quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dacht dat het afgelopen zaterdag was dat een meisje kaarten kon winnen, maar ze moest dan wel even in de sloot springen. In het begin voelde zij daar weinig voor (goh) want ze had zich net gewassen ofzo. Vervolgens vraagt ze aan Geert (haar vader) of ze in de sloot mocht springen... Antwoord: je springt maar in bad. " Maar pap ik wil zo graag naar TH... " Uiteindelijk kreeg ze de kaarten wel, maar die gasten hebben echt veel over voor kaarten.
Zo te horen wel jaquote:Op maandag 1 oktober 2007 19:25 schreef Marc63 het volgende:
Leeftijd kun je toch wel raden? Allemaal 14 jaar en jonger.
Ik niet. Michiel! Zie wepkem!quote:
Hoi MutZquote:Op maandag 1 oktober 2007 19:28 schreef MutZ het volgende:
Avond, ik pak ook ff een klein stukje MM mee...
Ik heb het net nog ff geprobeerd, maar opgegeven moment miste ik de top en stond alles doorelkaar. Refreshen duurde mij te lang en toen ik eindelijjk weer de button "opties" zag, gelijk maar weer teruggezet.quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:22 schreef Marc63 het volgende:
Wel opvallend dat de nieuwe layout de naam baggerlayout draagt
quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:33 schreef Sirolf het volgende:
Dan vraag ik me nog steeds af waarom ze niet gewoon kaarten hadden gekocht in de voorverkoop...
Zet het terug danquote:Op maandag 1 oktober 2007 19:38 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik heb het net nog ff geprobeerd, maar opgegeven moment miste ik de top en stond alles doorelkaar. Refreshen duurde mij te lang en toen ik eindelijjk weer de button "opties" zag, gelijk maar weer teruggezet.
Wat een baggerlayout.
Volgens mij omdat het heel snel uitverkocht was......quote:
Kinderen zijn ook altijd zo vroeg wakker...quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:45 schreef Maricha het volgende:
[..]
Volgens mij omdat het heel snel uitverkocht was......
Als de site niet laadt, dan gaat dat moeilijk hèquote:Op maandag 1 oktober 2007 19:41 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Zet het terug dan... hoe moeilijk
quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:20 schreef WebHawkjuh het volgende:
@ beheerder 3fmfan.nl: volgens mij kan je site niet zo goed met de nieuwe layout om!
[ code verwijderd ]
quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:50 schreef MissHobje het volgende:
Hoi Maricha....
Is er al spannend nieuws????
![]()
zie TT
7 keer is nog weinigquote:Op maandag 1 oktober 2007 19:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jij bent dus 1 van die mensen die de hele dag al 7 keer per uur naar het toilet gaat van de spanning?
quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:53 schreef Sirolf het volgende:
Jij bent dus 1 van die mensen die de hele dag al 7 keer per uur naar het toilet gaat van de spanning?
Tsja, ieder z'n ding zeg maar.quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:45 schreef Maricha het volgende:
Volgens mij omdat het heel snel uitverkocht was......
De gemiddelde leeftijd van degenen die kaartjes willen winnen, is niet erg hoog zo te horenquote:Op maandag 1 oktober 2007 19:56 schreef -Hans- het volgende:
TH toch een beetje de Backstreet boys van 2007, maar dan nog wat minder groot.
Ben je je verdriet soms aan het verdrinken dat je niet mag komen?quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Rihannaquote:Op maandag 1 oktober 2007 20:02 schreef WebHawkjuh het volgende:
Oke, spelletje, Raad de openingsplaat! Met welke plaat gaat MichielV openen het 2e uur?
quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:03 schreef WebHawkjuh het volgende:
Dit is flauw, waar is de * gebleven
Ik zal kijken wat ik voor je kan doenquote:Op maandag 1 oktober 2007 20:00 schreef Glacier het volgende:
Ik neem aan dat de verlossende mailtjes vanavond verstuurd worden?
Hoeveel mensen hebben er eigenlijk gereageerd en voor hoeveel mensen is er plaats?quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:00 schreef Glacier het volgende:
Ik neem aan dat de verlossende mailtjes vanavond verstuurd worden?
quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:04 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen![]()
Doe het dan goed en pak fokforum_lightquote:Op maandag 1 oktober 2007 19:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Opties -> Layout -> foksilver -> Wijzigen
Die staat al te popelenquote:Op maandag 1 oktober 2007 20:09 schreef WebHawkjuh het volgende:
Eigenlijk vind ik wel dat iedereen die komt zijn/haar badeend(en) mee moet nemen! een eendenmeeting, wie wil dat nou niet?!
en nu niet allemaal in een quote "ik" zeggen
Je mutemoment goed aan het praten?quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:24 schreef WebHawkjuh het volgende:
KUSJE VOOR MARICHA EN MICHIEL!
quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:25 schreef Glacier het volgende:
[..]
Je mutemoment goed aan het praten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |