Stereo met de bek vol haren tanden.quote:Op zondag 13 januari 2008 23:18 schreef AKnynke het volgende:
Zo, dat is voor het eerst dat ik jou stil heb gekregen!
Slimme jongen die van Gaal. Ik weet het niet meer, maar met hoeveel had AZ ook al weer verloren?quote:Op zondag 13 januari 2008 23:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Von Gahl zei dat AZ beter was dan Ajax!
Scorebordjournalistiekquote:Op zondag 13 januari 2008 23:29 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Slimme jongen die van Gaal. Ik weet het niet meer, maar met hoeveel had AZ ook al weer verloren?
Genuine interest....quote:
Nou dat is een prachtig compliment toch?quote:Op zondag 13 januari 2008 23:33 schreef Euc- het volgende:
Zo, net een gesprek gehad met New-Zealand, krijg er iedere keer meer zin in![]()
Was overigens een beetje verbaasd dat ze belden, had het pas morgenvroeg verwacht, dus niks echt voor kunnen bereiden![]()
Maar ik had volgens hun een "very smooth talk" voor iemand met Engels als 2e taal, ze dachten eerst dat het mijn eerste taal was
Airstrip rulesquote:Op zondag 13 januari 2008 23:12 schreef AKnynke het volgende:
[..]
maar wel een streepje, toch? kaal is ook zo kaal!
Tof Euc!!!quote:Op zondag 13 januari 2008 23:33 schreef Euc- het volgende:
Zo, net een gesprek gehad met New-Zealand, krijg er iedere keer meer zin in![]()
Was overigens een beetje verbaasd dat ze belden, had het pas morgenvroeg verwacht, dus niks echt voor kunnen bereiden![]()
Maar ik had volgens hun een "very smooth talk" voor iemand met Engels als 2e taal, ze dachten eerst dat het mijn eerste taal was
lastig lastig, maar wat een luxe! Doe jij nu ook de hotelschool dan? Zo ja, in Maastricht?quote:Op zondag 13 januari 2008 23:39 schreef Euc- het volgende:
Dit was trouwens met een ander hotel dan die vriend van je Nynke![]()
Ik twijfel nog naar welke ik uiteindelijk heen ga, kan (denk ik) bij allebei terecht, maar denk dat ik bij dit hotel meer kan leren. Bij dat eerste hotel sta ik 6 maanden alleen maar op 1 afdeling, terwijl ik bij dit hotel door verschillende afdelingen rouleer en meer verantwoordelijkheden krijg. Nadeel is alleen dat het echt in "the middle of nowhere" is, 30 minuten rijden voor het eerste dorpje. Voordeel is dan wel weer dat het midden in een echt idioot mooi natuurpark ligt aan de voet van een keten bergen met het grootste skigebied van NZ. Keuzes keuzes..
Ik zit op de hotelschool idd, al 4 jaar, maar wel de middelbare in Eindhovenquote:Op zondag 13 januari 2008 23:42 schreef AKnynke het volgende:
[..]
lastig lastig, maar wat een luxe! Doe jij nu ook de hotelschool dan? Zo ja, in Maastricht?
Speel je trouwens ook hockey en golf??
In ieder geval één vooroordeel bevestigd. Ijshockey is erg tof, dat zou ik graag willen leren. Wat ik altijd zo jammer vind aan volleybal is dat er een net tussen zit. Geen lichamelijk contact met de tegenstander. Ik hou wel van een beetje duwen en trekken.quote:Op zondag 13 januari 2008 23:46 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ik zit op de hotelschool idd, al 4 jaar, maar wel de middelbare in Eindhoven![]()
Verder deed ik idd aan hockey, ook in Eindhoven, maar niet de hockey die jij in gedachten hebthttp://www.ijsbrekers.nl
Helaas was het uiteindelijk niet meer te combineren met alles en ben ik er helaas mee gestopt. Maar ik heb wel afgelopen zomer mijn GVB gehaald in Duitsland![]()
Neem een teddybeer ofzo als vervanger.quote:Op maandag 14 januari 2008 00:10 schreef Leintjeuh het volgende:
Mensjes ik ga ook slapen. Zal wennen worden, in mn eentje in bed. Best afschuwelijk.
quote:Op maandag 14 januari 2008 00:22 schreef golfer het volgende:
Neem een teddybeer ofzo als vervanger.
Sterkte.
Nou hopen dat je toch nog geslapen hebt dan, ineens alleen na zo'n tijd zal ontzettend moeilijk zijnquote:Op maandag 14 januari 2008 07:38 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Goed advies, dankje. Ik heb al 20 jaar een teddybeer. Maar zo'n beest is geen partij tegen een man van 2meter. It's just not the same.
Bedankt voor je steun.
Dankje. Ik heb geslapen hoor, van 1 tot 5.30u. Het valt niet mee maar ik trek het wel.quote:Op maandag 14 januari 2008 07:40 schreef DarkElf het volgende:
Nou hopen dat je toch nog geslapen hebt dan, ineens alleen na zo'n tijd zal ontzettend moeilijk zijn
Tezz komt er al verbetering in de situatie van Benthe? Het is natuurlijk erg schrikken wat er is gebeurd, en eigenlijk is het ook wel een beetje zorgwekkend...quote:Op maandag 14 januari 2008 07:50 schreef Tezz het volgende:
Zooooooo goedemorgen. Ben gister tot middernacht met mijn huilende dochter bezig geweest en daarna met kleren en al op bed voorover gevallen en geslapen tot vannochtend zes uur, haha. Werd een beetje raar wakker vanmorgen met mijn spijkerbroek aan........
En nu roept de plicht weer.........werken.![]()
DE: klinkt lekker hierboven! En ook nog eens ingredienten die ik eigenlijk altijd wel in huis heb.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |