Heb ik al eind jaren 70 gedaan, zo'n ANTI-slipcursus.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:16 schreef Leintjeuh het volgende:
Hallo lieffies! Alles goed hier? Kheb vandaag hele leuke slipcursus gedaan, aanrader voor iedereen!
Zijn dat BN'ers?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:24 schreef golfer het volgende:
Rob Slotemakers en Jantje Lammers
Bekende autocoureurs.quote:
En dan schrijf je je recensie?quote:
Eucie tochquote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:17 schreef Euc- het volgende:
Ja.
je kunt ook gewoon om een ban vrágen.. natuurlijkquote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tubgirl geplaatst zodat ze niet meer online mag/kan omdat ze moet stofzuigen in huis?
Ofzoietsdergelijks
Kheb een slip- en grip basiscursus gedaan van de ANWB. Cursus was inclusief gebruik van een (maximaal 8 maanden oude) VW golf, Jetta of Passat.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:01 schreef justmattie het volgende:
Slipcursus, altijd handig.:) Wil ik ook nog wel gaan doen.
Heb je het met je eigen auto gedaan, of een van de slip-school
Erg leuk is dat altijd. Heb er laatst eentje gehad in Etten-Leur.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:16 schreef Leintjeuh het volgende:
Hallo lieffies! Alles goed hier? Kheb vandaag hele leuke slipcursus gedaan, aanrader voor iedereen!
jamaar, dan krijg je meteen een week. Tubgirl is "maar"48 uurquote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je kunt ook gewoon om een ban vrágen.. natuurlijk
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:42 schreef beunkster het volgende:
Sinds vandaag eindelijk een fatsoenlijke digitale thermometer in huis!
Nu wil ik dat DIY sous vide koken eens uitproberen.
Iemand dat al eens gedaan?
Zie hier voor de link trouwens
Lekkerste vind ik altijd als het pak chocomel 1 dag open in de koelkast heeft gestaan, met een beetje eruit gehaald. Dus open maken; 1 glas opdrinken en het pak een dag in de koelkast laten staan. Dan word ie zo lekker dik en romig, heerlijkquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:44 schreef Stereotomy het volgende:
Damn, 1 liter chocolademelk opgedronken vandaag.
Ja, dat is een erg gaaf ding daarvoor. Maar kost ook een paar cent... ik ben benieuwd hoe het zal gaan uitpakken.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:44 schreef Euc- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toen ik bij de librije op de roti stond deden we daar heel veel mee, we hadden dan wel een speciaal apparaat daarvoor; de roner, echt een top ding. Duiven, lamsvlees, kinnebak, schaap, noem het maar op.
De hele set kost idd een 2000 euro, maar ach, dan heb je ook watquote:Op woensdag 16 januari 2008 00:15 schreef beunkster het volgende:
[..]
Ja, dat is een erg gaaf ding daarvoor. Maar kost ook een paar cent... ik ben benieuwd hoe het zal gaan uitpakken.
Binnenkort maar eens proberen met een paar biefstukjes.
Kinnebak is het stuk vlees dat onderin kaak zit van een varken, beetje lastig uit te leggenquote:Op woensdag 16 januari 2008 00:24 schreef Bluezz het volgende:
Wat is een kinnebak, Euc?
Het lijkt trouwens wel een hartslagcontroleapparaat van de eerste hulp of zo
Zo bij de kin, zeg maar?quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:27 schreef Euc- het volgende:
[..]
Kinnebak is het stuk vlees dat onderin kaak zit van een varken, beetje lastig uit te leggen
M'n onderkin??quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:39 schreef Euc- het volgende:
[..]
Het zachte vlees wat je voelt onder je kin idd
De onderkin van het varken dus?quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:39 schreef Euc- het volgende:
Het zachte vlees wat je voelt onder je kin idd
Die van jou zit toch stukken lager?quote:
quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Die van jou zit toch stukken lager?
Nee, ik geloof ook niet dat die er zijn! Is er ook nog een langere versie van Stereo?quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:44 schreef Stereotomy het volgende:
Hebben we ook foto's van het 3e zusje van Nynke?
Nee, jij moet maar een flink eind bukken of anders op de knietjes.quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:46 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Nee, ik geloof ook niet dat die er zijn! Is er ook nog een langere versie van Stereo?
The extended version of Stereo?quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:46 schreef AKnynke het volgende:
Nee, ik geloof ook niet dat die er zijn! Is er ook nog een langere versie van Stereo?
Maar het idee is goed! Zat mensen hier in de buurt dunkt me, en die hageneesch kan de rest oppikken in zn leasebak met gratis kilometersquote:
Sorry, wij zijn dan uit in Rotterdamquote:Op woensdag 16 januari 2008 00:57 schreef Stereotomy het volgende:
Zeg wanneer gaan we eens een minimeet houden? Misschien kunnen we wel naar de Rooi Pannen-restaurant hier in hartje Eindhoven. Niet te duur, binding met Eucen vier gangen, als ik me niet vergis.
http://www.dewittetafel.nl/
26 januari 2008 - 19:00 's avonds. Iemand voor?
Niet goed genoeg voor de voedselsnobbisten hier in CUL, vrees ikquote:Op woensdag 16 januari 2008 01:40 schreef Sebasser het volgende:
Een pannenkoekenrestaurant zou toffer zijn.
ik ben er sowieso niet dan, en HIJ ook nietquote:Op woensdag 16 januari 2008 01:40 schreef Stereotomy het volgende:
Zou een vrijdagavond rond 19:00 in het algemeen jullie uitkomen, of is dat lastig met werken?
In het *algemeen*, mutsquote:Op woensdag 16 januari 2008 01:42 schreef PizzaPunt het volgende:
[..]
ik ben er sowieso niet dan, en HIJ ook niet
Ik open over een week mijn eigen pannenkoekenrestaurant, uit huis.quote:Op woensdag 16 januari 2008 01:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Niet goed genoeg voor de voedselsnobbisten hier in CUL, vrees ik
Alhoewel in Eindhoven er wel 1 erg goed pannekoekenrestaurant is. Die andere, staat op hun menukaart, haalt de pannekoeken ergens anders vandaan en magnetront het even warm voor het serveren.
Nee, een algemene *vrijdag* bedoelde ik, niet die specifieke vrijdagquote:Op woensdag 16 januari 2008 01:44 schreef PizzaPunt het volgende:
[..]
dacht dat wij ook bij het algemene hoorden
Klinkt als een prima business plan. Ik wil wel klant zijn.quote:Op woensdag 16 januari 2008 01:43 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik open over een week mijn eigen pannenkoekenrestaurant, uit huis.
Ik denk dat ik miljoenen ga verdienen.
een 'algemene' vrijdag kunnen wij dus nooit, zaterdag welquote:Op woensdag 16 januari 2008 01:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, een algemene *vrijdag* bedoelde ik, niet die specifieke vrijdag
Okeequote:Op woensdag 16 januari 2008 01:47 schreef PizzaPunt het volgende:
[..]
een 'algemene' vrijdag kunnen wij dus nooit, zaterdag wel
Ik kom nog wat geld tekort, wat denk je van business-partner?quote:Op woensdag 16 januari 2008 01:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Klinkt als een prima business plan. Ik wil wel klant zijn.
sorryquote:Op woensdag 16 januari 2008 01:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Okee
Dan valt de ROC-restaurant af.
We kunnen nog altijd gaan Japanneren bij Yokohama in Eindhoven, maar da's een beetje mainstream, met de Teppanyaki.
Doe mij ook zo'n vriendquote:Op woensdag 16 januari 2008 01:49 schreef PizzaPunt het volgende:
[..]
sorryvriendlief werkt tot laat
![]()
Nu voor de derde keer richting bed, morgen weer vroeg dag![]()
Commanditaire Vennoot?quote:Op woensdag 16 januari 2008 01:48 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik kom nog wat geld tekort, wat denk je van business-partner?
neequote:Op woensdag 16 januari 2008 01:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Doe mij ook zo'n vriend
Tot morgen!
Dan heb ik college. Zaterdagquote:Op woensdag 16 januari 2008 01:40 schreef Stereotomy het volgende:
Zou een vrijdagavond rond 19:00 in het algemeen jullie uitkomen, of is dat lastig met werken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |