Stereo met de bek vol haren tanden.quote:Op zondag 13 januari 2008 23:18 schreef AKnynke het volgende:
Zo, dat is voor het eerst dat ik jou stil heb gekregen!
Slimme jongen die van Gaal. Ik weet het niet meer, maar met hoeveel had AZ ook al weer verloren?quote:Op zondag 13 januari 2008 23:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Von Gahl zei dat AZ beter was dan Ajax!
Scorebordjournalistiekquote:Op zondag 13 januari 2008 23:29 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Slimme jongen die van Gaal. Ik weet het niet meer, maar met hoeveel had AZ ook al weer verloren?
Genuine interest....quote:
Nou dat is een prachtig compliment toch?quote:Op zondag 13 januari 2008 23:33 schreef Euc- het volgende:
Zo, net een gesprek gehad met New-Zealand, krijg er iedere keer meer zin in![]()
Was overigens een beetje verbaasd dat ze belden, had het pas morgenvroeg verwacht, dus niks echt voor kunnen bereiden![]()
Maar ik had volgens hun een "very smooth talk" voor iemand met Engels als 2e taal, ze dachten eerst dat het mijn eerste taal was
Airstrip rulesquote:Op zondag 13 januari 2008 23:12 schreef AKnynke het volgende:
[..]
maar wel een streepje, toch? kaal is ook zo kaal!
Tof Euc!!!quote:Op zondag 13 januari 2008 23:33 schreef Euc- het volgende:
Zo, net een gesprek gehad met New-Zealand, krijg er iedere keer meer zin in![]()
Was overigens een beetje verbaasd dat ze belden, had het pas morgenvroeg verwacht, dus niks echt voor kunnen bereiden![]()
Maar ik had volgens hun een "very smooth talk" voor iemand met Engels als 2e taal, ze dachten eerst dat het mijn eerste taal was
lastig lastig, maar wat een luxe! Doe jij nu ook de hotelschool dan? Zo ja, in Maastricht?quote:Op zondag 13 januari 2008 23:39 schreef Euc- het volgende:
Dit was trouwens met een ander hotel dan die vriend van je Nynke![]()
Ik twijfel nog naar welke ik uiteindelijk heen ga, kan (denk ik) bij allebei terecht, maar denk dat ik bij dit hotel meer kan leren. Bij dat eerste hotel sta ik 6 maanden alleen maar op 1 afdeling, terwijl ik bij dit hotel door verschillende afdelingen rouleer en meer verantwoordelijkheden krijg. Nadeel is alleen dat het echt in "the middle of nowhere" is, 30 minuten rijden voor het eerste dorpje. Voordeel is dan wel weer dat het midden in een echt idioot mooi natuurpark ligt aan de voet van een keten bergen met het grootste skigebied van NZ. Keuzes keuzes..
Ik zit op de hotelschool idd, al 4 jaar, maar wel de middelbare in Eindhovenquote:Op zondag 13 januari 2008 23:42 schreef AKnynke het volgende:
[..]
lastig lastig, maar wat een luxe! Doe jij nu ook de hotelschool dan? Zo ja, in Maastricht?
Speel je trouwens ook hockey en golf??
In ieder geval één vooroordeel bevestigd. Ijshockey is erg tof, dat zou ik graag willen leren. Wat ik altijd zo jammer vind aan volleybal is dat er een net tussen zit. Geen lichamelijk contact met de tegenstander. Ik hou wel van een beetje duwen en trekken.quote:Op zondag 13 januari 2008 23:46 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ik zit op de hotelschool idd, al 4 jaar, maar wel de middelbare in Eindhoven![]()
Verder deed ik idd aan hockey, ook in Eindhoven, maar niet de hockey die jij in gedachten hebthttp://www.ijsbrekers.nl
Helaas was het uiteindelijk niet meer te combineren met alles en ben ik er helaas mee gestopt. Maar ik heb wel afgelopen zomer mijn GVB gehaald in Duitsland![]()
Neem een teddybeer ofzo als vervanger.quote:Op maandag 14 januari 2008 00:10 schreef Leintjeuh het volgende:
Mensjes ik ga ook slapen. Zal wennen worden, in mn eentje in bed. Best afschuwelijk.
quote:Op maandag 14 januari 2008 00:22 schreef golfer het volgende:
Neem een teddybeer ofzo als vervanger.
Sterkte.
Nou hopen dat je toch nog geslapen hebt dan, ineens alleen na zo'n tijd zal ontzettend moeilijk zijnquote:Op maandag 14 januari 2008 07:38 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Goed advies, dankje. Ik heb al 20 jaar een teddybeer. Maar zo'n beest is geen partij tegen een man van 2meter. It's just not the same.
Bedankt voor je steun.
Dankje. Ik heb geslapen hoor, van 1 tot 5.30u. Het valt niet mee maar ik trek het wel.quote:Op maandag 14 januari 2008 07:40 schreef DarkElf het volgende:
Nou hopen dat je toch nog geslapen hebt dan, ineens alleen na zo'n tijd zal ontzettend moeilijk zijn
Tezz komt er al verbetering in de situatie van Benthe? Het is natuurlijk erg schrikken wat er is gebeurd, en eigenlijk is het ook wel een beetje zorgwekkend...quote:Op maandag 14 januari 2008 07:50 schreef Tezz het volgende:
Zooooooo goedemorgen. Ben gister tot middernacht met mijn huilende dochter bezig geweest en daarna met kleren en al op bed voorover gevallen en geslapen tot vannochtend zes uur, haha. Werd een beetje raar wakker vanmorgen met mijn spijkerbroek aan........
En nu roept de plicht weer.........werken.![]()
DE: klinkt lekker hierboven! En ook nog eens ingredienten die ik eigenlijk altijd wel in huis heb.....
Ik heb maar meteen gebeld, de assistente was er al!! Ik heb uitgelegd dat ik me inderdaad erg zorgen maak en dat ik vrijdagmiddag bij de weekendtandarts een hoop vragen niet gesteld heb omdat ik natuurlijk in eerste instantie alleen met Bente bezig was. We mogen over een half uur komen! Ben benieuwd.....quote:Op maandag 14 januari 2008 08:04 schreef Leintjeuh het volgende:
Nou ik denk dat het heel handig is om je tandarts zo snel mogelijk te bellen. Speek ook je zorgen uit naar hem. Telefonisch en als je daar bent. Kan je niet evt. iets pijnstillends geven?
Fijn dat de assistente er al was, en dat je/jullie zo snel terecht kunnen. Vergeet niet om Benthe af te melden bij schoolquote:Op maandag 14 januari 2008 08:09 schreef Tezz het volgende:
Ik heb maar meteen gebeld, de assistente was er al!! Ik heb uitgelegd dat ik me inderdaad erg zorgen maak en dat ik vrijdagmiddag bij de weekendtandarts een hoop vragen niet gesteld heb omdat ik natuurlijk in eerste instantie alleen met Bente bezig was. We mogen over een half uur komen! Ben benieuwd.....
Overigens vertelde de assistente mij dat ze het wel vaker meemaken.........Ikzelf heb nog nooit gehoord dat tandjes terug naar binnen kunnen schieten!
quote:Op zondag 13 januari 2008 17:52 schreef Bluezz het volgende:
Ook Xena de poes is Culinair ingesteld hier
[ afbeelding ]
Ze aanbidt peren
[ afbeelding ]
Oh en ze komt noooooooit op tafel, want dat mag ze niet
Ik wil niet een vreselijke emo-huilie zijn, maar het gaat gewoon nu even he-le-maal niet goed. Ik slaap kort en kut. Ik voel me leeg en eenzaam. Maar die gevoelens ebben vanzelf weer weg. Ik ga nu zorgen dat ik vandaag bezig ben, ik ga naar Rotterdam om bloed te geven en ik heb met ex afgesproken dat ikhet voor mezelf nodig heb om bezig te kunnen zijn in 'ons' huis. Ik ga daar dus een beetje schoonmaken, hij is er toch niet vandaag.quote:Op maandag 14 januari 2008 08:29 schreef Liejannuh het volgende:
Ga jij het nog een beetje redden Leintjuh? Kan me voorstellen dat het ontzettend kut slaapt in je eentje ineens.
Lees dit nu pas. Is niet meer dan logisch dat je je zo voelde na de afgelopen dagen hoorquote:Op zondag 13 januari 2008 18:01 schreef Tezz het volgende:
Avond allemaal![]()
Ben een beetje in een jank stemming, ik weet niet hoe het komt. Ben niet eens ongesteld! Dochter zingt weer vrolijk op de achtergrond, dus die is weer aan de betere hand. Maar ik heb zo'n onbestemde knoop in mijn buik en de tranen zitten erg hoog......Ik heb zelfs geen honger!! (en dat is uniek) .......Zometeen maar ff lekker in bad of zo....
Was kipfilet in iets van Pataks, daarbij rijst en mijn nieuwe favoriete salade: tomaat in blokjes, veul verse koriander, stukjes limoen, peper en zout, de dressing is vers citroensap met fructose.quote:Op zondag 13 januari 2008 18:36 schreef ColdFeet het volgende:
SoL, supergezellige foto's. Wat heeft ie daar precies gekookt?
Dat is helemaal geen emo-huillie gedrag hoor. Dat is heel normaal!quote:Op maandag 14 januari 2008 08:32 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik wil niet een vreselijke emo-huilie zijn, maar het gaat gewoon nu even he-le-maal niet goed. Ik slaap kort en kut. Ik voel me leeg en eenzaam. Maar die gevoelens ebben vanzelf weer weg. Ik ga nu zorgen dat ik vandaag bezig ben, ik ga naar Rotterdam om bloed te geven en ik heb met ex afgesproken dat ikhet voor mezelf nodig heb om bezig te kunnen zijn in 'ons' huis. Ik ga daar dus een beetje schoonmaken, hij is er toch niet vandaag.
Tezz, sterkte bij de tandarts en ik hoop dat hij je gerust kan stellen.
De rest: Fijne dag en werkze!
ach ja, ik heb de onhebbelijke gewoonte dat ik meteen wakker ben als ik wakker word/opsta dus ben vrij helder altijd meteenquote:Op maandag 14 januari 2008 09:39 schreef cul_non_kul het volgende:
DE: dat je hier om half acht 's ochtends aan denkt, een auberginerecept
Daar gebruik ik mijn reistijd voorquote:Op maandag 14 januari 2008 10:18 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ach ja, ik heb de onhebbelijke gewoonte dat ik meteen wakker ben als ik wakker word/opsta dus ben vrij helder altijd meteen
Check... super handig is datquote:Op maandag 14 januari 2008 10:18 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ach ja, ik heb de onhebbelijke gewoonte dat ik meteen wakker ben als ik wakker word/opsta dus ben vrij helder altijd meteen
Sterkte Lein!quote:Op maandag 14 januari 2008 08:32 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik wil niet een vreselijke emo-huilie zijn, maar het gaat gewoon nu even he-le-maal niet goed. Ik slaap kort en kut. Ik voel me leeg en eenzaam. Maar die gevoelens ebben vanzelf weer weg. Ik ga nu zorgen dat ik vandaag bezig ben, ik ga naar Rotterdam om bloed te geven en ik heb met ex afgesproken dat ikhet voor mezelf nodig heb om bezig te kunnen zijn in 'ons' huis. Ik ga daar dus een beetje schoonmaken, hij is er toch niet vandaag.
Oh dat went wel hoor. Rtificial vond het ook verschrikkelijk in het begin (die heeft echt ff tijd enzo nodig) maar die is er ook aan gewend geraakt... Ik doe wat rustiger 's ochtends en hij socialerquote:Op maandag 14 januari 2008 10:28 schreef KrnKje het volgende:
[..]
Check... super handig is dat
Alleen iser niet altijd zo blij mee dat ik meteen helder en wakker ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |