speaking of wich waneer gaan we weer eens echt meeten ( tot diep in de nacht inn de kroeg hangen en dan ergans slapen)quote:
Vergeet het "bijna over je gier gaan" nietquote:Op donderdag 20 december 2007 16:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
speaking of wich waneer gaan we weer eens echt meeten ( tot diep in de nacht inn de kroeg hangen en dan ergans slapen)
Ik had iets anders verwacht dan Miepie maar ik was al bang voor deze TTquote:
Een van mijn mede-theatersporters, Susanne. Zelf zegt ze ook "dat het weer tijd wordt voor een scharrel", maar ik wil niet al te wanhopig overkomen, vandaarquote:
Was dat een algemene opmerking of aan jou direct gericht? Want in dat geval moet je een voorzichtig actie proberen te nemenquote:Op donderdag 20 december 2007 16:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een van mijn mede-theatersporters, Susanne. Zelf zegt ze ook "dat het weer tijd wordt voor een scharrel", maar ik wil niet al te wanhopig overkomen, vandaar
Vraag of ze zin heeft om in de vakantie iets leuks te doen.quote:Op donderdag 20 december 2007 16:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een van mijn mede-theatersporters, Susanne. Zelf zegt ze ook "dat het weer tijd wordt voor een scharrel", maar ik wil niet al te wanhopig overkomen, vandaar
inderdaad ik denk niet dat de meeste hier zo'n korte termijn planning hebbenquote:Op donderdag 20 december 2007 16:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vergeet het "bijna over je gier gaan" niet
Zal wel het nieuwe jaar worden, niet?
en dat dan voorzichtig.quote:Op donderdag 20 december 2007 16:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Vraag of ze zin heeft om in de vakantie iets leuks te doen.
quote:Op donderdag 20 december 2007 16:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik had iets anders verwacht dan Miepie maar ik was al bang voor deze TT
quote:Op donderdag 20 december 2007 16:38 schreef Soempie het volgende:
Ik heb het bij Sven zo aangepakt:
Wat doe je zondag?
..niks....................
Zal ik langskomen?![]()
Heel subtiel.
quote:
Dat hoeft niet, ze heeft me overgehaald om 3 dagen naar Ameland te gaan met een hele troep mensen (>20, van de studentenvereniging waar theatersport bij hoort)quote:Op donderdag 20 december 2007 16:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Vraag of ze zin heeft om in de vakantie iets leuks te doen.
Ik denk dat subtieler meestal weer niet werkt. Er moet toch een keer een moment zijn dat je duidelijkheid schept over je intentiesquote:Op donderdag 20 december 2007 16:38 schreef Soempie het volgende:
Ik heb het bij Sven zo aangepakt:
Wat doe je zondag?
..niks....................
Zal ik langskomen?![]()
Heel subtiel.
Ja, maar dat weet je dan nog niet.quote:Op donderdag 20 december 2007 16:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat subtieler meestal weer niet werkt. Er moet toch een keer een moment zijn dat je duidelijkheid schept over je intenties
Genoeg om te weten dat ik niet veel vrije dagen heb tussen nu en nieuwjaarsdagquote:Op donderdag 20 december 2007 16:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
inderdaad ik denk niet dat de meeste hier zo'n korte termijn planning hebben
En wanneer is dat? In de winter? Want dan kun je knus om de open haard zittenquote:Op donderdag 20 december 2007 16:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, ze heeft me overgehaald om 3 dagen naar Ameland te gaan met een hele troep mensen (>20, van de studentenvereniging waar theatersport bij hoort)
Een halfjaar lang constant het verenigingsforum platspammenquote:Op donderdag 20 december 2007 16:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat is jullie methode eigenlijk om aan iemand aan te geven dat je hem/haar leuk vindt?
quote:Op donderdag 20 december 2007 16:40 schreef Nembrionic het volgende:
Zoiets als: "Zullen we met 10 van jouw vrienden en 10 van mijn vrienden naar de kroeg gaan?" zo heel erg niet gericht.
Alhoewel het wel weer een gek voorstel is...misschien dat het werkt
Ben ik nou dan gewoon saai dat ik de komen dagen niks heb geplaned (behalve kerst)quote:Op donderdag 20 december 2007 16:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Genoeg om te weten dat ik niet veel vrije dagen heb tussen nu en nieuwjaarsdag
lolquote:Op donderdag 20 december 2007 16:42 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Een halfjaar lang constant het verenigingsforum platspammen
Ohja, en tijdens de wekelijkse borrel extra in zijn ogen kijken bij het proosten. Hij vertelde laatst dat dat op een gegeven moment echt niet meer te ontkennen was
Dat "zal ik langskomen" IS de actie die je ondernomen hebt.quote:Op donderdag 20 december 2007 16:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, maar dat weet je dan nog niet.Want hoe onderneem je daarna actie?
Om de open haard zitten is zo'n gedoe.quote:Op donderdag 20 december 2007 16:42 schreef Nembrionic het volgende:
En wanneer is dat? In de winter? Want dan kun je knus om de open haard zitten
Ideaal toch, kun je lekker op Ameland met dr langs het strand gaan wandelen (als ze jou ook leuk vindt grijpt ze die gelegenheid aan om met je alleen te zijn) of inderdaad fijn om een open haard gaan zitten.quote:Op donderdag 20 december 2007 16:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, ze heeft me overgehaald om 3 dagen naar Ameland te gaan met een hele troep mensen (>20, van de studentenvereniging waar theatersport bij hoort)
quote:Op donderdag 20 december 2007 16:43 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ben ik nou dan gewoon saai dat ik de komen dagen niks heb geplaned (behalve kerst)
quote:Op donderdag 20 december 2007 16:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Om de open haard zitten is zo'n gedoe.
Moet je meestal een gat voor in je muur hakken...
Kan je beter om een kampvuur buiten gaan zitten...
O, ik heb Kerst pas in maart op de agenda staan...quote:Op donderdag 20 december 2007 16:43 schreef Yurithemaster het volgende:
Ben ik nou dan gewoon saai dat ik de komen dagen niks heb geplaned (behalve kerst)
Jamaar, misschien dacht hij wel dat ik 'als vrienden' bedoelde.quote:Op donderdag 20 december 2007 16:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat "zal ik langskomen" IS de actie die je ondernomen hebt.
Vanaf dat moment zijn allebei jullie intenties duidelijk: jij wil langskomen en hij wil dat ook.
27-29 december, en als ik de verhalen mag geloven ben je dan op oudjaarsdag weer nuchterquote:Op donderdag 20 december 2007 16:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En wanneer is dat? In de winter? Want dan kun je knus om de open haard zitten
Uhuh, right.....quote:Op donderdag 20 december 2007 16:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jamaar, misschien dacht hij wel dat ik 'als vrienden' bedoelde.
Tuurlijk, mannen zijn niet zo naļef als vrouwen...quote:Op donderdag 20 december 2007 16:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oeh, en als het goed uitpakt kun je dus in 1x door naar oud&nieuw met je nieuwe liefquote:Op donderdag 20 december 2007 16:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
27-29 december, en als ik de verhalen mag geloven ben je dan op oudjaarsdag weer nuchter
quote:Op donderdag 20 december 2007 16:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tuurlijk, mannen zijn niet zo naļef als vrouwen...
Ja...ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat dat wel mogelijk is maar dat ik de kans daarop zo'n 1:100 schatquote:Op donderdag 20 december 2007 16:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zou kunnen als je redelijk bij elkaar in de buurt woont. Als het drie uur reizen is is die kans al minder grootquote:
quote:Op donderdag 20 december 2007 16:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tuurlijk, mannen zijn niet zo naļef als vrouwen...
quote:Op donderdag 20 december 2007 16:51 schreef MadMaster het volgende:
Hebben jullie ook dat melige kerstgevoel?
Sinds hier een kerstboom staat (hoogte 30 centimeter) is het meligheid troef hier op het werk.
Dames zijn ineens heel anders en de heren weten met hun hormonen geen raad.
En ik ben getrouwd...
Wat een sukkels dan...quote:Op donderdag 20 december 2007 16:51 schreef Soempie het volgende:
![]()
![]()
Ik heb anders verschillende vrienden bij wie ik vaak genoeg zulke dingen voorstel en er verder niks mee bedoel.
We hebben allebei al eigen plannenquote:Op donderdag 20 december 2007 16:48 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oeh, en als het goed uitpakt kun je dus in 1x door naar oud&nieuw met je nieuwe lief
Juist...quote:Op donderdag 20 december 2007 16:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zou kunnen als je redelijk bij elkaar in de buurt woont. Als het drie uur reizen is is die kans al minder groot
Noujaquote:Op donderdag 20 december 2007 16:51 schreef MadMaster het volgende:
Sinds hier een kerstboom staat (hoogte 30 centimeter) is het meligheid troef hier op het werk.
En ik ben getrouwd...
Ja, geen idee, geen idee, geen idee, geen idee, is goedquote:Op donderdag 20 december 2007 16:50 schreef iamredleader het volgende:
Oeh, een meet? Wanneer? Wie komen er? Waar gaan we drinken? Wie maakt de vragen? Fototoestel mee!
quote:Op donderdag 20 december 2007 16:53 schreef Soempie het volgende:
NoujaJij weet in elk geval zeker dat je vanavond naast/ op/ onder iemand ligt.
Moet de rest nog maar afwachten.
Maar dan zit je al in de friends-zone. Niet in de "Ik heb je een uur geleden ontmoet, zullen we morgen iets leuks gaan doen"-zonequote:Op donderdag 20 december 2007 16:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb anders verschillende vrienden bij wie ik vaak genoeg zulke dingen voorstel en er verder niks mee bedoel.
quote:Op donderdag 20 december 2007 16:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
En dan met z'n allen naar de bruiloftquote:Op donderdag 20 december 2007 16:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Als het zo doorgaat hier, hoeven er een paar helemaal niet zo lang meer af te wachten...
De vorige groning meet was zeer geslaagdquote:Op donderdag 20 december 2007 16:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja, geen idee, geen idee, geen idee, geen idee, is goed
We kunnen een hoge-noorden-meet doen, volgens mij kan je wel een paar slaapmatjes kwijt op Soempie's kamer
quote:Op donderdag 20 december 2007 16:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En dan met z'n allen naar de bruiloft
"Neemt gij, Soempie, Wiebel tot uw wettige echtgenoot"
"Eh... pep?"
quote:Op donderdag 20 december 2007 16:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En dan met z'n allen naar de bruiloft
"Neemt gij, Soempie, Wiebel tot uw wettige echtgenoot"
"Eh... pep?"
Oja. Als je uit die friends-zone opeens ietsquote:Op donderdag 20 december 2007 16:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar dan zit je al in de friends-zone. Niet in de "Ik heb je een uur geleden ontmoet, zullen we morgen iets leuks gaan doen"-zone
Heb ik ook nog inspraak?quote:Op donderdag 20 december 2007 16:58 schreef iamredleader het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
en dan kleine wiebelsoempies maken!
![]()
![]()
So true..quote:Op donderdag 20 december 2007 17:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oja. Als je uit die friends-zone opeens ietswilt ondernemen, dan wordt het helemaal lastig.
Oeh, vertel eens?quote:
Ik vind het dan ook heel raar dat ik nu iets met iemand heb die ik al 4 jaar kenquote:Op donderdag 20 december 2007 17:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oja. Als je uit die friends-zone opeens ietswilt ondernemen, dan wordt het helemaal lastig.
Ik heb het allemaal meegemaakt met een vriendin, en die jongen is een vriend van ons allebei. Maar die arme stumper had niks doorquote:
Ja, dat is inderdaad wel apart.quote:Op donderdag 20 december 2007 17:13 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik vind het dan ook heel raar dat ik nu iets met iemand heb die ik al 4 jaar ken
En nu is het niet meer de moeite om het hem te vertellen?quote:Op donderdag 20 december 2007 17:15 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ik heb het allemaal meegemaakt met een vriendin, en die jongen is een vriend van ons allebei. Maar die arme stumper had niks doorMaar hij weet het nu nog niet volgens mij
Ze heeft een vriendje nuquote:Op donderdag 20 december 2007 17:16 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En nu is het niet meer de moeite om het hem te vertellen?![]()
quote:Op donderdag 20 december 2007 17:13 schreef LadyBlack het volgende:
Ik vind het dan ook heel raar dat ik nu iets met iemand heb die ik al 4 jaar ken
quote:Op donderdag 20 december 2007 17:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb iets met iemand die ik al 30 jaar ken...
En daarvoor helemaal niets?quote:Op donderdag 20 december 2007 17:22 schreef LadyBlack het volgende:
Ik doelde op het feit dat wij pas na 3,5 jaar ineens naar de ander keken en dachten:![]()
![]()
Tot een halfjaar daarvoor had ik iets met een andere jongenquote:
Vreemd is dat toch altijd...quote:Op donderdag 20 december 2007 17:25 schreef LadyBlack het volgende:
Tot een halfjaar daarvoor had ik iets met een andere jongenen was hij mij nooit (zo) opgevallen
![]()
Mn vriend vertelde me dat ik hem wel eerder was opgevallen, maarja ik was al heel snel nadat ik bij dat koor kwam bezet, dus..... Toen het uitging kwam de zomervakantie, en daarna gingen we allebei bij nog een ander koor zingen, dat vrijwel geheel uit één vriendenclubje bestaat. Dan is het ineens gezellig en denk je: he, waarom heb ik hem nooit eerder gesproken?quote:Op donderdag 20 december 2007 17:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vreemd is dat toch altijd...
Heb 2 collega's die elkaar al jaren kennen en allebei single waren en sinds een half jaartje zijn ze met elkaar getrouwd.
Ik heb ze gevraagd hoe dat zo ineens kon gebeuren en allebei hebben ze er geen echte verklaring voor...
Vind dat nog steeds maf.quote:Op donderdag 20 december 2007 17:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Tot een halfjaar daarvoor had ik iets met een andere jongenen was hij mij nooit (zo) opgevallen
![]()
Dan heeft ze het wat te subtiel aangepakt. Lastig dat je net die balans moet vinden tussen subtiel en ronduit lomp.quote:Op donderdag 20 december 2007 17:15 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ik heb het allemaal meegemaakt met een vriendin, en die jongen is een vriend van ons allebei. Maar die arme stumper had niks doorMaar hij weet het nu nog niet volgens mij
Jij welquote:Op donderdag 20 december 2007 18:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
Vind dat nog steeds maf.![]()
Vrij, vrij, vrij! Vanavond al naar Wiebel.![]()
Hier:quote:Op donderdag 20 december 2007 18:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Jij wel. Ik moet vanavond nog een hoop doen en (ondanks dat ik best aardig geslapen heb afgelopen nacht) ik ben nu al moe. Morgen ook de hele dag druk, en daarna pas vakantie... ik zal blij zijn als ik morgen in de trein zit
quote:Op donderdag 20 december 2007 18:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hier:![]()
om je een beetje op te vrolijken.
Dank jullie welquote:Op donderdag 20 december 2007 18:30 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben ervandoor, eten
Fijn weekend Soempie, en sterkte Tim
Ik heb voor het eerst in 12 jaar 2 weken echt vrij met kerst en oud&nieuwquote:
Zeker omdat ik de laatste 2 maanden, na het langdurig wegvallen van een collega, nogal hard heb moeten werken om de boel draaiende te houden, dus ik ben wel blij dat ik alles voor de kerst weer op orde heb gekregenquote:Op donderdag 20 december 2007 19:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dat kan ik me wel weer voorstellen dan
quote:Op donderdag 20 december 2007 20:18 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben net gemailed voor een avondje Belgisch bieren(ww) met kokkerellen erbij
Ja echt welquote:
Supersheep: 10quote:Op donderdag 20 december 2007 14:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
kan prima![]()
wie gaan we becijferen![]()
quote:
quote:Op donderdag 20 december 2007 15:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Misschien moet je es naar een dikkere man kijken, die hebben meer innerlijk
Kerst doet rare dingen met jequote:Op donderdag 20 december 2007 16:51 schreef MadMaster het volgende:
En ik ben getrouwd...
Ik niet, ben eenzaam vannachtquote:Op donderdag 20 december 2007 16:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hoezo dat?quote:Op donderdag 20 december 2007 21:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik kan niet wachten tot het morgenavond is
quote:Op donderdag 20 december 2007 16:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vergeet het "bijna over je gier gaan" niet
Zal wel het nieuwe jaar worden, niet?
oeooeoeoehquote:Op donderdag 20 december 2007 16:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
en Truus is vooral een afwasmachinequote:Op donderdag 20 december 2007 16:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er was nog geen naam bekend. Dus ik kon kiezen tussen Miepie of Truus. En met Miepie loopt het lekkerder.
quote:Op donderdag 20 december 2007 16:42 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Een halfjaar lang constant het verenigingsforum platspammen
Ohja, en tijdens de wekelijkse borrel extra in zijn ogen kijken bij het proosten. Hij vertelde laatst dat dat op een gegeven moment echt niet meer te ontkennen was
neuh, hier ook niks gepland behalve de standaard bezoekjesaanoudersschoonouders enzoquote:Op donderdag 20 december 2007 16:43 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik was lompquote:Op donderdag 20 december 2007 18:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dan heeft ze het wat te subtiel aangepakt. Lastig dat je net die balans moet vinden tussen subtiel en ronduit lomp.
quote:
Had je maar naar de Groningen-meet moeten komenquote:
quote:en Truus is vooral een afwasmachine
quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Had je maar naar de Groningen-meet moeten komen
bij ons heet de afwasmachine Truusquote:wadah
truequote:Op vrijdag 21 december 2007 12:32 schreef Nembrionic het volgende:
There's no place like home, zeggen ze wel eens
ik heb op je gestemdquote:Op vrijdag 21 december 2007 12:57 schreef B.ertha het volgende:
vakantie
wel veel werken, maar 't gaat om het idee
Ja nu even welquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:25 schreef Etcetera het volgende:
en dan ish et meteen een kutcomputer
Waarom een cafébaas ertussen zettenquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:28 schreef Etcetera het volgende:
ah zo
ja dat ken ik
http://oplage.dvhn.nl/stadjervanhetjaar/ tataaa
Heb je de illustraties/teksten daar ook gemaakt?quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:28 schreef Etcetera het volgende:
ah zo
ja dat ken ik
http://oplage.dvhn.nl/stadjervanhetjaar/ tataaa
ik ga niet over nominatiesquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:34 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Waarom een cafébaas ertussen zettenEn dan ook nog van de Wolthoorn
decadente tent.
als het plaatje uit lagen bestaat kan ik dat nog wel fiksen, anders niet heb die illustraties niet gemaakt, alleen de foto's opgezocht en tekst erbij geplaatstquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je de illustraties/teksten daar ook gemaakt?
Zet dan een kleine slagschaduw achter de letters in de kop (met die luchtforo op de achtergrond), leest wat makkelijker...
OK, wit op wit leest namelijk niet echt lekker.quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
als het plaatje uit lagen bestaat kan ik dat nog wel fiksen, anders niet heb die illustraties niet gemaakt, alleen de foto's opgezocht en tekst erbij geplaatst
edit: is een jpeg, zal 'm niet worden
Eerst koukleumen om vervolgens je weer op te warmen...quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:37 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga naar de stad, warme chocolademelk drinken
Hoe herkenbaar...quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:45 schreef Etcetera het volgende:
ben ik het mee eens hoormaar ik ga er niks aan veranderen
heb ik ook wel een goede reden voor hoor
toen deze verkiezing is opgezet, stond er in de briefing 'internet moet nog even' en daarna is er minstens 2 maanden niets mee gedaan. er is niks aangeleverd qua ideeen voor teksten/lay-out/foto's en ze verwachten wel even een site. dus wij doen zo min mogelijk, maar met zo veel mogelijk resultaathet gebeurt elke keer weer namelijk, dat ze zeggen: oh er moet 'even' een site worden gemaakt. maar dat 'even' kost dan weer minimaal een dag
leuk is dat hequote:Op vrijdag 21 december 2007 13:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe herkenbaar...
'Kan je even deze survey activeren?'
'Kan je even de nieuwste versie van Sharepoint installeren?'
'Kan je even die en die functionaliteit ontwikkelen en binnen 2 weken implementeren?'
Etcetera...
Je wil niet weten hoeveel zaken wij geļmplementeerd hebben (soms na dagen intensief uitzoeken/programmeren) die vervolgens nooit meer zijn gebruikt...quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:09 schreef Etcetera het volgende:
leuk is dat heen hier is het dan ook nog zo dat je het dan doet, en dat ze daarna nooit even langskomen/informeren/bellen of het gelukt is en hoe ze het vinden
![]()
we hebben een tijdje terug gewoon iets NIET gedaan om te kijken wanneer ze daarachter kwamen
net een telefoontje: kun je een link eruit slopen? ik link eruit slopen. NET klaar, net weer upgeload. weer telefoon: ja sorry laat die link maar staan
quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoeveel zaken wij geļmplementeerd hebben (soms na dagen intensief uitzoeken/programmeren) die vervolgens nooit meer zijn gebruikt...
MAANDAGGGquote:Op vrijdag 21 december 2007 16:11 schreef Nesle het volgende:
IK WIL DE DR. DENKER PUZZZZELLL
Je had me gewaarschuwd.quote:Op donderdag 20 december 2007 12:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh-oh. Ik voel een catch-22 aankomen
Dat zijn echt de smerigste vragen
"Vindt je dit leuk staan?"
*kijkt als een konijn in koplampen
-"Eh, ja?"
"Dat zeg je alleen maar omdat je geen zin in ruzie hebt. Je vindt het niets he?![]()
![]()
![]()
"
EN
"Vindt je dit leuk staan?"
*kijkt als een konijn in koplampen
-"Niet echt" - *duikt weg*
"Klootzak! Waarom niet?![]()
![]()
![]()
"
Valt in dezelfde caterogie als: "vindt je me dik" etc.
tell usquote:
Vquote:Op vrijdag 21 december 2007 16:28 schreef Etcetera het volgende:
VAKAAAAAANTIEIEIEIIEIEIEIEIEIE
Oh ja, dat ook natuurlijkquote:
Wiebel doet niet aan: 'kijkt als konijn in koplampen'. Hij zegt het gewoon onmiddelijk als hij het niks vindt.quote:
Ik zal aan je denken straks.quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:26 schreef TradeMarkie het volgende:
ik word over een klein uurtje opgehaald voor het kerstdiner van m'n werk
ja ook om 7 uurquote:Op vrijdag 21 december 2007 17:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken straks.Begint het ook om 7 uur?
Dat ligt er een beetje aan op welke manier.quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:33 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ja ook om 7 uur, zal ik aan jou denken dan?
Niets dan goeds en puur platonischquote:Op vrijdag 21 december 2007 17:44 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Dat ligt er een beetje aan op welke manier.
Smakelijk!!quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:26 schreef TradeMarkie het volgende:
ik word over een klein uurtje opgehaald voor het kerstdiner van m'n werk
Daar geniet ik nu juist van na die dagen op de firing-range.quote:Op vrijdag 21 december 2007 18:49 schreef Yurithemaster het volgende:
Stil hier
Dan ruilen we wel ga jij hier zitten en ga ik de firing-range opquote:Op vrijdag 21 december 2007 18:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daar geniet ik nu juist van na die dagen op de firing-range.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:03 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dan ruilen we wel ga jij hier zitten en ga ik de firing-range op
Eersteklas in de hercules?quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Ben er net vanaf. Even genieten van de stilte en dan weer naar NL.
quote:
Life firing; Veld/schiet oefeningen met scherpe munitie. Spannende dagenquote:Op vrijdag 21 december 2007 19:19 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wat heb je nou eigenlijk precies gedaan daar?
En daarvoor moet je helemaal naar schotland?, of heeft het met bepaald terein/klimaat weet ik het te maken?quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Life firing; Veld/schiet oefeningen met scherpe munitie. Spannende dagen
Schotland heeft gewoon de ruimte waar dit mag. In Nederland beginnen de milieu en vredes bewegingen nogal snel te piepen. De Schotten doen er iets minder moeilijk over als de kogels/granaten alle kanten op vliegen. Iets meer ruimte beschikbaar.quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
En daarvoor moet je helemaal naar schotland?, of heeft het met bepaald terein/klimaat weet ik het te maken?
Veel trainingen maar ben op uitzending geweest naar de Balkan, Irak en Afghanistan. Ik hoop nu op een langdurige missie naar de Antillen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:38 schreef Yurithemaster het volgende:
Ga je ook wel eens op een uitzending of ga je alleen voor trainingsmissies naar het buitenland?
Dat lijkt me indedaad wel watquote:Op vrijdag 21 december 2007 19:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik hoop nu op een langdurige missie naar de Antillen.
Zo lang Chavez zich stil houdt komt dat wel god. Anders kunnen we daar ook weer gaan knokken.quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat lijkt me indedaad wel wat![]()
Chavez zn praat is toch een berg gebakkenlucht aangezien ie het toch niet doet en de VS zoiets nooit toe zou laten in de 'achtertuin'quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zo lang Chavez zich stil houdt komt dat wel god. Anders kunnen we daar ook weer gaan knokken.
Dat zei Chamberlain in 39 ook over Hitler.quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Chavez zn praat is toch een berg gebakkenlucht aangezien ie het toch niet doet en de VS zoiets nooit toe zou laten in de 'achtertuin'
quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat zei Chamberlain in 39 ook over Hitler.
Maar we zullen zien. Zo lang ik maar over een paar "rustige" tropen jaren op de Antillen kan genieten. Als we daarna moeten vechten; het zij zo...
Ik weet dank zij de commando's sinds kort hoe ik een Zodiac moet bedienen/besturen, dus: Chavez, we are ready!!quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:09 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Maar de VS 1939 is anders dan de VS anno 2007maarja nog een paar jaar en dan is chavez toch weg
en anders lets give him hell
* Google aanzwengelt en zien dat het een rubberbootje isquote:Op vrijdag 21 december 2007 20:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik weet dank zij de commando's sinds kort hoe ik een Zodiac? moet bedienen/besturen, dus: Chavez, we are ready!!
Van mini tot aanvals formaatquote:Op vrijdag 21 december 2007 20:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
* Google aanzwengelt en zien dat het een rubberbootje is![]()
quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:19 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Is dat zo eentje met een 50cal. er op
Niet kijken!! Bij mij leefde al het eten nog!quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:41 schreef Whiteguy het volgende:
zo.. kerstpakket is opgehaald. Eens zien wat de score is.
Toch een goed jaar gehad blijkbaar.quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Niet kijken!! Bij mij leefde al het eten nog!
Soempie! Soempie! Soempie!quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:08 schreef Nembrionic het volgende:
Zo..het is geland
Maar wat een kutvlucht.
Ik kwam al laat aan op het vliegveld. Had nog een kwartier om in te checken.
Check ik één tas in. Heb een rugzak en een laptop.
Geen probleem zou je denken.
Kom ik bij de controle: "Sorry, 1 tas. Je moet de éne tas in de andere stoppen"
Ik: "Huh? Sinds wanneer?"
Hij(jonge kutknaap): "Sinds altijd"
Na een beetje heen en weer gezeur moest ik één van mijn tassen inchecken. Dat is kut want mijn laptop is erg breekbaar en mijn fotoapparatuur ook.
Uiteindelijk mijn laptop in mijn rugzak kunnen proppen en terug gelopen naar de incheckbalie. Vooraan in de rij gepiept en toen kreeg ik een grote bek van de baliemedewerker.
Uitgelegd hoe de vork in de steel zat en dat ik instructies had gekregen voor te piepen want mijn vlucht zou snel gaan.
"Ja, maar ik ben al dicht voor die vlucht. Nou, vooruit dan"
Zit ik in het vliegtuig, staan we een tijdje te wachten.ING* "U vraagt zich waarschijnlijk af waarom we hier nog staan maar er is een tas teveel op het vliegtuig. Even geduld"
Een oplettende lezer denkt wellicht: dat is Nem's 2e tas. Dat dacht ik ook in eerste instantie.
Daarna hoorde ik wat mensen roezemoezen over één of andere knakker die met tassen stond te stoeien dus ik dacht: ik hoop dat dat het is.
Nou...*DING* (Ik dacht: kut) "Wil de passagier met de naam Nembrionic zichzelf kenbaar maken aan het cabinepersoneel?"
"En nu?" dacht ik. Opstaan of gewoon het belletje indrukken.
Belletje maar ingedrukt. Echt IEDEREEN kijkt direct naar mij
Ik heb maar naar ze gezwaaid. Toen riepen er een paar "Aaaaaaahhhhhh".
Ik kon netjes mijn boarding pass en mijn bagagelabels laten zien dus er was uiteindelijk niet veel aan de hand maar het was echt een Soemp
Kom ik hier bij de bagageband aan, zitten er 2 straps van mijn backpack vast in de caroussel
Ja manquote:
Internet in de Herculesquote:Op vrijdag 21 december 2007 21:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ging je met de concorde ofzo?
Heul niet. Ik zit nog in een hangaar. Even te inetten; zie ik Birgit Schuurman d'r bh recht trekken bij serious request. WTF is going on?? Moet Defensie daar ingrijpen?? Of heb ik pech?quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ging je met de concorde ofzo?
Als defensie in gaat grijpen dan is het hopelijk wel om eea weer scheef te trekken. Of beter nog helemaal uitquote:Op vrijdag 21 december 2007 21:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heul niet. Ik zit nog in een hangaar. Even te inetten; zie ik Birgit Schuurman d'r bh recht trekken bij serious request. WTF is going on?? Moet Defensie daar ingrijpen?? Of heb ik pech?
Task Force Bra 1 stand by.quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:42 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als defensie in gaat grijpen dan is het hopelijk wel om eea weer scheef te trekken. Of beter nog helemaal uit
Birgitquote:Op vrijdag 21 december 2007 21:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heul niet. Ik zit nog in een hangaar. Even te inetten; zie ik Birgit Schuurman d'r bh recht trekken bij serious request. WTF is going on?? Moet Defensie daar ingrijpen?? Of heb ik pech?
Da's genoeg!! De eerst volgende vlucht van Schotland naar Nederland maakt een, ongeplande, tussen stop in Den Haag om de zaak "recht te trekken". Of uit, als het aan mij ligt.quote:
K wou net zeggen kan je boven den haag niet uitspringenquote:Op vrijdag 21 december 2007 21:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's genoeg!! De eerst volgende vlucht van Schotland naar Nederland maakt een, ongeplande, tussen stop in Den Haag om de zaak "recht te trekken". Of uit, als het aan mij ligt.![]()
De parachute heb ik al om. Kaar voor de aan/in val!!
Iemand de foto rechten kopen? (voor serious request?)
Als jij nou wat dingen scheef trekt bij d'r, dan maak ik de fotos, goed?quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's genoeg!! De eerst volgende vlucht van Schotland naar Nederland maakt een, ongeplande, tussen stop in Den Haag om de zaak "recht te trekken". Of uit, als het aan mij ligt.![]()
De parachute heb ik al om. Kaar voor de aan/in val!!
Iemand de foto rechten kopen? (voor serious request?)
Mmmmmm. Forget Birgit!! New target: Carice!!!quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:05 schreef Nembrionic het volgende:
Oh..als je dan toch bezig bent, drop dan gelijk even bij Carice van Houten langs, wil je?![]()
quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mmmmmm. Forget Birgit!! New target: Carice!!!
Shit, de jongens hier zijn verdeeld. Maar gelukkig; de hoogste in rang beslist: Carice it is!!
Meer verzoekjes?
Zo lang ze geld verzameld voor de honden niet.quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zou je met scherp kunnen oefenen op Brigdet Maasland? Het liefst tussen de ogen.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zo lang ze geld verzameld voor de honden niet.
Binnen de KLu hebben we een hondensectie die misschien wel geld van haar krijgt.
X1000 Deal!! Double Tap?quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En als ik nou eens ¤1000 in het Hondenfonds stort?
-edit- huh? Dat zijn toch geen zielige zwerfhonden e.d.?
Wat ik zeg: Double tap?quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:30 schreef RoofingBurner het volgende:
Dat mens heeft inderdaad de gewoonte ontwikkeld om de aandacht van haar naar haar kuthond te verplaatsen.sowieso verschrikkelijk natuurlijk die volwassen wijven die zogenaamd zo gek op hun viervoeter zijn.
braak braak, daar heb ik iig niets mee.
Zo, dat is er uit.
Je hebt het ook niet zo op Bridget?quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:36 schreef wyccie het volgende:
Ha.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:08 schreef Nembrionic het volgende:
Kom ik bij de controle: "Sorry, 1 tas. Je moet de éne tas in de andere stoppen"
Ik: "Huh? Sinds wanneer?"
Hij(jonge kutknaap): "Sinds altijd"
Nog spannende dingen gebeurd?quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zo, zeg het maar. De borrel is afgelopen....
van je collega's moet je het hebbenquote:Op zaterdag 22 december 2007 02:55 schreef Soempie het volgende:
Morgen ben ik zoooo brak.Ik moet dit even posten. Het was een diner met show, behoorlijk tacky, maar met drank op érg grappig.
Op een gegeven ogenblik moesten ze mensen uit het publiek hebben en 49 man (hele bedrijf) wijst in een beweging naar Wiebel.![]()
Hij moest een stukje zingen en een paard nadoen.
![]()
Ik kwam echt niet meer bij.
Echt superstoer van hem dat hij ook nog dat podium opging.
![]()
![]()
@ Nem. Jij zult je knap lullig gevoeld hebben.![]()
Nogmaals, daar was eerder nog geen sprake van.quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]ik zei het nog
Engelse luchthavens
Ik denk eigenlijk dat ik me minder lullig voelde dan Wiebelquote:Op zaterdag 22 december 2007 02:55 schreef Soempie het volgende:
Morgen ben ik zoooo brak.Ik moet dit even posten. Het was een diner met show, behoorlijk tacky, maar met drank op érg grappig.
Op een gegeven ogenblik moesten ze mensen uit het publiek hebben en 49 man (hele bedrijf) wijst in een beweging naar Wiebel.![]()
Hij moest een stukje zingen en een paard nadoen.
![]()
Ik kwam echt niet meer bij.
Echt superstoer van hem dat hij ook nog dat podium opging.
![]()
![]()
@ Nem. Jij zult je knap lullig gevoeld hebben.![]()
Wiebel voelt zich niet zo snel lullig.quote:Op zaterdag 22 december 2007 11:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat ik me minder lullig voelde dan Wiebel
Daarom moesten ze hem hebben.quote:Op zaterdag 22 december 2007 08:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
van je collega's moet je het hebben
Maar belangrijker is de vraag waarom ze hem moesten hebben. Daar moet een reden voor zijn....
Ik heb ze alleen maar in Paradiso en de Melkweg gezien (3 keer nu), ben niet zo'n festival type meer.quote:Op zaterdag 22 december 2007 11:36 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb ze daarna alleen nog maar op grote podia gezien. Dat was wel jammer.
Als je ze nog wil zien, doe het dan in de Melkweg. Dat is echt de beste plek voor deze knakkers.
Ik zou eindigen met het eerste vanwege het 1 na laatstequote:Op zaterdag 22 december 2007 19:39 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga zo eens douchen, scheren, strijken, bier zuipen, brallen, bier zuipen, de boel onderkotsen, bier zuipen en een gat in de dag slapen.
In willekeurige volgorde
Ik ga eigenlijk nooit over mijn gier van drank. Maar ik sluit het niet uitquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:44 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik zou eindigen met het eerste vanwege het 1 na laatste![]()
Ik ga trouwens ziek worden in mn vakantie
Zeker omdat er hier vanavond een doors coverbandje speelt, waar ik eigenlijk wel heen wil, maar dat gaat hem niet worden met me vanavondquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ga eigenlijk nooit over mijn gier van drank. Maar ik sluit het niet uit
Ziek worden is bagger. Tijdens vakantie helemaal
Ligt er maar helemaal aan wat de hoofdpijn veroorzaakt. Als het een (spier)spanningshoofdpijn is kįn het helpen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:51 schreef Etcetera het volgende:+
geen drank voor mij vanavond
of werkt dat verzachtend
ik weet niet wat voor hoofdpijn het isquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ligt er maar helemaal aan wat de hoofdpijn veroorzaakt. Als het een (spier)spanningshoofdpijn is kįn het helpen.
Als het een hoofdpijn is van te weinig vocht, dan zou ik het niet doen
Gezien het feit dat je zware medicijnen ervoor neemt zou ik het ook niet doen
quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:53 schreef wyccie het volgende:![]()
Ik wilde geen eten meer gaan maken, maar nu ik dit zo lees krijg ik toch wel trek.
Legendarisch iddquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:49 schreef Nesle het volgende:
Awh, net weer Back to the future gekeken. Ik was daar 'vroeger' echt zo'n fan van
En nu vind ik het nog steeds geweldig
Mijn oude studentenhuis in Enschede. Alle gerechten op die lijst zijn gemaakt door oud-huisgenotenquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:25 schreef wyccie het volgende:
Waar is daar?
Succesquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:58 schreef Nesle het volgende:
Ik doe nu part II er maar in. Met de vliegende skateboards enzo
quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:58 schreef Nesle het volgende:
Ik doe nu part II er maar in. Met de vliegende skateboards enzo
quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:49 schreef Nesle het volgende:
Awh, net weer Back to the future gekeken. Ik was daar 'vroeger' echt zo'n fan van
En nu vind ik het nog steeds geweldig
quote:Op zondag 23 december 2007 01:04 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
met petje, hoge hoed, sombrero en bouwhelm
XS4All ben ik écht enorm tevreden over. Vroegah, als men vroeg welke provider men moest hebben twijfelde ik altijd tussen een paar. Maar tegenwoordig roep ik alleen nog maar XS4All.quote:Op zondag 23 december 2007 13:32 schreef iamredleader het volgende:en de Wlan kaart werkt, eindelijk functionerend draadloos Internet in huis, de kabel is opgerold en weggeborgen.
Met dank aan de snelle service van Xs4all, die gewoon meer doen dan ze alleen zouden moeten. Hulde en complimenten ik ben n00b genoeg dat ik niet weet wat te doen met dit soort problemen
Zo, nu kan ik lekker gaan studeren
quote:Op zondag 23 december 2007 14:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
XS4All ben ik écht enorm tevreden over. Vroegah, als men vroeg welke provider men moest hebben twijfelde ik altijd tussen een paar. Maar tegenwoordig roep ik alleen nog maar XS4All.
Heeft de snelle hulp bij jou trouwens niet een béétje te maken met een behulpzaam ingangetje?
Ik had ook allerlei ingangetjes via mijn vorige werk. Verrekte handig als een klant zijn email niet werkte en het vermoeden er was dat het probleem bij de provider lagquote:Op zondag 23 december 2007 14:55 schreef iamredleader het volgende:
[..]
ditmaal niet, heb gebeld en de servicedesk heeft ff snel aangegeven welke instellingen ik moest wijzigen. Maar die geheime toegang is inderdaad
![]()
![]()
Jaquote:Op zondag 23 december 2007 15:09 schreef iamredleader het volgende:
Je hebt je sig weer aangepast? Ditmaal freedom toegevoegd?
vrienden van jequote:Op zondag 23 december 2007 15:37 schreef Etcetera het volgende:
gave surprise is het geworden soemp![]()
![]()
Altijd gezellig, feestje in de stamkroeg
quote:Op zondag 23 december 2007 15:47 schreef Etcetera het volgende:
en die zoon vond ik altijd al een beetje apart.... blowen enzo. heeft altijd een mes op zak
ja je hebt gelijk hoorquote:Op zondag 23 december 2007 15:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat je blowed maakt je niet apart hoor. Maar dat je altijd met een mes opzak loopt is behoorlijk vaag ja.
quote:Op zondag 23 december 2007 16:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ja je hebt gelijk hoorhad het misschien anders moeten neerzetten. niet iedere blower is apart, maar hij is gewoon raar
Hmmmmmmmquote:Op zondag 23 december 2007 16:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
kipfilet aan het grillen....
Ik hoop dat echt nooit meer mee te maken. Zowel als toeschouwer niet als doel van de striptease.quote:Op zondag 23 december 2007 16:54 schreef Etcetera het volgende:
oh ja, in alle hectiek van dat incident was ik bijna nog wat vergeten
een van de barkeepers was jarig, en hield zijn feest in de kroeg. hadden ze een stripper voor 'm geregeld![]()
weer een ervaring erbij
ik hoef het ook niet hoor, maar voor een keertje als toeschouwer is het best geinig om te zienquote:Op zondag 23 december 2007 16:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik hoop dat echt nooit meer mee te maken. Zowel als toeschouwer niet als doel van de striptease.
Wat een arme troef is dat zeg
Ja, dat vond ik dus niet geinig. Maar misschien was het gewoon een hele slechte stripdanseres. Maar iedereen staat er omheen te gapenquote:Op zondag 23 december 2007 16:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik hoef het ook niet hoor, maar voor een keertje als toeschouwer is het best geinig om te zien
Verkapte ik-hoop-dat-de-volgende-TT-weer-over-mij-gaat-post.quote:Op zondag 23 december 2007 18:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Als ik me nu stil hou dan gaat de volgende TT vast niet over mij
Verdomme, ze hebben me door!quote:Op zondag 23 december 2007 18:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Verkapte ik-hoop-dat-de-volgende-TT-weer-over-mij-gaat-post.
Maar jij toch lekker de laatste post?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |