Kaartjes voor Tokio Hotel he...quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:01 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
MetMichiel
Maar waarom zijn een berg FOK!kers zenuwachtig?
Min of meer ja! (ik ga voor het meer!)quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:05 schreef Maricha het volgende:
Ik denk dat de TT slaat op a.s. woensdag?
Ik denk het ookquote:Op maandag 1 oktober 2007 19:05 schreef Maricha het volgende:
Ik denk dat de TT slaat op a.s. woensdag?
Ik vind het nogal een kut lay-outquote:Op maandag 1 oktober 2007 19:14 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik denk het ook
Is FOK! bij jullie ook zo gammel vandaag?
quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:16 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ik vind het nogal een kut lay-out![]()
En erg sloom.
Hard-Fi
Dank je! Ik heb het meteen verandert!quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Opties -> Layout -> foksilver -> Wijzigen
Zeg, jij heet michielV, maar ik vraag me dus al een tijdje af, welke michiel?quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:14 schreef MichielV het volgende:
Bonsoir!
1 |
Precies mijn gedachte..quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:19 schreef Marc63 het volgende:
Volgens mij haddden ze beter een snellere server kunnen zoeken dan een nieuwe lay-out.
Inderdaad, deze server is teringsloom!quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:19 schreef Marc63 het volgende:
Volgens mij haddden ze beter een snellere server kunnen zoeken dan een nieuwe lay-out.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:20 schreef WebHawkjuh het volgende:
@ beheerder 3fmfan.nl: volgens mij kan je site niet zo goed met de nieuwe layout om!
[ code verwijderd ]
@ beheerder 3fmfan.nl: volgens mij kan je site niet zo goed met de nieuwe layout om!
[ code verwijderd ]
Dacht dat het afgelopen zaterdag was dat een meisje kaarten kon winnen, maar ze moest dan wel even in de sloot springen. In het begin voelde zij daar weinig voor (goh) want ze had zich net gewassen ofzo. Vervolgens vraagt ze aan Geert (haar vader) of ze in de sloot mocht springen... Antwoord: je springt maar in bad. " Maar pap ik wil zo graag naar TH... " Uiteindelijk kreeg ze de kaarten wel, maar die gasten hebben echt veel over voor kaarten.quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:25 schreef Marc63 het volgende:
Leeftijd kun je toch wel raden? Allemaal 14 jaar en jonger.
Bij C&S is er vandaag dus wel 1 in de sloot gesprongen. Moeders stond ernaast met de mobiel in de hand.quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dacht dat het afgelopen zaterdag was dat een meisje kaarten kon winnen, maar ze moest dan wel even in de sloot springen. In het begin voelde zij daar weinig voor (goh) want ze had zich net gewassen ofzo. Vervolgens vraagt ze aan Geert (haar vader) of ze in de sloot mocht springen... Antwoord: je springt maar in bad. " Maar pap ik wil zo graag naar TH... " Uiteindelijk kreeg ze de kaarten wel, maar die gasten hebben echt veel over voor kaarten.
Meen je niet?!quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:30 schreef Marc63 het volgende:
Bij C&S is er vandaag dus wel 1 in de sloot gesprongen. Moeders stond ernaast met de mobiel in de hand.
Dat doe je maar na 22 uurquote:Op maandag 1 oktober 2007 19:30 schreef WebHawkjuh het volgende:
Op uitzendinggemist de freaknacht terugkijken![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dacht dat het afgelopen zaterdag was dat een meisje kaarten kon winnen, maar ze moest dan wel even in de sloot springen. In het begin voelde zij daar weinig voor (goh) want ze had zich net gewassen ofzo. Vervolgens vraagt ze aan Geert (haar vader) of ze in de sloot mocht springen... Antwoord: je springt maar in bad. " Maar pap ik wil zo graag naar TH... " Uiteindelijk kreeg ze de kaarten wel, maar die gasten hebben echt veel over voor kaarten.
Zo te horen wel jaquote:Op maandag 1 oktober 2007 19:25 schreef Marc63 het volgende:
Leeftijd kun je toch wel raden? Allemaal 14 jaar en jonger.
Ik niet. Michiel! Zie wepkem!quote:
Hoi MutZquote:Op maandag 1 oktober 2007 19:28 schreef MutZ het volgende:
Avond, ik pak ook ff een klein stukje MM mee...
Ik heb het net nog ff geprobeerd, maar opgegeven moment miste ik de top en stond alles doorelkaar. Refreshen duurde mij te lang en toen ik eindelijjk weer de button "opties" zag, gelijk maar weer teruggezet.quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:22 schreef Marc63 het volgende:
Wel opvallend dat de nieuwe layout de naam baggerlayout draagt
quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:33 schreef Sirolf het volgende:
Dan vraag ik me nog steeds af waarom ze niet gewoon kaarten hadden gekocht in de voorverkoop...
Zet het terug danquote:Op maandag 1 oktober 2007 19:38 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik heb het net nog ff geprobeerd, maar opgegeven moment miste ik de top en stond alles doorelkaar. Refreshen duurde mij te lang en toen ik eindelijjk weer de button "opties" zag, gelijk maar weer teruggezet.
Wat een baggerlayout.
Volgens mij omdat het heel snel uitverkocht was......quote:
Kinderen zijn ook altijd zo vroeg wakker...quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:45 schreef Maricha het volgende:
[..]
Volgens mij omdat het heel snel uitverkocht was......
Als de site niet laadt, dan gaat dat moeilijk hèquote:Op maandag 1 oktober 2007 19:41 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Zet het terug dan... hoe moeilijk
[ code verwijderd ]
quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:50 schreef MissHobje het volgende:
Hoi Maricha....
Is er al spannend nieuws????
![]()
zie TT
7 keer is nog weinigquote:Op maandag 1 oktober 2007 19:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jij bent dus 1 van die mensen die de hele dag al 7 keer per uur naar het toilet gaat van de spanning?
quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:53 schreef Sirolf het volgende:
Jij bent dus 1 van die mensen die de hele dag al 7 keer per uur naar het toilet gaat van de spanning?
Tsja, ieder z'n ding zeg maar.quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:45 schreef Maricha het volgende:
Volgens mij omdat het heel snel uitverkocht was......
De gemiddelde leeftijd van degenen die kaartjes willen winnen, is niet erg hoog zo te horenquote:Op maandag 1 oktober 2007 19:56 schreef -Hans- het volgende:
TH toch een beetje de Backstreet boys van 2007, maar dan nog wat minder groot.
Ben je je verdriet soms aan het verdrinken dat je niet mag komen?quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Rihannaquote:Op maandag 1 oktober 2007 20:02 schreef WebHawkjuh het volgende:
Oke, spelletje, Raad de openingsplaat! Met welke plaat gaat MichielV openen het 2e uur?
quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:03 schreef WebHawkjuh het volgende:
Dit is flauw, waar is de * gebleven
Ik zal kijken wat ik voor je kan doenquote:Op maandag 1 oktober 2007 20:00 schreef Glacier het volgende:
Ik neem aan dat de verlossende mailtjes vanavond verstuurd worden?
Hoeveel mensen hebben er eigenlijk gereageerd en voor hoeveel mensen is er plaats?quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:00 schreef Glacier het volgende:
Ik neem aan dat de verlossende mailtjes vanavond verstuurd worden?
quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:04 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen![]()
Doe het dan goed en pak fokforum_lightquote:Op maandag 1 oktober 2007 19:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Opties -> Layout -> foksilver -> Wijzigen
Die staat al te popelenquote:Op maandag 1 oktober 2007 20:09 schreef WebHawkjuh het volgende:
Eigenlijk vind ik wel dat iedereen die komt zijn/haar badeend(en) mee moet nemen! een eendenmeeting, wie wil dat nou niet?!
en nu niet allemaal in een quote "ik" zeggen
Je mutemoment goed aan het praten?quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:24 schreef WebHawkjuh het volgende:
KUSJE VOOR MARICHA EN MICHIEL!
quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:25 schreef Glacier het volgende:
[..]
Je mutemoment goed aan het praten?
quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:29 schreef Sirolf het volgende:
Hmmm... hier (vooralsnog iig) geen mail binnengekomen...![]()
Leuk man!quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:34 schreef D.Rose het volgende:![]()
nu regelen dat ik woensdag eerder weg kan op het werk
Ff de site van de NS checken hoe laat ik op de trein moet stappen bij Amsterdam Zuid...quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:45 schreef Sirolf het volgende:
Ah, daar is de mail!
Ik stel voor om af te spreken op station Hilversum Noord rond 18.30 uur (de trein vanuit Leiden komt aan om 18.27 en die vanuit Utrecht om 18.31 uur) op spoor 1 (aan de kant van het Mediapark). Dan lopen we vanaf daar naar Broekie toe (of hij komt richting ons, kan ook).
quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:52 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ff de site van de NS checken hoe laat ik op de trein moet stappen bij Amsterdam Zuid...
[afbeelding]
quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:52 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ff de site van de NS checken hoe laat ik op de trein moet stappen bij Amsterdam Zuid...
[afbeelding]
Vliegende treinenquote:Op maandag 1 oktober 2007 20:59 schreef MissHobje het volgende:
of ik ga met de auto.. of met de trein.. en die gaat over utrecht
quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:56 schreef Marc63 het volgende:
Trouwens Sirolf, gaat jouw trein via Amsterdam Centraal of Zuid? Als meer mensen via Zuid gaan (zoals ik) is het misschien ook wel leuk/handig om helemaal voorin of achterin de trein af te spreken.
Ik heb mn neus en keel behoorlijk verstopt zitten, dus mij herken je waarschijnlijk aan snuivende, rochelende en hoestende geluiden.quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vanaf Hoofddorp via Schiphol, Amsterdam Zuid en RAI en dan via Weesp e.d. naar H'sum Noord.
Ik had het al eerder hier gepost om af te spreken in de trein, ik ga wel helemaal achterin zitten. Je herkent me wel aan een groenige jas en een bril.
Ik ben degene zonder bril, snor en baard. Oja, ik heb ook geen witte jas aanquote:Op maandag 1 oktober 2007 21:11 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb mn neus en keel behoorlijk verstopt zitten, dus mij herken je waarschijnlijk aan snuivende, rochelende en hoestende geluiden.
Mail me dan even voor m'n mobiele nummer, zodat je ook met ons mee gezamelijk de studio in kan.quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik ben degene zonder bril, snor en baard. Oja, ik heb ook geen witte jas aan
Daarbij kom ik waarschijnlijk met de auto. De trein duurt 2,5 uur
Toen dat nummer uitkwam zat ik ook nog dagelijks strak in mijn trainingspakquote:Op maandag 1 oktober 2007 21:29 schreef Glacier het volgende:
Briljant dit
Strak, strak in mijn trainingspak!
Ik ook manquote:
sorry...doe mijn best met 4 knipperende lijnen.....quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:29 schreef WebHawkjuh het volgende:
Michiel, doe eens opnemen!
Je hebt de verkeerde uitgepikt voor die popquiz!quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:37 schreef Maricha het volgende:
[..]
sorry...doe mijn best met 4 knipperende lijnen.....
in totaal 11 personen, heb nog even geen lijstje bij de hand, sorry!quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:39 schreef D.Rose het volgende:
Maricha, kun je ons vertellen wie er allemaal (mogen) komen?
Neem aan dat niet iedereen op dit moment aanwezig is.
Dat is natuurlijk een geweldig idee!quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:36 schreef DaMook het volgende:
Ik wil eigenlijk wel naar ekstra weekend aangezien ik tijdens metmichiel niet kan. Michiel is dat geen goed idee
![]()
.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:36 schreef DaMook het volgende:
Ik wil eigenlijk wel naar ekstra weekend aangezien ik tijdens metmichiel niet kan. Michiel is dat geen goed idee
![]()
.
Ah, bijna iedereen dusquote:Op maandag 1 oktober 2007 21:40 schreef Maricha het volgende:
[..]
in totaal 11 personen, heb nog even geen lijstje bij de hand, sorry!
quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik weet z'n antwoord al...
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen!
Van wie we het tot dusver zeker weten:quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:40 schreef Maricha het volgende:
[..]
in totaal 11 personen, heb nog even geen lijstje bij de hand, sorry!
Ga ik koeklopen, mag jij happen naar de zak vanquote:Op maandag 1 oktober 2007 21:43 schreef Marc63 het volgende:
Gaan we ook nog koeklopen en zakhappen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh
quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik weet z'n antwoord al...
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen!
*kuchquote:Op maandag 1 oktober 2007 21:44 schreef Broekie het volgende:
[..]
Van wie we het tot dusver zeker weten:
01. Glacier
02. FlorisD
03. WebHawkuh
04. MissHobje
05. Marc63
06. Purplerose
07. Broekie
08.
09.
10.
11
ikweet!quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:45 schreef Marc63 het volgende:
Koeklopen en zakhappen is 1 spel. Bedacht door Ekdom en Veenstra en beroemd gemaakt door BearForce1.
Oepsquote:
Ik neem aan dat ook MutZ van de partij isquote:Op maandag 1 oktober 2007 21:47 schreef Broekie het volgende:
[..]
Oeps
Vreemd, 'k heb je net op IRC wel in m'n lijstje getypt. Waarom hier dan niet is mij een raadsel.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:56 schreef -Hans- het volgende:
Fuck.. was toch maar voor stoer gegaan.
Drama dit
quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:49 schreef D.Rose het volgende:
F1 puntjes
D.Rose 3687
rubbereend 2717
ChatGirl 2266
DaMook 1576
quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb ondertussen 2 races geld gespaard , ik zal eens gaan kijken of ik leuke nieuwe dingen kan kopen nu![]()
.
wss stappen MutZ en ik niet op zuid in..maar we zullen wel in dezelfde trein terech komen uiteindelijk..en dan stappen we achterin inquote:Op maandag 1 oktober 2007 21:53 schreef Sirolf het volgende:
17.18 - Leiden Centraal - MissHobje, purplerose
17.28 - Nieuw Vennep
17:33 - Hoofddorp - Sirolf
17.40 - Schiphol
17.48 - A'dam Zuid - Glacier, Marc63
17.51 - A'dam RAI
17.56 - Duivendrechtgl
17.59 - Diemen Zuid
18.13 - Weesp
18.20 - Naarden-Bussum
18.23 - Bussum Zuid
18.27 - Hilversum Noord
Helemaal achterin de trein instappen!
quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:04 schreef -Hans- het volgende:
Dennis bedankt Michiel Veenstra voor de "mooie" overgang van MetMichiel naar 3voor12![]()
HARD-FI![]()
Welterusten!quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:05 schreef DaMook het volgende:
Ik ga slapen. Om 5 uur gaat de wekker weer
![]()
.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:02 schreef Glacier het volgende:
[..]
wss stappen MutZ en ik niet op zuid in..maar we zullen wel in dezelfde trein terech komen uiteindelijk..en dan stappen we achterin in
Dat wordt tijd, er zijn nog maar 2 races te gaanquote:Op maandag 1 oktober 2007 21:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb ondertussen 2 races geld gespaard , ik zal eens gaan kijken of ik leuke nieuwe dingen kan kopen nu![]()
.
Zwaar weekend gehad ofzo.quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:05 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Hoor die Dennis schor zingen.
Die heb ik ookquote:Op maandag 1 oktober 2007 22:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb een mercedes motor gekocht.
Ah, dan missen we er nog 1quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:07 schreef Toad het volgende:
Ik heb maaaaaaaail van Marichaaaaaa!
Ik kom dus bij Weesp erbij.
2, want we gokken wel dat MutZ ook uitgenodigd is, maar weten dat nog niet zeker.quote:
quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:14 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Er is hier iets veranderd. Maar wat..? Hmmm...
HALLO!
Vraagje: is die PO-dir er nog ergens..? Met al die uitzendingen die (illegaal) te downloaden zijn?
Idd... iedereen is plotseling heel erg vrolijk. Komt dat door Toybox? Door Hakkuhbar? Ow nee, iedereen is blij want woensdag is het MetMichielMetFOK!quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:14 schreef DomienVerschuuren het volgende:
hej hoi Domien !quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:14 schreef DomienVerschuuren het volgende:
HALLO!
Vraagje: is die PO-dir er nog ergens..? Met al die uitzendingen die (illegaal) te downloaden zijn?
je kan die nieuwe layout gewoon uitzetten onder 'opties'quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:14 schreef DomienVerschuuren het volgende:
HALLO!
quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:14 schreef DomienVerschuuren het volgende:
HALLO!
quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:25 schreef Sirolf het volgende:
17.18 - Leiden Centraal - MissHobje, purplerose,webhawkjuh?
17.28 - Nieuw Vennep
17.40 - Schiphol
17.48 - A'dam Zuid - Marc63
17.51 - A'dam RAI
17.56 - Duivendrechtgl
17.59 - Diemen Zuid
18.13 - Weesp - Glacier, MutZ, Toad
18.20 - Naarden-Bussum
18.23 - Bussum Zuid
18.27 - Hilversum Noord
borisz?quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:29 schreef Marc63 het volgende:
De grote vraag is dus nu... wie is nummer 11?
Had ik al bevestigd dat ik ook de uitnodiging gehad heb?quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:25 schreef Sirolf het volgende:
17.18 - Leiden Centraal - MissHobje, purplerose,webhawkjuh
17.28 - Nieuw Vennep
17.40 - Schiphol
17.48 - A'dam Zuid - Marc63
17.51 - A'dam RAI
17.56 - Duivendrechtgl
17.59 - Diemen Zuid
18.13 - Weesp - Glacier, MutZ, Toad
18.20 - Naarden-Bussum
18.23 - Bussum Zuid
18.27 - Hilversum Noord
Tot woensdagquote:Op maandag 1 oktober 2007 22:34 schreef Marc63 het volgende:
Mn moeder is morgen jarig dus ik denk niet dat ik dan online ben (of het moet tijdens het laatste uur van MoveYourAss of tijdens Annemieke zijn), maar iig tot woensdag
Zal ik je dan nog ff in spanning laten?quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:33 schreef Broekie het volgende:
Met borisz er bij wordt het lijstje als volgt:
01. Glacier
02. FlorisD/Sirolf
03. WebHawkuh
04. MissHobje
05. Marc63
06. Purplerose
07. D.Rose
08. Toad
09. borisz
10. Broekie
11.
Ik gok er inderdaad nog steeds op dat MutZ ook uitgenodigd is, maar vul haar toch nog maar even niet in zo lang er geen bevestiging is
Kijk eens om 22:30uquote:Op maandag 1 oktober 2007 22:33 schreef Broekie het volgende:
Met borisz er bij wordt het lijstje als volgt:
01. Glacier
02. FlorisD/Sirolf
03. WebHawkuh
04. MissHobje
05. Marc63
06. Purplerose
07. D.Rose
08. Toad
09. borisz
10. Broekie
11.
Ik gok er inderdaad nog steeds op dat MutZ ook uitgenodigd is, maar vul haar toch nog maar even niet in zo lang er geen bevestiging is
Tot woensdagquote:Op maandag 1 oktober 2007 22:34 schreef Marc63 het volgende:
Mn moeder is morgen jarig dus ik denk niet dat ik dan online ben (of het moet tijdens het laatste uur van MoveYourAss of tijdens Annemieke zijn), maar iig tot woensdag
Details, detailsquote:Op maandag 1 oktober 2007 22:38 schreef MutZ het volgende:
[..]
Zal ik je dan nog ff in spanning laten?
Klopt, ik ben bijna niet online geweest laatste weken, laat staan op het forum ofzo...quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:27 schreef MissHobje het volgende:
Komt gewoon door de drukte van alle users dat het zo sloom is
Ik heb nog steeds niets bevestigd *stamptvoet*quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:43 schreef Broekie het volgende:
[..]
Details, details
Nou, lijstje compleet dan zou ik zo zeggen
![]()
Nou, doe dat dan even!quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:44 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds niets bevestigd *stamptvoet*
Sinds vandaagquote:Op maandag 1 oktober 2007 22:43 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Klopt, ik ben bijna niet online geweest laatste weken, laat staan op het forum ofzo...
Net terug van de beurs (festivak) Nu nog even snel een brief in het engels typen en de afwas doen. En als we een avond winkel zouden hebben, dan was ik daar ook nog heen gegaan....
(weet je al weer wie ik ben Hopje)(En ik moet wel even wennen aan de nieuwe layout... hoe lang is dat al)![]()
quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:44 schreef -Hans- het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa het is M.I.A. - Jimmy!!!
Vooruit, omdat je het zo lief vraagtquote:
van mioj staat er zo'n 30 minuten niet in fde OPquote:Op maandag 1 oktober 2007 22:43 schreef pekel het volgende:
Mijn three minutes of fame staan nog niet in de OP![]()
Ik hoorde wat op de chat na het werken vrijdag nacht... Moet je dan niet uitgenodigd zijn. Want dat ben ik niet....quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:46 schreef MutZ het volgende:
[..]
Sinds vandaagivm met de 8e verjaardag van FOK!
Heb je woensdagavond btw wat te doen?
*hik*quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
van mioj staat er zo'n 30 minuten niet in fde OP
Heb ik ook al gehad met de nieuwe lay-out, echt irritant.quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:46 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
![]()
Heej, ik heb ineens reclame in mijn reply...
Ik vind die nieuwe Rihanna leuk, ik hoor hem alleen niet (vaak) op 3fm...![]()
Lieve MutZ, zou je heel misschien alsjeblief kunnen bevestigen of jij ook uitgenodigd bent voor aankomende woensdag?quote:
In mijn mailtje stond dat ik iemand mocht meenemen... Dus als je zin hebt...quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:47 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik hoorde wat op de chat na het werken vrijdag nacht... Moet je dan niet uitgenodigd zijn. Want dat ben ik niet....![]()
Was al wel duidelijk volgens mij iddquote:Op maandag 1 oktober 2007 22:48 schreef Broekie het volgende:
[..]
Lieve MutZ, zou je heel misschien alsjeblief kunnen bevestigen of jij ook uitgenodigd bent voor aankomende woensdag?
Niet dat ik dat niet inmiddels al weet...
zie mail...quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:48 schreef MutZ het volgende:
[..]
In mijn mailtje stond dat ik iemand mocht meenemen... Dus als je zin hebt...
bier, iemand?quote:
moet ik dat nu doenquote:Op maandag 1 oktober 2007 22:53 schreef borisz het volgende:
AZ als jij nu even een requestje doet kunnen we je bellen tussen 9 en 10 woensdag![]()
Ik zie niets? Naar welk adres heb je het gestuurd?quote:
Hoi Glacierquote:
dat gaat wel lukken, Pet Shop Boys of Weezerquote:
erg mooi liedje inderdaad en hoor je ook niet super vaak op de radio.quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:56 schreef Againzender het volgende:
High and Dry, prachtig![]()
Ik had Karma Police angevraagd voor onzed veels te vroeg overleden stamgast Kees die helemaal weg was van OK Computer.
Ja! gelukkig schijnt de studio wel groot te zijn.quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:01 schreef D.Rose het volgende:
Wordt het niet veel te druk daar in de studio?
Dan geeft die webcam wel een vertekend beeldquote:Op maandag 1 oktober 2007 23:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja! gelukkig schijnt de studio wel groot te zijn.![]()
Volgens mij welquote:Op maandag 1 oktober 2007 22:54 schreef Broekie het volgende:
Dus, wie komen er nou woensdag?
borisz, Broekie, D.Rose, Glacier, Marc63, MissHobje, MutZ + Litton-Lane, Purplerose, Sirolf, Toad + Introducé onder voorbehoud, WebHawkuh + Introducé onder voorbehoud
Lijstje zo nu dan eindelijk compleet?
Gelukkig maar, want zó heel groot is die studio nou ook weer nietquote:
quote:Roosmarijn Reijmer nieuwe nachtjock op 3FM
Roosmarijn Reijmer is vanaf 1 oktober te horen in de nacht op Radio 3FM. Voor de AVRO gaat ze het programma 'Roosmarijn' maken in de nacht van maandag op dinsdag tussen 01:00 en 04:00 uur. "Het moet een fris muziekprogramma worden voor iedereen die niet wil, niet kan of niet mag slapen. Ik ben pas tevreden als ik klaagmails krijg van luisteraars die te lang hebben doorgeluisterd terwijl ze eigenlijk moesten slapen."
Klopt, de webcams geven maar een deel van de studio weer.quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:03 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dan geeft die webcam wel een vertekend beeld
Zou heel goed kunnen want je ziet niet de hele studio op de cam. Achter Maricha is bijvoorbeeld nog aardig wat ruimte en dat zie je niet echt terug op de cam. Anders wordt het bij elkaar op schoot zitten.quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:03 schreef D.Rose het volgende:
Dan geeft die webcam wel een vertekend beeld
Mag ik dan bij Maricha op schoot?quote:
quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:12 schreef Toad het volgende:
Ik wil wel op schoot bij Michiel.
Toruwens jammer Hans dat je er niet bij bent!
Ik ben benieuwd hoe Roosmarijn straks haar eerste uitzending begint....
Had eigenlijk iemand anders verwacht.quote:
Vind ik ook wel hoor! 't komt alleen niet goed uit... Zal, indien mogelijk, wel de nodige caps maken.quote:Toruwens jammer Hans dat je er niet bij bent!
Ga boven zeker even luisteren want ik ben wel benieuwd.quote:Ik ben benieuwd hoe Roosmarijn straks haar eerste uitzending begint....
quote:
Was ook mij eerste gedachtequote:Op maandag 1 oktober 2007 23:13 schreef Litton-Lane het volgende:
Die nieuwe mika lijkt op The Gossip...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |