Slaap tijd voor heul veul mensjesquote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:27 schreef cul_non_kul het volgende:
Stilletjes hier ?
Heerlijk toch? Blijf je tenminste een beetje bij... ik ben nu Red Dragon aan het kijken (2e keer), wel een aardige filmquote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:27 schreef cul_non_kul het volgende:
Stilletjes hier ?
niet voor mijquote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:28 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Slaap tijd voor heul veul mensjes
Hoiquote:Op dinsdag 15 januari 2008 01:08 schreef AKnynke het volgende:
Zo, ook weer terug van volleybal. De palmpjes in de kantine smaakten prima!
Brussel ken ik dus totaal niet!quote:Op maandag 14 januari 2008 23:29 schreef Den_Haag het volgende:
DE, woensdag ben ik weer in Antwerpen!!!![]()
Helaas moet ik lunchen in Brussel met een klant
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:12 schreef Euc- het volgende:
Volgens een vriendin moet ik aan de vrouw, dus heeft ze een date voor me geregeld wanneer ik uit het gips ben![]()
Mogguh...quote:
Ga je ons wel foto's laten zien Krnkje?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:58 schreef KrnKje het volgende:
[..]
Mogguh...
Ik ga maar de focus op m'n herkansing van vrijdag leggen, dan zie ik wel met calculus dinsdag...
Morgen poesje ophalen![]()
![]()
Ongeduldige ik wil d'r NU! Maar asiel moet 14 dagen wachten voordat ze katjes mogen plaatsen...
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:59 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ga je ons wel foto's laten zien Krnkje?
Succes PPquote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:31 schreef PizzaPunt het volgende:
Jah heb een ban, zelf om gevraagd, kreeg 'm niet dus toen maar tubgirl gepost, moet de komende dagen ff aan de slag hier, en fok! leidt te veel af. Dus dit is ook mijn eerste en laatste post met dit account
Have fun de komende dagen
Ik ook! laten we afspreken niet meer te posten tot 5 uur!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Succes PP![]()
Eigenlijk moet ik ook een ban aanvragen
En *&@#(&@#*@#&(#& ik moet ook eens studeren. Bah.
Misschien is dat bij de echt slimme mensen ook wel helemaal niet het gevalquote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:53 schreef FleshWound het volgende:
Waarom heeft niemand me ooit verteld dat je met een studie Civiele Techniek al je vrije tijd vaarwel kan zeggen?![]()
Omdat dan, net als bij elektrotechniek, NIEMAND meer voor de studie kiestquote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:53 schreef FleshWound het volgende:
Waarom heeft niemand me ooit verteld dat je met een studie Civiele Techniek al je vrije tijd vaarwel kan zeggen?![]()
Tss.. Nog maar 2 dagen te gaan, dan ben ik er van af! Dan heb ik twee, en misschien wel drie weken vakantie. Hangt er een beetje vanaf of het bedrijf waar ik ga werken ook aan carnaval doet.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:00 schreef Den_Haag het volgende:
@Euc![]()
@SOL
@Nynke, niet zeuren gewoon posten
Nee, gebakken eitje, met de paar stukjes pancetta die ik nog over heb er onder!!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:06 schreef Euc- het volgende:
Ik zou hem koken, of misschien toch pocheren, hoewel roerei ook wel lekker is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |