SLaapze Soempie, je hebt mij weer wat (leed)vermaak bezorgdquote:Op vrijdag 30 november 2007 00:07 schreef Soempie het volgende:
Ik val bijna in slaap achter m'n computer.En ik zou nog de stad in.
![]()
Toch maar lekker naar bed.![]()
quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:10 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Slaapze Soempie, je hebt mij weer wat (leed)vermaak bezorgd
Succes bij de tandarts morgen
quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:10 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
SLaapze Soempie, je hebt mij weer wat (leed)vermaak bezorgd
Succes bij de tandarts morgen
Vergeet je tand niet onder je kussen te leggen, misschien komt de tandenfee nog langs!quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:07 schreef Soempie het volgende:
Ik val bijna in slaap achter m'n computer.En ik zou nog de stad in.
![]()
Toch maar lekker naar bed.![]()
quote:
Nou nou nou, het is vet zielig voor Soempie!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Arme Soemp
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
[..]
Nou nou nou, het is vet zielig voor Soempie!
Het beste vermaak is leedvermaakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Arme Soemp![]()
Hou eens opquote:Op vrijdag 30 november 2007 00:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik heb trek in patat met frikandel![]()
![]()
Slaapse en veel plezierquote:Op vrijdag 30 november 2007 00:19 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga er vandoor, morgen de bruiloft!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Trusten en veel plezier morgen!quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:19 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga er vandoor, morgen de bruiloft!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
* oventje aanzetquote:
Ik wilde net een ei gaan koken. Ik helemaal blijquote:
Waarschijnlijk omdat je je quote wilde aanpassen en per ongeluk op het reply knopje druktequote:Op vrijdag 30 november 2007 00:19 schreef LadyBlack het volgende:
Huh, waarom quote ik mezelf nou....ik moet naar bed
En ja het is heel zielig voor Soempiedaarom wenste ik haar succes
Ah, vroeg me al af waarom ik haar post niet kon aanpassenquote:Op vrijdag 30 november 2007 00:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je je quote wilde aanpassen en per ongeluk op het reply knopje drukte
Wat staat er op het menu?quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:36 schreef wyccie het volgende:
Ik ben nu nog bezig met mijn avondeten.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:36 schreef wyccie het volgende:
Ik ben nu nog bezig met mijn avondeten.
Nee, het wordt een lange werkdag en daarna uit eten en een concert bezoeken.quote:Op vrijdag 30 november 2007 08:52 schreef Cobra4 het volgende:
Ach joh, bijna tijd om weer te gaan slapen.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 08:56 schreef Cobra4 het volgende:
Dan morgen maar uitslapen, of gaat dat ook niet lukken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |