Je hebt het ook niet zo op Bridget?quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:36 schreef wyccie het volgende:
Ha.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:08 schreef Nembrionic het volgende:
Kom ik bij de controle: "Sorry, 1 tas. Je moet de éne tas in de andere stoppen"
Ik: "Huh? Sinds wanneer?"
Hij(jonge kutknaap): "Sinds altijd"
Nog spannende dingen gebeurd?quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zo, zeg het maar. De borrel is afgelopen....
van je collega's moet je het hebbenquote:Op zaterdag 22 december 2007 02:55 schreef Soempie het volgende:
Morgen ben ik zoooo brak.Ik moet dit even posten. Het was een diner met show, behoorlijk tacky, maar met drank op érg grappig.
Op een gegeven ogenblik moesten ze mensen uit het publiek hebben en 49 man (hele bedrijf) wijst in een beweging naar Wiebel.![]()
Hij moest een stukje zingen en een paard nadoen.
![]()
Ik kwam echt niet meer bij.
Echt superstoer van hem dat hij ook nog dat podium opging.
![]()
![]()
@ Nem. Jij zult je knap lullig gevoeld hebben.![]()
Nogmaals, daar was eerder nog geen sprake van.quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]ik zei het nog
Engelse luchthavens
Ik denk eigenlijk dat ik me minder lullig voelde dan Wiebelquote:Op zaterdag 22 december 2007 02:55 schreef Soempie het volgende:
Morgen ben ik zoooo brak.Ik moet dit even posten. Het was een diner met show, behoorlijk tacky, maar met drank op érg grappig.
Op een gegeven ogenblik moesten ze mensen uit het publiek hebben en 49 man (hele bedrijf) wijst in een beweging naar Wiebel.![]()
Hij moest een stukje zingen en een paard nadoen.
![]()
Ik kwam echt niet meer bij.
Echt superstoer van hem dat hij ook nog dat podium opging.
![]()
![]()
@ Nem. Jij zult je knap lullig gevoeld hebben.![]()
Wiebel voelt zich niet zo snel lullig.quote:Op zaterdag 22 december 2007 11:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat ik me minder lullig voelde dan Wiebel
Daarom moesten ze hem hebben.quote:Op zaterdag 22 december 2007 08:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
van je collega's moet je het hebben
Maar belangrijker is de vraag waarom ze hem moesten hebben. Daar moet een reden voor zijn....
Ik heb ze alleen maar in Paradiso en de Melkweg gezien (3 keer nu), ben niet zo'n festival type meer.quote:Op zaterdag 22 december 2007 11:36 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb ze daarna alleen nog maar op grote podia gezien. Dat was wel jammer.
Als je ze nog wil zien, doe het dan in de Melkweg. Dat is echt de beste plek voor deze knakkers.
Ik zou eindigen met het eerste vanwege het 1 na laatstequote:Op zaterdag 22 december 2007 19:39 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga zo eens douchen, scheren, strijken, bier zuipen, brallen, bier zuipen, de boel onderkotsen, bier zuipen en een gat in de dag slapen.
In willekeurige volgorde
Ik ga eigenlijk nooit over mijn gier van drank. Maar ik sluit het niet uitquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:44 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik zou eindigen met het eerste vanwege het 1 na laatste![]()
Ik ga trouwens ziek worden in mn vakantie
Zeker omdat er hier vanavond een doors coverbandje speelt, waar ik eigenlijk wel heen wil, maar dat gaat hem niet worden met me vanavondquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ga eigenlijk nooit over mijn gier van drank. Maar ik sluit het niet uit
Ziek worden is bagger. Tijdens vakantie helemaal
Ligt er maar helemaal aan wat de hoofdpijn veroorzaakt. Als het een (spier)spanningshoofdpijn is kįn het helpen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:51 schreef Etcetera het volgende:+
geen drank voor mij vanavond
of werkt dat verzachtend
ik weet niet wat voor hoofdpijn het isquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ligt er maar helemaal aan wat de hoofdpijn veroorzaakt. Als het een (spier)spanningshoofdpijn is kįn het helpen.
Als het een hoofdpijn is van te weinig vocht, dan zou ik het niet doen
Gezien het feit dat je zware medicijnen ervoor neemt zou ik het ook niet doen
quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:53 schreef wyccie het volgende:![]()
Ik wilde geen eten meer gaan maken, maar nu ik dit zo lees krijg ik toch wel trek.
Legendarisch iddquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:49 schreef Nesle het volgende:
Awh, net weer Back to the future gekeken. Ik was daar 'vroeger' echt zo'n fan van
En nu vind ik het nog steeds geweldig
Mijn oude studentenhuis in Enschede. Alle gerechten op die lijst zijn gemaakt door oud-huisgenotenquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:25 schreef wyccie het volgende:
Waar is daar?
Succesquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:58 schreef Nesle het volgende:
Ik doe nu part II er maar in. Met de vliegende skateboards enzo
quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:58 schreef Nesle het volgende:
Ik doe nu part II er maar in. Met de vliegende skateboards enzo
quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:49 schreef Nesle het volgende:
Awh, net weer Back to the future gekeken. Ik was daar 'vroeger' echt zo'n fan van
En nu vind ik het nog steeds geweldig
quote:Op zondag 23 december 2007 01:04 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
met petje, hoge hoed, sombrero en bouwhelm
XS4All ben ik écht enorm tevreden over. Vroegah, als men vroeg welke provider men moest hebben twijfelde ik altijd tussen een paar. Maar tegenwoordig roep ik alleen nog maar XS4All.quote:Op zondag 23 december 2007 13:32 schreef iamredleader het volgende:en de Wlan kaart werkt, eindelijk functionerend draadloos Internet in huis, de kabel is opgerold en weggeborgen.
Met dank aan de snelle service van Xs4all, die gewoon meer doen dan ze alleen zouden moeten. Hulde en complimenten ik ben n00b genoeg dat ik niet weet wat te doen met dit soort problemen
Zo, nu kan ik lekker gaan studeren
quote:Op zondag 23 december 2007 14:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
XS4All ben ik écht enorm tevreden over. Vroegah, als men vroeg welke provider men moest hebben twijfelde ik altijd tussen een paar. Maar tegenwoordig roep ik alleen nog maar XS4All.
Heeft de snelle hulp bij jou trouwens niet een béétje te maken met een behulpzaam ingangetje?
Ik had ook allerlei ingangetjes via mijn vorige werk. Verrekte handig als een klant zijn email niet werkte en het vermoeden er was dat het probleem bij de provider lagquote:Op zondag 23 december 2007 14:55 schreef iamredleader het volgende:
[..]
ditmaal niet, heb gebeld en de servicedesk heeft ff snel aangegeven welke instellingen ik moest wijzigen. Maar die geheime toegang is inderdaad
![]()
![]()
Jaquote:Op zondag 23 december 2007 15:09 schreef iamredleader het volgende:
Je hebt je sig weer aangepast? Ditmaal freedom toegevoegd?
vrienden van jequote:Op zondag 23 december 2007 15:37 schreef Etcetera het volgende:
gave surprise is het geworden soemp![]()
![]()
Altijd gezellig, feestje in de stamkroeg
quote:Op zondag 23 december 2007 15:47 schreef Etcetera het volgende:
en die zoon vond ik altijd al een beetje apart.... blowen enzo. heeft altijd een mes op zak
ja je hebt gelijk hoorquote:Op zondag 23 december 2007 15:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat je blowed maakt je niet apart hoor. Maar dat je altijd met een mes opzak loopt is behoorlijk vaag ja.
quote:Op zondag 23 december 2007 16:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ja je hebt gelijk hoorhad het misschien anders moeten neerzetten. niet iedere blower is apart, maar hij is gewoon raar
Hmmmmmmmquote:Op zondag 23 december 2007 16:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
kipfilet aan het grillen....
Ik hoop dat echt nooit meer mee te maken. Zowel als toeschouwer niet als doel van de striptease.quote:Op zondag 23 december 2007 16:54 schreef Etcetera het volgende:
oh ja, in alle hectiek van dat incident was ik bijna nog wat vergeten
een van de barkeepers was jarig, en hield zijn feest in de kroeg. hadden ze een stripper voor 'm geregeld![]()
weer een ervaring erbij
ik hoef het ook niet hoor, maar voor een keertje als toeschouwer is het best geinig om te zienquote:Op zondag 23 december 2007 16:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik hoop dat echt nooit meer mee te maken. Zowel als toeschouwer niet als doel van de striptease.
Wat een arme troef is dat zeg
Ja, dat vond ik dus niet geinig. Maar misschien was het gewoon een hele slechte stripdanseres. Maar iedereen staat er omheen te gapenquote:Op zondag 23 december 2007 16:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik hoef het ook niet hoor, maar voor een keertje als toeschouwer is het best geinig om te zien
Verkapte ik-hoop-dat-de-volgende-TT-weer-over-mij-gaat-post.quote:Op zondag 23 december 2007 18:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Als ik me nu stil hou dan gaat de volgende TT vast niet over mij
Verdomme, ze hebben me door!quote:Op zondag 23 december 2007 18:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Verkapte ik-hoop-dat-de-volgende-TT-weer-over-mij-gaat-post.
Maar jij toch lekker de laatste post?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |