Nou! Sla je slagquote:
Wat zonde!!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:40 schreef AKnynke het volgende:
(1 voorwaarde: ik lust absoluut geen tomaten!)
Ja, dat vind ik ook. Maakt het leven namelijk heel moeilijk! Maar ja, ik vind het echt heel erg vies.quote:
Je hebt ook nog een zusje?!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:43 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook. Maakt het leven namelijk heel moeilijk! Maar ja, ik vind het echt heel erg vies.
Voor morgen weet ik trouwens al wat ik ga eten, mijn zusje komt namelijk eten, en ze is nog risotto-maagd...
Hoe kansloos!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:02 schreef Den_Haag het volgende:
Wat zijn hun hyves?
En zijn ze net zo lang?
Jaja...zou ik ook zeggen...quote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:02 schreef Den_Haag het volgende:
Wat zijn hun hyves?
En zijn ze net zo lang?
Een uitstapje vanuit CUL kan geen kwaadquote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:20 schreef Bluezz het volgende:
Wat een schatje!!
Ga je lekker veel foto's spammen in F&F krnk?
Ja, denk het wel! Heb nu al honger!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:58 schreef Den_Haag het volgende:
Ook lekker toch?
Ik ben helemaal helemaal totaal compleet van top tot teen dol op schildpadkatjesquote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:15 schreef KrnKje het volgende:
Oooh, morgen poesje ophalenkan echt niet wachten
Weet niet meer of ik deze al geplaatst had:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Tubgirl geplaatst zodat ze niet meer online mag/kan omdat ze moet stofzuigen in huis?quote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tubgirl geplaatst zodat ze niet meer online mag/kan omdat ze moet stofzuigen in huis?
Ofzoietsdergelijks
Als het goed is ziet je huisje er weer blinkend schoon uit.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:17 schreef cul_non_kul het volgende:
pfff en nu dan echt naar huis.....
Ja of je badkuip ligt onder de poep.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Als het goed is ziet je huisje er weer blinkend schoon uit.
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja of je badkuip ligt onder de poep.
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:34 schreef Stereotomy het volgende:
Ja of je badkuip ligt onder de poep.
vertel dan ook even erbij dat ik al vanaf zondag in Delft benquote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:16 schreef cul_non_kul het volgende:
score:
-geen blinkend huis
-twee dode muizen (waarvan bij eentje rigo mortis is ingetreden, de andere lijkt het slachtoffer te zijn
van dierlijk geweld, ik zie bijtsporen en bloedspetters en het diertje vormt niet meer een geheel)
- afwas staat er nog
- bed niet opgemaakt
- badkuip is schoon
Eerst maar eens een hapje eten (gemakkelijk vandaag: een quiche van de AH met 35% korting)
Wat een schatjequote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:15 schreef KrnKje het volgende:
Oooh, morgen poesje ophalenkan echt niet wachten
Weet niet meer of ik deze al geplaatst had:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Dat liet zich raden, immers je zou de muizen hebben afgedektquote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:43 schreef PizzaPunt het volgende:
[..]
vertel dan ook even erbij dat ik al vanaf zondag in Delft ben![]()
En ben weer weg, fijne avond allemaal
Oh ja? Als je dit nog leest, donderdagavond even een wijntje doen? Of ben je dan alweer weg?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:43 schreef PizzaPunt het volgende:
[..]
vertel dan ook even erbij dat ik al vanaf zondag in Delft ben![]()
En ben weer weg, fijne avond allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |