SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
* KrnKje gaat er vandoor, kon zo snel geen plaatje van een volleybal vinden die iets met koken van doen had...quote:Op maandag 14 januari 2008 20:55 schreef cul_non_kul het volgende:
En wat voor bal (alweer een topic vol, SC is toch niet helemaal slow)
He who must not be namedquote:Op maandag 14 januari 2008 21:01 schreef FleshWound het volgende:
Als SOL HEM zegt moet ik altijd aan Voldemort denken
ik moest googlenquote:Op maandag 14 januari 2008 21:01 schreef FleshWound het volgende:
Als SOL HEM zegt moet ik altijd aan Voldemort denken
Jij moet ook stoppen met damn zeggen, Milou blijft het maar zeggenquote:
quote:Op maandag 14 januari 2008 20:59 schreef Stereotomy het volgende:
psst, JIJ,ben je er al over uit welke shampoo het wordtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
Ik zag dat ik nog een L'Oreal Elvive in de voorraadkast had liggen, dus die wordt het dan maar.quote:Op maandag 14 januari 2008 21:19 schreef justmattie het volgende:
[..]
ben je er al over uit welke shampoo het wordt
vind ik ook altijd een fijn merkquote:Op maandag 14 januari 2008 21:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zag dat ik nog een L'Oreal Elvive in de voorraadkast had liggen, dus die wordt het dan maar.
Ik ga geen shampoo van mijn huisgenootjes gebruikenquote:Op maandag 14 januari 2008 21:44 schreef justmattie het volgende:
ik gebruik gewoon troep wat er staat, die in die paarse fles, of gewoon appie H huismerk
zie ik mn ouders en zusje niet voor aan Steerquote:Op maandag 14 januari 2008 21:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ga geen shampoo van mijn huisgenootjes gebruiken
Wie weet hebben ze erin geëjaculeerd
truste jmquote:Op maandag 14 januari 2008 21:53 schreef justmattie het volgende:
[..]
zie ik mn ouders en zusje niet voor aan Steer![]()
![]()
![]()
Ik gaat mn nest opzoeken, ciao
Ja jaquote:Op maandag 14 januari 2008 21:12 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik moest googlen![]()
sorry geen hp fan hier
Ja, bedankt he. Ik google ook op Voldemort en kom uit op Wikipedia. Eén uur later ben ik nog steeds aan het lezen terwijl ik aan m'n studie moet.quote:Op maandag 14 januari 2008 21:12 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik moest googlen![]()
sorry geen hp fan hier
Oh jee. Dat beloofd weer heel veel nalezen elke dag.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:07 schreef motorbloempje het volgende:
maar, ik heb nu vakantie tot 12 februari![]()
dus ik kan jullie lekker vervelen
heb wel genoeg te doen hoorquote:Op maandag 14 januari 2008 22:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh jee. Dat beloofd weer heel veel nalezen elke dag.
Sow...pls...ik heb nu al moeite om het bij te houden ....quote:Op maandag 14 januari 2008 22:07 schreef motorbloempje het volgende:
haaaaaaaai![]()
jeetje, jullie gaan hard
maar, ik heb nu vakantie tot 12 februari![]()
dus ik kan jullie lekker vervelen
quote:Op maandag 14 januari 2008 20:59 schreef Stereotomy het volgende:
psst, JIJ,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK-leek als ik ben moest ik nog even uitvissen wat die spoiler was, aerodynamica viel af, alsook de link naar het werkwoord "to spoil"
Alea jacta est
Gewoon, dat ik me kan voorstellen dat ik naast je zit, en denk: "Gezellig"quote:Op maandag 14 januari 2008 22:23 schreef motorbloempje het volgende:
'gezellig blond'wat moet ik me daar bij voorstellen
![]()
Wtfquote:Op maandag 14 januari 2008 22:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gewoon, dat ik me kan voorstellen dat ik naast je zit, en denk: "Gezellig"
ah, okquote:Op maandag 14 januari 2008 22:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gewoon, dat ik me kan voorstellen dat ik naast je zit, en denk: "Gezellig"
ik heb deel 1 vh boek hier liggen, paar keer geprobeerd er wat aan te vinden aangezien de halve wereld zo lyrisch over hp doet, maar na een paar blz heb ik het al gehad....sorry, ik vind er geen hol aanquote:Op maandag 14 januari 2008 22:08 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Ja, bedankt he. Ik google ook op Voldemort en kom uit op Wikipedia. Eén uur later ben ik nog steeds aan het lezen terwijl ik aan m'n studie moet.
Ik heb deel 1 van Muck geleend en in een ruk uitgelezenquote:Op maandag 14 januari 2008 22:57 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik heb deel 1 vh boek hier liggen, paar keer geprobeerd er wat aan te vinden aangezien de halve wereld zo lyrisch over hp doet, maar na een paar blz heb ik het al gehad....sorry, ik vind er geen hol aan![]()
zelfde geldt btw voor lotr
Dit was toch het SpeedChat topicquote:Op maandag 14 januari 2008 23:01 schreef Bluezz het volgende:
Heeeeeeeee, niet zo hard, tante bloes kan het niet bijhouden zo
ik kan me er gewoonweg niet in verplaatsen/door mee laten slepen, het boeit me zo erg niet wat dat kutjong voor avonturen beleeftquote:Op maandag 14 januari 2008 23:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb deel 1 van Muck geleend en in een ruk uitgelezen![]()
Nu ben ik geloof ik verslaafd
dat dusquote:
Slaap tijd voor heul veul mensjesquote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:27 schreef cul_non_kul het volgende:
Stilletjes hier ?
Heerlijk toch? Blijf je tenminste een beetje bij... ik ben nu Red Dragon aan het kijken (2e keer), wel een aardige filmquote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:27 schreef cul_non_kul het volgende:
Stilletjes hier ?
niet voor mijquote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:28 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Slaap tijd voor heul veul mensjes
Hoiquote:Op dinsdag 15 januari 2008 01:08 schreef AKnynke het volgende:
Zo, ook weer terug van volleybal. De palmpjes in de kantine smaakten prima!
Brussel ken ik dus totaal niet!quote:Op maandag 14 januari 2008 23:29 schreef Den_Haag het volgende:
DE, woensdag ben ik weer in Antwerpen!!!![]()
Helaas moet ik lunchen in Brussel met een klant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |