Like I said: heb hier geen camera. Misschien kan ik later foto's nemen terwijl hij in actie isquote:
Dat is een synoniem voor humorloos en slechte 3d-illustratiesquote:Op maandag 17 december 2007 19:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Sevens Heaven?
Hoe doe je dat?quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:42 schreef Soempie het volgende:
[ link | afbeelding ]
Voila, mevrouw theelepel.![]()
whehequote:Op zondag 16 december 2007 12:21 schreef TradeMarkie het volgende:
RTL blundert met aankondiging RTL Voetbal
Ik heb het zo'n anderhalf jaar geleden gespeeld toen het nog wat minder populair was maar op een gegeven moment was ik er wel op uitgekeken omdat het teveel van hetzelfde wasquote:Op maandag 17 december 2007 17:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Overigens speel ik sinds kort ook Travian, heb een account op de Nederlandse speedserver en op server 7. Zit een van de AKQ'ers daar toevallig?
Fournicate under command of the King.quote:Op maandag 17 december 2007 19:47 schreef Nembrionic het volgende:
fuck...
ha dat ken ik!quote:
quote:Op maandag 17 december 2007 20:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ga er vandoor!
Fijne avond nog enzo
Bofkont!quote:Op maandag 17 december 2007 22:04 schreef Cobra4 het volgende:
Uit een sneeuw wit Schotland, en met dank aan de verbindingsdienst van defensie, groet ik u allen deze avond.
sneeuwgrens ligt hier op 200 meter. En berichtgeving dankzij spoetnik..quote:Op maandag 17 december 2007 22:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bofkont!
Hier is het alleen maar "gewoon" koud(vlakbij London)
Heb je een landlijntje of heb je een satellietverbinding?
ik niet...quote:
Ik verveel me ook een beetje. Klein beetje maar gelukkigquote:
Ohja, dat was het! Kon er ooit niet opkomenquote:Op maandag 17 december 2007 19:57 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Fournicate under command of the King.
The green milequote:Op maandag 17 december 2007 20:06 schreef Supersheep het volgende:
Tom Hanks week op RTL7 met de film The Burbs
Tegelijkertijd begint op SBS6 The Green Mile (ook met Hanks)
Ik zou het wel weten
Alleen wordt die film op SBSnatuurlijk weer onderbroken door Hart van Nederland
en Shownieuws
en is ie daardoor pas om half één afgelopen
Ik heb meerdere opties: op internet blijven klagen dat ik me verveel, iets nuttigs doen, tv kijken, filmpje vanaf computer kijken, computerspel doen (op pc of iets anders)quote:Op maandag 17 december 2007 22:30 schreef B.ertha het volgende:
Fipo op pagina 2![]()
Ik verveel me ook enigszins. Misschien ga ik in bed een boekje lezen
Je kunt ook gaan vooruitwerken.quote:Op maandag 17 december 2007 22:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb meerdere opties: op internet blijven klagen dat ik me verveel, iets nuttigs doen, tv kijken, filmpje vanaf computer kijken, computerspel doen (op pc of iets anders)
Opties genoeg dus
en toen was ik al wegquote:Op maandag 17 december 2007 16:44 schreef BenjaminFranklin het volgende:
ik ben er moppie!
quote:Op maandag 17 december 2007 17:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Van die Viptransploft-site:
Vacatubes
Op de apdeling vistransploft is momentiel plaap voor een
Accurake secretareppe v/v
voor 40 kuup
Functie-eikels:
goed klunende typen (zonder tjilpfouten)
in bezit van Schroevers-diplomba
opgeroomd en accucraat
wekkerervaring is een prep
Wij biepen een marktconfrommel salaris. Reacties naar willep@willepdevriepvistransploft.
daar hebben we het hier al 's over gehad tochquote:Op maandag 17 december 2007 17:20 schreef Soempie het volgende:
Nu heb ik nog niet opgeruimd en/ of gestudeerd![]()
En maillots zijn rotdingen.![]()
Vond het vroeger al irritant als ik een maillot aan had, daar is niks aan veranderd.Zit nu te overwegen toch maar een broek aan te doen, ipv een rokje.
![]()
* klaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag![]()
Even op jullie afreageren voor ik ga eten.
thanksquote:Op maandag 17 december 2007 19:13 schreef iamredleader het volgende:
De TT, de OP, dit topic, allesen
vandaagquote:
Die probeerde ik gisteren op een pagina met een shoutbox en er veranderde verdomd weinigquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:14 schreef Etcetera het volgende:
http://www.goeiemoogle.nl/ probeer fok maar 'sof nu.nl
Was wel gewoon tekst, maar een hoop korte woordenquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:32 schreef Etcetera het volgende:
denk niet dat het op een shoutbox werkt, maar alleen op pure tekst
banners werkt het ook niet op
Gnagna... waar heb je DirectX voor nodig dan?quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:00 schreef Etcetera het volgende:
*zucht
zelfs voor de installatie van Direct X moet ik een aanvraag doen
om een filmpje te importeren in flash 8, moet je directx 9 of hoger hebbenquote:Op dinsdag 18 december 2007 10:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gnagna... waar heb je DirectX voor nodig dan?
quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:13 schreef iamredleader het volgende:iemand toevallig 6 meter dunne en 1 meter dikke darm in de aanbieding? Weer eens een lekkere ochtend, matig geslapen, veel kramp, medicijnen gehaald en nu zo slap als een pasgewassen handdoek. Kan bijna m'n armen niet omhoog krijgen, en lig uitgeteld op de bank of zit onderuitgezakt op de stoel.
nu ben ik het echt zat, stomme darmen
quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:17 schreef Etcetera het volgende:
is er echt niks aan te doen dan? heb er geen verstand van verder, weet niet hoe ze dit behandelen
hoop voor je dat er wel wat aan te doen is
Volgens mij moet je dan bij Tong80 zijn en Stanley_Climbfall.quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb binnenkort (donderdagavond) sportvragen nodig die te maken hebben met de jaren '90. Helaas heb ik niets met sport, is er iemand hier die dat wel heeft en wil helpen?
Heb je IBD?quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:20 schreef iamredleader het volgende:
nee, helaas. Medicijnen nemen en veel rust.
Oh geweldig, best of both worlds.quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:22 schreef iamredleader het volgende:
Een variant - Spastische Darm. En natuurlijk tegelijk buikgriep
Sport, jaren 90?quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb binnenkort (donderdagavond) sportvragen nodig die te maken hebben met de jaren '90. Helaas heb ik niets met sport, is er iemand hier die dat wel heeft en wil helpen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voor zover ik alleen thuis zit verwen ik mezelf (quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh geweldig, best of both worlds.![]()
Je hebt niet echt veel geluk met je ingewanden, Red. Lekker thuisblijven en je laten verwennen dus. Dat zou ik trouwens ook wel willen met deze temperaturen.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:24 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Sport, jaren 90?
In welk jaar won Ajax de laatste keer de Champions League, wie scoorde de winnende goal?Die had ik al, althans het jaartal. Toch bedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Hehehe, da's een mooie tijd, wat ga je allemaal doen dat jaar?quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:50 schreef Etcetera het volgende:
* topic ook meeduwt
ben van 24 januari tot en met 1 januari vrij
quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:50 schreef Etcetera het volgende:
* topic ook meeduwt
ben van 24 december tot en met 1 januari vrij
quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:53 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hehehe, da's een mooie tijd, wat ga je allemaal doen dat jaar?
weekje niks zou ik niet erg vindenquote:
Nee. Sex and the City gekeken.quote:
quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee. Sex and the City gekeken.![]()
Maar evengoed, pauze.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:18 schreef Etcetera het volgende:
nou ik kan eindelijk filmpjes importeren in flash
Volgende keer dus gewoon lekker blijven liggen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik had vanochtend zoveel zin om langer te blijven liggen, maar ik zou college hebben dus ik heb me er toch uitgesleept. Kom je op school, gaat het college niet door
quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb zin in chocoladekoekjes, van die soort met suiker er op
geen geld voor.quote:
quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Volgende keer dus gewoon lekker blijven liggen.
Haha, pauperquote:
Zou je daar niet gaan fietsen?quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Heeft even() geduurd, maar wel goed nieuws.
![]()
Ik ben zooo blijm'n beste vriend is dit weekend over vanuit Denemarken
Dus die heb ik nog even in m'n planning geperst
Nou en.quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
maar Soemp, dat is niet verantwoord!
Nouja, ik heb nog wel wat geld, maar ik probeer zoveel mogelijk uit te sparen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Haha, pauperJe kan ook op straat een liedje gaan zingen en daar geld mee op halen
Ja, hij kreeg een project wat veel tijd ging kosten. Dus hebben we dat allemaal uitgesteld, omdat ik hem dus in de kerstvakantie ook zou zien. Maar paar weken terug was dat ook opeens weer onzeker, blablabla.quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zou je daar niet gaan fietsen?
20 kruiden theequote:
Pff, jij had van die verhalen dat je zo goed bezig was de laatste tijdquote:
Ben ik ook, maar ook toen ging ik niet naar alle college'squote:Op dinsdag 18 december 2007 17:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Pff, jij had van die verhalen dat je zo goed bezig was de laatste tijd
Bevruchtte thee?quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:59 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Het is bosvruchtenthee geworden
Tijd voor The Comedy Factoryquote:Op dinsdag 18 december 2007 17:05 schreef B.ertha het volgende:
Ik ben zooo grappig
Veel gezeur weer met de trein, zo had er al eentje niet gereden en was er een knal voorbij gereden. Dus wij gingen maar gewoon naar centraal, dan konden we zelfs zitten
Toen werd er dus heel vaak omgeroepen: "deze trein stopt niet op heyendaal, gelieve de bus te pakken"
Rijden we eindelijk aan, veel te laat. Automatisch omroepsysteem: "volgend station: Nijmegen Heyendaal"
Omroeper: "Deze trein stopt niet op heyendaal, zoals al eerder omgeroepen"
En toen zei ik dus: "Ja, maar 100 keer" tegen een vriendin
Het hele treinstel (dus 100 à 200 mensen) begon te lachen
![]()
![]()
Oeps![]()
Kopenhagenquote:Op dinsdag 18 december 2007 16:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, hij kreeg een project wat veel tijd ging kosten. Dus hebben we dat allemaal uitgesteld, omdat ik hem dus in de kerstvakantie ook zou zien. Maar paar weken terug was dat ook opeens weer onzeker, blablabla.
En hij blijft daar waarschijnlijk, dus ik ga hem zeker nog wel opzoeken.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:05 schreef B.ertha het volgende:
Ik ben zooo grappig
*grappig verhaal*
Nee joh...dat zou zijn dat ze dan toch blijft zitten en vervolgens weer bij het beginpunt uitkomt.quote:
Of het bericht (hoe vaak omgeroepen ook) compleet missen en verontwaardigd roepen dat die trein er niet stoptequote:Op dinsdag 18 december 2007 17:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee joh...dat zou zijn dat ze dan toch blijft zitten en vervolgens weer bij het beginpunt uitkomt.
"Grandma Jones makes the best Placenta Biscuits in the world. Try them now! Available in your local supermarket"quote:
quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Of het bericht (hoe vaak omgeroepen ook) compleet missen en verontwaardigd roepen dat die trein er niet stopte
Ja zoiets.quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee joh...dat zou zijn dat ze dan toch blijft zitten en vervolgens weer bij het beginpunt uitkomt.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja zoiets.
Of ze roepen om op vrijdagmiddag: 'Dames en heren, let er op dat het nog vroeg is en het weekendretour nog niet geldig is, blablabla'
Waarna ik opspring en tegen niemand in het bijzonder roep: 'waaaaaaaaaaat?? vanaf 12 uur toch??!'Waarna ik een te zware koffer uit het rek trek, m'n jas weer aanmoffel en ondertussen m'n koffie omgooi.
Vervolgens zegt de jongen naast me: 'ze hebben het over weekendretour, niet ov..'en weer rustig verder leest in z'n krantje.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja zoiets.
Of ze roepen om op vrijdagmiddag: 'Dames en heren, let er op dat het nog vroeg is en het weekendretour nog niet geldig is, blablabla'
Waarna ik opspring en tegen niemand in het bijzonder roep: 'waaaaaaaaaaat?? vanaf 12 uur toch??!'Waarna ik een te zware koffer uit het rek trek, m'n jas weer aanmoffel en ondertussen m'n koffie omgooi.
Vervolgens zegt de jongen naast me: 'ze hebben het over weekendretour, niet ov..'en weer rustig verder leest in z'n krantje.
Ik ben niet helemaal achterlijk hoor.quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Of het bericht (hoe vaak omgeroepen ook) compleet missen en verontwaardigd roepen dat die trein er niet stopte
Nee, maar je luistert wel eens muziek in de trein/bus terwijl je een boek leest toch? Dan kun je het zomaar missenquote:Op dinsdag 18 december 2007 17:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben niet helemaal achterlijk hoor.![]()
Topic loopt tegen alle verwachtingen in nog redelijk goed!quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:43 schreef Nembrionic het volgende:
Ja...ik dacht: was is de grootste kutuser/kloon. Nou..dan kom je toch echt al gauw op Visfwijfje
quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:53 schreef Soempie het volgende:
M'n tosti is verbrand.Huisgenootje kwam kletsen. Tosti helemaal vergeten.
![]()
We hebben geen afzuigkap. Stinkt nu verschrikkelijk hier.
Wat ga je maken?quote:
Dank je, het gaat helaas niet echt veel beter, m'n darmen zijn nog steeds wat krampachtig, maar ik ben minder moe dan vanochtend.quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat ga je maken?![]()
En gaat het wat beter met je?
En ik altijd maar denken dat je geld in overvloed hadquote:Op dinsdag 18 december 2007 16:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nouja, ik heb nog wel wat geld, maar ik probeer zoveel mogelijk uit te sparen.
Donderdagavond wil ik de stad in namelijk.Elke euro is mooi meegenomen.
Ik ga voor zigeunerschnitzel met aardappelschijfjes en óf sperciebonen óf witte bonen in tomatensaus. Toetje is appelmoes of profiteroles, gaat goed komenquote:Op dinsdag 18 december 2007 17:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat ga je maken?![]()
En gaat het wat beter met je?
quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ga voor zigeunerschnitzel met aardappelschijfjes en óf sperciebonen óf witte bonen in tomatensaus. Toetje is appelmoes of profiteroles, gaat goed komen
Joh onze ava's lijken zo op elkaar, als je niets had gezegd was Soempie vast helemaal in de war geraaktquote:
mjaquote:
quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Joh onze ava's lijken zo op elkaar, als je niets had gezegd was Soempie vast helemaal in de war geraakt
Dan heb ik weer geld in overvloed.quote:
ah dan komt de ib-groep zeker weer langsquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dan heb ik weer geld in overvloed.
Het is ze geraden.quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:58 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
ah dan komt de ib-groep zeker weer langs
Dat klinkt als een heerlijk kampeeravontuurquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:56 schreef Cobra4 het volgende:
Handen warmend bij een kampvuur en genietend van een bakkie koffie zittend in de sneeuw groet een genietende Cobra4 u.
Dan ga ik me te pletter zuipen denk ikquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:01 schreef LadyBlack het volgende:
Wat gaan jullie doen met oud&nieuw?
Hihi, ja dat zul je altijd zien..... maar ze zijn ook wel blij voor je toch?quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:03 schreef Soempie het volgende:
Naar Sven en met zijn vrienden oud&nieuw vieren. Tot grote verontwaardiging van mijn vrienden.![]()
* Whiteguy sluit zich daar bij aanquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan ga ik me te pletter zuipen denk ik
Dat moet je natuurlijk als een compliment zienquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:03 schreef Soempie het volgende:
Naar Sven en met zijn vrienden oud&nieuw vieren. Tot grote verontwaardiging van mijn vrienden.![]()
Even tijd om te ontspannen. Over een uurtje een pelotons aanval in het donker oefenen. Met scherpe munitie. :-)quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat klinkt als een heerlijk kampeeravontuur
Kampvuren
Tja maar dat lijkt me logischquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:05 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
* Whiteguy sluit zich daar bij aan
Zo had ik het nog niet bekeken.quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat moet je natuurlijk als een compliment zien
quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Even tijd om te ontspannen. Over een uurtje een pelotons aanval in het donker oefenen. Met scherpe munitie. :-)
Wauw, hadden jullie een echte fotograaf? Wij hadden altijd een docent die met een polaroid-ding stondquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:10 schreef Nesle het volgende:
Vandaag de galafoto's bekeken bij de fotograafzeeeeer nice
Als ik nog is kan scannen en die foto's klaar zijn laat ik wel wat zien
Da's gevaarlijk.quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Even tijd om te ontspannen. Over een uurtje een pelotons aanval in het donker oefenen. Met scherpe munitie. :-)
Jupquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:12 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wauw, hadden jullie een echte fotograaf? Wij hadden altijd een docent die met een polaroid-ding stondEn met gala's hier in Groningen zijn het meestal ook studenten met een bedrijfje ofzo.... beetje bagger altijd
Zo lang we elkaar in gaten houden hoeft het niet gevaarlijk te zijn. Voorwaarts in het terrein met verschijnende doelen. Best spannend en zeer goed voor de ontwikkeling van samenwerking en vertrouwen in een peloton.quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Da's gevaarlijk.![]()
![]()
Even serieus: waar schiet je dan op?
Ja dat lijkt me inderdaad een enorme vertrouwenskwestie jaquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zo lang we elkaar in gaten houden hoeft het niet gevaarlijk te zijn. Voorwaarts in het terrein met verschijnende doelen. Best spannend en zeer goed voor de ontwikkeling van samenwerking en vertrouwen in een peloton.
Ik heb nog nooit meegemaakt dat het fout is gegaan. Kwestie van training?! En natuurlijk moet je iedereen kunnen vertrouwen. Anders ligt die persoon er snel genoeg uit.quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me inderdaad een enorme vertrouwenskwestie ja
Gaat het wel eens mis? Ik lees er nooit iets over namelijk.
Zou mij iets te spannend zijn.quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zo lang we elkaar in gaten houden hoeft het niet gevaarlijk te zijn. Voorwaarts in het terrein met verschijnende doelen. Best spannend en zeer goed voor de ontwikkeling van samenwerking en vertrouwen in een peloton.
Statische en bewegende doelen. Nu alleen voor het geweer en pistool. Morgen ook voor de mitraileur en granaatwerper. Wordt weer spannend.quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:25 schreef Soempie het volgende:
Maar, veel plezier en succes!
En wat voor doelen zijn het dan? Bewegende?
Brrrrrrrrquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Statische en bewegende doelen. Nu alleen voor het geweer en pistool. Morgen ook voor de mitraileur en granaatwerper. Wordt weer spannend.
Valt reuze mee, zo lang iedereen maar weet wat ie moet doen.quote:
tss.. beetje van mijn belastingcenten bommen afschieten...quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Statische en bewegende doelen. Nu alleen voor het geweer en pistool. Morgen ook voor de mitraileur en granaatwerper. Wordt weer spannend.
Ik zal een groep vragen een granaat speciaal voor jou op een doel te leggen. ;-)quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:32 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
tss.. beetje van mijn belastingcenten bommen afschieten...
dat wil ik ook
Give em hellquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:47 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ga mijn peloton briefen voor de komende oefening. Doei
Schiet voorzichtigquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:47 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ga mijn peloton briefen voor de komende oefening. Doei
Ik ook zo, maar dan op dvd.quote:
ik ga me bij deze feestvreugde voegenquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:05 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
* Whiteguy sluit zich daar bij aan
Beter toch? Kun je extra lang genietenquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ook zo, maar dan op dvd.![]()
Ben net aan seizoen 3 begonnen. Schiet niet erg op.
Moet ik nou gewoon een paar minuten later mezelf alweer quoten.. pfffquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:48 schreef Whiteguy het volgende:
Dat sportgala is nu al kut. Wat een ontzettend gespeeld stukje poppenkast/toneelstuk zeg.
'oh wat een verrassing, er zijn twee winnaars, gelijke stand, nog nooit eerder vertoond'
Hoe kan je nou 90's muziek slecht vindenquote:Op dinsdag 18 december 2007 23:02 schreef Soempie het volgende:
En dat wordt lachen. Muzieksmaak kan niet verder uit elkaar liggen, als bij ons.![]()
Hmm... ik zou wel voor dat lijstje van die tweede kiezen. Hoewel ik dan wel weer zo'n verderfelijke muzieksmaak heb dat ik zonder problemen ook http://www.youtube.com/watch?v=IcDXN4Ncl8o er tussen kan zetten. Eigenlijk bijna alles uit de 90s luister ik welquote:Op dinsdag 18 december 2007 23:04 schreef Soempie het volgende:
Zeg maar:
Wiebel: http://www.youtube.com/watch?v=YvpnkG4pP4w&feature=related
Ik: http://www.youtube.com/watch?v=P5iuR4ocrn8&feature=related
Dat is nog wel leukquote:Op dinsdag 18 december 2007 23:09 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hmm... ik zou wel voor dat lijstje van die tweede kiezen. Hoewel ik dan wel weer zo'n verderfelijke muzieksmaak heb dat ik zonder problemen ook http://www.youtube.com/watch?v=IcDXN4Ncl8o er tussen kan zetten. Eigenlijk bijna alles uit de 90s luister ik wel
Misschien is deze nog wel beter http://www.youtube.com/watch?v=RqgnzRdMomo
Heeft gewoon alles... lekker tempo, foute clip, schandalig goeie vocals, goed deuntje
Heeft ie toevallig een petje op en een honda CRX ?quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat is nog wel leuk![]()
Maar die herrie van Wiebel.En dan heeft hij nog zo'n bass ding in z'n auto ook, zo'n mega ding.
..een bmw.quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:17 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Heeft ie toevallig een petje op en een honda CRX ?
Ik heb stiekem even zn fobo bekeken.. ik zag het ja.quote:
En dan kunnen ze je alsnog aan horen komen zeker ?quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:29 schreef Soempie het volgende:
Ik heb al gezegd, als we ooit mijn familie gaan opzoeken parkeren we je auto de straat ervoor.
Ah vandaar dat kale hoofdquote:Op dinsdag 18 december 2007 23:04 schreef Soempie het volgende:
Zeg maar:
Wiebel: http://www.youtube.com/watch?v=YvpnkG4pP4w&feature=related
Ik: http://www.youtube.com/watch?v=P5iuR4ocrn8&feature=related
quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:30 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
En dan kunnen ze je alsnog aan horen komen zeker ?
!!! En dat bij beschikking over een auto??quote:
't was niet serieus.quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:36 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
!!! En dat bij beschikking over een auto??
De dag dat ik mijn ov kaart inruil voor een auto zeg ik het openbaar vervoer voorgoed vaarwel hoor... pff
NS halen norm, kaartje mag duurderquote:Op dinsdag 18 december 2007 23:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
't was niet serieus.![]()
't Is wel goedkoper met het openbaar vervoer. Die bmw zuipt behoorlijk wat.
Ik kan gratis met de trein en hij dan met 40% korting.quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:50 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
NS halen norm, kaartje mag duurder
Als je met zn tweeen in de auto zit is dat al gauw goedkoper dan treinen hoor, zelfs alleen is de auto vaak goedkoper.
Een busritje van mijn huis naar leiden en terug is al 5 strippen x2 = EUR 4.50
Met de auto kost het volgens viamichelin.com ongeveer EUR 2.90 aan benzine met de focus cmax van mn pa wat ook geen zuinige auto is.
Ja nu nog wel.. maar zodra jij geen ov kaart meer hebt... ben je wat mij betreft gek als je nog met het OV gaat.quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik kan gratis met de trein en hij dan met 40% korting.
Benzine ja.quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:50 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
NS halen norm, kaartje mag duurder
Als je met zn tweeen in de auto zit is dat al gauw goedkoper dan treinen hoor, zelfs alleen is de auto vaak goedkoper.
Een busritje van mijn huis naar leiden en terug is al 5 strippen x2 = EUR 4.50
Met de auto kost het volgens viamichelin.com ongeveer EUR 2.90 aan benzine met de focus cmax van mn pa wat ook geen zuinige auto is.
Och.. bij het openbaar vervoer kan je dan tijdverlies, frustraties en matig comfort optellen.quote:Op woensdag 19 december 2007 00:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Benzine ja.
Maar dan vergeet je de belastingen, verzekeringen, de schadeposten, de slijtage van onderdelen etc.
Filesquote:Op woensdag 19 december 2007 00:07 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Och.. bij het openbaar vervoer kan je dan tijdverlies
Filesquote:frustraties
Mja...2 uur in de auto kan ook behoorlijk oncomfortabel zijn.quote:en matig comfort optellen.
Klopt, maar die kosten heb je ook als je auto stilstaat. Maar op het moment dat je al een auto tot je beschikking hebt kan het goedkoper zijn om ergens met de auto heen te gaan, meestal vanaf ongeveer 2 personen. Soms ben je er ook sneller.quote:Op woensdag 19 december 2007 00:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Benzine ja.
Maar dan vergeet je de belastingen, verzekeringen, de schadeposten, de slijtage van onderdelen etc.
Mja...ik denk dat de eindconclusie gewoon is: het hangt compleet van je situatie af. Soms is het goedkoper, soms niet.quote:Op woensdag 19 december 2007 00:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Klopt, maar die kosten heb je ook als je auto stilstaat. Maar op het moment dat je al een auto tot je beschikking hebt kan het goedkoper zijn om ergens met de auto heen te gaan, meestal vanaf ongeveer 2 personen. Soms ben je er ook sneller.
Maar met de auto van Utrecht naar centrum Amsterdam is geen goed idee. Dan kan je beter met de trein, want die trein gaat vaak genoeg, is best snel en je hoeft geen parkeergeld te betalen.
wie wat waarquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:48 schreef Whiteguy het volgende:
Dat sportgala is nu al kut. Wat een ontzettend gespeeld stukje poppenkast/toneelstuk zeg.
'oh wat een verrassing, er zijn twee winnaars, gelijke stand, nog nooit eerder vertoond'
kan niet, die gaat naar Pittquote:Op dinsdag 18 december 2007 23:25 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik heb stiekem even zn fobo bekeken.. ik zag het ja.
Maargoed ik zeg niks aangezien hier nog uberhaupt geen auto voor de deur staat. Die komt nadat ik de 20 Mln win met oud & nieuw natuurlijk.
nu nogquote:
De enige relevante vraag: WHO CARES?!?!?!?!??quote:Op woensdag 19 december 2007 09:32 schreef Whiteguy het volgende:
http://www.depers.nl/ente(...)-Spears-zwanger.html
mooie familie toch
maar lieve schat, wil je dan echt naar je werk gaan en erbij gaan zitten als een slap vaatdoekje die niks kan? ze zullen het heus wel begrijpenquote:Op woensdag 19 december 2007 09:34 schreef iamredleader het volgende:mogguh. Nog steeds niks met die darmen. Heb van +- 22:30 geslapen tot 09:00, ben nog steeds vreselijk moe/slap, geen fut/energie, en krampen (alhoewel wat minder).
Maar ik voel me vooral slecht omdat ik m'n collega's in de steek laat, heb ik het gevoel. Het is al druk genoeg op kantoor met z'n tweetjes (m'n collega Assistant-Private-Banker en ik bedienen 4 senior bankers), maar nu ben ik er al twee dagen niet
Look, here comes the WHO GIVES A FUCK TRUCKquote:Op woensdag 19 december 2007 09:35 schreef iamredleader het volgende:
[..]
De enige relevante vraag: WHO CARES?!?!?!?!??
quote:Op woensdag 19 december 2007 09:38 schreef Etcetera het volgende:
maar lieve schat, wil je dan echt naar je werk gaan en erbij gaan zitten als een slap vaatdoekje die niks kan? ze zullen het heus wel begrijpen
zo niet, dan zijn het stomme collega's
De eerste verkiezing was coach van het jaar, dat werden Foppe de Haan EN een of andere honkbal knakker.quote:Op woensdag 19 december 2007 09:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
wie wat waar
heb tegen kwart over 10 m'n tv uitgedaan namelijk
heb wel smakelijk zitten lachen om Najib
kan tochquote:Op woensdag 19 december 2007 09:46 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
De eerste verkiezing was coach van het jaar, dat werden Foppe de Haan EN een of andere honkbal knakker.
De tweede verkiezing was gehandicaptensportvrouw, dat werden er 'toevallig' ook twee.
Toen heb ik de tv maar uitgezet
Nou het is wel heel erg toevallig met 300 mensen in de zaal die stemmen, dat zoiets 2x gebeurd.quote:
mjah okquote:Op woensdag 19 december 2007 09:51 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nou het is wel heel erg toevallig met 300 mensen in de zaal die stemmen, dat zoiets 2x gebeurd.
Och, big brother, idols, tmf awards, het is allemaal (gedeeltelijk) doorgestoken kaart. Geen reden om te vermoeden dat het hier niet zo is.quote:Op woensdag 19 december 2007 09:53 schreef LadyBlack het volgende:
Wat zou de reden erachter dan zijn volgens jou?
quote:Op woensdag 19 december 2007 10:10 schreef iamredleader het volgende:de nieuwe computer is geleverd! Volledig onverwacht ging zonet de deurbel, en nu staat de nieuwe pc op de woonkamertafel
![]()
![]()
Ik ga dus aan de linkerkant met de laptop verder, aan de rechterkant de nieuwe pc en recht voor me de televisie aan voor algemeen vermak.![]()
Schandalig luxequote:Op woensdag 19 december 2007 10:10 schreef iamredleader het volgende:de nieuwe computer is geleverd! Volledig onverwacht ging zonet de deurbel, en nu staat de nieuwe pc op de woonkamertafel
![]()
![]()
Ik ga dus aan de linkerkant met de laptop verder, aan de rechterkant de nieuwe pc en recht voor me de televisie aan voor algemeen vermak.![]()
quote:Op woensdag 19 december 2007 10:11 schreef Etcetera het volgende:lekker op tijd
![]()
heb je toch wat te doen
Neuh, ik kijk net m'n mail na, hadden ze het nog aangekondigd ookquote:Op woensdag 19 december 2007 10:14 schreef wyccie het volgende:
Je zou 'm toch pas op 31 december krijgen? Heb je het verzet omdat je nu toch ziek thuis zit?
zou niet best zijn als dat niet zo wasquote:Op woensdag 19 december 2007 10:12 schreef iamredleader het volgende:
[..]
yup. Maar eerlijk is eerlijk, ik had toch liever gezond op kantoor gezeten
Ah.. jij ook al ziek?quote:Op woensdag 19 december 2007 10:12 schreef iamredleader het volgende:
[..]
yup. Maar eerlijk is eerlijk, ik had toch liever gezond op kantoor gezeten
quote:Op woensdag 19 december 2007 11:03 schreef LadyBlack het volgende:
Voor alle zieken:
[ afbeelding ]
Beterschap
Neuh, dat is normaal als je voor het eerst een systeem gebruikt, aan alle programma's moet nog toestemming worden verleend. En bovendien vindt ik het wel mooi eruit zienquote:Op woensdag 19 december 2007 10:59 schreef Etcetera het volgende:
vista
ik wacht sowieso tot er een servicepack uit iswordt je niet gek van alle toestemmingsmeldingen?
quote:Op woensdag 19 december 2007 11:03 schreef LadyBlack het volgende:
Voor alle zieken:
[ afbeelding ]
Beterschap
thx.quote:Op woensdag 19 december 2007 11:03 schreef LadyBlack het volgende:
Voor alle zieken:
[ afbeelding ]
Beterschap
Stadjers van het jaarquote:Op woensdag 19 december 2007 11:08 schreef Etcetera het volgende:
ah op die manier
ik wordt GEK hier stomme stadjersvanhetjaarverkiezingen stomme mensen die niks op tijd regelen waardoor ik nu nog een kutklus heb liggen die bij voorkeur vandaag af moet en waar ik eigenlijk geen tijd voor heb
oh dat moet stadjer zijn, my badquote:Op woensdag 19 december 2007 11:14 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Stadjers van het jaar
Gekke Groningers
quote:Op woensdag 19 december 2007 11:55 schreef iamredleader het volgende:zonet op Discovery Channel, "Mission Implausible", zitten drie vrouwen in een auto, roepen ze
(vertaald dan): "wiebelen, wiebelen, wiebelen".
En ik maar denken aan wiebelkont
succesquote:Op woensdag 19 december 2007 12:01 schreef iamredleader het volgende:
Ik ga de nieuwe computer nu afsluiten, m'n oude weer aansluiten, en beginnen met de backups voor overdracht. Ben dus wel een tijdje offline.
lekker he, klaar zijnquote:Op woensdag 19 december 2007 12:10 schreef B.ertha het volgende:
Ik ben even aan het wachten tot mijn groepsgenoten klaar zijn met hun deel van de opdracht, ik ben klaar
Dan pak ik de bus en ben ik weg
Ik vond Vista ook mooi hoorquote:Op woensdag 19 december 2007 10:41 schreef iamredleader het volgende:eerste post vanaf de Dell
Damn, Vista ziet er lekker gelikt uit, alles werkt supersnelen nu ga ik het systeem fine-tunen naar eigen voorkeuren.
Hoe lang moet je nog?quote:
quote:Op woensdag 19 december 2007 09:35 schreef iamredleader het volgende:
[..]
De enige relevante vraag: WHO CARES?!?!?!?!??
Als je Vista lekker snel werkt dan ligt dat aan je systeem, niet aan Vista(resource hog)quote:Op woensdag 19 december 2007 10:41 schreef iamredleader het volgende:eerste post vanaf de Dell
Damn, Vista ziet er lekker gelikt uit, alles werkt supersnelen nu ga ik het systeem fine-tunen naar eigen voorkeuren.
Dat laatste heeft niets met servicepacks te maken hoorquote:Op woensdag 19 december 2007 10:59 schreef Etcetera het volgende:
vista
ik wacht sowieso tot er een servicepack uit iswordt je niet gek van alle toestemmingsmeldingen?
quote:Op woensdag 19 december 2007 12:10 schreef B.ertha het volgende:
Ik ben even aan het wachten tot mijn groepsgenoten klaar zijn met hun deel van de opdracht, ik ben klaar
Dan pak ik de bus en ben ik weg
Hoe moet ik de grafiek lezen dan? Logischerwijs zou ik zeggen dat Vista daar beter scoort?quote:Op woensdag 19 december 2007 12:38 schreef Supersheep het volgende:
Vista
[ afbeelding ]
minder is sneller, met het aankomende ServicePack3 voor XP wordt het verschil in snelheid tussen XP en Vista dus nog groter
nou ik wil vooral klaar zijn met m'n stageopdrachtquote:Op woensdag 19 december 2007 12:14 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Hoe lang moet je nog?
Ik heb mijn fiets gesloopt (ofja, de rem is kapot door bevriezing en toen kneep ik er maar iets harder in) Dus nou moet ik wel met de bus
nee dat weet ikquote:Op woensdag 19 december 2007 12:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat laatste heeft niets met servicepacks te maken hoor
Maar dat is in ieder geval wel één ding dat ik ook zou doen: wachten op de SP. Zullen meer drivers in zitten.
d'r staat toch dat minder sneller is einsteinquote:Op woensdag 19 december 2007 12:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoe moet ik de grafiek lezen dan? Logischerwijs zou ik zeggen dat Vista daar beter scoort?
dat dusquote:Op woensdag 19 december 2007 12:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
d'r staat toch dat minder sneller is einstein
Ja, zit er standaard inquote:Op woensdag 19 december 2007 12:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nee dat weet ikzit standaard in vista toch? maar het schoot me ineens te binnen
quote:Op woensdag 19 december 2007 12:58 schreef Nembrionic het volgende:
Soemp: het muziekje uit het Homer-filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=hDYQ6QI_rlI
Vanuit het "Ik zoek"-topic
Nu is het filmpje volgens mij niet van de schrijver van de muziek maar de naam van de schrijver staat er dus wel bij: Carly Comando - Everyday
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |