Nee hoor. Dat zal ik niet doen.quote:Op maandag 14 januari 2008 12:33 schreef AKnynke het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Maar, wou je nu echt ontkennen dat hij roze is?
Enne, met mij achterop geen 180 op de provinciale weg!!
Succes!quote:Op maandag 14 januari 2008 12:51 schreef cul_non_kul het volgende:
Zo dan, mag ik zo (eerst neem ik nog een) mijn laptopje inpakken en op weg naar de klant, dan wat tijd overbruggen en door naar een sollicitatiegesprek ... werd ik afgelopen vrijdag voor gevraagd ... ik ben benieuwd ...
Wens jullie een fijne middag
Aber natürlich nicht! Ik stress nooit!quote:
120 kg wat? bankdrukken?? Ik moet eigenlijk nodig weer eens wat krachttraining gaan doen, kan het volleyballen alleen maar ten goede komen. Was ooit best sterk!quote:Op maandag 14 januari 2008 14:05 schreef Den_Haag het volgende:
Ik heb zin in het trainen vanavond. Kijken of ik de 120kg haal
quote:Op maandag 14 januari 2008 14:10 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Heb ook wel zin om te volleyballen vanavond!
Bankdrukken idd. voor een blessure haalde ik 130kg.quote:Op maandag 14 januari 2008 14:10 schreef AKnynke het volgende:
[..]
120 kg wat? bankdrukken?? Ik moet eigenlijk nodig weer eens wat krachttraining gaan doen, kan het volleyballen alleen maar ten goede komen. Was ooit best sterk!
quote:Op maandag 14 januari 2008 14:18 schreef Bluezz het volgende:
Den haag wat een verschrikkelijk lelijke motor
Maar ik vind jou wel lief, en ik probeer altijd een eerlijk meisje te zijnquote:
Maarre, hij is wel roze, en dat is toch een echte meisjeskleur! Dus eigenlijk moet je hem wel mooi vinden Bluezz!quote:Op maandag 14 januari 2008 14:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Maar ik vind jou wel lief, en ik probeer altijd een eerlijk meisje te zijn
krnk, een poesje
Oh en jouw gazpacho van je bloggie ga ik zéker maken binnenkort
quote:Op maandag 14 januari 2008 14:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Maar ik vind jou wel lief, en ik probeer altijd een eerlijk meisje te zijn
Vorige week waren we met 16 man op training...quote:Op maandag 14 januari 2008 14:41 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Maarre, hij is wel roze, en dat is toch een echte meisjeskleur! Dus eigenlijk moet je hem wel mooi vinden Bluezz!![]()
Hoeveel mensen op een veld is veel bij jullie Krnk? En vanaf wanneer kan ik een team inschrijven voor het buitentoernooi?
Heb wel een stoere leren jas en ben grootquote:Op maandag 14 januari 2008 15:00 schreef Bluezz het volgende:
Oh maar ik ben geen meisje-meisje die van roze en zachtemeisjes dingen, parfummetjes en mode houdt
Dus ik hou van stoer, leer, zwart, groot en HD bijvoorbeeld
Ben andersDacht als kind altijd al dat ik eigenlijk in een andere wereld thuishoorde
Maar gelukkig draag je geen tuinbroeken met een kortgeschoren kop erbovenquote:Op maandag 14 januari 2008 15:00 schreef Bluezz het volgende:
Oh maar ik ben geen meisje-meisje die van roze en zachtemeisjes dingen, parfummetjes en mode houdt
Ben andersDacht als kind altijd al dat ik eigenlijk in een andere wereld thuishoorde
Dus dat is de reden dat je de roze motor niet mooi vindt!quote:Op maandag 14 januari 2008 15:00 schreef Bluezz het volgende:
Wel gedaanquote:Op maandag 14 januari 2008 15:10 schreef KrnKje het volgende:
Maar gelukkig draag je geen tuinbroeken met een kortgeschoren kop erboven
quote:Op maandag 14 januari 2008 15:09 schreef Den_Haag het volgende:
Heb wel een stoere leren jas en ben groot
quote:Op maandag 14 januari 2008 15:38 schreef Den_Haag het volgende:
Vrouwenze weten ook nooit wat ze willen. en ik vind het een mooie motor.
Jawel, heel erg en daarom ben ik een onaangepaste vreemde vrouwquote:Op maandag 14 januari 2008 15:38 schreef Den_Haag het volgende:
Vrouwenze weten ook nooit wat ze willen.
Stel je voor dat je op een lelijke motor ging zitten slimmerdquote:en ik vind het een mooie motor.
thesis/scriptie. Typen gaat ook niet al te best. Nog een half uurtje, dan mag ik stoppen van mezelf.quote:
Nee, even de boel afgemaakt. Nu ben ik klaar voor vandaag.quote:Op maandag 14 januari 2008 16:46 schreef Den_Haag het volgende:
Weer in slaap gevallen?
Je kunt ook gewoon toegeven dat je naar pr0n loopt te zoeken op je PC hoorquote:Op maandag 14 januari 2008 17:24 schreef justmattie het volgende:
kut, spyware/rotzooi op mn PC![]()
![]()
![]()
eerst maar windhoos opnieuw installeren, tot vanavond hoop ik
sorry Steer, ik ben geen vrijgezelquote:Op maandag 14 januari 2008 17:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon toegeven dat je naar pr0n loopt te zoeken op je PC hoor
Zo dat is klote!quote:Op maandag 14 januari 2008 17:48 schreef justmattie het volgende:
Vanmorgen kom ik beneden, stond de woonkamer lichtelijk onder water![]()
was er een koppelingsstuk van de CV gesprongen boven, waardoor er water lekte door het plafond heen
quote:Op maandag 14 januari 2008 17:55 schreef Bluezz het volgende:
Waarom moet je vrijgezel zijn om prOn te kijken
idd, maar alles is weer vast gedraaid, de hele vloer was nat maar dat was wel even goed (houten vloer, dus gaat niet krom trekken ofzo) en bankstel + stoel zeiknat (over 7 weken komt het nieuwe bankstelquote:
gefeliciteerdquote:Op maandag 14 januari 2008 10:29 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Sterkte Lein!
ik heb een motor gekocht![]()
![]()
En ik ben op de weg naar het werk bij de bakker langs gereden. Alleen maar lekkere ongezonde broodjes gehaald.
Lol, waar gaat ie over dan?quote:Op maandag 14 januari 2008 16:06 schreef AKnynke het volgende:
M'n tehsis is blijkbaar zo saai dat ik in slaap ben gevallen terwijl ik het zat te lezen. Nu slaapt m'n hele rechterarm!
quote:Op maandag 14 januari 2008 18:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
gefeliciteerd![]()
geniet ervan![]()
(de motor dus
![]()
hier ook een![]()
toegelaten tot de universiteit![]()
1 februari beginnen
Moet je dan veel databeestjes bouwen enzo of zit ik er helemaal naast?quote:
De hele, volledige 4-jarige studie? Vind ik altijd ontzettend knap als mensen dat (nu nog) gaan doen. Ik weet niet precies hoe oud je bent, maar ik schat niet erg veel ouder dan dat ik ben (22). Toch, nog 4 jaar studie erachter aan dat zie ik niet zitten. 2 jaar vind ik meer dan genoeg!quote:
quote:Op maandag 14 januari 2008 19:30 schreef golfer het volgende:
Weer een bewijs dat drinken slecht voor je is: ik zou even wat lege flessen in de glasbak mieteren en maak een verkeerde beweging. Hele rug zit nu vast en ik verrek van de pijn.
Bluezz verzameling is vast heel groot geworden door de jaren heenquote:Op maandag 14 januari 2008 17:55 schreef Bluezz het volgende:
Waarom moet je vrijgezel zijn om prOn te kijken
quote:
hé, pssssshhhhhhhht, vertel ons eensquote:Op maandag 14 januari 2008 20:04 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Had een kadootje voor HEM in gedachten
Ja, dan blijft het echt een verrassing voor hemquote:Op maandag 14 januari 2008 20:06 schreef justmattie het volgende:
[..]
hé, pssssshhhhhhhht, vertel ons eens![]()
Dan moet SOL gewoon de [spoiler ]-tag gebruiken.quote:Op maandag 14 januari 2008 20:09 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ja, dan blijft het echt een verrassing voor hem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
quote:Op maandag 14 januari 2008 20:06 schreef justmattie het volgende:
[..]
hé, pssssshhhhhhhht, vertel ons eens![]()
quote:Op maandag 14 januari 2008 20:23 schreef Stereotomy het volgende:
Hee ik heb een metrohomosexuele vraag
Mijn shampoo is op, en ik moet nieuwe hebben. Ik heb op dit moment Schwarzkopf 2-in-1 maar ik vind het spul goor ruiken.Welke andere 2-in-1 shampoo/conditioner gebruiken jullie?
Geen. Gewoon groene zeep en daarna brilcream.quote:Op maandag 14 januari 2008 20:23 schreef Stereotomy het volgende:
Welke andere 2-in-1 shampoo/conditioner gebruiken jullie?
Alleen homo's wassen zich, stom, vergeten.quote:
nivea is altijd wel lekkerquote:Op maandag 14 januari 2008 20:23 schreef Stereotomy het volgende:
Hee ik heb een metrosexuele vraag
Mijn shampoo is op, en ik moet nieuwe hebben. Ik heb op dit moment Schwarzkopf 2-in-1 maar ik vind het spul goor ruiken.Welke andere 2-in-1 shampoo/conditioner gebruiken jullie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
omg gatver moet er niet aan denken zoveel te etenquote:Op maandag 14 januari 2008 20:28 schreef Den_Haag het volgende:
Pffff, 300gr gegrilde kipfilet is best veel. In combinatie met 300gr gebakken aardappel en 300gr sperziebonen.
quote:Op maandag 14 januari 2008 20:31 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Kijk, zelfs SOL zegt hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Vreet het dan gewoon niet op?quote:Op maandag 14 januari 2008 20:28 schreef Den_Haag het volgende:
Pffff, 300gr gegrilde kipfilet is best veel. In combinatie met 300gr gebakken aardappel en 300gr sperziebonen.
Groot lichaam te onderhouden he. En alles vetarm, veel groentenquote:Op maandag 14 januari 2008 20:33 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
omg gatver moet er niet aan denken zoveel te eten![]()
*SOL heeft voor het eerst in maanden weer een tof getal op de weegschaal gezien![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |