Pff rieleks, ik was nog bezig met wat typenquote:
quote:
quote:Op donderdag 29 november 2007 17:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Huisgenoot kwam net vragen of er misschien iets aan de hand was, onder andere omdat een blik soep (wat ik gisteren open heb gemaakt) nog op het aanrecht stond (eerder stonden daar al wat lege potjes van groente en zo), en omdat ik zo vaak weg was en als ik er wel ben vaak met de deur dicht zit. Maar verteld dat ik wat slecht slaap en studie veel werk is, niet dat ik hem een eikel vind en ik hier zo snel mogelijk weg wil
Hij laat afwas staan in het afdruiprek (soms dagen achter elkaar) maar kan er blijkbaar niet tegen als ik wat glaswerk op het aanrecht laat staan. Daarnaast heeft hij een enorme collectie plastic bakken, meer dan je ooit nodig kan hebben. Een groot deel van de ruimte in de vriezer wordt ingenomen met vlees wat al maanden over datum is, koelelementen (in november ja) en flessen drank, terwijl ik hem eigenlijk nooit zie drinken. Toen ik die er uit had gehaald lagen ze vrij snel daarna weer in de vriezer, ruimte in te nemen. Loopt veel op slippers (en ik vind slippers prima acceptabel als je naar het strand, zwembad of douche gaat maar vrijwwel nergens anders), zit vaak in de woonkamer met de deur dicht (en dan heb ik geen zin om de deur open te doen en te storen), kijkt elke suffe comedy die Veronica uitzendt en vindt het geweldig, loopt vaak naar de keuken om nieuwe thee te pakken of zoiets (in plaats van de theepot mee te nemen), licht/tv laat hij vaak aan staan of op stand-by zonder in de buurt te zijn. En daarnaast steekt het nog steeds dat de kamer toch wel aanzienlijk kleiner is dan op Kamernet vermeld stond en ik vervolgens redelijk wat moeite moest doen om een paar euro van de verhuurprijs af te krijgen.quote:Op donderdag 29 november 2007 17:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zijn er specifieke dingen waar je een hekel aan hebt bij hem? Of vind je het gewoon een eikel en kun je niet echt aangeven waarom je dat vindt? Misschien is er nog wat aan te doen voor zolang als je daar nog zit.
Nee ik reageer wel op nog een kamer via kamernet. Het gaat hier niet lukken om het zo te krijgen dat ik er jaren wil blijven wonenquote:
En al lukt het wel om wat verandering in gedrag te krijgen, de buurt blijft ruk en de kamer klein en gehorigquote:Op donderdag 29 november 2007 18:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee ik reageer wel op nog een kamer via kamernet. Het gaat hier niet lukken om het zo te krijgen dat ik er jaren wil blijven wonen
Dat wel, maar als er een kruidnoot in het midden zit vind ik het niksquote:Op donderdag 29 november 2007 18:39 schreef Nembrionic het volgende:
M&M's...hmmmmmmmmm (C)Homer
Nee...quote:Op donderdag 29 november 2007 19:07 schreef B.ertha het volgende:
Is een laptop automatisch regiovrij?
Moet regio 1 (amerika) afspelen..
Nee maar dat hoeft geen probleem te zijn. Je kan VLC proberen, waarschijnlijk is het daarmee geen probleemquote:Op donderdag 29 november 2007 19:07 schreef B.ertha het volgende:
Is een laptop automatisch regiovrij?
Moet regio 1 (amerika) afspelen..
Je link doet het niet?quote:Op donderdag 29 november 2007 19:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee maar dat hoeft geen probleem te zijn. Je kan VLC proberen, waarschijnlijk is het daarmee geen probleem
Whoeps, typfout. .org werkt beter dan .prgquote:
Wat voor dvd is het dan?quote:Op donderdag 29 november 2007 19:27 schreef B.ertha het volgende:
Oh dankje
Ik denk dat ik het toch maar niet koop, vind het maar een twijfelachtige dvd
Klinkt goed, hoe laat kunnen we komen?quote:Op donderdag 29 november 2007 19:31 schreef MadMaster het volgende:
Net maar even de kerstmaaltijd besproken.
Huisgerookte zalmsoesjes
Carpaccio van kalfshaas met ganzelever + balsamico dressing
Romige zwarte truffel soep
Verse rode grapefruit sorbet
Rugfilet van wild zwijn met honing-mosterd jus + witlof/aardappelpuree en Caesar salade
Bosvruchten whisky creme
![]()
leuk restaurant is dat, ook een gezellige kerel die Schot.quote:Op donderdag 29 november 2007 19:38 schreef MadMaster het volgende:
In Schots Restaurant Hielander in Alkmaar ben je vanaf 18.30 uur op 1e kerstdag welkom...
Ja maar waarvoor? Piano, Street Fighter, koekjes bakken, Kama Sutra, Pilates?quote:
Sorry dat ik het zeg hoor Tim, maar je ergert je wel snel of niet? Er staan echt dingen tussen die helemaal zo erg niet zijn, bovendien zijn dit allemaal kleine dingen die je irriteren maar dat zegt toch helemaal niets over hem als persoon? Wat boeit het dat ie 10x heen en weer loopt voor een kop thee, dat ie slippers draagt, dat ie veel plastic bakken heeft, stomme series kijkt, seriously who cares?!?quote:Op donderdag 29 november 2007 18:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hij laat afwas staan in het afdruiprek (soms dagen achter elkaar) maar kan er blijkbaar niet tegen als ik wat glaswerk op het aanrecht laat staan. Daarnaast heeft hij een enorme collectie plastic bakken, meer dan je ooit nodig kan hebben. Een groot deel van de ruimte in de vriezer wordt ingenomen met vlees wat al maanden over datum is, koelelementen (in november ja) en flessen drank, terwijl ik hem eigenlijk nooit zie drinken. Toen ik die er uit had gehaald lagen ze vrij snel daarna weer in de vriezer, ruimte in te nemen. Loopt veel op slippers (en ik vind slippers prima acceptabel als je naar het strand, zwembad of douche gaat maar vrijwwel nergens anders), zit vaak in de woonkamer met de deur dicht (en dan heb ik geen zin om de deur open te doen en te storen), kijkt elke suffe comedy die Veronica uitzendt en vindt het geweldig, loopt vaak naar de keuken om nieuwe thee te pakken of zoiets (in plaats van de theepot mee te nemen), licht/tv laat hij vaak aan staan of op stand-by zonder in de buurt te zijn. En daarnaast steekt het nog steeds dat de kamer toch wel aanzienlijk kleiner is dan op Kamernet vermeld stond en ik vervolgens redelijk wat moeite moest doen om een paar euro van de verhuurprijs af te krijgen.
Oh en hij schijnt te werken maar ik heb het idee dat hij overdag vaker thuis is dan ik, en dat ik mede daarom zoveel huur moet betalen. Verder heeft hij soms last van mijn muziek en komt dan de deur dicht doen. Vooruit, als je er last van hebt en dat is een eenvoudige oplossing dan is er niets aan de hand. Maar nu is het blijkbaar een probleem als ik m'n deur dicht heb
Pilatesquote:Op donderdag 29 november 2007 19:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja maar waarvoor? Piano, Street Fighter, koekjes bakken, Kama Sutra, Pilates?
* Hawaii_Tim is nieuwsgierig
Misschien heb je gelijk (waarschijnlijk zelfs), het zijn voor een belangrijk deel ook gevolgen van. In andere omstandigheden zou ik de meeste van die dingen ook totaal niet erg vinden, maar het is een combinatie van van alles en nog wat dat ik het nu zo vervelend vind.quote:Op donderdag 29 november 2007 19:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg hoor Tim, maar je ergert je wel snel of niet?
Dommel is tijdelijk weg om de Jochem-kerstactie te steunen!quote:
Het is vaak ook zo dat die dingen bij elkaar je gaan irriteren, en er staan ook echt irritante dingen tussen (zoals dat van die vriezer bijv) maar kun je dat niet bespreekbaar maken? En misschien proberen je bij sommige dingen neer te leggen. Als hij graag op slippers loopt moet ie dat doen, wie ben jij om te bepalen dat dat alleen in de zomer of op het strand kan? Misschien komt hij bij mij ook omdat ik helemaal de kriegels krijg als mensen zeuren om kleine dingen. Mijn oude huisgenoot ging al klagen als ik een bordje op het aanrecht had laten staanquote:Op donderdag 29 november 2007 19:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Misschien heb je gelijk (waarschijnlijk zelfs), het zijn voor een belangrijk deel ook gevolgen van. In andere omstandigheden zou ik de meeste van die dingen ook totaal niet erg vinden, maar het is een combinatie van van alles en nog wat dat ik het nu zo vervelend vind.
Ik vind deze foto van Jochem een beetje engquote:Op donderdag 29 november 2007 19:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dommel is tijdelijk weg om de Jochem-kerstactie te steunen!
Daarna komt Dommel weer terug
Serieus, als ik op kamers zou willen, ging ik hier toch echt wel naartoe. Normaal heb je de halve grootte voor die prijsquote:Op donderdag 29 november 2007 20:02 schreef B.ertha het volgende:
http://www.kamernet.nl/dsp_h_o.php?RFRID=321822&fromSearch=1
Hier, een kamer. 24m2 voor maar 355. Ingericht, met keuken, mooi ding, perfecte ligging
Alleen jammer dat het niet in leeuwarden ligt
Als je in een eerlijke bui bent dan geef je toe dat je nog niet naar The Madd hebt geluisterdquote:Op donderdag 29 november 2007 19:52 schreef MaJo het volgende:
En ja ik ben even in een eerlijke bui vandaagMaar ik lees wel vaker dat je dingen over die huisgenoot schrijft en om eerlijk te zijn vind ik je dan een beetje een zeur
Je scoort een soempie in 3 minuten, nee hoor, het valt helemaal niet opquote:
Ik geef toe, dat van die slippers was een zeikerig punt. En ik wil nu eigenlijk gewoon naar een andere kamer, ik moet het nu doen met 9 m2, en dat is als je de oppervlakte van de inbouwkast op een optimistische wijze bij de vloer meerekent en dat is best wel weinig. De kamer stond als 12 m2 op Kamernet (anders had ik niet eens gereageerd) en eigenlijk wilden ze niets aan de prijs veranderen. Nu zit ik op een kleine, relatief dure kamer in een lelijke flat in een niet al te beste buurt (de wijk die hier aan grenst is de armste wijk van heel Nederland)quote:Op donderdag 29 november 2007 20:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het is vaak ook zo dat die dingen bij elkaar je gaan irriteren, en er staan ook echt irritante dingen tussen (zoals dat van die vriezer bijv) maar kun je dat niet bespreekbaar maken? En misschien proberen je bij sommige dingen neer te leggen. Als hij graag op slippers loopt moet ie dat doen, wie ben jij om te bepalen dat dat alleen in de zomer of op het strand kan? Misschien komt hij bij mij ook omdat ik helemaal de kriegels krijg als mensen zeuren om kleine dingen. Mijn oude huisgenoot ging al klagen als ik een bordje op het aanrecht had laten staanIk ben heel relaxed, vind veel wel prima
Oh dat zou ik zelfs in een niet eerlijke bui toegeven hoorquote:Op donderdag 29 november 2007 20:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je in een eerlijke bui bent dan geef je toe dat je nog niet naar The Madd hebt geluisterd
Dat is ook wel heel genaaid inderdaad. Ik kan me voorstellen dat de verstandhouding dan al zo verstoord is dat je je alleen nog maar kan ergeren. Ik hoop dat je snel iets beters vindt, ik dacht dat Leeuwarden niet zo heel moeilijk was?quote:Op donderdag 29 november 2007 20:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik geef toe, dat van die slippers was een zeikerig punt. En ik wil nu eigenlijk gewoon naar een andere kamer, ik moet het nu doen met 9 m2, en dat is als je de oppervlakte van de inbouwkast op een optimistische wijze bij de vloer meerekent en dat is best wel weinig. De kamer stond als 12 m2 op Kamernet (anders had ik niet eens gereageerd) en eigenlijk wilden ze niets aan de prijs veranderen. Nu zit ik op een kleine, relatief dure kamer in een lelijke flat in een niet al te beste buurt (de wijk die hier aan grenst is de armste wijk van heel Nederland)
Oeh hockeypaupers met neonroze schirts, kraagje omhoog (liefst tommy hillfiger he!) en slippers aanquote:Op donderdag 29 november 2007 20:08 schreef Nembrionic het volgende:
Overigens heb ik niets tegen mensen op slippers op het strand, het zwembad of thuis. Maar ze moeten ze niet op straat gaan dragen hoor
Als die hockeypaupers met neonroze shirts, kraagje omhoog en slippers aan
Een vriend van me wordt waarschijnlijk uit z'n kamer gezet ivm renovatie of sloop van zn huidige huis, die is wel op zoek naar een kamer geloof ikquote:Op donderdag 29 november 2007 20:08 schreef MadMaster het volgende:
Mochten er hier nog studenten in Amsterdam een woning/kamer zoeken, vanaf 1 januari weet ik een plek (totdat het huis verkocht wordt)...
Bij ons kwam er laatst een op z'n slippers naar de voetbal. 8 graden, regen en wind en dan op je slipper lopen, volgens mij spoor je dan niet hoorquote:Op donderdag 29 november 2007 20:08 schreef Nembrionic het volgende:
Overigens heb ik niets tegen mensen op slippers op het strand, het zwembad of thuis. Maar ze moeten ze niet op straat gaan dragen hoor
Als die hockeypaupers met neonroze shirts, kraagje omhoog en slippers aan
OK, als de interesse concreet is, hoor ik het wel (via PM bij voorkeur)...quote:Op donderdag 29 november 2007 20:16 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Een vriend van me wordt waarschijnlijk uit z'n kamer gezet ivm renovatie of sloop van zn huidige huis, die is wel op zoek naar een kamer geloof ik
Is goed, je hoort waarschijnlijk nog wel van mequote:Op donderdag 29 november 2007 20:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, als de interesse concreet is, hoor ik het wel (via PM bij voorkeur)...
Woning is in Amsterdam Zuid Oost, vlak bij metrostation Diemen Zuid.
Woming wordt verhuurd aan 3 personen.
Nee, niet echt neequote:Op donderdag 29 november 2007 20:17 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Bij ons kwam er laatst een op z'n slippers naar de voetbal. 8 graden, regen en wind en dan op je slipper lopen, volgens mij spoor je dan niet hoor
Dat kun je nauwelijks nog Amsterdam noemenquote:Op donderdag 29 november 2007 20:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, als de interesse concreet is, hoor ik het wel (via PM bij voorkeur)...
Woning is in Amsterdam Zuid Oost, vlak bij metrostation Diemen Zuid.
Woming wordt verhuurd aan 3 personen.
Jij begint in Utrecht, ik vanaf Diemen Zuid.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat kun je nauwelijks nog Amsterdam noemenVanaf daar ben je langer bezig om in het centrum te komen dan naar bijv Utrecht
Dealquote:Op donderdag 29 november 2007 20:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij begint in Utrecht, ik vanaf Diemen Zuid.
Any time...
Dat klinkt ook niet echt goedquote:Op donderdag 29 november 2007 15:35 schreef B.ertha het volgende:
Ik ken een meisje dat zo'n snelle stofwisseling heeft dat ze de hele dag moet eten (echt om het half uur)
En nu mag ze niet meer zoveel bewegen, dus moet ze op kamers dichtbij de uni. Gevolg--> Medische urgentie op de wachtlijstOmdat ze te snel afvalt
![]()
En, wat heb je zelf geleerd over 'zo'n ding'?quote:Op donderdag 29 november 2007 15:58 schreef MaJo het volgende:
Er is vandaag een aflevering bij Oprah over de penis: alles wat mannen altijd al hebben willen weten wordt er behandeld. Dus mannen, ren naar de tv en kijk Oprah
Geweldigquote:Op donderdag 29 november 2007 16:45 schreef RoofingBurner het volgende:
Van Fok's Weblog:
Grappige site
Leuk kamertjequote:Op donderdag 29 november 2007 20:02 schreef B.ertha het volgende:
http://www.kamernet.nl/dsp_h_o.php?RFRID=321822&fromSearch=1
Hier, een kamer. 24m2 voor maar 355. Ingericht, met keuken, mooi ding, perfecte ligging
Alleen jammer dat het niet in leeuwarden ligt
Denk dat ik niet mee doe aan deze kerstactie, vorig jaar wel gedaan maar die kwam op mij toch een stuk nuttiger overquote:Op donderdag 29 november 2007 19:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dommel is tijdelijk weg om de Jochem-kerstactie te steunen!
Nee he. ze vond het zelf grappigquote:Op donderdag 29 november 2007 20:58 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dat klinkt ook niet echt goed![]()
Ik wilde vorig jaar ook meedoen, fok voor fok toch? Weet alleen niet zeker of ik het heb gedaan, volgens mij welquote:Denk dat ik niet mee doe aan deze kerstactie, vorig jaar wel gedaan maar die kwam op mij toch een stuk nuttiger over
Ik blijf series kijken zoquote:Op donderdag 29 november 2007 20:56 schreef Nembrionic het volgende:
Voor de mensen met BBC1: om 10 uur een nieuwe aflevering van The Streets. Goede serie
The Street zijn allemaal zelfstandige afleveringenquote:Op donderdag 29 november 2007 21:00 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik blijf series kijken zo
lost, 24, prison break, californication, friends
en dan moet ik nu ook nog gaan beginnen aan house, the streets, heroes... en ik geloof dat er ook nog ergens 10 seizoenen aan x-files dvd's liggen hier
quote:Op donderdag 29 november 2007 21:05 schreef Whiteguy het volgende:
dan is mijn volgende excuus: om 10 uur is az nog niet afgelopen .. en voetbal gaat uiteraard voor
Neen, dit is 'm: http://www.imdb.com/title/tt0472984/quote:Op donderdag 29 november 2007 21:09 schreef Whiteguy het volgende:
nem.. is dit em?
http://www.imdb.com/title/tt0814339/
Naar centraal 27 minuten ja, naar Amstel 18 minuten (ik doe het elke dag dus ik weet hetquote:Op donderdag 29 november 2007 20:46 schreef MadMaster het volgende:
20:55 i Utrecht Centraal
21:22 i Amsterdam Centraal
27 minuten zonder tussenstop...
Zeg maar wanneer...
Jaquote:Op donderdag 29 november 2007 21:18 schreef MaJo het volgende:
Ik heb vandaag een kop soep met brood gehad en een paar nacho´s, verder niks. Moet ik me nu zorgen maken?![]()
Ik had toch ook gezegd dat je moet eten ook als je geen trek hebt?quote:en heb nog steeds geen trek...
O kijk mij eens boos en stoer zijn...quote:Op donderdag 29 november 2007 21:12 schreef Nembrionic het volgende:
Check de OP van deze slappe lul dan Opgelicht door autobedrijf... tips?
En lees daarna deze post: Opgelicht door autobedrijf... tips?
OK:quote:Op donderdag 29 november 2007 21:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Naar centraal 27 minuten ja, naar Amstel 18 minuten (ik doe het elke dag dus ik weet het) dus ik schat dat Diemen 15 minuten is vanaf Utrecht Centraal. Van de stadsgrens naar het centraal station is namelijk bijna een kwartier! Had ik zelf ook nooit door, totdat ik de trein elke dag ging nemen
klikquote:Op donderdag 29 november 2007 21:18 schreef MaJo het volgende:
Ik heb vandaag een kop soep met brood gehad en een paar nacho´s, verder niks. Moet ik me nu zorgen maken?en heb nog steeds geen trek...
Zo'n "schoonpaps" is ook een flapdrol hoor. Als die man verstandig was geweest had 'ie schoonzoonlief geadviseerd verder te kijken.quote:Op donderdag 29 november 2007 21:21 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
O kijk mij eens boos en stoer zijn...
Oh wacht, eigenlijk ben ik maar een domme luizenbol die, als het puntje bij paaltje komt, gewoon maar stilzwijgend instemt
quote:Op donderdag 29 november 2007 21:25 schreef Whiteguy het volgende:
klik
en als je nu nog steeds geen honger krijgt..: zoek professionele hulp
Ziet er niet smakelijk uit he?quote:Op donderdag 29 november 2007 21:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waar kan ik me aanmelden als anorexia-patient?
Ik heb vorig jaar niet meegedaan en me toen voorgenomen om dit jaar wel mee te doen (mits ik het zelf ook een geschikt doel vind). Een mooie kerstactie vond ik die met de sjaals en sokken voor zwervers (2005 dacht ik)quote:Op donderdag 29 november 2007 20:58 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Denk dat ik niet mee doe aan deze kerstactie, vorig jaar wel gedaan maar die kwam op mij toch een stuk nuttiger over
Never, bij de lucht word ik al misselijk.quote:Op donderdag 29 november 2007 21:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ziet er niet smakelijk uit he?
Ik eet zelden bij de Mac of BK.
Idd, ik zou het vertrouwen in die zaak kwijt zijn, stel dat je terug moet vanwege een mankement, dan geef ik je daar ook weinig kans.quote:Op donderdag 29 november 2007 21:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo'n "schoonpaps" is ook een flapdrol hoor. Als die man verstandig was geweest had 'ie schoonzoonlief geadviseerd verder te kijken.
Soms is het heel erg moeilijk een mooie deal naast je neer te leggen maar als er op zulke manier zaker worden gedaan dan is dat echt wel verstandig.
Ik ook niet heel vaak, maar soms is het wel verdomd handig dat ze er zijnquote:Op donderdag 29 november 2007 21:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vind de Mac nog best te doen.quote:Op donderdag 29 november 2007 21:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik kom er zo min mogelijk. Heel soms kan het niet anders.quote:Op donderdag 29 november 2007 21:37 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik vind de Mac nog best te doen.
Maar kom er ook zelden
Je hebt wat tegen Marokkanen en negers?quote:Ik heb wel altijd iets tegen de mensen die daar werken
quote:Op donderdag 29 november 2007 21:37 schreef Nembrionic het volgende:
Updateje: Opgelicht door autobedrijf... tips?
Ik zie juist voornamelijk blanke Nederlanders daar werken hoorquote:Op donderdag 29 november 2007 21:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je hebt wat tegen Marokkanen en negers?
Of gewoon wat tegen luie donders die te lui zijn om uit hun ogen te kijken?
Je zegt het zelf...quote:Op donderdag 29 november 2007 21:48 schreef Supersheep het volgende:
Ik zie juist voornamelijk blanke Nederlanders daar werken hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb ik iets gemist of weten we dat niet?
Tja, de meeste Macs en BK's in de Randstad en andere grote steden zitten voor met allochtone werknemers.quote:Op donderdag 29 november 2007 21:48 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik zie juist voornamelijk blanke Nederlanders daar werken hoor
Ja, nou, dat bedoel ik eigenlijk. De mensen die er werken zien er allemaal levensmoe uit. En als klant is dat gewoon hardstikke irritant.quote:Maar ik bedoel mensen die daar gaan werken terwijl de werkomgeving zo slecht is. Dan ga je automatisch lomp voor je uitstaren. Al zullen er ook genoeg mensen werken die al geestdood waren voordat ze daar aan het werk gingen, anders doe je dat niet.
quote:Op donderdag 29 november 2007 21:51 schreef B.ertha het volgende:
wie kijkt hier lost en kan mij iets uitleggen? Heb een paar keer teruggekeken, maar snap het nog niet. Voor de achterlopers in een spoiler:Gewoon rustig wachten tot seizoen 4 zoals iedereenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb ik iets gemist of weten we dat niet?![]()
quote:Op donderdag 29 november 2007 21:52 schreef Supersheep het volgende:
Ook de combinatie van mannen en auto's gaat niet altijd goed
quote:Op donderdag 29 november 2007 21:51 schreef B.ertha het volgende:
wie kijkt hier lost en kan mij iets uitleggen? Heb een paar keer teruggekeken, maar snap het nog niet. Voor de achterlopers in een spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb ik iets gemist of weten we dat niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vraag ik: Of weten we dat nietquote:Op donderdag 29 november 2007 21:53 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Gewoon rustig wachten tot seizoen 4 zoals iedereen
quote:Op donderdag 29 november 2007 22:00 schreef Supersheep het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kennelijk zie je de niet-blanke Nederlanders niet werken...quote:Op donderdag 29 november 2007 21:55 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik vraag toch maar om uitleg
quote:Op donderdag 29 november 2007 22:02 schreef B.ertha het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 november 2007 22:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kennelijk zie je de niet-blanke Nederlanders niet werken...
quote:Op donderdag 29 november 2007 22:03 schreef Supersheep het volgende:
[..]Oké. Ik snapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
IARL?quote:Op donderdag 29 november 2007 22:12 schreef Nembrionic het volgende:
En kan iemand me vertellen tegenover wie ik in de trein zijn? De persoon met het juiste antwoord krijgt een aai over zijn/haar bol:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 november 2007 22:11 schreef Whiteguy het volgende:
nem: werken bij jou de subs wel op bbc ? (tt 888) ?
1 keer, ik heb die foto ooit eerder gezienquote:Op donderdag 29 november 2007 22:11 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zat trouwens onlangs in de trein naar Amsterdam en kwam een Chinese krant tegen met deze foto:
[ afbeelding ]
Hoe vaak moest jij knipperen voordat je door had hoe het in elkaar stak?
Ziet er raar uit toch?quote:Op donderdag 29 november 2007 22:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
1 keer, ik heb die foto ooit eerder gezien
ah.. het werkt inmiddels ook weer.. maar moet elke paar minuten opnieuw intikken. Ze praten soms idd wel zacht genoeg om het net niet te verstaan.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Even gechecked voor je: die werken.
Ik kijk morgen pas. Het grote nadeel van opnemen is dat de ondertiteling dan niet wordt opgenomen en bij deze serie is het toch wel prettig als dat erbij zit
Ik gokte op iamredleaderquote:
Oh, dat heb ik inderdaad ook wel eens gehad.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:17 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
ah.. het werkt inmiddels ook weer.. maar moet elke paar minuten opnieuw intikken. Ze praten soms idd wel zacht genoeg om het net niet te verstaan.
Vrouw, op buik, hoofd opzij en kont omhoog?quote:Op donderdag 29 november 2007 22:11 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zat trouwens onlangs in de trein naar Amsterdam en kwam een Chinese krant tegen met deze foto:
[ afbeelding ]
Hoe vaak moest jij knipperen voordat je door had hoe het in elkaar stak?
Ja, maar moet je zien hoe mager/puntig. En die nekquote:Op donderdag 29 november 2007 22:24 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Vrouw, op buik, hoofd opzij en kont omhoog?
* aai, aaiquote:Op donderdag 29 november 2007 22:32 schreef MadMaster het volgende:
Da's Thom York van Radiohead...
Even uitgezocht:quote:Op donderdag 29 november 2007 22:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
* aai, aai
Het is 'm welliswaar niet maar hij leek er sprekend op. En zoals ik al zei: het schijnt een tweeling te zijn.
Want toen ik 'm aan een vriend van me liet zien zei hij dat.
Dat geeft nietquote:Op donderdag 29 november 2007 22:49 schreef Whiteguy het volgende:
ik denk niet dat ik een wekelijks kijker ga worden denk ik nem...
Lees mijn post nou nog eensquote:Op donderdag 29 november 2007 22:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Even uitgezocht:
Thom heeft één broer en die is 4 jaar later geboren.
Gooi die theorie maar in de vuilnisbak, je zit gewoon tegenover een straatzwerver...
* scheer, scheerquote:Op donderdag 29 november 2007 22:54 schreef Supersheep het volgende:
Hey! Ik verdien ook een aai, ik was eerder
Hij mag z'n kleren wel een maatje kleiner krijgen.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Even uitgezocht:
Thom heeft één broer en die is 4 jaar later geboren.
Gooi die theorie maar in de vuilnisbak, je zit gewoon tegenover een straatzwerver...
Gedaan en ik weet nu niet meer wie er één van een tweeling zou moeten zijn...quote:
niet echt mijn genrequote:Op donderdag 29 november 2007 22:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat geeft niet
Ik weet ook niet hoe goed of slechte deze aflevering is.
Maar misschien is het soweiso je genre niet.
Goeie smaak.quote:Op donderdag 29 november 2007 21:00 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik blijf series kijken zo
lost, 24, prison break, californication, friends
en dan moet ik nu ook nog gaan beginnen aan house, the streets, heroes... en ik geloof dat er ook nog ergens 10 seizoenen aan x-files dvd's liggen hier
Nou, kom kom. Zo moeilijk is het nietquote:Op donderdag 29 november 2007 22:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gedaan en ik weet nu niet meer wie er één van een tweeling zou moeten zijn...
Wat voor dropje moet dat dan wel niet geweest zijn?quote:Op donderdag 29 november 2007 23:05 schreef Soempie het volgende:
Ik heb m'n voortand gebroken op een dropje.Was al eerder gebroken toen ik tegen een muur opliep
en later nog eens.
Nu zie je allemaal metaal zitten.
Huisjesdrop, hard, zoet. Vind het niet eens lekker.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat voor dropje moet dat dan wel niet geweest zijn?
Ik zat laatst even te tellen hoeveel uur aan films en series ik nog op de plank heb liggen (en in de download queue heb staan) en kwam tot de conclusie dat ik noooooit van mn leven tijd ga vinden om alles te kijken tenzij ik ernstig ziek ga wordenquote:Op donderdag 29 november 2007 23:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Goeie smaak.![]()
We hebben er een dagtaak aan.![]()
quote:Op donderdag 29 november 2007 23:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Huisjesdrop, hard, zoet. Vind het niet eens lekker.
Denk je dat je daar morgen terecht kan dan?quote:
Moet je even MaJo bellen of die een wattenstaafje geinfecteerd snot opstuurdquote:Op donderdag 29 november 2007 23:10 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik zat laatst even te tellen hoeveel uur aan films en series ik nog op de plank heb liggen (en in de download queue heb staan) en kwam tot de conclusie dat ik noooooit van mn leven tijd ga vinden om alles te kijken tenzij ik ernstig ziek ga worden
Soms heb ik zo'n baalweek dat ik echt een week lang op de bank kan hangen en de ene dvd na de andere kijk.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:10 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik zat laatst even te tellen hoeveel uur aan films en series ik nog op de plank heb liggen (en in de download queue heb staan) en kwam tot de conclusie dat ik noooooit van mn leven tijd ga vinden om alles te kijken tenzij ik ernstig ziek ga worden
Nee, maar ik denk dat hij al blij wordt bij het horen van m'n geslis.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Denk je dat je daar morgen terecht kan dan?
Neuh dan ga ik op mn werk niksen. Levert het nog wat op. Student en parttimer met eigen uren.. ideale combinatiequote:Op donderdag 29 november 2007 23:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Soms heb ik zo'n baalweek dat ik echt een week lang op de bank kan hangen en de ene dvd na de andere kijk.Jij niet?
quote:Op donderdag 29 november 2007 23:17 schreef Nembrionic het volgende:
En dit is zijn assisten die de tand eruit mag gaan halen
[ afbeelding ]
welterusten.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:27 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga zo eens slapen...anders ben ik morgen weer ziekjes
quote:Op donderdag 29 november 2007 23:28 schreef Yurithemaster het volgende:
is dit dan de tandarts aan het werk?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 november 2007 23:28 schreef Yurithemaster het volgende:
is dit dan de tandarts aan het werk?
[ afbeelding ]
Die meid, wat sneu...quote:Op donderdag 29 november 2007 23:33 schreef Whiteguy het volgende:
Je kent ze wel.. van die belspelletjes zoek de verschillen die je in 1 seconde ziet.
Ik deed er gewoon 5 minuten over
klik
inmiddels hangen de tetters in volle glorie buitenquote:
Heb je nou drie keer dezelfde tand gebroken?quote:Op donderdag 29 november 2007 23:05 schreef Soempie het volgende:
Ik heb m'n voortand gebroken op een dropje.Was al eerder gebroken toen ik tegen een muur opliep
en later nog eens.
Nu zie je allemaal metaal zitten.
Ja.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb je nou drie keer dezelfde tand gebroken?
quote:Op donderdag 29 november 2007 23:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja.![]()
Ik hoop alleen nu dat als het licht goed op het metaal schijnt je het volgende effect krijgt:![]()
ipv een donkere plek.
Bij mij zat het ook al sinds m'n 8e goed. Tot m'n nieuwe tandarts bedacht dat het vervangen moest worden (omdat m'n ene voortand wat langer was en een iets andere kleur) en hij prutswerk leverde.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De tand die bij mij gefixt is zit nu al een jaar of 10 helemaal goed. In tegenstelling tot dat draadje wat je soms achter je tanden krigjt als je een beugel hebt gehad, die sprongen bij mij de hele tijd
Naar is dat, nieuwe tandartsen. Heb je er een die je prettig vindt en dan moet je op zoek naar een anderequote:Op donderdag 29 november 2007 23:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Bij mij zat het ook al sinds m'n 8e goed. Tot m'n nieuwe tandarts bedacht dat het vervangen moest worden (omdat m'n ene voortand wat langer was en een iets andere kleur) en hij prutswerk leverde.
quote:Op donderdag 29 november 2007 23:33 schreef Whiteguy het volgende:
Je kent ze wel.. van die belspelletjes zoek de verschillen die je in 1 seconde ziet.
Ik deed er gewoon 5 minuten over
klik
quote:Op donderdag 29 november 2007 23:39 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
inmiddels hangen de tetters in volle glorie buiten![]()
![]()
van die schreeuw stem kruipt mn verkenner wel weer direct terug in zn schulp ...
SLaapze Soempie, je hebt mij weer wat (leed)vermaak bezorgdquote:Op vrijdag 30 november 2007 00:07 schreef Soempie het volgende:
Ik val bijna in slaap achter m'n computer.En ik zou nog de stad in.
![]()
Toch maar lekker naar bed.![]()
quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:10 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Slaapze Soempie, je hebt mij weer wat (leed)vermaak bezorgd
Succes bij de tandarts morgen
quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:10 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
SLaapze Soempie, je hebt mij weer wat (leed)vermaak bezorgd
Succes bij de tandarts morgen
Vergeet je tand niet onder je kussen te leggen, misschien komt de tandenfee nog langs!quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:07 schreef Soempie het volgende:
Ik val bijna in slaap achter m'n computer.En ik zou nog de stad in.
![]()
Toch maar lekker naar bed.![]()
quote:
Nou nou nou, het is vet zielig voor Soempie!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Arme Soemp
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
[..]
Nou nou nou, het is vet zielig voor Soempie!
Het beste vermaak is leedvermaakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Arme Soemp![]()
Hou eens opquote:Op vrijdag 30 november 2007 00:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik heb trek in patat met frikandel![]()
![]()
Slaapse en veel plezierquote:Op vrijdag 30 november 2007 00:19 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga er vandoor, morgen de bruiloft!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Trusten en veel plezier morgen!quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:19 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga er vandoor, morgen de bruiloft!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
* oventje aanzetquote:
Ik wilde net een ei gaan koken. Ik helemaal blijquote:
Waarschijnlijk omdat je je quote wilde aanpassen en per ongeluk op het reply knopje druktequote:Op vrijdag 30 november 2007 00:19 schreef LadyBlack het volgende:
Huh, waarom quote ik mezelf nou....ik moet naar bed
En ja het is heel zielig voor Soempiedaarom wenste ik haar succes
Ah, vroeg me al af waarom ik haar post niet kon aanpassenquote:Op vrijdag 30 november 2007 00:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je je quote wilde aanpassen en per ongeluk op het reply knopje drukte
Wat staat er op het menu?quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:36 schreef wyccie het volgende:
Ik ben nu nog bezig met mijn avondeten.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:36 schreef wyccie het volgende:
Ik ben nu nog bezig met mijn avondeten.
Nee, het wordt een lange werkdag en daarna uit eten en een concert bezoeken.quote:Op vrijdag 30 november 2007 08:52 schreef Cobra4 het volgende:
Ach joh, bijna tijd om weer te gaan slapen.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 08:56 schreef Cobra4 het volgende:
Dan morgen maar uitslapen, of gaat dat ook niet lukken?
quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:39 schreef wyccie het volgende:
Quiche. Maar ik vind 'm niet bepaald lekker.
(Dan is ie dus echt vies.)
quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:22 schreef Nembrionic het volgende:
Deze gast stikt er bijna in
2 Girls, 1 Cup, 1 Grandma, 1 Reaction
http://www.collegehumor.com/video:1791106
(je ziet niets van het originele filmpje, relax)
Ja ik denk het ookquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:27 schreef Soempie het volgende:
Aan oma laten zien.![]()
M'n oma zou me onterven.
de mijn zou volgens mij ter plekke stervenquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:27 schreef Soempie het volgende:
Aan oma laten zien.![]()
M'n oma zou me onterven.
Dat viel mij ook opquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja ik denk het ook
Het frapante is: hoe goor het ook is, ze loopt niet weg. Ze blijft kijken
quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
de mijn zou volgens mij ter plekke sterven![]()
![]()
Je mag haar niet zo?quote:vandaag laatste dag van medestagiaire
hemquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Mijn oma kan wel wat hebben.Plus ze is dement dus na een paar minuten weet ze er niks meer van.
![]()
[..]
Je mag haar niet zo?
Ik ook. Even het zand uit mijn uitrusting schudden voordat het weer de rugzak ingaat.quote:
WOGSOG4laif!quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:58 schreef Soempie het volgende:
Drukke SC-ers, die toch op Fok! blijven hangen.![]()
quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:58 schreef Soempie het volgende:
Drukke SC-ers, die toch op Fok! blijven hangen.![]()
moet soms ook gebeurenquote:
als je googled op WOGSOG dan krijg je veel duitste pagina'squote:
Dat ga ik niet opzoeken dan want die gasten zijn nog gekker dan Japanners.quote:[b]Op vrijdag 30 november 2007 11:00 als je googled op WOGSOG dan krijg je veel duitste pagina's
klinkt ook gezelligquote:Op vrijdag 30 november 2007 11:02 schreef Soempie het volgende:
Ik heb alle NRC krantjes die ik niet kon lezen op een stapel gegooid met het idee: als ik niks te doen heb......
Die ga ik maar eens naar het oud papier brengen. Plus een vuilniszak vol kleding wegbrengen.Koelkast uitruimen, enz, enz.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:06 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb mijn favoriete hoody-vest terug
Was het al een jaar kwijt. Lag het bij m'n broer in de kast
quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:06 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb mijn favoriete hoody-vest terug
Was het al een jaar kwijt. Lag het bij m'n broer in de kast
Inderdaad, maar ik heb 'm wel gemistquote:Op vrijdag 30 november 2007 11:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]en
![]()
maar da's toch beter dan dat hij echt foetsie was
Dan heb ik je morgen niks meer te vertellen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
klinkt ook gezellig
je mag hier wel langskomenis toch rustig
ocharmequote:Op vrijdag 30 november 2007 11:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Inderdaad, maar ik heb 'm wel gemist
zal wel loslopenquote:Op vrijdag 30 november 2007 11:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dan heb ik je morgen niks meer te vertellen.
Zat ie vast dan?quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:22 schreef Soempie het volgende:
stomme, stomme, stomme tandarts!!!Hij is vrij.
Nee joh, hij is slechts op bezoekquote:
geinig boek voor tussendoorquote:Op vrijdag 30 november 2007 11:17 schreef Soempie het volgende:
'Op Vleugels' ??
quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:22 schreef Soempie het volgende:
stomme, stomme, stomme tandarts!!!Hij is vrij.
Klinkt als een derde rangs aftreksel van Harry Potter.quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
geinig boek voor tussendooris van Shanna Swendson, gaat over een meid die belandt bij het bedrijf Betovering, Bezwering en Illusie b.v.
Zo:quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik ben benieuwd hoe je er uit ziet morgen
valt heel erg mee in mijn ogenquote:Op vrijdag 30 november 2007 11:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Klinkt als een derde rangs aftreksel van Harry Potter.
quote:
quote:
quote:
zal vast wel meevallen soempquote:
Nietus.quote:
Ik besef het nog niet.quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:07 schreef Cobra4 het volgende:
Spannend!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |