Zie ik nou Alain Clark daar?quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:17 schreef Feivel1 het volgende:
We moeten deze maar even missen.
Dankjewel, hyves van Sander
En Eddie Vedder als afsluiterquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:15 schreef -Hans- het volgende:
Maaaaj![]()
Het gaat volgens mij weer een heerlijk 3FM luister avondje worden. Nu MetMartijn (zonder Maartje Glas) en daarna MoveYourAss met een fijne lijst aan platen. Ik heb er zin in!![]()
Die ga ik boven even lekker luisterenquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:37 schreef purplerose het volgende:
En Eddie Vedder als afsluiter
thx nog Muis voor me requestje gister
Hij had het vast te druk met het verzinnen van een slechte grapquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Rab stelde vanmiddag zijn tweede kandidaat bij het Popduel toch niet voor? Vond het nogal raar...
quote:There is no such thing as bad weather, but only bad clothing
quote:At night in the pub, we are all Sean Connery
Haha, jij bent geen Rab-fan zag ik al. Tis niet altijd even grappig, maar het blijft een fijn programma om naar te luisteren...quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:44 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hij had het vast te druk met het verzinnen van een slechte grap.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:35 schreef -Hans- het volgende:
Borisz / ChatGirl /Az en rest![]()
Yves LaRock
laat hem dat maar blijven doenquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:48 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Die doet héél veel jinglewerk!
Hallo allemaal
quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:53 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Naar de maan schieten.
Samen met Bob Sinclair (en diens moeder Bonnie)
Enkeltje welteverstaan.
Damn, je kan je toch niets beters voorstellen dan datquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:17 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Jeej, ik ben gemist!![]()
Het was een heerlijk verjaardagsweekend op de groene heuvels.![]()
quote:
Klopt. Zekers! En de Schotse whiskey en Guinness smaakte goed. Ik ga zeker nog eens terug!quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:20 schreef purplerose het volgende:
[..]
Damn, je kan je toch niets beters voorstellen dan dat
Qua top40muzikant is ie een beetje een eendagsvlieg.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:48 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Die doet héél veel jinglewerk!
Hallo allemaal
quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:53 schreef EdvandeBerg het volgende:
Naar de maan schieten.
Samen met Bob Sinclair (en diens moeder Bonnie)
Enkeltje welteverstaan.
Niet te enthousiast hè...quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:51 schreef Feivel1 het volgende:
MartijnMuijs is geregistreerd op dinsdag 11 september 2007 @ 09:58
Welkom op FOK! dan maar, en hoi.
quote:
Tof he?! Als die plaat 's ochtends is te horen dan zet ik het geluid echt vol open, heerlijk is dat!!quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:11 schreef purplerose het volgende:
Lekkere schreeuwplaat is dit toch![]()
Mijn stem heb jequote:Op dinsdag 18 september 2007 20:47 schreef purplerose het volgende:
Ik wil trouwens stemmen voor Eddie Vedder als nieuwe mega hit
quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Verschrikkelijke Heerlijke wakkerwordschreeuwmuziekje.
En vooral vreselijk slecht.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Verschrikkelijke kuttyfusschreeuwmuziekherrie.
Dat nummer bestaat uit 1 middelmatige melodie en that's it. Er gebeurt verder helemaal niets, er wordt alleen maar eindeloos zeurend doorgedramd op hetzelfde thema. Sorryquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |