Het blijft een demo, en dus zou je nog allemaal skills kunnen unlocken met de game, maar het voelde al gewoon beter aan dan Tony Hawk, meer echt naar mijn gevoel, waar je bij Tony Hawk allemaal maffe stunts uit je mouw gooit, is dat hiet toch best moeilijk vind ik.quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:59 schreef RedemptioN het volgende:
skate is een heel ander soort game dan tony hawk...denk ook niet dat het de bedoeling is om er op te lijken ^^, al mis je in skate wel een aantal tricks en dat is weer jammer =] (al ken ik ze toch niet allemaal dus voor mij is het allemaal wel best)
quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:56 schreef Survivalism het volgende:
YDL?
Skate is echt een vette game!
Stukken beter dan Tony Hawk vind ik.
Hoe kom ik daarin, NLer zijnde?quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:31 schreef Survivalism het volgende:
US shop.
Nee geen spellen en 1 controller.quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:30 schreef rakotto het volgende:
[..]
De 60 GB met extra controller en 2 games?
Amerikaans account maken (Net zoals je een Nederlandse heb gemaakt, alleen vermeld je nu dat je een Yankee ben.quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:35 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Hoe kom ik daarin, NLer zijnde?
Ergens in Juniquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:58 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik zit nog te wachten op een datum voor GTA.
Folklore spreekt me niet aan, net als de restquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:08 schreef RedemptioN het volgende:
en dan vergeet je er een aantal vet te drukken:
Folklore!!!!!!!!!!!1 (iedereen vergeet hem damnit, komop mensen dit is een UBERgame =])
Kane & Lynch
Ut3!!
CoD4
en BIA kan geschrapt worden uit de lijst
Kan je net zo goed een Starterspack halen voor ¤590quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:37 schreef Trance_X het volgende:
[..]
Nee geen spellen en 1 controller.
(reaktie op post in vorig topic)
quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Folklore spreekt me niet aan, net als de rest
Klinkt goedquote:Zaterdag 22 september 2007 - PlayStation Magazine UK had de eer en het genoegen om als allereerste de game Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction te kunnen reviewen. Ze beloonden deze titel met een waanzinnige 93/100 en benadrukken dat het een must-buy is voor iedere PS3-bezitter.
"Intens, prachtig en toegankelijk. Een terugkeer naar het begin van de franchise en een topper van formaat", aldus PSM UK. Grafisch is de game indrukwekkend, er is zoveel te doen en te unlocken waardoor je een tijdje zoet bent. Eéntje om naar uit te kijken, dus.
19 april.quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:58 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik zit nog te wachten op een datum voor GTA.
quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:33 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Ubisoft is alleen de uitgever van Japanse games in europa, die maken de game niet.
Verder wat is er zo bijzonder aan die game dan dat ie volgens sommigen alleen maar op een console zou kunnen?
you were saying?quote:TITLE: Naruto: Rise of a Ninja
GENRE: Fighting
PLATFORM: XBOX360
DEVELOPER: Ubi Soft
US PUBLISHER: Ubi Soft
UK PUBLISHER: Ubi Soft
NORDIC PUBLISHER: Ubi Soft
quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:59 schreef Shazbot het volgende:
[..]
Dus het kan er allemaal wel mooi uitzien, maar als deze minpunten in het spel blijven krijg je een 2de Lair.
Vandaag. Believe.quote:Op zondag 23 september 2007 03:14 schreef Cyberia18 het volgende:
Maar eh....waar blijft de aankondiging van een nieuwe titel die de PS3 zogenaamd moest redden in Japan? Waar blijft de aankondiging van Quantic Dream's PS3 exclusive? Waar blijft de aankondiging van de nieuwe projecten van Team Ico?
Kortom: TGS![]()
![]()
Zeau, mijn line up van games die ik zou willen hebben voor de PS3.quote:Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction Action 09-Nov-2007 Upcoming
Idem hierquote:Op zondag 23 september 2007 09:15 schreef Gamedemon het volgende:
Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction Action 09-Nov-2007 Upcoming
Zeau, mijn line up van games die ik zou willen hebben voor de PS3.
De rest wat ik wil spelen kan ik al op mijn 360.
Er komen niet echt veel PS3 only games uit neequote:Op zondag 23 september 2007 09:15 schreef Gamedemon het volgende:
Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction Action 09-Nov-2007 Upcoming
Zeau, mijn line up van games die ik zou willen hebben voor de PS3.
De rest wat ik wil spelen kan ik al op mijn 360.
Dat is het probleem van de PS3 atm.quote:Op zondag 23 september 2007 12:01 schreef Kremers het volgende:
[..]
Er komen niet echt veel PS3 only games uit neeIk heb zelf geen XBOX360, dus ik vermaak mij ook wel met de cross-plaform games op de PS3.
Desondanks Uncharted niet jou game is gaat het spel wel hoge ogen gooien.quote:Op zondag 23 september 2007 12:13 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Dat is het probleem van de PS3 atm.
Zou kunnen,... ben er zelf totaal niet nog van overtuigd. Het ziet er cool uit maar vraag me af of de gameplay echt wel zo leuk is.quote:Op zondag 23 september 2007 12:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Desondanks Uncharted niet jou game is gaat het spel wel hoge ogen gooien.
Nou ja het is een verfrissende verwelkoming tussen al die tig shooters die dit jaar komen. En ja het is Naughty Dog, genoeg gezegd denk ik zo...quote:Op zondag 23 september 2007 12:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zou kunnen,... ben er zelf totaal niet nog van overtuigd. Het ziet er cool uit maar vraag me af of de gameplay echt wel zo leuk is.
Puur omdat ze een goede platformer gemaakt hebben, maakt van dit spel nog geen succes natuurlijkquote:Op zondag 23 september 2007 12:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nou ja het is een verfrissende verwelkoming tussen al die tig shooters die dit jaar komen. En ja het is Naughty Dog, genoeg gezegd denk ik zo...
Naughty Dog staat samen met Insomniac bekend als de meest getalenteerde devs die er rondlopen. Ze staan altijd wel garant voor kwaliteit. En ik zei niet dat Uncharted een groot succes gaat worden, maar dat het kwalitatief een goede game gaat wordenquote:Op zondag 23 september 2007 12:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Puur omdat ze een goede platformer gemaakt hebben, maakt van dit spel nog geen succes natuurlijk
Discutabel.......... en relatiefquote:Op zondag 23 september 2007 12:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Naughty Dog staat samen met Insomniac bekend als de meest getalenteerde devs die er rondlopen.
Ik lees 'Hoge ogen' en iets over een worship richting 'Naughty Dog'quote:Op zondag 23 september 2007 12:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En ik zei niet dat Uncharted een groot succes gaat worden, maar dat het kwalitatief een goede game gaat worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |