ben wel benieuwd!quote:Op zondag 13 januari 2008 12:13 schreef ColdFeet het volgende:
Leintjeuh, balen zeg. Wil je persoonlijke recensies van de leuke mannen hier? Ik kan ze je geven van Stereo en Den_Haag, kent iemand anders Euc misschien?
volgens mij waren ze blij dat ze nog onverwacht een leuke omzet draaidenquote:Op zondag 13 januari 2008 00:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Relatief nieuwe tent: Chez Willy. Konden we gewoon met 16 m/v op de bonnefooi naar binnen, werden meteen een paar tafels voor ons aan elkaar gezet. Gewoon goed, simpel eten met een driegangen-menu voor 14,95.
En er valt straks helemaal niets te janken voor mij als jouw cluppie een pak op z'n broek krijgt, knul.
Maar hij is wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg mooi!quote:Op zondag 13 januari 2008 12:30 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Paars wit oranje![]()
nu mag je niet achter op hoor!!
Idd! Dat is nou niet echt stoer.quote:
Eeeh gets, jij ook al na zoveel jaar. Alhoewel ik nooit heb samengewoond.quote:Op zondag 13 januari 2008 10:45 schreef Leintjeuh het volgende:
Nou zijn er nog mannen beschikbaar hier? Want met ingang van gister ben ik sinds bijna 4,5 jaar (waarvan 3,5 jaar samenwonen) weer vrijgezel. En ik voel me niet zo gezellig.
quote:Op zondag 13 januari 2008 12:07 schreef Den_Haag het volgende:
Ga trouwens deze motor kopen. Gister proefrit op gemaakt
http://www.roke.nl/details.php?id=1173053
Hmmm, misschien dan toch.quote:Op zondag 13 januari 2008 12:40 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Maar hij is wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg mooi!
Foto!quote:
Deal!quote:Op zondag 13 januari 2008 13:07 schreef Den_Haag het volgende:
Die hou je tegoed. Heb daar op dit moment nog geen foto van.
En ik dan???quote:Op zondag 13 januari 2008 14:13 schreef Bluezz het volgende:
Goeoeoeoeoeoeoeodemorgen!!!!!!!
Leintjuh, sterkte![]()
Euc is best liev
Milou![]()
lekkere meid!
Vooral lang? Ik ben wel benieuwd naar CFs recensies eigenlijk!quote:
Hoi!quote:Op zondag 13 januari 2008 11:11 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja dat is het goede nieuws dat ik zoek! Vrijgezelle mannen, meld u!!
Dan ga ik het magazine achteroverdrukken bij m'n oudersquote:Op zondag 13 januari 2008 16:07 schreef AKnynke het volgende:
Hey KrnKje, in het volkskrant magazine van gister stond trouwens een artikel over MoshikRoth, the chef van het Brouwerskolkje!
YWquote:Op zondag 13 januari 2008 14:42 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik heb trouwens vannacht over pasta carbonara gedroomd. Best maf!
En binnenkort een hele mooie roze motor!quote:Op zondag 13 januari 2008 16:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
YW
Recensies dus? wat willen jullie weten? Zal ik een tabel maken, Stereo vs Den_Haag? Stereo kan geweldig koken en is erg grappig en houdt van lekkere geurtjes en leuke gadgets, maar DH heeft een baan en een auto en is ook een stuk langer
tja, een diploma zou toch wel een pluspunt zijn iddquote:Op zondag 13 januari 2008 16:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
YW
Recensies dus? wat willen jullie weten? Zal ik een tabel maken, Stereo vs Den_Haag? Stereo kan geweldig koken en is erg grappig en houdt van lekkere geurtjes en leuke gadgets, maar DH heeft een baan en een auto en is ook een stuk langer
quote:Op zondag 13 januari 2008 17:37 schreef Leintjeuh het volgende:
Zeg!!! VBL is ergens anders hoor!!!
ben ik dat dan niet?quote:Op zondag 13 januari 2008 16:57 schreef ColdFeet het volgende:
Ja, moet ik dan gaan zeggen dat je lief en zorgzaam bent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |