mjah okquote:Op woensdag 19 december 2007 09:51 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nou het is wel heel erg toevallig met 300 mensen in de zaal die stemmen, dat zoiets 2x gebeurd.
Och, big brother, idols, tmf awards, het is allemaal (gedeeltelijk) doorgestoken kaart. Geen reden om te vermoeden dat het hier niet zo is.quote:Op woensdag 19 december 2007 09:53 schreef LadyBlack het volgende:
Wat zou de reden erachter dan zijn volgens jou?
quote:Op woensdag 19 december 2007 10:10 schreef iamredleader het volgende:de nieuwe computer is geleverd! Volledig onverwacht ging zonet de deurbel, en nu staat de nieuwe pc op de woonkamertafel
![]()
![]()
Ik ga dus aan de linkerkant met de laptop verder, aan de rechterkant de nieuwe pc en recht voor me de televisie aan voor algemeen vermak.![]()
Schandalig luxequote:Op woensdag 19 december 2007 10:10 schreef iamredleader het volgende:de nieuwe computer is geleverd! Volledig onverwacht ging zonet de deurbel, en nu staat de nieuwe pc op de woonkamertafel
![]()
![]()
Ik ga dus aan de linkerkant met de laptop verder, aan de rechterkant de nieuwe pc en recht voor me de televisie aan voor algemeen vermak.![]()
quote:Op woensdag 19 december 2007 10:11 schreef Etcetera het volgende:lekker op tijd
![]()
heb je toch wat te doen
Neuh, ik kijk net m'n mail na, hadden ze het nog aangekondigd ookquote:Op woensdag 19 december 2007 10:14 schreef wyccie het volgende:
Je zou 'm toch pas op 31 december krijgen? Heb je het verzet omdat je nu toch ziek thuis zit?
zou niet best zijn als dat niet zo wasquote:Op woensdag 19 december 2007 10:12 schreef iamredleader het volgende:
[..]
yup. Maar eerlijk is eerlijk, ik had toch liever gezond op kantoor gezeten
Ah.. jij ook al ziek?quote:Op woensdag 19 december 2007 10:12 schreef iamredleader het volgende:
[..]
yup. Maar eerlijk is eerlijk, ik had toch liever gezond op kantoor gezeten
quote:Op woensdag 19 december 2007 11:03 schreef LadyBlack het volgende:
Voor alle zieken:
[ afbeelding ]
Beterschap
Neuh, dat is normaal als je voor het eerst een systeem gebruikt, aan alle programma's moet nog toestemming worden verleend. En bovendien vindt ik het wel mooi eruit zienquote:Op woensdag 19 december 2007 10:59 schreef Etcetera het volgende:
vista
ik wacht sowieso tot er een servicepack uit iswordt je niet gek van alle toestemmingsmeldingen?
quote:Op woensdag 19 december 2007 11:03 schreef LadyBlack het volgende:
Voor alle zieken:
[ afbeelding ]
Beterschap
thx.quote:Op woensdag 19 december 2007 11:03 schreef LadyBlack het volgende:
Voor alle zieken:
[ afbeelding ]
Beterschap
Stadjers van het jaarquote:Op woensdag 19 december 2007 11:08 schreef Etcetera het volgende:
ah op die manier
ik wordt GEK hier stomme stadjersvanhetjaarverkiezingen stomme mensen die niks op tijd regelen waardoor ik nu nog een kutklus heb liggen die bij voorkeur vandaag af moet en waar ik eigenlijk geen tijd voor heb
oh dat moet stadjer zijn, my badquote:Op woensdag 19 december 2007 11:14 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Stadjers van het jaar
Gekke Groningers
quote:Op woensdag 19 december 2007 11:55 schreef iamredleader het volgende:zonet op Discovery Channel, "Mission Implausible", zitten drie vrouwen in een auto, roepen ze
(vertaald dan): "wiebelen, wiebelen, wiebelen".
En ik maar denken aan wiebelkont
succesquote:Op woensdag 19 december 2007 12:01 schreef iamredleader het volgende:
Ik ga de nieuwe computer nu afsluiten, m'n oude weer aansluiten, en beginnen met de backups voor overdracht. Ben dus wel een tijdje offline.
lekker he, klaar zijnquote:Op woensdag 19 december 2007 12:10 schreef B.ertha het volgende:
Ik ben even aan het wachten tot mijn groepsgenoten klaar zijn met hun deel van de opdracht, ik ben klaar
Dan pak ik de bus en ben ik weg
Ik vond Vista ook mooi hoorquote:Op woensdag 19 december 2007 10:41 schreef iamredleader het volgende:eerste post vanaf de Dell
Damn, Vista ziet er lekker gelikt uit, alles werkt supersnelen nu ga ik het systeem fine-tunen naar eigen voorkeuren.
Hoe lang moet je nog?quote:
quote:Op woensdag 19 december 2007 09:35 schreef iamredleader het volgende:
[..]
De enige relevante vraag: WHO CARES?!?!?!?!??
Als je Vista lekker snel werkt dan ligt dat aan je systeem, niet aan Vista(resource hog)quote:Op woensdag 19 december 2007 10:41 schreef iamredleader het volgende:eerste post vanaf de Dell
Damn, Vista ziet er lekker gelikt uit, alles werkt supersnelen nu ga ik het systeem fine-tunen naar eigen voorkeuren.
Dat laatste heeft niets met servicepacks te maken hoorquote:Op woensdag 19 december 2007 10:59 schreef Etcetera het volgende:
vista
ik wacht sowieso tot er een servicepack uit iswordt je niet gek van alle toestemmingsmeldingen?
quote:Op woensdag 19 december 2007 12:10 schreef B.ertha het volgende:
Ik ben even aan het wachten tot mijn groepsgenoten klaar zijn met hun deel van de opdracht, ik ben klaar
Dan pak ik de bus en ben ik weg
Hoe moet ik de grafiek lezen dan? Logischerwijs zou ik zeggen dat Vista daar beter scoort?quote:Op woensdag 19 december 2007 12:38 schreef Supersheep het volgende:
Vista
[ afbeelding ]
minder is sneller, met het aankomende ServicePack3 voor XP wordt het verschil in snelheid tussen XP en Vista dus nog groter
nou ik wil vooral klaar zijn met m'n stageopdrachtquote:Op woensdag 19 december 2007 12:14 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Hoe lang moet je nog?
Ik heb mijn fiets gesloopt (ofja, de rem is kapot door bevriezing en toen kneep ik er maar iets harder in) Dus nou moet ik wel met de bus
nee dat weet ikquote:Op woensdag 19 december 2007 12:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat laatste heeft niets met servicepacks te maken hoor
Maar dat is in ieder geval wel één ding dat ik ook zou doen: wachten op de SP. Zullen meer drivers in zitten.
d'r staat toch dat minder sneller is einsteinquote:Op woensdag 19 december 2007 12:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoe moet ik de grafiek lezen dan? Logischerwijs zou ik zeggen dat Vista daar beter scoort?
dat dusquote:Op woensdag 19 december 2007 12:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
d'r staat toch dat minder sneller is einstein
Ja, zit er standaard inquote:Op woensdag 19 december 2007 12:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nee dat weet ikzit standaard in vista toch? maar het schoot me ineens te binnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |