Sorry, wij zijn dan uit in Rotterdamquote:Op woensdag 16 januari 2008 00:57 schreef Stereotomy het volgende:
Zeg wanneer gaan we eens een minimeet houden? Misschien kunnen we wel naar de Rooi Pannen-restaurant hier in hartje Eindhoven. Niet te duur, binding met Eucen vier gangen, als ik me niet vergis.
http://www.dewittetafel.nl/
26 januari 2008 - 19:00 's avonds. Iemand voor?
Niet goed genoeg voor de voedselsnobbisten hier in CUL, vrees ikquote:Op woensdag 16 januari 2008 01:40 schreef Sebasser het volgende:
Een pannenkoekenrestaurant zou toffer zijn.
ik ben er sowieso niet dan, en HIJ ook nietquote:Op woensdag 16 januari 2008 01:40 schreef Stereotomy het volgende:
Zou een vrijdagavond rond 19:00 in het algemeen jullie uitkomen, of is dat lastig met werken?
In het *algemeen*, mutsquote:Op woensdag 16 januari 2008 01:42 schreef PizzaPunt het volgende:
[..]
ik ben er sowieso niet dan, en HIJ ook niet
Ik open over een week mijn eigen pannenkoekenrestaurant, uit huis.quote:Op woensdag 16 januari 2008 01:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Niet goed genoeg voor de voedselsnobbisten hier in CUL, vrees ik
Alhoewel in Eindhoven er wel 1 erg goed pannekoekenrestaurant is. Die andere, staat op hun menukaart, haalt de pannekoeken ergens anders vandaan en magnetront het even warm voor het serveren.
Nee, een algemene *vrijdag* bedoelde ik, niet die specifieke vrijdagquote:Op woensdag 16 januari 2008 01:44 schreef PizzaPunt het volgende:
[..]
dacht dat wij ook bij het algemene hoorden
Klinkt als een prima business plan. Ik wil wel klant zijn.quote:Op woensdag 16 januari 2008 01:43 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik open over een week mijn eigen pannenkoekenrestaurant, uit huis.
Ik denk dat ik miljoenen ga verdienen.
een 'algemene' vrijdag kunnen wij dus nooit, zaterdag welquote:Op woensdag 16 januari 2008 01:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, een algemene *vrijdag* bedoelde ik, niet die specifieke vrijdag
Okeequote:Op woensdag 16 januari 2008 01:47 schreef PizzaPunt het volgende:
[..]
een 'algemene' vrijdag kunnen wij dus nooit, zaterdag wel
Ik kom nog wat geld tekort, wat denk je van business-partner?quote:Op woensdag 16 januari 2008 01:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Klinkt als een prima business plan. Ik wil wel klant zijn.
sorryquote:Op woensdag 16 januari 2008 01:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Okee
Dan valt de ROC-restaurant af.
We kunnen nog altijd gaan Japanneren bij Yokohama in Eindhoven, maar da's een beetje mainstream, met de Teppanyaki.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |