quote:Op donderdag 20 december 2007 14:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
van de week ook een mailtje erover met die vraag![]()
quote:Op donderdag 20 december 2007 14:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
omg, dit had ik nog niet gelezen voor ik op msn reageerde, Etc.![]()
Wat over heel iemand anders ging.quote:Op donderdag 20 december 2007 14:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
omg, dit had ik nog niet gelezen voor ik op msn reageerde, Etc.![]()
Dit is de tweedequote:Op donderdag 20 december 2007 14:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat over heel iemand anders ging.![]()
Hoeveel vriendjes hebben jullie gehad?
een collega van me zei van de week: ik weet de identiteit van Dr. Denkerquote:Op donderdag 20 december 2007 14:15 schreef Nesle het volgende:
[..]Ik heb er zin in
Lekker de hersens kraken en met zijn alleen nadenken over wat het dan toch in godsnaam moet zijn. Mijn tante wordt altijd helemaal hyper als ze iets niet weet en dan zit ze stiekem boven op internet te zoeken naar antwoorden![]()
truequote:Op donderdag 20 december 2007 14:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat over heel iemand anders ging.![]()
Hoeveel vriendjes hebben jullie gehad?
Oh, ik noem m'n ex ook een slet. Hij heeft gewoon het ene na het andere meisje.quote:Op donderdag 20 december 2007 14:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
![]()
slet is bij mij trouwens altijd negatief, en dan doel ik vooral op vreemdgaan. echt vreemdgaan![]()
![]()
ik weet wat voor effect dat op iemands vertrouwen kan hebben, da's niet tof
Ja reuzequote:Op donderdag 20 december 2007 14:21 schreef Soempie het volgende:
zo'n meidenuurtje in de sc is leuk.
Wat je zegtquote:Op donderdag 20 december 2007 14:21 schreef Soempie het volgende:
pas je maar aanquote:
ik ben 1x naar een gala geweest, en heb toen met het vriendje van iemand anders op de foto gestaanquote:Op donderdag 20 december 2007 14:22 schreef LadyBlack het volgende:
En hoe is het eigenlijk met jou Nesle, mooi met je vriendje naar het gala en op de foto geweest?
Waar heb jij uitgehangen dan?quote:Op donderdag 20 december 2007 14:03 schreef Homdeck het volgende:
Zo weer thuis. Nederland is weer gek geworden geloof ik. teringdrukte
Allemaal prima zolang je de jongens maar geen cijfers gaat gevenquote:Op donderdag 20 december 2007 14:21 schreef Soempie het volgende:
Ik heb geen vriendje, lopen wel allemaal leuke jongens rond hoorquote:Op donderdag 20 december 2007 14:22 schreef LadyBlack het volgende:
En hoe is het eigenlijk met jou Nesle, mooi met je vriendje naar het gala en op de foto geweest?
Ligt er aan wat je onder vriendje verstaat.quote:Op donderdag 20 december 2007 14:22 schreef LadyBlack het volgende:
Geef je ook antwoord op je eigen vraag?
quote:Op donderdag 20 december 2007 14:32 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ik heb geen vriendje, lopen wel allemaal leuke jongens rond hoor
Ik ben met meerdere 'vriendjes' op de foto geweest, eerst kijken wie het mooiste op de foto staat he![]()
quote:Op donderdag 20 december 2007 14:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Allemaal prima zolang je de jongens maar geen cijfers gaat geven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
quote:Op donderdag 20 december 2007 14:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
kan primaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wie gaan we becijferen![]()
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Ik bedoel natuurlijk, ik hou het op 3.quote:Op donderdag 20 december 2007 14:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je onder vriendje verstaat.![]()
Ik hou het bij 3.
Alle jongens hierquote:Op donderdag 20 december 2007 14:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
kan prima![]()
wie gaan we becijferen![]()
komt van de film Bad Santa, is wel geinig op zich. niet hoogstaand hoorquote:Op donderdag 20 december 2007 14:39 schreef Nesle het volgende:
Wat een afschuwelijk plaatje (één van de) trouwens bovenaan Fok!
Zit ze in zijn oor te likken of wat? En die blik van die vent erbij
die ken ik niet persoonlijkquote:
Inderdaad. Een rangordening lijkt me wel makkelijker.quote:Op donderdag 20 december 2007 14:42 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat maakt het alleen maar makkelijker toch![]()
Oh, oeps, ik heb wel eens wat gelezen over een date en "mijn wederhelft", maar dat is uit dus?quote:Op donderdag 20 december 2007 14:32 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ik ben met meerdere 'vriendjes' op de foto geweest, eerst kijken wie het mooiste op de foto staat he![]()
Ik heb wel is 'dates' maar dat is (meestalquote:Op donderdag 20 december 2007 14:43 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh, oeps, ik heb wel eens wat gelezen over een date en "mijn wederhelft", maar dat is uit dus?
Het ging toch om het innerlijkquote:Op donderdag 20 december 2007 14:32 schreef Nesle het volgende:
[..]
* proestquote:Op donderdag 20 december 2007 14:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het ging toch om het innerlijk
vind ik nietquote:Op donderdag 20 december 2007 14:42 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat maakt het alleen maar makkelijker toch![]()
ik zal 's kijkenquote:
waarom merk ik daar nooit wat van bij mannen danquote:Op donderdag 20 december 2007 14:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het ging toch om het innerlijk
Ben benieuwd.quote:
was toch een mooie top 3.quote:
quote:Op donderdag 20 december 2007 14:45 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ik heb wel is 'dates' maar dat is (meestal) gewoon voor de fun en die wederhelft is mijn tweelingzus
Ik heb ooit nooit beweerd dat het iets is wat mannen zeggenquote:Op donderdag 20 december 2007 14:49 schreef Etcetera het volgende:
waarom merk ik daar nooit wat van bij mannen dan
ja maar lijstjes zorgen ervoor dat anderen zich buitengesloten voelenquote:
horen jullie dat? het is Nem die van plek nr 1 omlaag stort in een diep diep dalquote:Op donderdag 20 december 2007 14:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb ooit nooit beweerd dat het iets is wat mannen zeggen
quote:Op donderdag 20 december 2007 14:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
horen jullie dat? het is Nem die van plek nr 1 omlaag stort in een diep diep dal
stimmt.quote:Op donderdag 20 december 2007 14:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ja maar lijstjes zorgen ervoor dat anderen zich buitengesloten voelenen dat levert dan weer gezeik op en dat is de moeite niet waard toch?
quote:Op donderdag 20 december 2007 14:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
horen jullie dat? het is Nem die van plek nr 1 omlaag stort in een diep diep dal
Plek nr 1 van wat voor lijstje?quote:Op donderdag 20 december 2007 14:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik kan echt wel gaan kwijlen van een mooie kerel op tv of op straat, maar de 3x dat ik verliefd ben geweest was dat niet vanwege het uiterlijkquote:Op donderdag 20 december 2007 15:03 schreef Nembrionic het volgende:
Overigens is het hypocriet om te zeggen dat uiterlijk niet telt. Maar ik ben wel iemand die niet voor iemand kan vallen die heel mooi is maar een kutkarakter heeft. Iemand wordt ook mooi vanwege haar karakter
/Oprah
/Dr. Phil
fictief lijstjequote:Op donderdag 20 december 2007 15:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Plek nr 1 van wat voor lijstje?
Overigens is het hypocriet om te zeggen dat uiterlijk niet telt. Maar ik ben wel iemand die niet voor iemand kan vallen die heel mooi is maar een kutkarakter heeft. Iemand wordt ook mooi vanwege haar karakter
/Oprah
/Dr. Phil
-edit- is Fok weer zo retetraag of is het deze keer echt mijn verbinding?
Alletwee eigenlijk.quote:
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 20 december 2007 15:15 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik kan echt wel gaan kwijlen van een mooie kerel op tv of op straat, maar de 3x dat ik verliefd ben geweest was dat niet vanwege het uiterlijk
Ik denk dat voor iedereen het karakter heel sterk meetelt. Vooral eigenlijk. Sommige mensen vallen op 'kutkarakters'.quote:Op donderdag 20 december 2007 15:03 schreef Nembrionic het volgende:
/Oprah
/Dr. Phil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |