Weet niet of ik dat nou als compliment moet zien of nietquote:Op dinsdag 18 september 2007 12:12 schreef cosmick het volgende:
[..]
Op Fok! kom je heel normaal over.
Dudequote:Op dinsdag 18 september 2007 14:04 schreef borisz het volgende:
Tijd voor een goeie ouwe knallerhttp://nl.youtube.com/watch?v=8xvkYaldSd0&mode=related&search=
![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:04 schreef borisz het volgende:
Tijd voor een goeie ouwe knallerhttp://nl.youtube.com/watch?v=8xvkYaldSd0&mode=related&search=
![]()
Beetje vreemd om The Bucketheads ertussen te zetten. Die draaide Ekdom vannochtend immers ook al.quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:08 schreef borisz het volgende:
UJDT tussenstand
18%
Junior Senior - Move your feet
73%
Moby - Feeling so real
8%
The Bucketheads - The Bomb
Shut up and drive from a cliffquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:14 schreef EdvandeBerg het volgende:
Shut up and drive (far away)
Nee, ik was serieus. Mooi nummer van de Deftones.quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:14 schreef cosmick het volgende:
[..]
Shut up and drive from a cliff.
O, sorryquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:15 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Nee, ik was serieus. Mooi nummer van de Deftones.
Ik heb altijd veel hiphop geluisterd (toen hiphop nog hiphop was) maar vind dit echt niks.quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:40 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik heb een hekel aan de meeste R&B en hiphop maar dit vind ik dus wél lekker!
quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:50 schreef cosmick het volgende:
Krezip. Aaaargh...
* cosmick rent naar buiten.
Van de Krezip in de drupquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:50 schreef cosmick het volgende:
Krezip. Aaaargh...
* cosmick rent naar buiten.
Ja, ik ookquote:Op dinsdag 18 september 2007 15:29 schreef Glacier het volgende:
Heb je geluk mee dan
Ik krijg hier steeds een empty results error..ik werd net ook al spontaan uitgelogd
Inderdaad, typisch zo'n artiest die superoverschat wordt.quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:35 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wat een zenuwbende toch trouwens, die Moby.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
ein-de-lijk... MUZIEK!
Da's wel het leukste wat die Rabberink gedraaid heeft vanmiddag idd. Al vind ik het persoonlijk een beetje saai. Dat soort nummers hoor je al zo lang, ik heb 'm wel een keer gehoord eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 18 september 2007 15:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Nee, dat niet. Ging over Tears for Fears van net
. Dat blijft toch een lekker nummer
.
Ja, aan de muziek kan het niet liggenquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:03 schreef Sirolf het volgende:
Toch typisch dat er nu al bijna een uur niks gezegd is...
Dolfquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:21 schreef Broekie het volgende:
Toch vind ik Coen en Sander zo erg nog niet hoor.
Ik erger me dan wel weer aan Dolf, maar goed, tijdens die uurtjes zet ik gewoon FreshFM even op, ben ik ook meteen weer bij wat betreft nieuwe Dance nummers
Mja, dat is idd ook niet veel soeps meer. Eindeloos oninteressant gelul wat kennelijk grappig moet zijn (Pipiquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:21 schreef Broekie het volgende:
Ik erger me dan wel weer aan Dolf,
Zie ik nou Alain Clark daar?quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:17 schreef Feivel1 het volgende:
We moeten deze maar even missen.
Dankjewel, hyves van Sander
En Eddie Vedder als afsluiterquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:15 schreef -Hans- het volgende:
Maaaaj![]()
Het gaat volgens mij weer een heerlijk 3FM luister avondje worden. Nu MetMartijn (zonder Maartje Glas) en daarna MoveYourAss met een fijne lijst aan platen. Ik heb er zin in!![]()
Die ga ik boven even lekker luisterenquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:37 schreef purplerose het volgende:
En Eddie Vedder als afsluiter
thx nog Muis voor me requestje gister
Hij had het vast te druk met het verzinnen van een slechte grapquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Rab stelde vanmiddag zijn tweede kandidaat bij het Popduel toch niet voor? Vond het nogal raar...
quote:There is no such thing as bad weather, but only bad clothing
quote:At night in the pub, we are all Sean Connery
Haha, jij bent geen Rab-fan zag ik al. Tis niet altijd even grappig, maar het blijft een fijn programma om naar te luisteren...quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:44 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hij had het vast te druk met het verzinnen van een slechte grap.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:35 schreef -Hans- het volgende:
Borisz / ChatGirl /Az en rest![]()
Yves LaRock
laat hem dat maar blijven doenquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:48 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Die doet héél veel jinglewerk!
Hallo allemaal
quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:53 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Naar de maan schieten.
Samen met Bob Sinclair (en diens moeder Bonnie)
Enkeltje welteverstaan.
Damn, je kan je toch niets beters voorstellen dan datquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:17 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Jeej, ik ben gemist!![]()
Het was een heerlijk verjaardagsweekend op de groene heuvels.![]()
quote:
Klopt. Zekers! En de Schotse whiskey en Guinness smaakte goed. Ik ga zeker nog eens terug!quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:20 schreef purplerose het volgende:
[..]
Damn, je kan je toch niets beters voorstellen dan dat
Qua top40muzikant is ie een beetje een eendagsvlieg.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:48 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Die doet héél veel jinglewerk!
Hallo allemaal
quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:53 schreef EdvandeBerg het volgende:
Naar de maan schieten.
Samen met Bob Sinclair (en diens moeder Bonnie)
Enkeltje welteverstaan.
Niet te enthousiast hè...quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:51 schreef Feivel1 het volgende:
MartijnMuijs is geregistreerd op dinsdag 11 september 2007 @ 09:58
Welkom op FOK! dan maar, en hoi.
quote:
Tof he?! Als die plaat 's ochtends is te horen dan zet ik het geluid echt vol open, heerlijk is dat!!quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:11 schreef purplerose het volgende:
Lekkere schreeuwplaat is dit toch![]()
Mijn stem heb jequote:Op dinsdag 18 september 2007 20:47 schreef purplerose het volgende:
Ik wil trouwens stemmen voor Eddie Vedder als nieuwe mega hit
quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Verschrikkelijke Heerlijke wakkerwordschreeuwmuziekje.
En vooral vreselijk slecht.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Verschrikkelijke kuttyfusschreeuwmuziekherrie.
Dat nummer bestaat uit 1 middelmatige melodie en that's it. Er gebeurt verder helemaal niets, er wordt alleen maar eindeloos zeurend doorgedramd op hetzelfde thema. Sorryquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |