Moet ik nou gewoon een paar minuten later mezelf alweer quoten.. pfffquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:48 schreef Whiteguy het volgende:
Dat sportgala is nu al kut. Wat een ontzettend gespeeld stukje poppenkast/toneelstuk zeg.
'oh wat een verrassing, er zijn twee winnaars, gelijke stand, nog nooit eerder vertoond'
Hoe kan je nou 90's muziek slecht vindenquote:Op dinsdag 18 december 2007 23:02 schreef Soempie het volgende:
En dat wordt lachen. Muzieksmaak kan niet verder uit elkaar liggen, als bij ons.![]()
Hmm... ik zou wel voor dat lijstje van die tweede kiezen. Hoewel ik dan wel weer zo'n verderfelijke muzieksmaak heb dat ik zonder problemen ook http://www.youtube.com/watch?v=IcDXN4Ncl8o er tussen kan zetten. Eigenlijk bijna alles uit de 90s luister ik welquote:Op dinsdag 18 december 2007 23:04 schreef Soempie het volgende:
Zeg maar:
Wiebel: http://www.youtube.com/watch?v=YvpnkG4pP4w&feature=related
Ik: http://www.youtube.com/watch?v=P5iuR4ocrn8&feature=related
Dat is nog wel leukquote:Op dinsdag 18 december 2007 23:09 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hmm... ik zou wel voor dat lijstje van die tweede kiezen. Hoewel ik dan wel weer zo'n verderfelijke muzieksmaak heb dat ik zonder problemen ook http://www.youtube.com/watch?v=IcDXN4Ncl8o er tussen kan zetten. Eigenlijk bijna alles uit de 90s luister ik wel
Misschien is deze nog wel beter http://www.youtube.com/watch?v=RqgnzRdMomo
Heeft gewoon alles... lekker tempo, foute clip, schandalig goeie vocals, goed deuntje
Heeft ie toevallig een petje op en een honda CRX ?quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat is nog wel leuk![]()
Maar die herrie van Wiebel.En dan heeft hij nog zo'n bass ding in z'n auto ook, zo'n mega ding.
..een bmw.quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:17 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Heeft ie toevallig een petje op en een honda CRX ?
Ik heb stiekem even zn fobo bekeken.. ik zag het ja.quote:
En dan kunnen ze je alsnog aan horen komen zeker ?quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:29 schreef Soempie het volgende:
Ik heb al gezegd, als we ooit mijn familie gaan opzoeken parkeren we je auto de straat ervoor.
Ah vandaar dat kale hoofdquote:Op dinsdag 18 december 2007 23:04 schreef Soempie het volgende:
Zeg maar:
Wiebel: http://www.youtube.com/watch?v=YvpnkG4pP4w&feature=related
Ik: http://www.youtube.com/watch?v=P5iuR4ocrn8&feature=related
quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:30 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
En dan kunnen ze je alsnog aan horen komen zeker ?
!!! En dat bij beschikking over een auto??quote:
't was niet serieus.quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:36 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
!!! En dat bij beschikking over een auto??
De dag dat ik mijn ov kaart inruil voor een auto zeg ik het openbaar vervoer voorgoed vaarwel hoor... pff
NS halen norm, kaartje mag duurderquote:Op dinsdag 18 december 2007 23:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
't was niet serieus.![]()
't Is wel goedkoper met het openbaar vervoer. Die bmw zuipt behoorlijk wat.
Ik kan gratis met de trein en hij dan met 40% korting.quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:50 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
NS halen norm, kaartje mag duurder
Als je met zn tweeen in de auto zit is dat al gauw goedkoper dan treinen hoor, zelfs alleen is de auto vaak goedkoper.
Een busritje van mijn huis naar leiden en terug is al 5 strippen x2 = EUR 4.50
Met de auto kost het volgens viamichelin.com ongeveer EUR 2.90 aan benzine met de focus cmax van mn pa wat ook geen zuinige auto is.
Ja nu nog wel.. maar zodra jij geen ov kaart meer hebt... ben je wat mij betreft gek als je nog met het OV gaat.quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik kan gratis met de trein en hij dan met 40% korting.
Benzine ja.quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:50 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
NS halen norm, kaartje mag duurder
Als je met zn tweeen in de auto zit is dat al gauw goedkoper dan treinen hoor, zelfs alleen is de auto vaak goedkoper.
Een busritje van mijn huis naar leiden en terug is al 5 strippen x2 = EUR 4.50
Met de auto kost het volgens viamichelin.com ongeveer EUR 2.90 aan benzine met de focus cmax van mn pa wat ook geen zuinige auto is.
Och.. bij het openbaar vervoer kan je dan tijdverlies, frustraties en matig comfort optellen.quote:Op woensdag 19 december 2007 00:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Benzine ja.
Maar dan vergeet je de belastingen, verzekeringen, de schadeposten, de slijtage van onderdelen etc.
Filesquote:Op woensdag 19 december 2007 00:07 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Och.. bij het openbaar vervoer kan je dan tijdverlies
Filesquote:frustraties
Mja...2 uur in de auto kan ook behoorlijk oncomfortabel zijn.quote:en matig comfort optellen.
Klopt, maar die kosten heb je ook als je auto stilstaat. Maar op het moment dat je al een auto tot je beschikking hebt kan het goedkoper zijn om ergens met de auto heen te gaan, meestal vanaf ongeveer 2 personen. Soms ben je er ook sneller.quote:Op woensdag 19 december 2007 00:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Benzine ja.
Maar dan vergeet je de belastingen, verzekeringen, de schadeposten, de slijtage van onderdelen etc.
Mja...ik denk dat de eindconclusie gewoon is: het hangt compleet van je situatie af. Soms is het goedkoper, soms niet.quote:Op woensdag 19 december 2007 00:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Klopt, maar die kosten heb je ook als je auto stilstaat. Maar op het moment dat je al een auto tot je beschikking hebt kan het goedkoper zijn om ergens met de auto heen te gaan, meestal vanaf ongeveer 2 personen. Soms ben je er ook sneller.
Maar met de auto van Utrecht naar centrum Amsterdam is geen goed idee. Dan kan je beter met de trein, want die trein gaat vaak genoeg, is best snel en je hoeft geen parkeergeld te betalen.
wie wat waarquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:48 schreef Whiteguy het volgende:
Dat sportgala is nu al kut. Wat een ontzettend gespeeld stukje poppenkast/toneelstuk zeg.
'oh wat een verrassing, er zijn twee winnaars, gelijke stand, nog nooit eerder vertoond'
kan niet, die gaat naar Pittquote:Op dinsdag 18 december 2007 23:25 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik heb stiekem even zn fobo bekeken.. ik zag het ja.
Maargoed ik zeg niks aangezien hier nog uberhaupt geen auto voor de deur staat. Die komt nadat ik de 20 Mln win met oud & nieuw natuurlijk.
nu nogquote:
De enige relevante vraag: WHO CARES?!?!?!?!??quote:Op woensdag 19 december 2007 09:32 schreef Whiteguy het volgende:
http://www.depers.nl/ente(...)-Spears-zwanger.html
mooie familie toch
maar lieve schat, wil je dan echt naar je werk gaan en erbij gaan zitten als een slap vaatdoekje die niks kan? ze zullen het heus wel begrijpenquote:Op woensdag 19 december 2007 09:34 schreef iamredleader het volgende:mogguh. Nog steeds niks met die darmen. Heb van +- 22:30 geslapen tot 09:00, ben nog steeds vreselijk moe/slap, geen fut/energie, en krampen (alhoewel wat minder).
Maar ik voel me vooral slecht omdat ik m'n collega's in de steek laat, heb ik het gevoel. Het is al druk genoeg op kantoor met z'n tweetjes (m'n collega Assistant-Private-Banker en ik bedienen 4 senior bankers), maar nu ben ik er al twee dagen niet
Look, here comes the WHO GIVES A FUCK TRUCKquote:Op woensdag 19 december 2007 09:35 schreef iamredleader het volgende:
[..]
De enige relevante vraag: WHO CARES?!?!?!?!??
quote:Op woensdag 19 december 2007 09:38 schreef Etcetera het volgende:
maar lieve schat, wil je dan echt naar je werk gaan en erbij gaan zitten als een slap vaatdoekje die niks kan? ze zullen het heus wel begrijpen
zo niet, dan zijn het stomme collega's
De eerste verkiezing was coach van het jaar, dat werden Foppe de Haan EN een of andere honkbal knakker.quote:Op woensdag 19 december 2007 09:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
wie wat waar
heb tegen kwart over 10 m'n tv uitgedaan namelijk
heb wel smakelijk zitten lachen om Najib
kan tochquote:Op woensdag 19 december 2007 09:46 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
De eerste verkiezing was coach van het jaar, dat werden Foppe de Haan EN een of andere honkbal knakker.
De tweede verkiezing was gehandicaptensportvrouw, dat werden er 'toevallig' ook twee.
Toen heb ik de tv maar uitgezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |