Voor dit jaar op de planning, motorrijbewijs halenquote:Op maandag 14 januari 2008 10:39 schreef DarkElf het volgende:
Motor!![]()
(wilde ik vroeger ook hebben maar ik ben een bangepoeperd geworden over de jaren....)
als student(e) heb je het af en toe gemakkelijkquote:Op maandag 14 januari 2008 10:49 schreef KrnKje het volgende:
Mijn studie ontwijkende aandoening heeft gewonnen, ik ga boodschappen doen...
quote:Op maandag 14 januari 2008 10:29 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Sterkte Lein!
ik heb een motor gekocht![]()
![]()
En ik ben op de weg naar het werk bij de bakker langs gereden. Alleen maar lekkere ongezonde broodjes gehaald.
neh, heb ook pas twee jaar mijn rijbewijs en pas een half jaar mijn autootje (lief oud bakkiequote:Op maandag 14 januari 2008 10:56 schreef Den_Haag het volgende:
DE, gewoon doen. Ik heb mijn rijbewijs ook pas afgelopen jaar gehaald.
Die van mij is ook flink aan het winnen. Sprak gister een studiegenootje, die ook donderdag haar scriptie moet inleveren, en die had het over nachten doorhalen enzo.quote:Op maandag 14 januari 2008 10:49 schreef KrnKje het volgende:
Mijn studie ontwijkende aandoening heeft gewonnen, ik ga boodschappen doen...
Deal. Lijkt me serieus erg tof om motor te rijden!quote:Op maandag 14 januari 2008 11:08 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Hmmm, dan moet je wel een strak leren motorpak aan hoor![]()
Nynke in motorpakquote:Op maandag 14 januari 2008 11:20 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Deal. Lijkt me serieus erg tof om motor te rijden!
Autobahn is tofquote:Op maandag 14 januari 2008 11:50 schreef DarkElf het volgende:
enne, hoe hard ken ie?![]()
(Ik hou wel heel erg van hard rijden, leve de autobahn!)
foeiquote:Op maandag 14 januari 2008 12:00 schreef Den_Haag het volgende:
Hij kan zo'n 270km/h![]()
Vond zaterdag de 180km/h wel genoeg. Maar dat was ook een provinciale weg![]()
![]()
toeren maken klinkt natuurlijk ook leukquote:Op maandag 14 januari 2008 12:11 schreef Den_Haag het volgende:
Ja maar, je niest een keer en je rijdt die snelheid. en die 12.000 toeren klinken zo leuk
quote:
Oeh, wat fijn Tezz!quote:Op maandag 14 januari 2008 12:15 schreef Tezz het volgende:
Nou, de tandarts heeft me vanmorgen wel enigszins gerust kunnen stellen. Hij zei dat het echt wel vaker voorkomt. De tanden kiezen inderdaad de weg van de minste weerstand bij zo'n klap, en dat is dus gewoon terug naar waar ze ooit vandaan kwamen..........We moeten gewoon afwachten, waarschijnlijk komen ze er vanzelf uit als ze straks gaat wisselen. Ze loopt dus wel nog een jaar of twee met een fietsenrek rond.....maar goed, als het maar geen blijvende schade oplevert voor later vind ik het prima!
Enorm bedankt voor de belangstelling, erg lief dat jullie zo meeleven!!!! Ben ook erg met mezelf bezig geweest de afgelopen dagen...(nou ja met Bente dan)....
Ik ga weer snel terug naar het werk, een half uur pauze is eigenlijk veel te kort om ook nog te FOK!-en, maar ja, kon het niet laten om even een berichtje te posten!
Nee hoor. Dat zal ik niet doen.quote:Op maandag 14 januari 2008 12:33 schreef AKnynke het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Maar, wou je nu echt ontkennen dat hij roze is?
Enne, met mij achterop geen 180 op de provinciale weg!!
Succes!quote:Op maandag 14 januari 2008 12:51 schreef cul_non_kul het volgende:
Zo dan, mag ik zo (eerst neem ik nog een) mijn laptopje inpakken en op weg naar de klant, dan wat tijd overbruggen en door naar een sollicitatiegesprek ... werd ik afgelopen vrijdag voor gevraagd ... ik ben benieuwd ...
Wens jullie een fijne middag
Aber natürlich nicht! Ik stress nooit!quote:
120 kg wat? bankdrukken?? Ik moet eigenlijk nodig weer eens wat krachttraining gaan doen, kan het volleyballen alleen maar ten goede komen. Was ooit best sterk!quote:Op maandag 14 januari 2008 14:05 schreef Den_Haag het volgende:
Ik heb zin in het trainen vanavond. Kijken of ik de 120kg haal
quote:Op maandag 14 januari 2008 14:10 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Heb ook wel zin om te volleyballen vanavond!
Bankdrukken idd. voor een blessure haalde ik 130kg.quote:Op maandag 14 januari 2008 14:10 schreef AKnynke het volgende:
[..]
120 kg wat? bankdrukken?? Ik moet eigenlijk nodig weer eens wat krachttraining gaan doen, kan het volleyballen alleen maar ten goede komen. Was ooit best sterk!
quote:Op maandag 14 januari 2008 14:18 schreef Bluezz het volgende:
Den haag wat een verschrikkelijk lelijke motor
Maar ik vind jou wel lief, en ik probeer altijd een eerlijk meisje te zijnquote:
Maarre, hij is wel roze, en dat is toch een echte meisjeskleur! Dus eigenlijk moet je hem wel mooi vinden Bluezz!quote:Op maandag 14 januari 2008 14:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Maar ik vind jou wel lief, en ik probeer altijd een eerlijk meisje te zijn
krnk, een poesje
Oh en jouw gazpacho van je bloggie ga ik zéker maken binnenkort
quote:Op maandag 14 januari 2008 14:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Maar ik vind jou wel lief, en ik probeer altijd een eerlijk meisje te zijn
Vorige week waren we met 16 man op training...quote:Op maandag 14 januari 2008 14:41 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Maarre, hij is wel roze, en dat is toch een echte meisjeskleur! Dus eigenlijk moet je hem wel mooi vinden Bluezz!![]()
Hoeveel mensen op een veld is veel bij jullie Krnk? En vanaf wanneer kan ik een team inschrijven voor het buitentoernooi?
Heb wel een stoere leren jas en ben grootquote:Op maandag 14 januari 2008 15:00 schreef Bluezz het volgende:
Oh maar ik ben geen meisje-meisje die van roze en zachtemeisjes dingen, parfummetjes en mode houdt
Dus ik hou van stoer, leer, zwart, groot en HD bijvoorbeeld
Ben andersDacht als kind altijd al dat ik eigenlijk in een andere wereld thuishoorde
Maar gelukkig draag je geen tuinbroeken met een kortgeschoren kop erbovenquote:Op maandag 14 januari 2008 15:00 schreef Bluezz het volgende:
Oh maar ik ben geen meisje-meisje die van roze en zachtemeisjes dingen, parfummetjes en mode houdt
Ben andersDacht als kind altijd al dat ik eigenlijk in een andere wereld thuishoorde
Dus dat is de reden dat je de roze motor niet mooi vindt!quote:Op maandag 14 januari 2008 15:00 schreef Bluezz het volgende:
Wel gedaanquote:Op maandag 14 januari 2008 15:10 schreef KrnKje het volgende:
Maar gelukkig draag je geen tuinbroeken met een kortgeschoren kop erboven
quote:Op maandag 14 januari 2008 15:09 schreef Den_Haag het volgende:
Heb wel een stoere leren jas en ben groot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |