant zijn.quote:Op woensdag 16 januari 2008 01:43 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik open over een week mijn eigen pannenkoekenrestaurant, uit huis.
Ik denk dat ik miljoenen ga verdienen.
een 'algemene' vrijdag kunnen wij dus nooit, zaterdag welquote:Op woensdag 16 januari 2008 01:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, een algemene *vrijdag* bedoelde ik, niet die specifieke vrijdag
Okeequote:Op woensdag 16 januari 2008 01:47 schreef PizzaPunt het volgende:
[..]
een 'algemene' vrijdag kunnen wij dus nooit, zaterdag wel
Ik kom nog wat geld tekort, wat denk je van business-partner?quote:Op woensdag 16 januari 2008 01:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Klinkt als een prima business plan. Ik wil wel klant zijn.
sorryquote:Op woensdag 16 januari 2008 01:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Okee
Dan valt de ROC-restaurant af.
We kunnen nog altijd gaan Japanneren bij Yokohama in Eindhoven, maar da's een beetje mainstream, met de Teppanyaki.
Doe mij ook zo'n vriendquote:Op woensdag 16 januari 2008 01:49 schreef PizzaPunt het volgende:
[..]
sorryvriendlief werkt tot laat
![]()
Nu voor de derde keer richting bed, morgen weer vroeg dag![]()
Commanditaire Vennoot?quote:Op woensdag 16 januari 2008 01:48 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik kom nog wat geld tekort, wat denk je van business-partner?
neequote:Op woensdag 16 januari 2008 01:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Doe mij ook zo'n vriend
Tot morgen!
Dan heb ik college. Zaterdagquote:Op woensdag 16 januari 2008 01:40 schreef Stereotomy het volgende:
Zou een vrijdagavond rond 19:00 in het algemeen jullie uitkomen, of is dat lastig met werken?
Wat voor werk doe je eigenlijk?quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:30 schreef cul_non_kul het volgende:
Krijg onverwachts een uitnodiging voor een persoonlijk gesprek met de directeur ...
Hm, zal ik hem maar vertellen dat ik twee andere banen aangeboden kreeg in deze week?
Of blijf ik even tactisch zwijgen?
Dat zal ik zeker gaan doen. Mag wel blond zijn, maar zo stom ook weer niet...quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:01 schreef Den_Haag het volgende:
Heb je hem eerst wel goed gelezen Nyn?
Lijkt me inderdaad hectisch! Hoe lang werk je nu al voor deze werkgever?quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:03 schreef cul_non_kul het volgende:
PM in de telecom (Mobiele netwerken).
Tactisch zwijgen is wijzer....idd
Zijn aanbod zal de andere aanbiedingen bij lange na niet kunnen evenaren
Telecom Mobiel is een hectische wereld, ik switch om de zoveel tijd van baan en werk alleen op projectbasis.
Nynk: contractt wel goed onder de loupe gelegd??
iig wel gefeliciteerd![]()
quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:08 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Lijkt me inderdaad hectisch! Hoe lang werk je nu al voor deze werkgever?
Ik ook, heb alleen pas sinds om uur of 11 mn laptop aangezetquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:45 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
?? ik heb er al weer een halve werkdag opzitten
Klinkt als een Siberiaanse winterscriptiequote:Op woensdag 16 januari 2008 11:56 schreef AKnynke het volgende:
Helaas print m'n printer alleen maar witte blaadjes uit. Daar schiet ik niets mee op!
Witte letters op wit papier, dan krijg je dat he!quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:57 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Klinkt als een Siberiaanse winterscriptie
quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:00 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Witte letters op wit papier, dan krijg je dat he!
Het zou wat zijn. Een van de kabels van de printer zat niet helmaal goed vast...quote:
Gaat t nu wel goed?quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:07 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Het zou wat zijn. Een van de kabels van de printer zat niet helmaal goed vast...
maar natuurlijk. Ik heb zo'n heerlijke oude printer, die 6 bladzijden per minuut print. En voor officiele dngen kan ik hem niet gebruiken, want een de tekst recht op en bladzijde printen kan hij niet, en een blaadje per keer pakken is ook teveel gevraagd. Waardoor ik dus de bedrukte bladzijden tussen de witte bladzijden weg moet filteren. Maar ach, het is wel een printer!quote:
Dit is ook een HP, laserjet 6L. Afdankertje van m'n moeders werk.quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:29 schreef MPG het volgende:
Whehe
Klinkt als mijn HP 710c
Officiële zut print ik dan ok op de TU/e
Niet anders dan gisteren eigenlijk!quote:
te FOKken ?quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:31 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Niet anders dan gisteren eigenlijk!
Wat doe jij eigenlijk een hele dag? Kun je studeren met dat corset? Of ben je aan het werk, of doe je gewoon niets?
quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:32 schreef cul_non_kul het volgende:een slimmerik bij ons bestelde het verkeerde papier, het is geel.
Ziet er zonnig uit, maar voor officiele zaken totaal ongeschikt.
Nou, het komt vooral op dat laatste neer, aangezien ik mijn hoofd totaal niet kan bewegen, moet ik zo een rare houding aannemen om in mn boeken te kunnen kijken dat ik na 10 minuten gewoon pijn krijg in mn rug. Heeft overigens niets te maken met de operatie of het gips ofzo, ieder normaal mens zou van zo een houding pijn gaan krijgen. Is helaas niet te doen om wat voor school te doen op deze manier, dus nu is het veel internetten en tv/film/series enzo kijken en me wat vervelen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:31 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Niet anders dan gisteren eigenlijk!
Wat doe jij eigenlijk een hele dag? Kun je studeren met dat corset? Of ben je aan het werk, of doe je gewoon niets?
Maar je kunt je hoofd niet bewegen door dat corset neem ik aan? Lijkt me erg kut! Zeker dat niets doen. Even is dat altijd heerlijk, maar na een tijdje heb ik dat in ieder geval wel weer gehad. Zeker als alle mensen om je heen het wel druk hebben, en je dus voornamelijk in je eentje zit!quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:44 schreef Euc- het volgende:
[..]
Nou, het komt vooral op dat laatste neer, aangezien ik mijn hoofd totaal niet kan bewegen, moet ik zo een rare houding aannemen om in mn boeken te kunnen kijken dat ik na 10 minuten gewoon pijn krijg in mn rug. Heeft overigens niets te maken met de operatie of het gips ofzo, ieder normaal mens zou van zo een houding pijn gaan krijgen. Is helaas niet te doen om wat voor school te doen op deze manier, dus nu is het veel internetten en tv/film/series enzo kijken en me wat vervelen.
Zal vanaf maart wel serieus aan de bak moeten om alles af te krijgen, maargoed, het is niet anders.
Ja klopt, ik kan het wel af doen, maarja, wat voor nut heeft het gips dan als ik het niet consequent blijft dragen. Hoewel het soms heel erg aantrekkelijk is om het gewoon niet om te doen..quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:47 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Maar je kunt je hoofd niet bewegen door dat corset neem ik aan? Lijkt me erg kut! Zeker dat niets doen. Even is dat altijd heerlijk, maar na een tijdje heb ik dat in ieder geval wel weer gehad. Zeker als alle mensen om je heen het wel druk hebben, en je dus voornamelijk in je eentje zit!
Medische blunder tijdens mijn penisverkleiningquote:Op woensdag 16 januari 2008 13:18 schreef cul_non_kul het volgende:
Howcome jij in het gips Euc?
Ik heb het ff niet meegkregen en om het terug te gaan vinden in de SC zie ik ook ff niet zo zitten
Insmeren met koewiet en bakken in olly.. dan even blankkeren in de overr, dan nog even laten rusten in asbest.quote:
Nou, het is nog niet echt recht hoor, je zult altijd wel blijven zien dat ik een kromme rug heb (met kleren aan iig al een HEEL stuk minder dan het eerst was), ik had zo een erge vergroeiing dat ze het nooit echt veel rechter zullen kunnen krijgen. Maar alles is al een flink stuk rechter dan het eerst wasquote:Op woensdag 16 januari 2008 14:28 schreef cul_non_kul het volgende:
@ Euc: maar alles sal regkom nu? en je hoeft niet al te lang meer (alhoewel, zijn dat die 45 dagen? en hoelang zat je er dan al in....?)
@ Bluezz: havin' fun here
Kanonne....dat is niet misselijk, een halfjaar in het gips ....quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:47 schreef Euc- het volgende:
[..]
Nou, het is nog niet echt recht hoor, je zult altijd wel blijven zien dat ik een kromme rug heb (met kleren aan iig al een HEEL stuk minder dan het eerst was), ik had zo een erge vergroeiing dat ze het nooit echt veel rechter zullen kunnen krijgen. Maar alles is al een flink stuk rechter dan het eerst was![]()
Zit er nu een 4,5 maand in, moet nog anderhalve maand, begin maart ben ik ervanaf. Halfjaar in totaal dus..
Ach, tis niet andersquote:Op woensdag 16 januari 2008 14:58 schreef AKnynke het volgende:
He bah Euc, dat is kut!
Ik ben net bij het bedrijf geweest waar ik ga werken straks. Hoewel het contract nog niet af was was het toch nuttig. Gelijk mee geweest lunchen bij coffeelovers, etc. Het was in ieder geval gezellig!
Nu weer aan de scriptie.
Hahaha, die vreselijke lucht ben ik alweer anderhalve maand vanafquote:Op woensdag 16 januari 2008 15:00 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Kanonne....dat is niet misselijk, een halfjaar in het gips ....
Daarna fysiek weer op kracht komen neem ik aan (en die verschrikkelijke lucht zien kwijt te raken)
Dus je moeder moet je 's nachts ook voeden?quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:04 schreef Euc- het volgende:
[..]
Dus nu kan ik gewoon lekker elke dag douchen en het gips gaat 's nachts ook gewoon af, sindsdien slaap ik als een baby
Nee, als ik de fles voor het slapengaan neem kom ik de nacht net doorquote:Op woensdag 16 januari 2008 15:11 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Dus je moeder moet je 's nachts ook voeden?
Ach, dat moest er ook nog bij natuurlijk, the finishing pouch.quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:14 schreef Tezz het volgende:
Oh en ik maak de koekoek altijd met een snufje kameel
Verkeerde tent, of verkeerd gezelschap?quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:41 schreef Den_Haag het volgende:
Lunch in Brussel viel een beetje tegen. Hopen wordt het diner vanavond wat beter.
Klinkt als een Hollandse lunch ...quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:50 schreef Den_Haag het volgende:
Gewoon een beetje matig eten. Was bij een klant. Was een beetje sla en wat broodjes. niet echt speciaal en niet echt vullend
idd, heb ook voorgesteld om de verder vergaderingen buiten de deur te houden. Om te zorgen dat de mensen van de klant niet gestoord worden door collega'squote:Op woensdag 16 januari 2008 15:58 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Klinkt als een Hollandse lunch ...
Terwijl je in Brussel echt te gek uit eten kunt ...
Wij vergaderen op één kop koffie...dan gaat het lekker snel....quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:22 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
idd, heb ook voorgesteld om de verder vergaderingen buiten de deur te houden. Om te zorgen dat de mensen van de klant niet gestoord worden door collega's
Sisi, ik lees het nu nog voor de laatste keer door. Bedenk nu alleen dat ik bij alle in-text citations nog een paginanummer nodig heb. Dus, die ga ik vanavond nog even opzoeken.quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:04 schreef ColdFeet het volgende:
Nog even wat wiskunde doornemen vanavond, en dan ben ik er klaar voor!
En jij? Bijna klaar?
Bang is ze al helemaal niet meer... ze komt op schoot en loopt rustig wat rond... Nog wat onwennig aan vreemde geluiden, maar went echt super snel...quote:
Uit Vietnam?quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:36 schreef golfer het volgende:
Zo, de boodschappies zijn weer in huis.
Lekker stuk zeeduivelfilet gehaald bij ons viswinkeltje.
Ow wat goed zeg, hoe heet ze?quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:39 schreef KrnKje het volgende:
Bang is ze al helemaal niet meer... ze komt op schoot en loopt rustig wat rond... Nog wat onwennig aan vreemde geluiden, maar went echt super snel...
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |