Ja ik was het dus helemaal vergeten. Maar tijdens het zappen kwam ik er langs en dacht: hey, dit ken ikquote:
quote:Op donderdag 29 november 2007 14:10 schreef LadyBlack het volgende:
Al bijna een heel nieuw topic vol!!![]()
@ MadMaster, ik ben druk bezig geweest met je tips hoor! Mijn budget voor de whiskyproeverij vaststellen (meer mensen vragen mee te doen enzo) en nog meer sites bekeken.
Het festival hier in Groningen lijkt wel een ideale optie, ik moet alleen nog even uitvinden wat die kaarten kosten
Aiaiai..... ja dat is me toch echt wel wat te duurquote:Op donderdag 29 november 2007 14:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Kaarten kosten rond de 30 à 40 Euro dan, veel whiskies zijn dan inclusief en voor bijzondere whiskies mag je betalen tot zo'n 20 Euro per glas...
Mijn clubje organiseert ook regelmatig whisky-proeverijen à 30 Euro voor niet leden.quote:Op donderdag 29 november 2007 14:15 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Aiaiai..... ja dat is me toch echt wel wat te duur
Ik vond de prijzen van het whiskyweekend in Amsterdam toch fijner klinken
* aait over bolquote:
Ja ik ga nu echt een extreem chill regime invoeren. Ga zo ook weer liggen. Mag leren wel? Anders haal ik mijn tentamen niet ben ik bang (is over 1,5 week...)quote:Op donderdag 29 november 2007 15:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
* aait over bol
, beschuitje
Doe zoals ik...veel slapen. Ik voel me nu ook een stuk beter dan de afgelopen 2 dagen.
Of gewoon in ieder geval op bed gaan liggen en dan lezen ofzo. Lekker rustig.
Mijn keelpijn is compleet verdwenen vannacht. Slechts nog grieperig en spierpijnerig maar daar helpt ibu wel zegen
Ja hoor, met leren is niets misquote:Op donderdag 29 november 2007 15:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja ik ga nu echt een extreem chill regime invoeren. Ga zo ook weer liggen. Mag leren wel? Anders haal ik mijn tentamen niet ben ik bang (is over 1,5 week...)
Ik heb ook overal spierpijn, ontzettende keelpijn (ben steeds bang dat ik erin stik) hoofdpijn, de shit... Ik ga ook maar eens wat innemen denk ik...
Ja dat is ook zo, maar na een dag op bed liggen heb ik het ook wel weer gezienquote:Op donderdag 29 november 2007 15:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja hoor, met leren is niets mis
Maar ik merk het echt altijd dat ik veel sneller beter wordt als ik op bed lig en lees(of leer) in plaats van op te zitten. Na een tijdje wordt het beresaai om op je bed te liggen maar het is echt beter.
Dát en het feit dat je tussendoor een uurtje kunt slapen. En het is al jaren een medisch feit dat slapen genezing stimuleert
Ik heb al een paar dagen totaal geen trek neequote:Op donderdag 29 november 2007 15:27 schreef Nembrionic het volgende:
Ohja..ik heb nooit honger als ik ziek ben maar eten (ook als je geen honger hebt) helpt echt ENORM bij zulke dingen
Geen trek, toch eten. Op gezette tijden. Anders wordt je alleen maar zwakker.quote:Op donderdag 29 november 2007 15:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb al een paar dagen totaal geen trek neeAls ik maar niet nog meer afval
Wie: ikquote:Enne ENGELANDTof
Wie, wat, waar, wanneer, waarom en hoe?
Dat ken ik nogquote:Op donderdag 29 november 2007 13:46 schreef Nembrionic het volgende:
Slieper, slipper, slapper, sluim...verander mij in Selma Duim
Een hele letter? Dan zou ik behoorlijk misselijk zijnquote:Op donderdag 29 november 2007 15:33 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat ken ik nog
Ik heb zonder het te merken achter elkaar een koekje, een worstje en een chocoladelter op![]()
Heb ik in ieder geval genoeg energie om mijn paper te maken, zal ik maar zeggen
Zo'n kleintje, 75 gramquote:Op donderdag 29 november 2007 15:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een hele letter? Dan zou ik behoorlijk misselijk zijn
Overactief schildkliertje ofzo?quote:Op donderdag 29 november 2007 15:35 schreef B.ertha het volgende:
Ik ken een meisje dat zo'n snelle stofwisseling heeft dat ze de hele dag moet eten (echt om het half uur)
En nu mag ze niet meer zoveel bewegen, dus moet ze op kamers dichtbij de uni. Gevolg--> Medische urgentie op de wachtlijstOmdat ze te snel afvalt
![]()
Heb ik nou geen last van
Milton Keynesquote:Op donderdag 29 november 2007 15:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Geen trek, toch eten. Op gezette tijden. Anders wordt je alleen maar zwakker.
Het is misschien niet lekker maar je merkt écht dat je sneller beter wordt.
[..]
Wie: ik
Wat: werk
Waar: Milton Keynes ()
Wanneer: 3-17 December
Waarom: photoshoots
Hoe: vliegtuig
Gaat dit over mijquote:Op donderdag 29 november 2007 15:35 schreef B.ertha het volgende:
Ik ken een meisje dat zo'n snelle stofwisseling heeft dat ze de hele dag moet eten (echt om het half uur)
En nu mag ze niet meer zoveel bewegen, dus moet ze op kamers dichtbij de uni. Gevolg--> Medische urgentie op de wachtlijstOmdat ze te snel afvalt
![]()
Heb ik nou geen last van
Ja MK is een beetje het Almere van Engeland. De planning is 10 dagen schieten dus in principe heb ik nog wel tijd voor wat leuks..maar behalve misschien een dagje naar Londen(dat is toch maar 45 min met de trein) denk ik dat het hoofdzakelijk MK zal zijn want daar zit de studio.quote:Op donderdag 29 november 2007 15:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Milton Keynes![]()
![]()
Ach ja het is in de buurt van Londen, dat scheelt
Maar tof zeg
Heb je ook wel een beetje tijd om daar leuke dingen te gaan doen? Want 2 weken alleen Milton Keynes overleef je niet
Ik mag toch aannemen dat iedere man genoeg weetquote:Er is vandaag een aflevering bij Oprah over de penis: alles wat mannen altijd al hebben willen weten wordt er behandeld. Dus mannen, ren naar de tv en kijk Oprah
dat is misschien dom, maar ik kan me best voorstellen dat niet iedereen (en zeker vrouwen) de hele anatomie en werking van zo'n ding uit zijn/haar kop kent...quote:Op donderdag 29 november 2007 16:11 schreef Nembrionic het volgende:
Ik sta er trouwens wel eens van versteld dat mensen denken dat het een spier is en dat er echt mensen zijn die dingen dat er een botje in zit
"Ja, ze noemen het toch niet voor niets een 'boner'"?
Ik ben zo benieuwd wat ze er van vinden.quote:
Volgens mij is het 2e klas biologiematerie maar ik kan er naast zitten.quote:Op donderdag 29 november 2007 16:40 schreef B.ertha het volgende:
[..]
dat is misschien dom, maar ik kan me best voorstellen dat niet iedereen (en zeker vrouwen) de hele anatomie en werking van zo'n ding uit zijn/haar kop kent...
quote:Op donderdag 29 november 2007 16:45 schreef RoofingBurner het volgende:
Van Fok's Weblog:
Grappige site
Laten we wel hopen dat hij zijn vaste lezers niet gaat blocken.quote:
Ja, wat sneuquote:Op donderdag 29 november 2007 16:52 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Laten we wel hopen dat hij zijn vaste lezers niet gaat blocken.De site van Tes is trouwens nog steeds uit de lucht en ze heeft haar account bij Hyves ook weggehaald. Wat een trut hé.
Ja ok, maar dat je denkt dat het een bot is is toch wel heel erg kansloosquote:Op donderdag 29 november 2007 16:40 schreef B.ertha het volgende:
[..]
dat is misschien dom, maar ik kan me best voorstellen dat niet iedereen (en zeker vrouwen) de hele anatomie en werking van zo'n ding uit zijn/haar kop kent...
Niet sven?quote:Op donderdag 29 november 2007 17:26 schreef Soempie het volgende:
Kom net thuis, ligt er een chocoladeletter op de mat.Ik dacht dat ik hem van een van m'n huisgenootjes had gekregen, maar niet dus. Ik herken het handschrift niet.
Nee, het is hier gister ofzo door de bus gegooid.quote:
Stille aanbidder?quote:Op donderdag 29 november 2007 17:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, het is hier gister ofzo door de bus gegooid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |