abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56011781
ik ben overigens ook vóór streepjes.
  zondag 13 januari 2008 @ 23:23:21 #152
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_56011837
quote:
Op zondag 13 januari 2008 23:18 schreef AKnynke het volgende:

Zo, dat is voor het eerst dat ik jou stil heb gekregen!
Stereo met de bek vol haren tanden.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 13 januari 2008 @ 23:28:29 #153
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_56012006
quote:
Op zondag 13 januari 2008 23:23 schreef golfer het volgende:

[..]

Stereo met de bek vol haren tanden.
Von Gahl zei dat AZ beter was dan Ajax!
Confidence through competence
  zondag 13 januari 2008 @ 23:29:59 #154
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_56012057
quote:
Op zondag 13 januari 2008 23:28 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Von Gahl zei dat AZ beter was dan Ajax!
Slimme jongen die van Gaal. Ik weet het niet meer, maar met hoeveel had AZ ook al weer verloren?
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  zondag 13 januari 2008 @ 23:31:30 #155
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_56012107
quote:
Op zondag 13 januari 2008 23:29 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Slimme jongen die van Gaal. Ik weet het niet meer, maar met hoeveel had AZ ook al weer verloren?
Scorebordjournalistiek
Confidence through competence
  zondag 13 januari 2008 @ 23:33:25 #156
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_56012170
quote:
Op zondag 13 januari 2008 23:31 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Scorebordjournalistiek
Genuine interest....

Ik bedrijf trouwens best vaak scorebordjournalistiek. Werk voor een regionale krant als volleybalverslaggever, moet op zondag een 30 coaches van eerste tot 3e divisie bellen voor een verslagje. Als ik een coach niet kan bereiken ga ik soms van de setstanden uit en schrijf daar een verhaaltje van.
  zondag 13 januari 2008 @ 23:33:46 #157
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_56012186
Zo, net een gesprek gehad met New-Zealand, krijg er iedere keer meer zin in

Was overigens een beetje verbaasd dat ze belden, had het pas morgenvroeg verwacht, dus niks echt voor kunnen bereiden

Maar ik had volgens hun een "very smooth talk" voor iemand met Engels als 2e taal, ze dachten eerst dat het mijn eerste taal was
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
pi_56012206
quote:
Op zondag 13 januari 2008 23:33 schreef Euc- het volgende:

Was overigens een beetje verbaasd dat ze belden, had het pas morgenvroeg verwacht, dus niks echt voor kunnen bereiden

Maar ik had volgens hun een "very smooth talk" voor iemand met Engels als 2e taal, ze dachten eerst dat het mijn eerste taal was
Nou dat is een prachtig compliment toch?
  zondag 13 januari 2008 @ 23:34:57 #159
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_56012220
quote:
Op zondag 13 januari 2008 23:12 schreef AKnynke het volgende:

[..]

maar wel een streepje, toch? kaal is ook zo kaal!
Airstrip rules
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
  zondag 13 januari 2008 @ 23:35:15 #160
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_56012228
quote:
Op zondag 13 januari 2008 23:33 schreef Euc- het volgende:

Tof Euc!!!
  zondag 13 januari 2008 @ 23:39:19 #161
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_56012344
Dit was trouwens met een ander hotel dan die vriend van je Nynke

Ik twijfel nog naar welke ik uiteindelijk heen ga, kan (denk ik) bij allebei terecht, maar denk dat ik bij dit hotel meer kan leren. Bij dat eerste hotel sta ik 6 maanden alleen maar op 1 afdeling, terwijl ik bij dit hotel door verschillende afdelingen rouleer en meer verantwoordelijkheden krijg. Nadeel is alleen dat het echt in "the middle of nowhere" is, 30 minuten rijden voor het eerste dorpje. Voordeel is dan wel weer dat het midden in een echt idioot mooi natuurpark ligt aan de voet van een keten bergen met het grootste skigebied van NZ. Keuzes keuzes..
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
  zondag 13 januari 2008 @ 23:42:02 #162
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_56012407
quote:
Op zondag 13 januari 2008 23:39 schreef Euc- het volgende:
Dit was trouwens met een ander hotel dan die vriend van je Nynke

Ik twijfel nog naar welke ik uiteindelijk heen ga, kan (denk ik) bij allebei terecht, maar denk dat ik bij dit hotel meer kan leren. Bij dat eerste hotel sta ik 6 maanden alleen maar op 1 afdeling, terwijl ik bij dit hotel door verschillende afdelingen rouleer en meer verantwoordelijkheden krijg. Nadeel is alleen dat het echt in "the middle of nowhere" is, 30 minuten rijden voor het eerste dorpje. Voordeel is dan wel weer dat het midden in een echt idioot mooi natuurpark ligt aan de voet van een keten bergen met het grootste skigebied van NZ. Keuzes keuzes..
lastig lastig, maar wat een luxe! Doe jij nu ook de hotelschool dan? Zo ja, in Maastricht?

Speel je trouwens ook hockey en golf??
  zondag 13 januari 2008 @ 23:46:05 #163
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_56012563
quote:
Op zondag 13 januari 2008 23:42 schreef AKnynke het volgende:

[..]

lastig lastig, maar wat een luxe! Doe jij nu ook de hotelschool dan? Zo ja, in Maastricht?

Speel je trouwens ook hockey en golf??
Ik zit op de hotelschool idd, al 4 jaar, maar wel de middelbare in Eindhoven

Verder deed ik idd aan hockey, ook in Eindhoven, maar niet de hockey die jij in gedachten hebt http://www.ijsbrekers.nl

Helaas was het uiteindelijk niet meer te combineren met alles en ben ik er helaas mee gestopt. Maar ik heb wel afgelopen zomer mijn GVB gehaald in Duitsland
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
  zondag 13 januari 2008 @ 23:50:33 #164
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_56012722
quote:
Op zondag 13 januari 2008 23:46 schreef Euc- het volgende:

[..]

Ik zit op de hotelschool idd, al 4 jaar, maar wel de middelbare in Eindhoven

Verder deed ik idd aan hockey, ook in Eindhoven, maar niet de hockey die jij in gedachten hebt http://www.ijsbrekers.nl

Helaas was het uiteindelijk niet meer te combineren met alles en ben ik er helaas mee gestopt. Maar ik heb wel afgelopen zomer mijn GVB gehaald in Duitsland
In ieder geval één vooroordeel bevestigd. Ijshockey is erg tof, dat zou ik graag willen leren. Wat ik altijd zo jammer vind aan volleybal is dat er een net tussen zit. Geen lichamelijk contact met de tegenstander. Ik hou wel van een beetje duwen en trekken.

Anyways, ik ga op bed. Nog drie hele dagen om de scriptie af te maken!

Weltrusten allemaal!
  zondag 13 januari 2008 @ 23:52:47 #165
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_56012809
You got me, ben een echte kakker

Truste
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
pi_56013304
Mensjes ik ga ook slapen. Zal wennen worden, in mn eentje in bed. Best afschuwelijk.
  maandag 14 januari 2008 @ 00:22:49 #167
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_56013581
quote:
Op maandag 14 januari 2008 00:10 schreef Leintjeuh het volgende:
Mensjes ik ga ook slapen. Zal wennen worden, in mn eentje in bed. Best afschuwelijk.
Neem een teddybeer ofzo als vervanger.
Sterkte.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_56016306
Morning

Ik zou nog het aubergine/courgette/tomaat prutje overschrijven voor SOL, dit is wat ik gebruikte voor twee personen... Dan heb je dus ruim groente p.p.

2 Sjalotjes, grof gesnipperd. 2 Teentjes knoflook, ongepeld en geplet. 1 Aubergine, in stukjes gesneden. 1/2 courgette in blokjes, takjes tijm en rozemarijn, peper/zout, een glas droge witte wijn, tomaten (250 gr tomaten in blokjes) en olijfolie.....

Sjalotjes, knoflook en aubergine in olijfolie bakken, takjes tijm en rozemarijn meebakken. Royaal peper en zout erbij. Courgette toevoegen als de sjalotjes glazig zijn en de aubergine zacht is en een glas droge witte wijn erbij gooien. Laten inkoken tot de helft van het vocht verdampt is en dan nog tomaten erbij (ik gebruikte blokjes uit een pakje omdat rijpe tomaten vinden nu soms wat lastig is hier)

(In het oorspronkelijke recept bak je dus eerst kipfilets tot ze bruin zijn, die leg je daarna te rusten. De oven verwarm je voor op 190 en je vet een braadslede in. Dan maak je het groenteprutje, die gooi je in de braadslee, kip erop, wat kruiden erop nog en 5-10 min in de oven tot de kip helemaal gaar is.)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_56016350
quote:
Op maandag 14 januari 2008 00:22 schreef golfer het volgende:

Neem een teddybeer ofzo als vervanger.
Sterkte.

Goed advies, dankje. Ik heb al 20 jaar een teddybeer. Maar zo'n beest is geen partij tegen een man van 2meter. It's just not the same.
Bedankt voor je steun.
pi_56016367
quote:
Op maandag 14 januari 2008 07:38 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Goed advies, dankje. Ik heb al 20 jaar een teddybeer. Maar zo'n beest is geen partij tegen een man van 2meter. It's just not the same.
Bedankt voor je steun.
Nou hopen dat je toch nog geslapen hebt dan, ineens alleen na zo'n tijd zal ontzettend moeilijk zijn
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_56016373
quote:
Op maandag 14 januari 2008 07:40 schreef DarkElf het volgende:

Nou hopen dat je toch nog geslapen hebt dan, ineens alleen na zo'n tijd zal ontzettend moeilijk zijn
Dankje. Ik heb geslapen hoor, van 1 tot 5.30u. Het valt niet mee maar ik trek het wel.
pi_56016435
Zooooooo goedemorgen. Ben gister tot middernacht met mijn huilende dochter bezig geweest en daarna met kleren en al op bed voorover gevallen en geslapen tot vannochtend zes uur, haha. Werd een beetje raar wakker vanmorgen met mijn spijkerbroek aan........
En nu roept de plicht weer.........werken.

DE: klinkt lekker hierboven! En ook nog eens ingredienten die ik eigenlijk altijd wel in huis heb.....
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_56016438
Ohhhhhhh Leintjeuh, wat erg zeg..........
pi_56016446
Oh tezz ik las het van je dochter! klinkt echt héél eng en naar... Hoe gaat het nu met haar?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_56016456
quote:
Op maandag 14 januari 2008 07:50 schreef Tezz het volgende:
Zooooooo goedemorgen. Ben gister tot middernacht met mijn huilende dochter bezig geweest en daarna met kleren en al op bed voorover gevallen en geslapen tot vannochtend zes uur, haha. Werd een beetje raar wakker vanmorgen met mijn spijkerbroek aan........
En nu roept de plicht weer.........werken.

DE: klinkt lekker hierboven! En ook nog eens ingredienten die ik eigenlijk altijd wel in huis heb.....
Tezz komt er al verbetering in de situatie van Benthe? Het is natuurlijk erg schrikken wat er is gebeurd, en eigenlijk is het ook wel een beetje zorgwekkend...
pi_56016492
Ze is weer vrolijk en de pijn zakt. Alleen gisteravond kon ze niet slapen en bleef ze maar huilen. Kan me op zich wel voorstellen dat het extra pijn gaat doen als je gaat liggen, dat hoofdje heeft toch wel een erge klap gehad.

Ik denk zelf dat de melktandjes die terug haar tandvlees in geschoten zijn operatief verwijderd moeten worden. Ik geloof nooit dat die er vanzelf uitkomen eerlijk gezegd. Over blijvende schade aan haar grote tanden wil ik nog maar even niet nadenken.......

Ik ga zo snel mogelijk naar mijn eigen tandarts om het nog eens te laten bekijken. Kan vanaf half negen bellen...
pi_56016512
Nou ik denk dat het heel handig is om je tandarts zo snel mogelijk te bellen. Speek ook je zorgen uit naar hem. Telefonisch en als je daar bent. Kan je niet evt. iets pijnstillends geven?
pi_56016546
quote:
Op maandag 14 januari 2008 08:04 schreef Leintjeuh het volgende:
Nou ik denk dat het heel handig is om je tandarts zo snel mogelijk te bellen. Speek ook je zorgen uit naar hem. Telefonisch en als je daar bent. Kan je niet evt. iets pijnstillends geven?
Ik heb maar meteen gebeld, de assistente was er al!! Ik heb uitgelegd dat ik me inderdaad erg zorgen maak en dat ik vrijdagmiddag bij de weekendtandarts een hoop vragen niet gesteld heb omdat ik natuurlijk in eerste instantie alleen met Bente bezig was. We mogen over een half uur komen! Ben benieuwd.....

Overigens vertelde de assistente mij dat ze het wel vaker meemaken.........Ikzelf heb nog nooit gehoord dat tandjes terug naar binnen kunnen schieten!
pi_56016642
quote:
Op maandag 14 januari 2008 08:09 schreef Tezz het volgende:
Ik heb maar meteen gebeld, de assistente was er al!! Ik heb uitgelegd dat ik me inderdaad erg zorgen maak en dat ik vrijdagmiddag bij de weekendtandarts een hoop vragen niet gesteld heb omdat ik natuurlijk in eerste instantie alleen met Bente bezig was. We mogen over een half uur komen! Ben benieuwd.....

Overigens vertelde de assistente mij dat ze het wel vaker meemaken.........Ikzelf heb nog nooit gehoord dat tandjes terug naar binnen kunnen schieten!
Fijn dat de assistente er al was, en dat je/jullie zo snel terecht kunnen. Vergeet niet om Benthe af te melden bij school . Kon de assisitente nog iets vertellen over die tandjes? Als ik er over nadenk kan ik me wel voorstellen dat de tandjes naar binnen schieten, de weg van de minste weerstand is omhoog. Maar hopelijk kan de tandarts je gerust stellen, en misschien een oplossing aandragen.
pi_56016681
Tezz sterkte zo bij de tandarts!

DE tnxxx voor het receptje, gaan we zeker snel een x maken

Tnx allemaal voor de leuke reactie's op de foto's! Het was dan ook een heerlijke dag, afgesloten met een verrukkelijk diner en een zeer relaxte avond in bed daarna

Verder hier een stress-ochtend. Vriendlief liet de doucheslang vallen, douchekop afgebroken dus Milou en ik hebben niet kunnen douchen en als ik ergens behoefte aan had vanochtend was dat het wel
pi_56016693
quote:
Op zondag 13 januari 2008 17:52 schreef Bluezz het volgende:
Ook Xena de poes is Culinair ingesteld hier

[ afbeelding ]

Ze aanbidt peren

[ afbeelding ]

Oh en ze komt noooooooit op tafel, want dat mag ze niet
pi_56016694
Fijn dat je direct bij de tandarts terecht kunt Tezz! Kan me zo goed voorstellen dat je nu pas realiseert wat er allemaal mis kan zijn!

Ga jij het nog een beetje redden Leintjuh? Kan me voorstellen dat het ontzettend kut slaapt in je eentje ineens.
pi_56016714
quote:
Op maandag 14 januari 2008 08:29 schreef Liejannuh het volgende:
Ga jij het nog een beetje redden Leintjuh? Kan me voorstellen dat het ontzettend kut slaapt in je eentje ineens.
Ik wil niet een vreselijke emo-huilie zijn, maar het gaat gewoon nu even he-le-maal niet goed. Ik slaap kort en kut. Ik voel me leeg en eenzaam. Maar die gevoelens ebben vanzelf weer weg. Ik ga nu zorgen dat ik vandaag bezig ben, ik ga naar Rotterdam om bloed te geven en ik heb met ex afgesproken dat ikhet voor mezelf nodig heb om bezig te kunnen zijn in 'ons' huis. Ik ga daar dus een beetje schoonmaken, hij is er toch niet vandaag.

Tezz, sterkte bij de tandarts en ik hoop dat hij je gerust kan stellen.

De rest: Fijne dag en werkze!
pi_56016730
quote:
Op zondag 13 januari 2008 18:01 schreef Tezz het volgende:
Avond allemaal

Ben een beetje in een jank stemming , ik weet niet hoe het komt. Ben niet eens ongesteld! Dochter zingt weer vrolijk op de achtergrond, dus die is weer aan de betere hand. Maar ik heb zo'n onbestemde knoop in mijn buik en de tranen zitten erg hoog......Ik heb zelfs geen honger!! (en dat is uniek) .......Zometeen maar ff lekker in bad of zo....
Lees dit nu pas. Is niet meer dan logisch dat je je zo voelde na de afgelopen dagen hoor
pi_56016761
quote:
Op zondag 13 januari 2008 18:36 schreef ColdFeet het volgende:
SoL, supergezellige foto's. Wat heeft ie daar precies gekookt?
Was kipfilet in iets van Pataks, daarbij rijst en mijn nieuwe favoriete salade: tomaat in blokjes, veul verse koriander, stukjes limoen, peper en zout, de dressing is vers citroensap met fructose.

Succes met de deadline enzo
pi_56016785
quote:
Op maandag 14 januari 2008 08:32 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ik wil niet een vreselijke emo-huilie zijn, maar het gaat gewoon nu even he-le-maal niet goed. Ik slaap kort en kut. Ik voel me leeg en eenzaam. Maar die gevoelens ebben vanzelf weer weg. Ik ga nu zorgen dat ik vandaag bezig ben, ik ga naar Rotterdam om bloed te geven en ik heb met ex afgesproken dat ikhet voor mezelf nodig heb om bezig te kunnen zijn in 'ons' huis. Ik ga daar dus een beetje schoonmaken, hij is er toch niet vandaag.

Tezz, sterkte bij de tandarts en ik hoop dat hij je gerust kan stellen.

De rest: Fijne dag en werkze!
Dat is helemaal geen emo-huillie gedrag hoor. Dat is heel normaal!
Je hebt 3,5 jaar samengewoond, dat is echt niet zomaar ineens voorbij! Daar gaat gewoon tijd over heen en dat doet heel veel pijn. Heel normaal.
Sterkte met loslaten. Het is geen eenvoudig proces, maar het gaat je vast lukken.
pi_56016788
Leintjeuh succes met in het huis te werken, zal ook wel pittig zijn

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-01-2008 08:41:31 ]
  maandag 14 januari 2008 @ 09:39:10 #188
195404 cul_non_kul
koken? wat is dat?
pi_56017471
G'morgen, de file overleefd en veilig gearriveerd, dus ff snel gelezen, maar aangezien men hier om de haverklap aan mijn bureau staat, zullen mijn reacties wat vertraagd zijn.

DE: dat je hier om half acht 's ochtends aan denkt, een auberginerecept

@ SoL, sorry van de douchekop (het was nog te vroeg voor me denk ik )

@ Tezz (kortgezegd dan maar, sterkte vandaag!!)

@ Lein: niet teveel doen hè? Er moet voor hem ook nog wat overblijven , immers ex=ex, hoe pijnlijk
ook, maar in het huiswerken is misschien al wel een beetje loslaten.
Alea jacta est
  maandag 14 januari 2008 @ 09:43:45 #189
195404 cul_non_kul
koken? wat is dat?
pi_56017528
Noodletime !!
Alea jacta est
  maandag 14 januari 2008 @ 09:53:43 #190
5036 KrnKje
kleine typfout
pi_56017656
Morguh...
*knufeel geeft aan eenieder die het nodig heeft*

Ik moet weer aan de studie Calculus volgende week dinsdag (de dag na m'n verjaardag ) en vrijdag een herkansing
Koken met Frank - Culinaire uitspattingen...
pi_56018054
quote:
Op maandag 14 januari 2008 09:39 schreef cul_non_kul het volgende:

DE: dat je hier om half acht 's ochtends aan denkt, een auberginerecept
ach ja, ik heb de onhebbelijke gewoonte dat ik meteen wakker ben als ik wakker word/opsta dus ben vrij helder altijd meteen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 14 januari 2008 @ 10:18:58 #192
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_56018071
Ook ik ga er weer aan geloven. Nog drie hele dagen. Donderdag om 17.00 uur ga ik de boel inleveren!
  maandag 14 januari 2008 @ 10:26:10 #193
195404 cul_non_kul
koken? wat is dat?
pi_56018207
quote:
Op maandag 14 januari 2008 10:18 schreef DarkElf het volgende:

[..]

ach ja, ik heb de onhebbelijke gewoonte dat ik meteen wakker ben als ik wakker word/opsta dus ben vrij helder altijd meteen
Daar gebruik ik mijn reistijd voor
(niet helemaal waar, want vaak belt men mij 's ochtends al met vragen e.d.)
Alea jacta est
  maandag 14 januari 2008 @ 10:28:53 #194
5036 KrnKje
kleine typfout
pi_56018253
quote:
Op maandag 14 januari 2008 10:18 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Check... super handig is dat
Alleen is er niet altijd zo blij mee dat ik meteen helder en wakker ben
Koken met Frank - Culinaire uitspattingen...
pi_56018262
quote:
Op maandag 14 januari 2008 08:32 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Sterkte Lein!

ik heb een motor gekocht
En ik ben op de weg naar het werk bij de bakker langs gereden. Alleen maar lekkere ongezonde broodjes gehaald.
pi_56018321
quote:
Op maandag 14 januari 2008 10:28 schreef KrnKje het volgende:

[..]

Check... super handig is dat
Alleen is er niet altijd zo blij mee dat ik meteen helder en wakker ben
Oh dat went wel hoor. Rtificial vond het ook verschrikkelijk in het begin (die heeft echt ff tijd enzo nodig) maar die is er ook aan gewend geraakt... Ik doe wat rustiger 's ochtends en hij socialer .....
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 14 januari 2008 @ 10:34:14 #197
195404 cul_non_kul
koken? wat is dat?
pi_56018351
D_H = het die roze geworden?
Alea jacta est
pi_56018373
Yep, het is de roze.
  maandag 14 januari 2008 @ 10:38:08 #199
195404 cul_non_kul
koken? wat is dat?
pi_56018423
Mooi roze is niet lelijk. Bovendien als je met een roodwitte motor snel voorbijsjeest, lijkt-ie net zo goed roze...dus wie maakt je wat
Alea jacta est
pi_56018458
Motor!

(wilde ik vroeger ook hebben maar ik ben een bangepoeperd geworden over de jaren.... )
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')