ik ben er sowieso niet dan, en HIJ ook nietquote:Op woensdag 16 januari 2008 01:40 schreef Stereotomy het volgende:
Zou een vrijdagavond rond 19:00 in het algemeen jullie uitkomen, of is dat lastig met werken?
In het *algemeen*, mutsquote:Op woensdag 16 januari 2008 01:42 schreef PizzaPunt het volgende:
[..]
ik ben er sowieso niet dan, en HIJ ook niet
Ik open over een week mijn eigen pannenkoekenrestaurant, uit huis.quote:Op woensdag 16 januari 2008 01:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Niet goed genoeg voor de voedselsnobbisten hier in CUL, vrees ik
Alhoewel in Eindhoven er wel 1 erg goed pannekoekenrestaurant is. Die andere, staat op hun menukaart, haalt de pannekoeken ergens anders vandaan en magnetront het even warm voor het serveren.
Nee, een algemene *vrijdag* bedoelde ik, niet die specifieke vrijdagquote:Op woensdag 16 januari 2008 01:44 schreef PizzaPunt het volgende:
[..]
dacht dat wij ook bij het algemene hoorden
Klinkt als een prima business plan. Ik wil wel klant zijn.quote:Op woensdag 16 januari 2008 01:43 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik open over een week mijn eigen pannenkoekenrestaurant, uit huis.
Ik denk dat ik miljoenen ga verdienen.
een 'algemene' vrijdag kunnen wij dus nooit, zaterdag welquote:Op woensdag 16 januari 2008 01:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, een algemene *vrijdag* bedoelde ik, niet die specifieke vrijdag
Okeequote:Op woensdag 16 januari 2008 01:47 schreef PizzaPunt het volgende:
[..]
een 'algemene' vrijdag kunnen wij dus nooit, zaterdag wel
Ik kom nog wat geld tekort, wat denk je van business-partner?quote:Op woensdag 16 januari 2008 01:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Klinkt als een prima business plan. Ik wil wel klant zijn.
sorryquote:Op woensdag 16 januari 2008 01:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Okee
Dan valt de ROC-restaurant af.
We kunnen nog altijd gaan Japanneren bij Yokohama in Eindhoven, maar da's een beetje mainstream, met de Teppanyaki.
Doe mij ook zo'n vriendquote:Op woensdag 16 januari 2008 01:49 schreef PizzaPunt het volgende:
[..]
sorryvriendlief werkt tot laat
![]()
Nu voor de derde keer richting bed, morgen weer vroeg dag![]()
Commanditaire Vennoot?quote:Op woensdag 16 januari 2008 01:48 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik kom nog wat geld tekort, wat denk je van business-partner?
neequote:Op woensdag 16 januari 2008 01:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Doe mij ook zo'n vriend
Tot morgen!
Dan heb ik college. Zaterdagquote:Op woensdag 16 januari 2008 01:40 schreef Stereotomy het volgende:
Zou een vrijdagavond rond 19:00 in het algemeen jullie uitkomen, of is dat lastig met werken?
Wat voor werk doe je eigenlijk?quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:30 schreef cul_non_kul het volgende:
Krijg onverwachts een uitnodiging voor een persoonlijk gesprek met de directeur ...
Hm, zal ik hem maar vertellen dat ik twee andere banen aangeboden kreeg in deze week?
Of blijf ik even tactisch zwijgen?
Dat zal ik zeker gaan doen. Mag wel blond zijn, maar zo stom ook weer niet...quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:01 schreef Den_Haag het volgende:
Heb je hem eerst wel goed gelezen Nyn?
Lijkt me inderdaad hectisch! Hoe lang werk je nu al voor deze werkgever?quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:03 schreef cul_non_kul het volgende:
PM in de telecom (Mobiele netwerken).
Tactisch zwijgen is wijzer....idd
Zijn aanbod zal de andere aanbiedingen bij lange na niet kunnen evenaren
Telecom Mobiel is een hectische wereld, ik switch om de zoveel tijd van baan en werk alleen op projectbasis.
Nynk: contractt wel goed onder de loupe gelegd??
iig wel gefeliciteerd![]()
quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:08 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Lijkt me inderdaad hectisch! Hoe lang werk je nu al voor deze werkgever?
Ik ook, heb alleen pas sinds om uur of 11 mn laptop aangezetquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:45 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
?? ik heb er al weer een halve werkdag opzitten
Klinkt als een Siberiaanse winterscriptiequote:Op woensdag 16 januari 2008 11:56 schreef AKnynke het volgende:
Helaas print m'n printer alleen maar witte blaadjes uit. Daar schiet ik niets mee op!
Witte letters op wit papier, dan krijg je dat he!quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:57 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Klinkt als een Siberiaanse winterscriptie
quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:00 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Witte letters op wit papier, dan krijg je dat he!
Het zou wat zijn. Een van de kabels van de printer zat niet helmaal goed vast...quote:
Gaat t nu wel goed?quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:07 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Het zou wat zijn. Een van de kabels van de printer zat niet helmaal goed vast...
maar natuurlijk. Ik heb zo'n heerlijke oude printer, die 6 bladzijden per minuut print. En voor officiele dngen kan ik hem niet gebruiken, want een de tekst recht op en bladzijde printen kan hij niet, en een blaadje per keer pakken is ook teveel gevraagd. Waardoor ik dus de bedrukte bladzijden tussen de witte bladzijden weg moet filteren. Maar ach, het is wel een printer!quote:
Dit is ook een HP, laserjet 6L. Afdankertje van m'n moeders werk.quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:29 schreef MPG het volgende:
Whehe
Klinkt als mijn HP 710c
Officiële zut print ik dan ok op de TU/e
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |