Hehe, ik heb dat ook wel een beetje. Niet zo extreem gelukkig, maar ik heb op dit moment nog staan:quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:25 schreef Euc- het volgende:
Oeoe, geurenfetish meld zich!
* ColdFeet geeft Nynke een kusje op haar kuitquote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:34 schreef AKnynke het volgende:
aaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, kramp in m'n kuit....
muchos gracias guapa! t begint langzaam weg te trekken.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
* ColdFeet geeft Nynke een kusje op haar kuit![]()
Daar maak je je populair mee bij SHEquote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:32 schreef beunkster het volgende:
En nog maar net (max 1 jaar) op:
- Versace - The Dreamer
- Armani - Aque di Gio (niet zo'n fan van, mij te waterig)
- Dior - Fahrenheit
- Dior - Higher
- Dior - Higher Energy
Ah gets, M7! 't is misschien omdat ik vroeger in Hong Kong veel medicinale markten bezocht heb, waar de gember, ginseng, lotus roots, etc. penetrant je neusgaten indringen, maar ik stel me dus altijd Aziatische markten voor met oma's die medicinale kruien bereiden en verkopen. Heb ik ook met YSL Opium of Chanel Antaeus bijvoorbeeld. Maargoed, kan ook jeugdtrauma zijn dus.quote:Ik ben ook sinds kort helemaal weg van M7 van Yves Saint Laurent. Maar ik heb mezelf opgelegd om die niet eerder te kopen dan wanneer er minstens twee van de vier die ik nog heb op zijn.
Ach, dat heb ik allemaal al van me afgezet.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:44 schreef AKnynke het volgende:
Een langere vriendin? Van zulk soort topics wordt ik trouwens niet echt blij...
Ik zal ze niet echt vindenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:44 schreef AKnynke het volgende:
Een langere vriendin? Van zulk soort topics wordt ik trouwens niet echt blij...
Ik moest echt 5x knipperen met mijn ogen voordat ik doorhad dat ik het laatste woord verkeerd las. Kon het al niet geloven van die CF.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
* ColdFeet geeft Nynke een kusje op haar kuit![]()
Ik ookquote:Op zondag 13 januari 2008 00:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik moest echt 5x knipperen met mijn ogen voordat ik doorhad dat ik het laatste woord verkeerd las. Kon het al niet geloven van die CF.![]()
heb net lenzen uit en bril op
quote:Op zondag 13 januari 2008 00:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik moest echt 5x knipperen met mijn ogen voordat ik doorhad dat ik het laatste woord verkeerd las. Kon het al niet geloven van die CF.![]()
heb net lenzen uit en bril op
Welke tent? Winkel van Sinkel?quote:Op zondag 13 januari 2008 00:17 schreef golfer het volgende:
Goede morgen!
We komen net binnenvallen na een ultra-gezellige meet in Utrecht. Heerlijk veel gedronken en daarna nog met een mannetje of 16 op de bonnefooi in een tent aan de Oude Gracht kunnen eten voor een heel schappelijk prijsje.
*burb*
Ah, dit is een soort voorspel ofzo?quote:Op zondag 13 januari 2008 00:20 schreef SeaOfLove het volgende:
ff tvp voor het slapen gaan, truste allemaal
Relatief nieuwe tent: Chez Willy. Konden we gewoon met 16 m/v op de bonnefooi naar binnen, werden meteen een paar tafels voor ons aan elkaar gezet. Gewoon goed, simpel eten met een driegangen-menu voor 14,95.quote:Op zondag 13 januari 2008 00:20 schreef Stereotomy het volgende:
Welke tent? Winkel van Sinkel?
En ben je al klaar om morgen te janken omdat je cluppie uitgefloten gaat worden door z'n eigen aanhang, zoals altijd?
En weet je wat: ik had gegratineerde mosseltjes vooraf, daarna een kogelbiefstukje dat gewoon helemaal prima rare gebakken was en in plaats van een toetje een dubbele expresso met een glaasje sambuca ernaast. Daarbij met 3 personen een flesje droge witte wijn en was dus uiteindelijk, met fooi, in totaal 25 euro kwijt.quote:Op zondag 13 januari 2008 00:39 schreef Stereotomy het volgende:
Wow, driegangenmenu 14,95 is echt puik
Dat is toch die ene dame van Two Fat Ladies? Dat was altijd tof.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:45 schreef beunkster het volgende:
Iemand trouwens Rosemary Shrager School for Cooks gevolgd?
Heb onlangs de hele serie (30 afleveringen) gedownload en moet zeggen dat het een érg leuke serie is.
Zie hier voor de site.
He bah Leintjeuh, wat ontzettend kut!quote:Op zondag 13 januari 2008 10:45 schreef Leintjeuh het volgende:
Nou zijn er nog mannen beschikbaar hier? Want met ingang van gister ben ik sinds bijna 4,5 jaar (waarvan 3,5 jaar samenwonen) weer vrijgezel. En ik voel me niet zo gezellig.
Ja dat is het goede nieuws dat ik zoek! Vrijgezelle mannen, meld u!!quote:Op zondag 13 januari 2008 11:07 schreef AKnynke het volgende:
Maar, gelukkig Leintjeuh, lopen er hier 3 of meer vrijgezelle mannen rond!
Goed, ik ga aan het werk!
meldquote:Op zondag 13 januari 2008 10:45 schreef Leintjeuh het volgende:
Nou zijn er nog mannen beschikbaar hier? Want met ingang van gister ben ik sinds bijna 4,5 jaar (waarvan 3,5 jaar samenwonen) weer vrijgezel. En ik voel me niet zo gezellig.
Gevoel voor humor heeft ze zeker!!!quote:Op zondag 13 januari 2008 10:49 schreef SeaOfLove het volgende:
Net ff gelachen om Milou, HIJ is er niet en ik wilde graag achter de laptop, kan ik de muis nergens vinden. Dus ik een btje boos hardop zeggend: verdikkeme waar is die muis nou?
Milou springt op en zegt: hier mama! En loopt naar de keuken en komt met de speelgoedmuis van de katten terug![]()
quote:Op zondag 13 januari 2008 12:13 schreef ColdFeet het volgende:
Leintjeuh, balen zeg. Wil je persoonlijke recensies van de leuke mannen hier? Ik kan ze je geven van Stereo en Den_Haag, kent iemand anders Euc misschien?
hij is roze den_haag!quote:Op zondag 13 januari 2008 12:07 schreef Den_Haag het volgende:
Ga trouwens deze motor kopen. Gister proefrit op gemaakt
http://www.roke.nl/details.php?id=1173053
ben wel benieuwd!quote:Op zondag 13 januari 2008 12:13 schreef ColdFeet het volgende:
Leintjeuh, balen zeg. Wil je persoonlijke recensies van de leuke mannen hier? Ik kan ze je geven van Stereo en Den_Haag, kent iemand anders Euc misschien?
volgens mij waren ze blij dat ze nog onverwacht een leuke omzet draaidenquote:Op zondag 13 januari 2008 00:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Relatief nieuwe tent: Chez Willy. Konden we gewoon met 16 m/v op de bonnefooi naar binnen, werden meteen een paar tafels voor ons aan elkaar gezet. Gewoon goed, simpel eten met een driegangen-menu voor 14,95.
En er valt straks helemaal niets te janken voor mij als jouw cluppie een pak op z'n broek krijgt, knul.
Maar hij is wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg mooi!quote:Op zondag 13 januari 2008 12:30 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Paars wit oranje![]()
nu mag je niet achter op hoor!!
Idd! Dat is nou niet echt stoer.quote:
Eeeh gets, jij ook al na zoveel jaar. Alhoewel ik nooit heb samengewoond.quote:Op zondag 13 januari 2008 10:45 schreef Leintjeuh het volgende:
quote:Op zondag 13 januari 2008 12:07 schreef Den_Haag het volgende:
Ga trouwens deze motor kopen. Gister proefrit op gemaakt
http://www.roke.nl/details.php?id=1173053
Hmmm, misschien dan toch.quote:Op zondag 13 januari 2008 12:40 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Maar hij is wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg mooi!
Foto!quote:
Deal!quote:Op zondag 13 januari 2008 13:07 schreef Den_Haag het volgende:
Die hou je tegoed. Heb daar op dit moment nog geen foto van.
En ik dan???quote:Op zondag 13 januari 2008 14:13 schreef Bluezz het volgende:
Goeoeoeoeoeoeoeodemorgen!!!!!!!
Leintjuh, sterkte![]()
Euc is best liev
Milou![]()
lekkere meid!
Vooral lang? Ik ben wel benieuwd naar CFs recensies eigenlijk!quote:
Hoi!quote:Op zondag 13 januari 2008 11:11 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja dat is het goede nieuws dat ik zoek! Vrijgezelle mannen, meld u!!
Dan ga ik het magazine achteroverdrukken bij m'n oudersquote:Op zondag 13 januari 2008 16:07 schreef AKnynke het volgende:
Hey KrnKje, in het volkskrant magazine van gister stond trouwens een artikel over MoshikRoth, the chef van het Brouwerskolkje!
YWquote:Op zondag 13 januari 2008 14:42 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik heb trouwens vannacht over pasta carbonara gedroomd. Best maf!
En binnenkort een hele mooie roze motor!quote:Op zondag 13 januari 2008 16:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
YW
Recensies dus? wat willen jullie weten? Zal ik een tabel maken, Stereo vs Den_Haag? Stereo kan geweldig koken en is erg grappig en houdt van lekkere geurtjes en leuke gadgets, maar DH heeft een baan en een auto en is ook een stuk langer
tja, een diploma zou toch wel een pluspunt zijn iddquote:Op zondag 13 januari 2008 16:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
YW
Recensies dus? wat willen jullie weten? Zal ik een tabel maken, Stereo vs Den_Haag? Stereo kan geweldig koken en is erg grappig en houdt van lekkere geurtjes en leuke gadgets, maar DH heeft een baan en een auto en is ook een stuk langer
quote:Op zondag 13 januari 2008 17:37 schreef Leintjeuh het volgende:
Zeg!!! VBL is ergens anders hoor!!!
ben ik dat dan niet?quote:Op zondag 13 januari 2008 16:57 schreef ColdFeet het volgende:
Ja, moet ik dan gaan zeggen dat je lief en zorgzaam bent?
En waarom zou jij van een lage standaard zijn?quote:Op zondag 13 januari 2008 17:39 schreef Leintjeuh het volgende:
CF, maak maar een tabel! Schrijf voors en tegens neer! en geef aan wie een lage standaard heeft, dan maak ik tenminste kans
staat online op de site van de volkskrant, maar dan heb je wel weer een login nodig...quote:Op zondag 13 januari 2008 17:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]De meets zijn
Als je dat maar weet
Wij zijn al 2X in het brouwerskolkje geweest, dus wil hem ook wel eigenlijk...
Ach nee. Ik schoot net al helemaal vol toen mijn dochter dapper probeerde om haar (overgebleven) tanden te poetsen.........Tis wat he.quote:
Ben jij zorgzaam dan? En Leiden is inderdaad dichtbij, maar maak je niet blij voor je een foto ziet.quote:Op zondag 13 januari 2008 17:49 schreef Den_Haag het volgende:
ben ik dat dan niet?
Hmmm, Leiden is wel lekker dichtbij
Txquote:Op zondag 13 januari 2008 18:23 schreef AKnynke het volgende:
Wat zijn jullie ontzettend lief samen SoL!!!!!!!!
Ik zit te bedenken of ik een wijntje zal inschenken voor mezelf, maar ik voel me altijd gelijk zo'n alcoholist, met alcohol in m'n eentje.
Proost!quote:Op zondag 13 januari 2008 18:26 schreef Den_Haag het volgende:
Helemaal niet Nyn, ik zit hier ook lekker met een biertje dus je drinkt niet alleen
quote:Op zondag 13 januari 2008 18:36 schreef ColdFeet het volgende:
TezzLieverd, take it easy vanavond! Laat je man maar koken
SoL, supergezellige foto's. Wat heeft ie daar precies gekookt?
Oh en Nynke: ik vind het ook nooit een probleem, alleen drinken. Je in je eentje bezatten is wel een beetje kansloosMaar gewoon lekker een paar glaasjes wijn... Nix mis mee.
Zo, ik ga Fok even een paar dagen de rug toekeren. Ik heb deze week een pittige deadline te halen, en het is hier veul te gezellig!
Nee, ik doe het eigenlijk ook regelmatig!quote:Op zondag 13 januari 2008 18:36 schreef ColdFeet het volgende:
TezzLieverd, take it easy vanavond! Laat je man maar koken
Oh en Nynke: ik vind het ook nooit een probleem, alleen drinken. Je in je eentje bezatten is wel een beetje kansloosMaar gewoon lekker een paar glaasjes wijn... Nix mis mee.
Zo, ik ga Fok even een paar dagen de rug toekeren. Ik heb deze week een pittige deadline te halen, en het is hier veul te gezellig!
Verstoord zelfbeeld en gebrek aan zelfvertrouwen.quote:Op zondag 13 januari 2008 18:04 schreef Stereotomy het volgende:
En waarom zou jij van een lage standaard zijn?
Faja Lobi!! (hete liefdequote:Op zondag 13 januari 2008 19:18 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik werd net vol op mijn mond gezoend door vriendlief die net daarvoor verse peper heeft gegeten, nu heb ik brandende lipjes
Klinkt interessant! Heb je er nog iets anders bij gedaan?quote:Op zondag 13 januari 2008 21:11 schreef AKnynke het volgende:
Ik ben als wijze van experiment sinaasappelflappen aan het maken. Ben benieuwd of dat lekker is.......
Zo'n behoefte aan wat zoets, en het enige in huisw aren sinaasappels en bladerdeeg...dus combi snel gemaakt!
Pijnlijk! Lekker koud glaasje drinken erbij. Maar troostvoedsel is toch of zoet en vet, of zout en vet?quote:Op zondag 13 januari 2008 21:47 schreef AKnynke het volgende:
Wat mij betreft niet, maar wat lein betreft moet je ff een pagina terug lezen.
M'n sinaasappelflapjes zijn best lekker trouwens. Zou leker zijn met roomijs en vanillesaus. Maar ja, dat heb ik niet!
Ze waren trouwens wel ontzettend heet, en ik erg ongeduldig, dus heb m'n tong flink verbrand.
Ja dat wist ik, ik snapte het alleen ff nietquote:Op zondag 13 januari 2008 21:51 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb geen eetlust, niets smaakt me dus ik eet het hoognodige en verder niks. Ik heb geprobeerd B&J New York Super Fudge Chunk te eten, maar daar werd ik akelig van.
Euc-, gister is in wederzijds overleg besloten dat mijn (ex)vriend en ik een punt zetten achter onze relatie.
Ach joh geeft niet. Ik moet dit toch alleen doenquote:Op zondag 13 januari 2008 22:07 schreef Euc- het volgende:
Ja dat wist ik, ik snapte het alleen ff niet
Had de hele dag al het gevoel dat ik moest poepen en dat het niet wou komen, maar na het zien van dit plaatje had ik geen enkel probleem meer, bedanktquote:Op zondag 13 januari 2008 22:32 schreef Bluezz het volgende:
[ afbeelding ]
Voor degenen die het nodig hebben
Joh Euc- dat is een bossche bol man!quote:Op zondag 13 januari 2008 22:34 schreef Euc- het volgende:
Had de hele dag al het gevoel dat ik moest poepen en dat het niet wou komen, maar na het zien van dit plaatje had ik geen enkel probleem meer, bedankt![]()
Wees blij dat ie je niet ergens anders zoendequote:Op zondag 13 januari 2008 19:18 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik werd net vol op mijn mond gezoend door vriendlief die net daarvoor verse peper heeft gegeten, nu heb ik brandende lipjes
quote:Op zondag 13 januari 2008 22:34 schreef Euc- het volgende:
Had de hele dag al het gevoel dat ik moest poepen en dat het niet wou komen, maar na het zien van dit plaatje had ik geen enkel probleem meer, bedankt![]()
quote:Op zondag 13 januari 2008 22:44 schreef Bluezz het volgende:
Ik had een lekkere zoete chocolade bossche bol/moorkop in mijn hoofd, maar golfer zei ook al, is dat een drol
Oeh, gezoend worden op je kuit..quote:Op zondag 13 januari 2008 22:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wees blij dat ie je niet ergens anders zoende
zoals je kuit![]()
goh, echt?quote:Op zondag 13 januari 2008 23:06 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ik had iets in gedachten, maar laat maar
Euh....quote:Op zondag 13 januari 2008 23:12 schreef AKnynke het volgende:
[..]
maar wel een streepje, toch? kaal is ook zo kaal!
Zo, dat is voor het eerst dat ik jou stil heb gekregen!quote:
sodemieters daar heb ik wel trek inquote:Op zondag 13 januari 2008 22:32 schreef Bluezz het volgende:
[ afbeelding ]
Voor degenen die het nodig hebben
Stereo met de bek vol haren tanden.quote:Op zondag 13 januari 2008 23:18 schreef AKnynke het volgende:
Zo, dat is voor het eerst dat ik jou stil heb gekregen!
Slimme jongen die van Gaal. Ik weet het niet meer, maar met hoeveel had AZ ook al weer verloren?quote:Op zondag 13 januari 2008 23:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Von Gahl zei dat AZ beter was dan Ajax!
Scorebordjournalistiekquote:Op zondag 13 januari 2008 23:29 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Slimme jongen die van Gaal. Ik weet het niet meer, maar met hoeveel had AZ ook al weer verloren?
Genuine interest....quote:
Nou dat is een prachtig compliment toch?quote:Op zondag 13 januari 2008 23:33 schreef Euc- het volgende:
Zo, net een gesprek gehad met New-Zealand, krijg er iedere keer meer zin in![]()
Was overigens een beetje verbaasd dat ze belden, had het pas morgenvroeg verwacht, dus niks echt voor kunnen bereiden![]()
Maar ik had volgens hun een "very smooth talk" voor iemand met Engels als 2e taal, ze dachten eerst dat het mijn eerste taal was
Airstrip rulesquote:Op zondag 13 januari 2008 23:12 schreef AKnynke het volgende:
[..]
maar wel een streepje, toch? kaal is ook zo kaal!
Tof Euc!!!quote:Op zondag 13 januari 2008 23:33 schreef Euc- het volgende:
Zo, net een gesprek gehad met New-Zealand, krijg er iedere keer meer zin in![]()
Was overigens een beetje verbaasd dat ze belden, had het pas morgenvroeg verwacht, dus niks echt voor kunnen bereiden![]()
Maar ik had volgens hun een "very smooth talk" voor iemand met Engels als 2e taal, ze dachten eerst dat het mijn eerste taal was
lastig lastig, maar wat een luxe! Doe jij nu ook de hotelschool dan? Zo ja, in Maastricht?quote:Op zondag 13 januari 2008 23:39 schreef Euc- het volgende:
Dit was trouwens met een ander hotel dan die vriend van je Nynke![]()
Ik twijfel nog naar welke ik uiteindelijk heen ga, kan (denk ik) bij allebei terecht, maar denk dat ik bij dit hotel meer kan leren. Bij dat eerste hotel sta ik 6 maanden alleen maar op 1 afdeling, terwijl ik bij dit hotel door verschillende afdelingen rouleer en meer verantwoordelijkheden krijg. Nadeel is alleen dat het echt in "the middle of nowhere" is, 30 minuten rijden voor het eerste dorpje. Voordeel is dan wel weer dat het midden in een echt idioot mooi natuurpark ligt aan de voet van een keten bergen met het grootste skigebied van NZ. Keuzes keuzes..
Ik zit op de hotelschool idd, al 4 jaar, maar wel de middelbare in Eindhovenquote:Op zondag 13 januari 2008 23:42 schreef AKnynke het volgende:
[..]
lastig lastig, maar wat een luxe! Doe jij nu ook de hotelschool dan? Zo ja, in Maastricht?
Speel je trouwens ook hockey en golf??
In ieder geval één vooroordeel bevestigd. Ijshockey is erg tof, dat zou ik graag willen leren. Wat ik altijd zo jammer vind aan volleybal is dat er een net tussen zit. Geen lichamelijk contact met de tegenstander. Ik hou wel van een beetje duwen en trekken.quote:Op zondag 13 januari 2008 23:46 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ik zit op de hotelschool idd, al 4 jaar, maar wel de middelbare in Eindhoven![]()
Verder deed ik idd aan hockey, ook in Eindhoven, maar niet de hockey die jij in gedachten hebthttp://www.ijsbrekers.nl
Helaas was het uiteindelijk niet meer te combineren met alles en ben ik er helaas mee gestopt. Maar ik heb wel afgelopen zomer mijn GVB gehaald in Duitsland![]()
Neem een teddybeer ofzo als vervanger.quote:Op maandag 14 januari 2008 00:10 schreef Leintjeuh het volgende:
Mensjes ik ga ook slapen. Zal wennen worden, in mn eentje in bed. Best afschuwelijk.
quote:Op maandag 14 januari 2008 00:22 schreef golfer het volgende:
Neem een teddybeer ofzo als vervanger.
Sterkte.
Nou hopen dat je toch nog geslapen hebt dan, ineens alleen na zo'n tijd zal ontzettend moeilijk zijnquote:Op maandag 14 januari 2008 07:38 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Goed advies, dankje. Ik heb al 20 jaar een teddybeer. Maar zo'n beest is geen partij tegen een man van 2meter. It's just not the same.
Bedankt voor je steun.
Dankje. Ik heb geslapen hoor, van 1 tot 5.30u. Het valt niet mee maar ik trek het wel.quote:Op maandag 14 januari 2008 07:40 schreef DarkElf het volgende:
Nou hopen dat je toch nog geslapen hebt dan, ineens alleen na zo'n tijd zal ontzettend moeilijk zijn
Tezz komt er al verbetering in de situatie van Benthe? Het is natuurlijk erg schrikken wat er is gebeurd, en eigenlijk is het ook wel een beetje zorgwekkend...quote:Op maandag 14 januari 2008 07:50 schreef Tezz het volgende:
Zooooooo goedemorgen. Ben gister tot middernacht met mijn huilende dochter bezig geweest en daarna met kleren en al op bed voorover gevallen en geslapen tot vannochtend zes uur, haha. Werd een beetje raar wakker vanmorgen met mijn spijkerbroek aan........
En nu roept de plicht weer.........werken.![]()
DE: klinkt lekker hierboven! En ook nog eens ingredienten die ik eigenlijk altijd wel in huis heb.....
Ik heb maar meteen gebeld, de assistente was er al!! Ik heb uitgelegd dat ik me inderdaad erg zorgen maak en dat ik vrijdagmiddag bij de weekendtandarts een hoop vragen niet gesteld heb omdat ik natuurlijk in eerste instantie alleen met Bente bezig was. We mogen over een half uur komen! Ben benieuwd.....quote:Op maandag 14 januari 2008 08:04 schreef Leintjeuh het volgende:
Nou ik denk dat het heel handig is om je tandarts zo snel mogelijk te bellen. Speek ook je zorgen uit naar hem. Telefonisch en als je daar bent. Kan je niet evt. iets pijnstillends geven?
Fijn dat de assistente er al was, en dat je/jullie zo snel terecht kunnen. Vergeet niet om Benthe af te melden bij schoolquote:Op maandag 14 januari 2008 08:09 schreef Tezz het volgende:
Ik heb maar meteen gebeld, de assistente was er al!! Ik heb uitgelegd dat ik me inderdaad erg zorgen maak en dat ik vrijdagmiddag bij de weekendtandarts een hoop vragen niet gesteld heb omdat ik natuurlijk in eerste instantie alleen met Bente bezig was. We mogen over een half uur komen! Ben benieuwd.....
Overigens vertelde de assistente mij dat ze het wel vaker meemaken.........Ikzelf heb nog nooit gehoord dat tandjes terug naar binnen kunnen schieten!
quote:Op zondag 13 januari 2008 17:52 schreef Bluezz het volgende:
Ook Xena de poes is Culinair ingesteld hier
[ afbeelding ]
Ze aanbidt peren
[ afbeelding ]
Oh en ze komt noooooooit op tafel, want dat mag ze niet
Ik wil niet een vreselijke emo-huilie zijn, maar het gaat gewoon nu even he-le-maal niet goed. Ik slaap kort en kut. Ik voel me leeg en eenzaam. Maar die gevoelens ebben vanzelf weer weg. Ik ga nu zorgen dat ik vandaag bezig ben, ik ga naar Rotterdam om bloed te geven en ik heb met ex afgesproken dat ikhet voor mezelf nodig heb om bezig te kunnen zijn in 'ons' huis. Ik ga daar dus een beetje schoonmaken, hij is er toch niet vandaag.quote:Op maandag 14 januari 2008 08:29 schreef Liejannuh het volgende:
Ga jij het nog een beetje redden Leintjuh? Kan me voorstellen dat het ontzettend kut slaapt in je eentje ineens.
Lees dit nu pas. Is niet meer dan logisch dat je je zo voelde na de afgelopen dagen hoorquote:Op zondag 13 januari 2008 18:01 schreef Tezz het volgende:
Avond allemaal![]()
Ben een beetje in een jank stemming, ik weet niet hoe het komt. Ben niet eens ongesteld! Dochter zingt weer vrolijk op de achtergrond, dus die is weer aan de betere hand. Maar ik heb zo'n onbestemde knoop in mijn buik en de tranen zitten erg hoog......Ik heb zelfs geen honger!! (en dat is uniek) .......Zometeen maar ff lekker in bad of zo....
Was kipfilet in iets van Pataks, daarbij rijst en mijn nieuwe favoriete salade: tomaat in blokjes, veul verse koriander, stukjes limoen, peper en zout, de dressing is vers citroensap met fructose.quote:Op zondag 13 januari 2008 18:36 schreef ColdFeet het volgende:
Dat is helemaal geen emo-huillie gedrag hoor. Dat is heel normaal!quote:Op maandag 14 januari 2008 08:32 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik wil niet een vreselijke emo-huilie zijn, maar het gaat gewoon nu even he-le-maal niet goed. Ik slaap kort en kut. Ik voel me leeg en eenzaam. Maar die gevoelens ebben vanzelf weer weg. Ik ga nu zorgen dat ik vandaag bezig ben, ik ga naar Rotterdam om bloed te geven en ik heb met ex afgesproken dat ikhet voor mezelf nodig heb om bezig te kunnen zijn in 'ons' huis. Ik ga daar dus een beetje schoonmaken, hij is er toch niet vandaag.
Tezz, sterkte bij de tandarts en ik hoop dat hij je gerust kan stellen.
De rest: Fijne dag en werkze!
ach ja, ik heb de onhebbelijke gewoonte dat ik meteen wakker ben als ik wakker word/opsta dus ben vrij helder altijd meteenquote:Op maandag 14 januari 2008 09:39 schreef cul_non_kul het volgende:
DE: dat je hier om half acht 's ochtends aan denkt, een auberginerecept
Daar gebruik ik mijn reistijd voorquote:Op maandag 14 januari 2008 10:18 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ach ja, ik heb de onhebbelijke gewoonte dat ik meteen wakker ben als ik wakker word/opsta dus ben vrij helder altijd meteen
Check... super handig is datquote:Op maandag 14 januari 2008 10:18 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ach ja, ik heb de onhebbelijke gewoonte dat ik meteen wakker ben als ik wakker word/opsta dus ben vrij helder altijd meteen
Sterkte Lein!quote:Op maandag 14 januari 2008 08:32 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik wil niet een vreselijke emo-huilie zijn, maar het gaat gewoon nu even he-le-maal niet goed. Ik slaap kort en kut. Ik voel me leeg en eenzaam. Maar die gevoelens ebben vanzelf weer weg. Ik ga nu zorgen dat ik vandaag bezig ben, ik ga naar Rotterdam om bloed te geven en ik heb met ex afgesproken dat ikhet voor mezelf nodig heb om bezig te kunnen zijn in 'ons' huis. Ik ga daar dus een beetje schoonmaken, hij is er toch niet vandaag.
Oh dat went wel hoor. Rtificial vond het ook verschrikkelijk in het begin (die heeft echt ff tijd enzo nodig) maar die is er ook aan gewend geraakt... Ik doe wat rustiger 's ochtends en hij socialerquote:Op maandag 14 januari 2008 10:28 schreef KrnKje het volgende:
[..]
Check... super handig is dat
Alleen iser niet altijd zo blij mee dat ik meteen helder en wakker ben
Voor dit jaar op de planning, motorrijbewijs halenquote:Op maandag 14 januari 2008 10:39 schreef DarkElf het volgende:
Motor!![]()
(wilde ik vroeger ook hebben maar ik ben een bangepoeperd geworden over de jaren....)
als student(e) heb je het af en toe gemakkelijkquote:Op maandag 14 januari 2008 10:49 schreef KrnKje het volgende:
Mijn studie ontwijkende aandoening heeft gewonnen, ik ga boodschappen doen...
quote:Op maandag 14 januari 2008 10:29 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Sterkte Lein!
ik heb een motor gekocht![]()
![]()
En ik ben op de weg naar het werk bij de bakker langs gereden. Alleen maar lekkere ongezonde broodjes gehaald.
neh, heb ook pas twee jaar mijn rijbewijs en pas een half jaar mijn autootje (lief oud bakkiequote:Op maandag 14 januari 2008 10:56 schreef Den_Haag het volgende:
DE, gewoon doen. Ik heb mijn rijbewijs ook pas afgelopen jaar gehaald.
Die van mij is ook flink aan het winnen. Sprak gister een studiegenootje, die ook donderdag haar scriptie moet inleveren, en die had het over nachten doorhalen enzo.quote:Op maandag 14 januari 2008 10:49 schreef KrnKje het volgende:
Mijn studie ontwijkende aandoening heeft gewonnen, ik ga boodschappen doen...
Deal. Lijkt me serieus erg tof om motor te rijden!quote:Op maandag 14 januari 2008 11:08 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Hmmm, dan moet je wel een strak leren motorpak aan hoor![]()
Nynke in motorpakquote:Op maandag 14 januari 2008 11:20 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Deal. Lijkt me serieus erg tof om motor te rijden!
Autobahn is tofquote:Op maandag 14 januari 2008 11:50 schreef DarkElf het volgende:
enne, hoe hard ken ie?![]()
(Ik hou wel heel erg van hard rijden, leve de autobahn!)
foeiquote:Op maandag 14 januari 2008 12:00 schreef Den_Haag het volgende:
Hij kan zo'n 270km/h![]()
Vond zaterdag de 180km/h wel genoeg. Maar dat was ook een provinciale weg![]()
![]()
toeren maken klinkt natuurlijk ook leukquote:Op maandag 14 januari 2008 12:11 schreef Den_Haag het volgende:
Ja maar, je niest een keer en je rijdt die snelheid. en die 12.000 toeren klinken zo leuk
quote:
Oeh, wat fijn Tezz!quote:Op maandag 14 januari 2008 12:15 schreef Tezz het volgende:
Nou, de tandarts heeft me vanmorgen wel enigszins gerust kunnen stellen. Hij zei dat het echt wel vaker voorkomt. De tanden kiezen inderdaad de weg van de minste weerstand bij zo'n klap, en dat is dus gewoon terug naar waar ze ooit vandaan kwamen..........We moeten gewoon afwachten, waarschijnlijk komen ze er vanzelf uit als ze straks gaat wisselen. Ze loopt dus wel nog een jaar of twee met een fietsenrek rond.....maar goed, als het maar geen blijvende schade oplevert voor later vind ik het prima!
Enorm bedankt voor de belangstelling, erg lief dat jullie zo meeleven!!!! Ben ook erg met mezelf bezig geweest de afgelopen dagen...(nou ja met Bente dan)....
Ik ga weer snel terug naar het werk, een half uur pauze is eigenlijk veel te kort om ook nog te FOK!-en, maar ja, kon het niet laten om even een berichtje te posten!
Nee hoor. Dat zal ik niet doen.quote:Op maandag 14 januari 2008 12:33 schreef AKnynke het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Maar, wou je nu echt ontkennen dat hij roze is?
Enne, met mij achterop geen 180 op de provinciale weg!!
Succes!quote:Op maandag 14 januari 2008 12:51 schreef cul_non_kul het volgende:
Zo dan, mag ik zo (eerst neem ik nog een) mijn laptopje inpakken en op weg naar de klant, dan wat tijd overbruggen en door naar een sollicitatiegesprek ... werd ik afgelopen vrijdag voor gevraagd ... ik ben benieuwd ...
Wens jullie een fijne middag
Aber natürlich nicht! Ik stress nooit!quote:
120 kg wat? bankdrukken?? Ik moet eigenlijk nodig weer eens wat krachttraining gaan doen, kan het volleyballen alleen maar ten goede komen. Was ooit best sterk!quote:Op maandag 14 januari 2008 14:05 schreef Den_Haag het volgende:
Ik heb zin in het trainen vanavond. Kijken of ik de 120kg haal
quote:Op maandag 14 januari 2008 14:10 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Heb ook wel zin om te volleyballen vanavond!
Bankdrukken idd. voor een blessure haalde ik 130kg.quote:Op maandag 14 januari 2008 14:10 schreef AKnynke het volgende:
[..]
120 kg wat? bankdrukken?? Ik moet eigenlijk nodig weer eens wat krachttraining gaan doen, kan het volleyballen alleen maar ten goede komen. Was ooit best sterk!
quote:Op maandag 14 januari 2008 14:18 schreef Bluezz het volgende:
Den haag wat een verschrikkelijk lelijke motor
Maar ik vind jou wel lief, en ik probeer altijd een eerlijk meisje te zijnquote:
Maarre, hij is wel roze, en dat is toch een echte meisjeskleur! Dus eigenlijk moet je hem wel mooi vinden Bluezz!quote:Op maandag 14 januari 2008 14:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Maar ik vind jou wel lief, en ik probeer altijd een eerlijk meisje te zijn
krnk, een poesje
Oh en jouw gazpacho van je bloggie ga ik zéker maken binnenkort
quote:Op maandag 14 januari 2008 14:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Maar ik vind jou wel lief, en ik probeer altijd een eerlijk meisje te zijn
Vorige week waren we met 16 man op training...quote:Op maandag 14 januari 2008 14:41 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Maarre, hij is wel roze, en dat is toch een echte meisjeskleur! Dus eigenlijk moet je hem wel mooi vinden Bluezz!![]()
Hoeveel mensen op een veld is veel bij jullie Krnk? En vanaf wanneer kan ik een team inschrijven voor het buitentoernooi?
Heb wel een stoere leren jas en ben grootquote:Op maandag 14 januari 2008 15:00 schreef Bluezz het volgende:
Oh maar ik ben geen meisje-meisje die van roze en zachtemeisjes dingen, parfummetjes en mode houdt
Dus ik hou van stoer, leer, zwart, groot en HD bijvoorbeeld
Ben andersDacht als kind altijd al dat ik eigenlijk in een andere wereld thuishoorde
Maar gelukkig draag je geen tuinbroeken met een kortgeschoren kop erbovenquote:Op maandag 14 januari 2008 15:00 schreef Bluezz het volgende:
Oh maar ik ben geen meisje-meisje die van roze en zachtemeisjes dingen, parfummetjes en mode houdt
Ben andersDacht als kind altijd al dat ik eigenlijk in een andere wereld thuishoorde
Dus dat is de reden dat je de roze motor niet mooi vindt!quote:Op maandag 14 januari 2008 15:00 schreef Bluezz het volgende:
Wel gedaanquote:Op maandag 14 januari 2008 15:10 schreef KrnKje het volgende:
Maar gelukkig draag je geen tuinbroeken met een kortgeschoren kop erboven
quote:Op maandag 14 januari 2008 15:09 schreef Den_Haag het volgende:
Heb wel een stoere leren jas en ben groot
quote:Op maandag 14 januari 2008 15:38 schreef Den_Haag het volgende:
Vrouwenze weten ook nooit wat ze willen. en ik vind het een mooie motor.
Jawel, heel erg en daarom ben ik een onaangepaste vreemde vrouwquote:Op maandag 14 januari 2008 15:38 schreef Den_Haag het volgende:
Vrouwenze weten ook nooit wat ze willen.
Stel je voor dat je op een lelijke motor ging zitten slimmerdquote:en ik vind het een mooie motor.
thesis/scriptie. Typen gaat ook niet al te best. Nog een half uurtje, dan mag ik stoppen van mezelf.quote:
Nee, even de boel afgemaakt. Nu ben ik klaar voor vandaag.quote:Op maandag 14 januari 2008 16:46 schreef Den_Haag het volgende:
Weer in slaap gevallen?
Je kunt ook gewoon toegeven dat je naar pr0n loopt te zoeken op je PC hoorquote:Op maandag 14 januari 2008 17:24 schreef justmattie het volgende:
kut, spyware/rotzooi op mn PC![]()
![]()
![]()
eerst maar windhoos opnieuw installeren, tot vanavond hoop ik
sorry Steer, ik ben geen vrijgezelquote:Op maandag 14 januari 2008 17:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon toegeven dat je naar pr0n loopt te zoeken op je PC hoor
Zo dat is klote!quote:Op maandag 14 januari 2008 17:48 schreef justmattie het volgende:
Vanmorgen kom ik beneden, stond de woonkamer lichtelijk onder water![]()
was er een koppelingsstuk van de CV gesprongen boven, waardoor er water lekte door het plafond heen
quote:Op maandag 14 januari 2008 17:55 schreef Bluezz het volgende:
Waarom moet je vrijgezel zijn om prOn te kijken
idd, maar alles is weer vast gedraaid, de hele vloer was nat maar dat was wel even goed (houten vloer, dus gaat niet krom trekken ofzo) en bankstel + stoel zeiknat (over 7 weken komt het nieuwe bankstelquote:
gefeliciteerdquote:Op maandag 14 januari 2008 10:29 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Sterkte Lein!
ik heb een motor gekocht![]()
![]()
En ik ben op de weg naar het werk bij de bakker langs gereden. Alleen maar lekkere ongezonde broodjes gehaald.
Lol, waar gaat ie over dan?quote:Op maandag 14 januari 2008 16:06 schreef AKnynke het volgende:
M'n tehsis is blijkbaar zo saai dat ik in slaap ben gevallen terwijl ik het zat te lezen. Nu slaapt m'n hele rechterarm!
quote:Op maandag 14 januari 2008 18:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
gefeliciteerd![]()
geniet ervan![]()
(de motor dus
![]()
hier ook een![]()
toegelaten tot de universiteit![]()
1 februari beginnen
Moet je dan veel databeestjes bouwen enzo of zit ik er helemaal naast?quote:
De hele, volledige 4-jarige studie? Vind ik altijd ontzettend knap als mensen dat (nu nog) gaan doen. Ik weet niet precies hoe oud je bent, maar ik schat niet erg veel ouder dan dat ik ben (22). Toch, nog 4 jaar studie erachter aan dat zie ik niet zitten. 2 jaar vind ik meer dan genoeg!quote:
quote:Op maandag 14 januari 2008 19:30 schreef golfer het volgende:
Weer een bewijs dat drinken slecht voor je is: ik zou even wat lege flessen in de glasbak mieteren en maak een verkeerde beweging. Hele rug zit nu vast en ik verrek van de pijn.
Bluezz verzameling is vast heel groot geworden door de jaren heenquote:Op maandag 14 januari 2008 17:55 schreef Bluezz het volgende:
Waarom moet je vrijgezel zijn om prOn te kijken
quote:
hé, pssssshhhhhhhht, vertel ons eensquote:Op maandag 14 januari 2008 20:04 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Had een kadootje voor HEM in gedachten
Ja, dan blijft het echt een verrassing voor hemquote:Op maandag 14 januari 2008 20:06 schreef justmattie het volgende:
[..]
hé, pssssshhhhhhhht, vertel ons eens![]()
Dan moet SOL gewoon de [spoiler ]-tag gebruiken.quote:Op maandag 14 januari 2008 20:09 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ja, dan blijft het echt een verrassing voor hem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
quote:Op maandag 14 januari 2008 20:06 schreef justmattie het volgende:
[..]
hé, pssssshhhhhhhht, vertel ons eens![]()
quote:Op maandag 14 januari 2008 20:23 schreef Stereotomy het volgende:
Hee ik heb een metrohomosexuele vraag
Mijn shampoo is op, en ik moet nieuwe hebben. Ik heb op dit moment Schwarzkopf 2-in-1 maar ik vind het spul goor ruiken.Welke andere 2-in-1 shampoo/conditioner gebruiken jullie?
Geen. Gewoon groene zeep en daarna brilcream.quote:Op maandag 14 januari 2008 20:23 schreef Stereotomy het volgende:
Welke andere 2-in-1 shampoo/conditioner gebruiken jullie?
Alleen homo's wassen zich, stom, vergeten.quote:
nivea is altijd wel lekkerquote:Op maandag 14 januari 2008 20:23 schreef Stereotomy het volgende:
Hee ik heb een metrosexuele vraag
Mijn shampoo is op, en ik moet nieuwe hebben. Ik heb op dit moment Schwarzkopf 2-in-1 maar ik vind het spul goor ruiken.Welke andere 2-in-1 shampoo/conditioner gebruiken jullie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
omg gatver moet er niet aan denken zoveel te etenquote:Op maandag 14 januari 2008 20:28 schreef Den_Haag het volgende:
Pffff, 300gr gegrilde kipfilet is best veel. In combinatie met 300gr gebakken aardappel en 300gr sperziebonen.
quote:Op maandag 14 januari 2008 20:31 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Kijk, zelfs SOL zegt hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Vreet het dan gewoon niet op?quote:Op maandag 14 januari 2008 20:28 schreef Den_Haag het volgende:
Pffff, 300gr gegrilde kipfilet is best veel. In combinatie met 300gr gebakken aardappel en 300gr sperziebonen.
Groot lichaam te onderhouden he. En alles vetarm, veel groentenquote:Op maandag 14 januari 2008 20:33 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
omg gatver moet er niet aan denken zoveel te eten![]()
*SOL heeft voor het eerst in maanden weer een tof getal op de weegschaal gezien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |