Kaartjes voor Tokio Hotel he...quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:01 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
MetMichiel
Maar waarom zijn een berg FOK!kers zenuwachtig?
Min of meer ja! (ik ga voor het meer!)quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:05 schreef Maricha het volgende:
Ik denk dat de TT slaat op a.s. woensdag?
Ik denk het ookquote:Op maandag 1 oktober 2007 19:05 schreef Maricha het volgende:
Ik denk dat de TT slaat op a.s. woensdag?
Ik vind het nogal een kut lay-outquote:Op maandag 1 oktober 2007 19:14 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik denk het ook
Is FOK! bij jullie ook zo gammel vandaag?
quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:16 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ik vind het nogal een kut lay-out![]()
En erg sloom.
Hard-Fi
Dank je! Ik heb het meteen verandert!quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Opties -> Layout -> foksilver -> Wijzigen
Zeg, jij heet michielV, maar ik vraag me dus al een tijdje af, welke michiel?quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:14 schreef MichielV het volgende:
Bonsoir!
1 |
Precies mijn gedachte..quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:19 schreef Marc63 het volgende:
Volgens mij haddden ze beter een snellere server kunnen zoeken dan een nieuwe lay-out.
Inderdaad, deze server is teringsloom!quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:19 schreef Marc63 het volgende:
Volgens mij haddden ze beter een snellere server kunnen zoeken dan een nieuwe lay-out.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:20 schreef WebHawkjuh het volgende:
@ beheerder 3fmfan.nl: volgens mij kan je site niet zo goed met de nieuwe layout om!
[ code verwijderd ]
quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:20 schreef WebHawkjuh het volgende:
@ beheerder 3fmfan.nl: volgens mij kan je site niet zo goed met de nieuwe layout om!
[ code verwijderd ]
Dacht dat het afgelopen zaterdag was dat een meisje kaarten kon winnen, maar ze moest dan wel even in de sloot springen. In het begin voelde zij daar weinig voor (goh) want ze had zich net gewassen ofzo. Vervolgens vraagt ze aan Geert (haar vader) of ze in de sloot mocht springen... Antwoord: je springt maar in bad. " Maar pap ik wil zo graag naar TH... " Uiteindelijk kreeg ze de kaarten wel, maar die gasten hebben echt veel over voor kaarten.quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:25 schreef Marc63 het volgende:
Leeftijd kun je toch wel raden? Allemaal 14 jaar en jonger.
Bij C&S is er vandaag dus wel 1 in de sloot gesprongen. Moeders stond ernaast met de mobiel in de hand.quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dacht dat het afgelopen zaterdag was dat een meisje kaarten kon winnen, maar ze moest dan wel even in de sloot springen. In het begin voelde zij daar weinig voor (goh) want ze had zich net gewassen ofzo. Vervolgens vraagt ze aan Geert (haar vader) of ze in de sloot mocht springen... Antwoord: je springt maar in bad. " Maar pap ik wil zo graag naar TH... " Uiteindelijk kreeg ze de kaarten wel, maar die gasten hebben echt veel over voor kaarten.
Meen je niet?!quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:30 schreef Marc63 het volgende:
Bij C&S is er vandaag dus wel 1 in de sloot gesprongen. Moeders stond ernaast met de mobiel in de hand.
Dat doe je maar na 22 uurquote:Op maandag 1 oktober 2007 19:30 schreef WebHawkjuh het volgende:
Op uitzendinggemist de freaknacht terugkijken![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |