Niet anders dan gisteren eigenlijk!quote:
te FOKken ?quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:31 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Niet anders dan gisteren eigenlijk!
Wat doe jij eigenlijk een hele dag? Kun je studeren met dat corset? Of ben je aan het werk, of doe je gewoon niets?
quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:32 schreef cul_non_kul het volgende:een slimmerik bij ons bestelde het verkeerde papier, het is geel.
Ziet er zonnig uit, maar voor officiele zaken totaal ongeschikt.
Nou, het komt vooral op dat laatste neer, aangezien ik mijn hoofd totaal niet kan bewegen, moet ik zo een rare houding aannemen om in mn boeken te kunnen kijken dat ik na 10 minuten gewoon pijn krijg in mn rug. Heeft overigens niets te maken met de operatie of het gips ofzo, ieder normaal mens zou van zo een houding pijn gaan krijgen. Is helaas niet te doen om wat voor school te doen op deze manier, dus nu is het veel internetten en tv/film/series enzo kijken en me wat vervelen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:31 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Niet anders dan gisteren eigenlijk!
Wat doe jij eigenlijk een hele dag? Kun je studeren met dat corset? Of ben je aan het werk, of doe je gewoon niets?
Maar je kunt je hoofd niet bewegen door dat corset neem ik aan? Lijkt me erg kut! Zeker dat niets doen. Even is dat altijd heerlijk, maar na een tijdje heb ik dat in ieder geval wel weer gehad. Zeker als alle mensen om je heen het wel druk hebben, en je dus voornamelijk in je eentje zit!quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:44 schreef Euc- het volgende:
[..]
Nou, het komt vooral op dat laatste neer, aangezien ik mijn hoofd totaal niet kan bewegen, moet ik zo een rare houding aannemen om in mn boeken te kunnen kijken dat ik na 10 minuten gewoon pijn krijg in mn rug. Heeft overigens niets te maken met de operatie of het gips ofzo, ieder normaal mens zou van zo een houding pijn gaan krijgen. Is helaas niet te doen om wat voor school te doen op deze manier, dus nu is het veel internetten en tv/film/series enzo kijken en me wat vervelen.
Zal vanaf maart wel serieus aan de bak moeten om alles af te krijgen, maargoed, het is niet anders.
Ja klopt, ik kan het wel af doen, maarja, wat voor nut heeft het gips dan als ik het niet consequent blijft dragen. Hoewel het soms heel erg aantrekkelijk is om het gewoon niet om te doen..quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:47 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Maar je kunt je hoofd niet bewegen door dat corset neem ik aan? Lijkt me erg kut! Zeker dat niets doen. Even is dat altijd heerlijk, maar na een tijdje heb ik dat in ieder geval wel weer gehad. Zeker als alle mensen om je heen het wel druk hebben, en je dus voornamelijk in je eentje zit!
Medische blunder tijdens mijn penisverkleiningquote:Op woensdag 16 januari 2008 13:18 schreef cul_non_kul het volgende:
Howcome jij in het gips Euc?
Ik heb het ff niet meegkregen en om het terug te gaan vinden in de SC zie ik ook ff niet zo zitten
Insmeren met koewiet en bakken in olly.. dan even blankkeren in de overr, dan nog even laten rusten in asbest.quote:
Nou, het is nog niet echt recht hoor, je zult altijd wel blijven zien dat ik een kromme rug heb (met kleren aan iig al een HEEL stuk minder dan het eerst was), ik had zo een erge vergroeiing dat ze het nooit echt veel rechter zullen kunnen krijgen. Maar alles is al een flink stuk rechter dan het eerst wasquote:Op woensdag 16 januari 2008 14:28 schreef cul_non_kul het volgende:
@ Euc: maar alles sal regkom nu? en je hoeft niet al te lang meer (alhoewel, zijn dat die 45 dagen? en hoelang zat je er dan al in....?)
@ Bluezz: havin' fun here
Kanonne....dat is niet misselijk, een halfjaar in het gips ....quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:47 schreef Euc- het volgende:
[..]
Nou, het is nog niet echt recht hoor, je zult altijd wel blijven zien dat ik een kromme rug heb (met kleren aan iig al een HEEL stuk minder dan het eerst was), ik had zo een erge vergroeiing dat ze het nooit echt veel rechter zullen kunnen krijgen. Maar alles is al een flink stuk rechter dan het eerst was![]()
Zit er nu een 4,5 maand in, moet nog anderhalve maand, begin maart ben ik ervanaf. Halfjaar in totaal dus..
Ach, tis niet andersquote:Op woensdag 16 januari 2008 14:58 schreef AKnynke het volgende:
He bah Euc, dat is kut!
Ik ben net bij het bedrijf geweest waar ik ga werken straks. Hoewel het contract nog niet af was was het toch nuttig. Gelijk mee geweest lunchen bij coffeelovers, etc. Het was in ieder geval gezellig!
Nu weer aan de scriptie.
Hahaha, die vreselijke lucht ben ik alweer anderhalve maand vanafquote:Op woensdag 16 januari 2008 15:00 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Kanonne....dat is niet misselijk, een halfjaar in het gips ....
Daarna fysiek weer op kracht komen neem ik aan (en die verschrikkelijke lucht zien kwijt te raken)
Dus je moeder moet je 's nachts ook voeden?quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:04 schreef Euc- het volgende:
[..]
Dus nu kan ik gewoon lekker elke dag douchen en het gips gaat 's nachts ook gewoon af, sindsdien slaap ik als een baby
Nee, als ik de fles voor het slapengaan neem kom ik de nacht net doorquote:Op woensdag 16 januari 2008 15:11 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Dus je moeder moet je 's nachts ook voeden?
Ach, dat moest er ook nog bij natuurlijk, the finishing pouch.quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:14 schreef Tezz het volgende:
Oh en ik maak de koekoek altijd met een snufje kameel
Verkeerde tent, of verkeerd gezelschap?quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:41 schreef Den_Haag het volgende:
Lunch in Brussel viel een beetje tegen. Hopen wordt het diner vanavond wat beter.
Klinkt als een Hollandse lunch ...quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:50 schreef Den_Haag het volgende:
Gewoon een beetje matig eten. Was bij een klant. Was een beetje sla en wat broodjes. niet echt speciaal en niet echt vullend
idd, heb ook voorgesteld om de verder vergaderingen buiten de deur te houden. Om te zorgen dat de mensen van de klant niet gestoord worden door collega'squote:Op woensdag 16 januari 2008 15:58 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Klinkt als een Hollandse lunch ...
Terwijl je in Brussel echt te gek uit eten kunt ...
Wij vergaderen op één kop koffie...dan gaat het lekker snel....quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:22 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
idd, heb ook voorgesteld om de verder vergaderingen buiten de deur te houden. Om te zorgen dat de mensen van de klant niet gestoord worden door collega's
Sisi, ik lees het nu nog voor de laatste keer door. Bedenk nu alleen dat ik bij alle in-text citations nog een paginanummer nodig heb. Dus, die ga ik vanavond nog even opzoeken.quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:04 schreef ColdFeet het volgende:
Nog even wat wiskunde doornemen vanavond, en dan ben ik er klaar voor!
En jij? Bijna klaar?
Bang is ze al helemaal niet meer... ze komt op schoot en loopt rustig wat rond... Nog wat onwennig aan vreemde geluiden, maar went echt super snel...quote:
Uit Vietnam?quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:36 schreef golfer het volgende:
Zo, de boodschappies zijn weer in huis.
Lekker stuk zeeduivelfilet gehaald bij ons viswinkeltje.
Ow wat goed zeg, hoe heet ze?quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:39 schreef KrnKje het volgende:
Bang is ze al helemaal niet meer... ze komt op schoot en loopt rustig wat rond... Nog wat onwennig aan vreemde geluiden, maar went echt super snel...
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |