Tja..... Probleempje dan denk ik, sterkte!quote:Op maandag 26 november 2007 18:19 schreef rdkraker het volgende:
tja.. enige probleem is; heb vandaag omdat ik niet met veel geld over straat wil, het bedrag al overgemaakt. Zij zijn ook niet gek natuurlijk en hebben tot dat moment gewacht. Nou heb ik die stoelen eerlijk gezegd niet nodig en neem ik hem desnoods mee zonder, ben nl bang dat ik mijn geld voorlopig niet terugzie als ik annuleer...
Oeps ik hoop dat de auto zelf wel in orde is.... wat een firma......quote:Op maandag 26 november 2007 18:19 schreef rdkraker het volgende:
tja.. enige probleem is; heb vandaag omdat ik niet met veel geld over straat wil, het bedrag al overgemaakt. Zij zijn ook niet gek natuurlijk en hebben tot dat moment gewacht. Nou heb ik die stoelen eerlijk gezegd niet nodig en neem ik hem desnoods mee zonder, ben nl bang dat ik mijn geld voorlopig niet terugzie als ik annuleer...
zo, gevalletje lange tenen ??quote:Op maandag 26 november 2007 19:42 schreef snarfbreda het volgende:
Waarom vermeld je dat niet eerst even in je OP, VOOR!!! ik reageer.
heb ik ook meteen uitgeprint, net zoals alle foto's die ik daar heb gemaakt (met '7 persoons' op de voorruit).quote:Op maandag 26 november 2007 19:01 schreef koudhier het volgende:
Als je er trouwens een zaak van wil maken moet je wel aantonen dat de zaak niet aan de overeenkomst beantwoordt. De advertentie waarin ze een 7 persoons auto aanprijzen zou handig zijn om te hebben. Dat geeft aan dat je toch ook wel 7 stoelen mocht verwachten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |