En waarom zou jij van een lage standaard zijn?quote:Op zondag 13 januari 2008 17:39 schreef Leintjeuh het volgende:
CF, maak maar een tabel! Schrijf voors en tegens neer! en geef aan wie een lage standaard heeft, dan maak ik tenminste kans
staat online op de site van de volkskrant, maar dan heb je wel weer een login nodig...quote:Op zondag 13 januari 2008 17:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]De meets zijn
Als je dat maar weet
Wij zijn al 2X in het brouwerskolkje geweest, dus wil hem ook wel eigenlijk...
Ach nee. Ik schoot net al helemaal vol toen mijn dochter dapper probeerde om haar (overgebleven) tanden te poetsen.........Tis wat he.quote:
Ben jij zorgzaam dan? En Leiden is inderdaad dichtbij, maar maak je niet blij voor je een foto ziet.quote:Op zondag 13 januari 2008 17:49 schreef Den_Haag het volgende:
ben ik dat dan niet?
Hmmm, Leiden is wel lekker dichtbij
Txquote:Op zondag 13 januari 2008 18:23 schreef AKnynke het volgende:
Wat zijn jullie ontzettend lief samen SoL!!!!!!!!
Ik zit te bedenken of ik een wijntje zal inschenken voor mezelf, maar ik voel me altijd gelijk zo'n alcoholist, met alcohol in m'n eentje.
Proost!quote:Op zondag 13 januari 2008 18:26 schreef Den_Haag het volgende:
Helemaal niet Nyn, ik zit hier ook lekker met een biertje dus je drinkt niet alleen
quote:Op zondag 13 januari 2008 18:36 schreef ColdFeet het volgende:
TezzLieverd, take it easy vanavond! Laat je man maar koken
SoL, supergezellige foto's. Wat heeft ie daar precies gekookt?
Oh en Nynke: ik vind het ook nooit een probleem, alleen drinken. Je in je eentje bezatten is wel een beetje kansloosMaar gewoon lekker een paar glaasjes wijn... Nix mis mee.
Zo, ik ga Fok even een paar dagen de rug toekeren. Ik heb deze week een pittige deadline te halen, en het is hier veul te gezellig!
Nee, ik doe het eigenlijk ook regelmatig!quote:Op zondag 13 januari 2008 18:36 schreef ColdFeet het volgende:
TezzLieverd, take it easy vanavond! Laat je man maar koken
SoL, supergezellige foto's. Wat heeft ie daar precies gekookt?
Oh en Nynke: ik vind het ook nooit een probleem, alleen drinken. Je in je eentje bezatten is wel een beetje kansloosMaar gewoon lekker een paar glaasjes wijn... Nix mis mee.
Zo, ik ga Fok even een paar dagen de rug toekeren. Ik heb deze week een pittige deadline te halen, en het is hier veul te gezellig!
Verstoord zelfbeeld en gebrek aan zelfvertrouwen.quote:Op zondag 13 januari 2008 18:04 schreef Stereotomy het volgende:
En waarom zou jij van een lage standaard zijn?
Faja Lobi!! (hete liefdequote:Op zondag 13 januari 2008 19:18 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik werd net vol op mijn mond gezoend door vriendlief die net daarvoor verse peper heeft gegeten, nu heb ik brandende lipjes
Klinkt interessant! Heb je er nog iets anders bij gedaan?quote:Op zondag 13 januari 2008 21:11 schreef AKnynke het volgende:
Ik ben als wijze van experiment sinaasappelflappen aan het maken. Ben benieuwd of dat lekker is.......
Zo'n behoefte aan wat zoets, en het enige in huisw aren sinaasappels en bladerdeeg...dus combi snel gemaakt!
Pijnlijk! Lekker koud glaasje drinken erbij. Maar troostvoedsel is toch of zoet en vet, of zout en vet?quote:Op zondag 13 januari 2008 21:47 schreef AKnynke het volgende:
Wat mij betreft niet, maar wat lein betreft moet je ff een pagina terug lezen.
M'n sinaasappelflapjes zijn best lekker trouwens. Zou leker zijn met roomijs en vanillesaus. Maar ja, dat heb ik niet!
Ze waren trouwens wel ontzettend heet, en ik erg ongeduldig, dus heb m'n tong flink verbrand.
Ja dat wist ik, ik snapte het alleen ff nietquote:Op zondag 13 januari 2008 21:51 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb geen eetlust, niets smaakt me dus ik eet het hoognodige en verder niks. Ik heb geprobeerd B&J New York Super Fudge Chunk te eten, maar daar werd ik akelig van.
Euc-, gister is in wederzijds overleg besloten dat mijn (ex)vriend en ik een punt zetten achter onze relatie.
Ach joh geeft niet. Ik moet dit toch alleen doenquote:Op zondag 13 januari 2008 22:07 schreef Euc- het volgende:
Ja dat wist ik, ik snapte het alleen ff niet
Had de hele dag al het gevoel dat ik moest poepen en dat het niet wou komen, maar na het zien van dit plaatje had ik geen enkel probleem meer, bedanktquote:Op zondag 13 januari 2008 22:32 schreef Bluezz het volgende:
[ afbeelding ]
Voor degenen die het nodig hebben
Joh Euc- dat is een bossche bol man!quote:Op zondag 13 januari 2008 22:34 schreef Euc- het volgende:
Had de hele dag al het gevoel dat ik moest poepen en dat het niet wou komen, maar na het zien van dit plaatje had ik geen enkel probleem meer, bedankt![]()
Wees blij dat ie je niet ergens anders zoendequote:Op zondag 13 januari 2008 19:18 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik werd net vol op mijn mond gezoend door vriendlief die net daarvoor verse peper heeft gegeten, nu heb ik brandende lipjes
quote:Op zondag 13 januari 2008 22:34 schreef Euc- het volgende:
Had de hele dag al het gevoel dat ik moest poepen en dat het niet wou komen, maar na het zien van dit plaatje had ik geen enkel probleem meer, bedankt![]()
quote:Op zondag 13 januari 2008 22:44 schreef Bluezz het volgende:
Ik had een lekkere zoete chocolade bossche bol/moorkop in mijn hoofd, maar golfer zei ook al, is dat een drol
Oeh, gezoend worden op je kuit..quote:Op zondag 13 januari 2008 22:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wees blij dat ie je niet ergens anders zoende
zoals je kuit![]()
goh, echt?quote:Op zondag 13 januari 2008 23:06 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ik had iets in gedachten, maar laat maar
Euh....quote:Op zondag 13 januari 2008 23:12 schreef AKnynke het volgende:
[..]
maar wel een streepje, toch? kaal is ook zo kaal!
Zo, dat is voor het eerst dat ik jou stil heb gekregen!quote:
sodemieters daar heb ik wel trek inquote:Op zondag 13 januari 2008 22:32 schreef Bluezz het volgende:
[ afbeelding ]
Voor degenen die het nodig hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |