Hehe, ik heb dat ook wel een beetje. Niet zo extreem gelukkig, maar ik heb op dit moment nog staan:quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:25 schreef Euc- het volgende:
Oeoe, geurenfetish meld zich!
* ColdFeet geeft Nynke een kusje op haar kuitquote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:34 schreef AKnynke het volgende:
aaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, kramp in m'n kuit....
muchos gracias guapa! t begint langzaam weg te trekken.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
* ColdFeet geeft Nynke een kusje op haar kuit![]()
Daar maak je je populair mee bij SHEquote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:32 schreef beunkster het volgende:
En nog maar net (max 1 jaar) op:
- Versace - The Dreamer
- Armani - Aque di Gio (niet zo'n fan van, mij te waterig)
- Dior - Fahrenheit
- Dior - Higher
- Dior - Higher Energy
Ah gets, M7! 't is misschien omdat ik vroeger in Hong Kong veel medicinale markten bezocht heb, waar de gember, ginseng, lotus roots, etc. penetrant je neusgaten indringen, maar ik stel me dus altijd Aziatische markten voor met oma's die medicinale kruien bereiden en verkopen. Heb ik ook met YSL Opium of Chanel Antaeus bijvoorbeeld. Maargoed, kan ook jeugdtrauma zijn dus.quote:Ik ben ook sinds kort helemaal weg van M7 van Yves Saint Laurent. Maar ik heb mezelf opgelegd om die niet eerder te kopen dan wanneer er minstens twee van de vier die ik nog heb op zijn.
Ach, dat heb ik allemaal al van me afgezet.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:44 schreef AKnynke het volgende:
Een langere vriendin? Van zulk soort topics wordt ik trouwens niet echt blij...
Ik zal ze niet echt vindenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:44 schreef AKnynke het volgende:
Een langere vriendin? Van zulk soort topics wordt ik trouwens niet echt blij...
Ik moest echt 5x knipperen met mijn ogen voordat ik doorhad dat ik het laatste woord verkeerd las. Kon het al niet geloven van die CF.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
* ColdFeet geeft Nynke een kusje op haar kuit![]()
Ik ookquote:Op zondag 13 januari 2008 00:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik moest echt 5x knipperen met mijn ogen voordat ik doorhad dat ik het laatste woord verkeerd las. Kon het al niet geloven van die CF.![]()
heb net lenzen uit en bril op
quote:Op zondag 13 januari 2008 00:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik moest echt 5x knipperen met mijn ogen voordat ik doorhad dat ik het laatste woord verkeerd las. Kon het al niet geloven van die CF.![]()
heb net lenzen uit en bril op
Welke tent? Winkel van Sinkel?quote:Op zondag 13 januari 2008 00:17 schreef golfer het volgende:
Goede morgen!
We komen net binnenvallen na een ultra-gezellige meet in Utrecht. Heerlijk veel gedronken en daarna nog met een mannetje of 16 op de bonnefooi in een tent aan de Oude Gracht kunnen eten voor een heel schappelijk prijsje.
*burb*
Ah, dit is een soort voorspel ofzo?quote:Op zondag 13 januari 2008 00:20 schreef SeaOfLove het volgende:
ff tvp voor het slapen gaan, truste allemaal
Relatief nieuwe tent: Chez Willy. Konden we gewoon met 16 m/v op de bonnefooi naar binnen, werden meteen een paar tafels voor ons aan elkaar gezet. Gewoon goed, simpel eten met een driegangen-menu voor 14,95.quote:Op zondag 13 januari 2008 00:20 schreef Stereotomy het volgende:
Welke tent? Winkel van Sinkel?
En ben je al klaar om morgen te janken omdat je cluppie uitgefloten gaat worden door z'n eigen aanhang, zoals altijd?
En weet je wat: ik had gegratineerde mosseltjes vooraf, daarna een kogelbiefstukje dat gewoon helemaal prima rare gebakken was en in plaats van een toetje een dubbele expresso met een glaasje sambuca ernaast. Daarbij met 3 personen een flesje droge witte wijn en was dus uiteindelijk, met fooi, in totaal 25 euro kwijt.quote:Op zondag 13 januari 2008 00:39 schreef Stereotomy het volgende:
Wow, driegangenmenu 14,95 is echt puik
Dat is toch die ene dame van Two Fat Ladies? Dat was altijd tof.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:45 schreef beunkster het volgende:
Iemand trouwens Rosemary Shrager School for Cooks gevolgd?
Heb onlangs de hele serie (30 afleveringen) gedownload en moet zeggen dat het een érg leuke serie is.
Zie hier voor de site.
He bah Leintjeuh, wat ontzettend kut!quote:Op zondag 13 januari 2008 10:45 schreef Leintjeuh het volgende:
Nou zijn er nog mannen beschikbaar hier? Want met ingang van gister ben ik sinds bijna 4,5 jaar (waarvan 3,5 jaar samenwonen) weer vrijgezel. En ik voel me niet zo gezellig.
Ja dat is het goede nieuws dat ik zoek! Vrijgezelle mannen, meld u!!quote:Op zondag 13 januari 2008 11:07 schreef AKnynke het volgende:
Maar, gelukkig Leintjeuh, lopen er hier 3 of meer vrijgezelle mannen rond!
Goed, ik ga aan het werk!
meldquote:Op zondag 13 januari 2008 10:45 schreef Leintjeuh het volgende:
Nou zijn er nog mannen beschikbaar hier? Want met ingang van gister ben ik sinds bijna 4,5 jaar (waarvan 3,5 jaar samenwonen) weer vrijgezel. En ik voel me niet zo gezellig.
Gevoel voor humor heeft ze zeker!!!quote:Op zondag 13 januari 2008 10:49 schreef SeaOfLove het volgende:
Net ff gelachen om Milou, HIJ is er niet en ik wilde graag achter de laptop, kan ik de muis nergens vinden. Dus ik een btje boos hardop zeggend: verdikkeme waar is die muis nou?
Milou springt op en zegt: hier mama! En loopt naar de keuken en komt met de speelgoedmuis van de katten terug![]()
quote:Op zondag 13 januari 2008 12:13 schreef ColdFeet het volgende:
Leintjeuh, balen zeg. Wil je persoonlijke recensies van de leuke mannen hier? Ik kan ze je geven van Stereo en Den_Haag, kent iemand anders Euc misschien?
hij is roze den_haag!quote:Op zondag 13 januari 2008 12:07 schreef Den_Haag het volgende:
Ga trouwens deze motor kopen. Gister proefrit op gemaakt
http://www.roke.nl/details.php?id=1173053
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |