quote:Op donderdag 29 november 2007 21:37 schreef Nembrionic het volgende:
Updateje: Opgelicht door autobedrijf... tips?
Ik zie juist voornamelijk blanke Nederlanders daar werken hoorquote:Op donderdag 29 november 2007 21:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je hebt wat tegen Marokkanen en negers?
Of gewoon wat tegen luie donders die te lui zijn om uit hun ogen te kijken?
Je zegt het zelf...quote:Op donderdag 29 november 2007 21:48 schreef Supersheep het volgende:
Ik zie juist voornamelijk blanke Nederlanders daar werken hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb ik iets gemist of weten we dat niet?
Tja, de meeste Macs en BK's in de Randstad en andere grote steden zitten voor met allochtone werknemers.quote:Op donderdag 29 november 2007 21:48 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik zie juist voornamelijk blanke Nederlanders daar werken hoor
Ja, nou, dat bedoel ik eigenlijk. De mensen die er werken zien er allemaal levensmoe uit. En als klant is dat gewoon hardstikke irritant.quote:Maar ik bedoel mensen die daar gaan werken terwijl de werkomgeving zo slecht is. Dan ga je automatisch lomp voor je uitstaren. Al zullen er ook genoeg mensen werken die al geestdood waren voordat ze daar aan het werk gingen, anders doe je dat niet.
quote:Op donderdag 29 november 2007 21:51 schreef B.ertha het volgende:
wie kijkt hier lost en kan mij iets uitleggen? Heb een paar keer teruggekeken, maar snap het nog niet. Voor de achterlopers in een spoiler:Gewoon rustig wachten tot seizoen 4 zoals iedereenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb ik iets gemist of weten we dat niet?![]()
quote:Op donderdag 29 november 2007 21:52 schreef Supersheep het volgende:
Ook de combinatie van mannen en auto's gaat niet altijd goed
quote:Op donderdag 29 november 2007 21:51 schreef B.ertha het volgende:
wie kijkt hier lost en kan mij iets uitleggen? Heb een paar keer teruggekeken, maar snap het nog niet. Voor de achterlopers in een spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb ik iets gemist of weten we dat niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vraag ik: Of weten we dat nietquote:Op donderdag 29 november 2007 21:53 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Gewoon rustig wachten tot seizoen 4 zoals iedereen
quote:Op donderdag 29 november 2007 22:00 schreef Supersheep het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kennelijk zie je de niet-blanke Nederlanders niet werken...quote:Op donderdag 29 november 2007 21:55 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik vraag toch maar om uitleg
quote:Op donderdag 29 november 2007 22:02 schreef B.ertha het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 november 2007 22:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kennelijk zie je de niet-blanke Nederlanders niet werken...
quote:Op donderdag 29 november 2007 22:03 schreef Supersheep het volgende:
[..]Oké. Ik snapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
IARL?quote:Op donderdag 29 november 2007 22:12 schreef Nembrionic het volgende:
En kan iemand me vertellen tegenover wie ik in de trein zijn? De persoon met het juiste antwoord krijgt een aai over zijn/haar bol:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 november 2007 22:11 schreef Whiteguy het volgende:
nem: werken bij jou de subs wel op bbc ? (tt 888) ?
1 keer, ik heb die foto ooit eerder gezienquote:Op donderdag 29 november 2007 22:11 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zat trouwens onlangs in de trein naar Amsterdam en kwam een Chinese krant tegen met deze foto:
[ afbeelding ]
Hoe vaak moest jij knipperen voordat je door had hoe het in elkaar stak?
Ziet er raar uit toch?quote:Op donderdag 29 november 2007 22:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
1 keer, ik heb die foto ooit eerder gezien
ah.. het werkt inmiddels ook weer.. maar moet elke paar minuten opnieuw intikken. Ze praten soms idd wel zacht genoeg om het net niet te verstaan.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Even gechecked voor je: die werken.
Ik kijk morgen pas. Het grote nadeel van opnemen is dat de ondertiteling dan niet wordt opgenomen en bij deze serie is het toch wel prettig als dat erbij zit
Ik gokte op iamredleaderquote:
Oh, dat heb ik inderdaad ook wel eens gehad.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:17 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
ah.. het werkt inmiddels ook weer.. maar moet elke paar minuten opnieuw intikken. Ze praten soms idd wel zacht genoeg om het net niet te verstaan.
Vrouw, op buik, hoofd opzij en kont omhoog?quote:Op donderdag 29 november 2007 22:11 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zat trouwens onlangs in de trein naar Amsterdam en kwam een Chinese krant tegen met deze foto:
[ afbeelding ]
Hoe vaak moest jij knipperen voordat je door had hoe het in elkaar stak?
Ja, maar moet je zien hoe mager/puntig. En die nekquote:Op donderdag 29 november 2007 22:24 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Vrouw, op buik, hoofd opzij en kont omhoog?
* aai, aaiquote:Op donderdag 29 november 2007 22:32 schreef MadMaster het volgende:
Da's Thom York van Radiohead...
Even uitgezocht:quote:Op donderdag 29 november 2007 22:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
* aai, aai
Het is 'm welliswaar niet maar hij leek er sprekend op. En zoals ik al zei: het schijnt een tweeling te zijn.
Want toen ik 'm aan een vriend van me liet zien zei hij dat.
Dat geeft nietquote:Op donderdag 29 november 2007 22:49 schreef Whiteguy het volgende:
ik denk niet dat ik een wekelijks kijker ga worden denk ik nem...
Lees mijn post nou nog eensquote:Op donderdag 29 november 2007 22:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Even uitgezocht:
Thom heeft één broer en die is 4 jaar later geboren.
Gooi die theorie maar in de vuilnisbak, je zit gewoon tegenover een straatzwerver...
* scheer, scheerquote:Op donderdag 29 november 2007 22:54 schreef Supersheep het volgende:
Hey! Ik verdien ook een aai, ik was eerder
Hij mag z'n kleren wel een maatje kleiner krijgen.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Even uitgezocht:
Thom heeft één broer en die is 4 jaar later geboren.
Gooi die theorie maar in de vuilnisbak, je zit gewoon tegenover een straatzwerver...
Gedaan en ik weet nu niet meer wie er één van een tweeling zou moeten zijn...quote:
niet echt mijn genrequote:Op donderdag 29 november 2007 22:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat geeft niet
Ik weet ook niet hoe goed of slechte deze aflevering is.
Maar misschien is het soweiso je genre niet.
Goeie smaak.quote:Op donderdag 29 november 2007 21:00 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik blijf series kijken zo
lost, 24, prison break, californication, friends
en dan moet ik nu ook nog gaan beginnen aan house, the streets, heroes... en ik geloof dat er ook nog ergens 10 seizoenen aan x-files dvd's liggen hier
Nou, kom kom. Zo moeilijk is het nietquote:Op donderdag 29 november 2007 22:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gedaan en ik weet nu niet meer wie er één van een tweeling zou moeten zijn...
Wat voor dropje moet dat dan wel niet geweest zijn?quote:Op donderdag 29 november 2007 23:05 schreef Soempie het volgende:
Ik heb m'n voortand gebroken op een dropje.Was al eerder gebroken toen ik tegen een muur opliep
en later nog eens.
Nu zie je allemaal metaal zitten.
Huisjesdrop, hard, zoet. Vind het niet eens lekker.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat voor dropje moet dat dan wel niet geweest zijn?
Ik zat laatst even te tellen hoeveel uur aan films en series ik nog op de plank heb liggen (en in de download queue heb staan) en kwam tot de conclusie dat ik noooooit van mn leven tijd ga vinden om alles te kijken tenzij ik ernstig ziek ga wordenquote:Op donderdag 29 november 2007 23:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Goeie smaak.![]()
We hebben er een dagtaak aan.![]()
quote:Op donderdag 29 november 2007 23:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Huisjesdrop, hard, zoet. Vind het niet eens lekker.
Denk je dat je daar morgen terecht kan dan?quote:
Moet je even MaJo bellen of die een wattenstaafje geinfecteerd snot opstuurdquote:Op donderdag 29 november 2007 23:10 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik zat laatst even te tellen hoeveel uur aan films en series ik nog op de plank heb liggen (en in de download queue heb staan) en kwam tot de conclusie dat ik noooooit van mn leven tijd ga vinden om alles te kijken tenzij ik ernstig ziek ga worden
Soms heb ik zo'n baalweek dat ik echt een week lang op de bank kan hangen en de ene dvd na de andere kijk.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:10 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik zat laatst even te tellen hoeveel uur aan films en series ik nog op de plank heb liggen (en in de download queue heb staan) en kwam tot de conclusie dat ik noooooit van mn leven tijd ga vinden om alles te kijken tenzij ik ernstig ziek ga worden
Nee, maar ik denk dat hij al blij wordt bij het horen van m'n geslis.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Denk je dat je daar morgen terecht kan dan?
Neuh dan ga ik op mn werk niksen. Levert het nog wat op. Student en parttimer met eigen uren.. ideale combinatiequote:Op donderdag 29 november 2007 23:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Soms heb ik zo'n baalweek dat ik echt een week lang op de bank kan hangen en de ene dvd na de andere kijk.Jij niet?
quote:Op donderdag 29 november 2007 23:17 schreef Nembrionic het volgende:
En dit is zijn assisten die de tand eruit mag gaan halen
[ afbeelding ]
welterusten.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:27 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga zo eens slapen...anders ben ik morgen weer ziekjes
quote:Op donderdag 29 november 2007 23:28 schreef Yurithemaster het volgende:
is dit dan de tandarts aan het werk?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 november 2007 23:28 schreef Yurithemaster het volgende:
is dit dan de tandarts aan het werk?
[ afbeelding ]
Die meid, wat sneu...quote:Op donderdag 29 november 2007 23:33 schreef Whiteguy het volgende:
Je kent ze wel.. van die belspelletjes zoek de verschillen die je in 1 seconde ziet.
Ik deed er gewoon 5 minuten over
klik
inmiddels hangen de tetters in volle glorie buitenquote:
Heb je nou drie keer dezelfde tand gebroken?quote:Op donderdag 29 november 2007 23:05 schreef Soempie het volgende:
Ik heb m'n voortand gebroken op een dropje.Was al eerder gebroken toen ik tegen een muur opliep
en later nog eens.
Nu zie je allemaal metaal zitten.
Ja.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb je nou drie keer dezelfde tand gebroken?
quote:Op donderdag 29 november 2007 23:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja.![]()
Ik hoop alleen nu dat als het licht goed op het metaal schijnt je het volgende effect krijgt:![]()
ipv een donkere plek.
Bij mij zat het ook al sinds m'n 8e goed. Tot m'n nieuwe tandarts bedacht dat het vervangen moest worden (omdat m'n ene voortand wat langer was en een iets andere kleur) en hij prutswerk leverde.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De tand die bij mij gefixt is zit nu al een jaar of 10 helemaal goed. In tegenstelling tot dat draadje wat je soms achter je tanden krigjt als je een beugel hebt gehad, die sprongen bij mij de hele tijd
Naar is dat, nieuwe tandartsen. Heb je er een die je prettig vindt en dan moet je op zoek naar een anderequote:Op donderdag 29 november 2007 23:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Bij mij zat het ook al sinds m'n 8e goed. Tot m'n nieuwe tandarts bedacht dat het vervangen moest worden (omdat m'n ene voortand wat langer was en een iets andere kleur) en hij prutswerk leverde.
quote:Op donderdag 29 november 2007 23:33 schreef Whiteguy het volgende:
Je kent ze wel.. van die belspelletjes zoek de verschillen die je in 1 seconde ziet.
Ik deed er gewoon 5 minuten over
klik
quote:Op donderdag 29 november 2007 23:39 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
inmiddels hangen de tetters in volle glorie buiten![]()
![]()
van die schreeuw stem kruipt mn verkenner wel weer direct terug in zn schulp ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |