Ohja, dat was het! Kon er ooit niet opkomenquote:Op maandag 17 december 2007 19:57 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Fournicate under command of the King.
The green milequote:Op maandag 17 december 2007 20:06 schreef Supersheep het volgende:
Tom Hanks week op RTL7 met de film The Burbs
Tegelijkertijd begint op SBS6 The Green Mile (ook met Hanks)
Ik zou het wel weten
Alleen wordt die film op SBSnatuurlijk weer onderbroken door Hart van Nederland
en Shownieuws
en is ie daardoor pas om half één afgelopen
Ik heb meerdere opties: op internet blijven klagen dat ik me verveel, iets nuttigs doen, tv kijken, filmpje vanaf computer kijken, computerspel doen (op pc of iets anders)quote:Op maandag 17 december 2007 22:30 schreef B.ertha het volgende:
Fipo op pagina 2![]()
Ik verveel me ook enigszins. Misschien ga ik in bed een boekje lezen
Je kunt ook gaan vooruitwerken.quote:Op maandag 17 december 2007 22:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb meerdere opties: op internet blijven klagen dat ik me verveel, iets nuttigs doen, tv kijken, filmpje vanaf computer kijken, computerspel doen (op pc of iets anders)
Opties genoeg dus
en toen was ik al wegquote:Op maandag 17 december 2007 16:44 schreef BenjaminFranklin het volgende:
ik ben er moppie!
quote:Op maandag 17 december 2007 17:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Van die Viptransploft-site:
Vacatubes
Op de apdeling vistransploft is momentiel plaap voor een
Accurake secretareppe v/v
voor 40 kuup
Functie-eikels:
goed klunende typen (zonder tjilpfouten)
in bezit van Schroevers-diplomba
opgeroomd en accucraat
wekkerervaring is een prep
Wij biepen een marktconfrommel salaris. Reacties naar willep@willepdevriepvistransploft.
daar hebben we het hier al 's over gehad tochquote:Op maandag 17 december 2007 17:20 schreef Soempie het volgende:
Nu heb ik nog niet opgeruimd en/ of gestudeerd![]()
En maillots zijn rotdingen.![]()
Vond het vroeger al irritant als ik een maillot aan had, daar is niks aan veranderd.Zit nu te overwegen toch maar een broek aan te doen, ipv een rokje.
![]()
* klaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag![]()
Even op jullie afreageren voor ik ga eten.
thanksquote:Op maandag 17 december 2007 19:13 schreef iamredleader het volgende:
De TT, de OP, dit topic, allesen
vandaagquote:
Die probeerde ik gisteren op een pagina met een shoutbox en er veranderde verdomd weinigquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:14 schreef Etcetera het volgende:
http://www.goeiemoogle.nl/ probeer fok maar 'sof nu.nl
Was wel gewoon tekst, maar een hoop korte woordenquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:32 schreef Etcetera het volgende:
denk niet dat het op een shoutbox werkt, maar alleen op pure tekst
banners werkt het ook niet op
Gnagna... waar heb je DirectX voor nodig dan?quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:00 schreef Etcetera het volgende:
*zucht
zelfs voor de installatie van Direct X moet ik een aanvraag doen
om een filmpje te importeren in flash 8, moet je directx 9 of hoger hebbenquote:Op dinsdag 18 december 2007 10:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gnagna... waar heb je DirectX voor nodig dan?
quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:13 schreef iamredleader het volgende:iemand toevallig 6 meter dunne en 1 meter dikke darm in de aanbieding? Weer eens een lekkere ochtend, matig geslapen, veel kramp, medicijnen gehaald en nu zo slap als een pasgewassen handdoek. Kan bijna m'n armen niet omhoog krijgen, en lig uitgeteld op de bank of zit onderuitgezakt op de stoel.
nu ben ik het echt zat, stomme darmen
quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:17 schreef Etcetera het volgende:
is er echt niks aan te doen dan? heb er geen verstand van verder, weet niet hoe ze dit behandelen
hoop voor je dat er wel wat aan te doen is
Volgens mij moet je dan bij Tong80 zijn en Stanley_Climbfall.quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb binnenkort (donderdagavond) sportvragen nodig die te maken hebben met de jaren '90. Helaas heb ik niets met sport, is er iemand hier die dat wel heeft en wil helpen?
Heb je IBD?quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:20 schreef iamredleader het volgende:
nee, helaas. Medicijnen nemen en veel rust.
Oh geweldig, best of both worlds.quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:22 schreef iamredleader het volgende:
Een variant - Spastische Darm. En natuurlijk tegelijk buikgriep
Sport, jaren 90?quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb binnenkort (donderdagavond) sportvragen nodig die te maken hebben met de jaren '90. Helaas heb ik niets met sport, is er iemand hier die dat wel heeft en wil helpen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voor zover ik alleen thuis zit verwen ik mezelf (quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh geweldig, best of both worlds.![]()
Je hebt niet echt veel geluk met je ingewanden, Red. Lekker thuisblijven en je laten verwennen dus. Dat zou ik trouwens ook wel willen met deze temperaturen.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:24 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Sport, jaren 90?
In welk jaar won Ajax de laatste keer de Champions League, wie scoorde de winnende goal?Die had ik al, althans het jaartal. Toch bedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Hehehe, da's een mooie tijd, wat ga je allemaal doen dat jaar?quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:50 schreef Etcetera het volgende:
* topic ook meeduwt
ben van 24 januari tot en met 1 januari vrij
quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:50 schreef Etcetera het volgende:
* topic ook meeduwt
ben van 24 december tot en met 1 januari vrij
quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:53 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hehehe, da's een mooie tijd, wat ga je allemaal doen dat jaar?
weekje niks zou ik niet erg vindenquote:
Nee. Sex and the City gekeken.quote:
quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee. Sex and the City gekeken.![]()
Maar evengoed, pauze.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:18 schreef Etcetera het volgende:
nou ik kan eindelijk filmpjes importeren in flash
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |