quote:Op woensdag 12 september 2007 01:58 schreef WebHawkjuh het volgende:
EEP! een Fok Topic over 3FM... Hoe kon het ook anders...
Nieuwe vaste klant meld zich!
(Topic ontdekt omdat domien er in de studio net langs kwam tijdens zijn tocht naar KPD ofzo)
Roef en Marian samen hequote:Op woensdag 12 september 2007 08:38 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, wat een dom onnozel gezeik. Wat is nu precies de grap?
trouwens
.
ik vind Go West nou net één van de mindere PSB nummers.quote:
Ik bedoelde dus dat zeiknepreggaenummer Beautiful Girl (ofzo)quote:Op woensdag 12 september 2007 09:39 schreef EdvandeBerg het volgende:
Boh gek, wat een k* plaat.
Dat is inderdaad zwaar ruk!quote:Op woensdag 12 september 2007 10:01 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus dat zeiknepreggaenummer Beautiful Girl (ofzo)
Ik heb bijzonder veel moeite Pink, Fergie en natuurlijk die onnozele megahit.quote:Op woensdag 12 september 2007 10:01 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Waar ik ook braakneigingen van kriijg is dat Delilah-nummer. Wat een Sky Radio bagger is dat, zelfde rijtje als die Lemon Tree, Breakfast at Tiffany's, Hey Leonardo, niksige Amerikaanse 90's prut
jaartje ofzo toch?quote:Op woensdag 12 september 2007 10:17 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
gebriellelang geleden zeg
Dat ik hem gehoord hebquote:
quote:Op woensdag 12 september 2007 11:21 schreef Glacier het volgende:
Argh, precies op het moment dat Gerard het had over dat de plaat van Prince gedraaid was toen zijn moeder was overleden, knalde mijn internet d'r uit
Kijk maar uit, straks sneeuwen we nog in in april!quote:Op woensdag 12 september 2007 11:22 schreef cosmick het volgende:
[..]
. Snel afzetten dan dit gejammer voordat er nog meer rare dingen gebeuren
.
Zou wel cool zijnquote:Op woensdag 12 september 2007 11:25 schreef Sirolf het volgende:
Kijk maar uit, straks sneeuwen we nog in in april!![]()
Ja, verrassend!quote:Op woensdag 12 september 2007 12:06 schreef Againzender het volgende:
Nee maar, U2
Jengelt hij solo niet zo lang door als op die PJ-hits? Dan wil ik mij er wel eens aan wagenquote:Op woensdag 12 september 2007 15:58 schreef purplerose het volgende:
En Eddie zn nrs zijn goehoeeeeeeeeeeeeed!
Ook solo krijgt hij het voor mekaar, ga op hyves maar es wat dj's op de hoogte stellen van dit nr :>
Nee, geen langdurig gejengelquote:Op woensdag 12 september 2007 16:23 schreef cosmick het volgende:
[..]
Jengelt hij solo niet zo lang door als op die PJ-hits? Dan wil ik mij er wel eens aan wagen.
K danquote:Op woensdag 12 september 2007 16:26 schreef purplerose het volgende:
[..]
Nee, geen langdurig gejengel![]()
Het is echt heel anders, in vergelijking met gitaren en gegil heel rustig en ingetogen
(de nrs die ik al heb dan
) Kan je de nrs wel in een zip via msn sturen, Hard Sun is aangename verrassing denk
Zoek je ze zelf op of mot ik ze via msn sturen? Dan doe jij mij maar toevoegen hoor, je weet hoe het gegaan toen ik het deedquote:
quote:
Ian Brown heeft mooie nummers. Ik noem een Golden Gaze.quote:Op woensdag 12 september 2007 18:08 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
![]()
Jep, hoor hem vaak de laatste tijd. Maar was dat al om 09.00 uur, ja... Echt zo druk op het werk.Ik denk ook dat dit het enige nummer was, die ik bewust heb gehoord
![]()
Euh...dat was niet echt een hit toch?quote:Op woensdag 12 september 2007 17:36 schreef EdvandeBerg het volgende:
'Bohemian like you' eerste hit van de Dandy Warhols, Sander?
Fout, eerste hit was 'Not if you were the last junkie on earth'
Niet zo'n grote als met die Vodafone-hit idd. Maar toen maakten ze nog leuke muziek hè.quote:Op woensdag 12 september 2007 18:53 schreef Glacier het volgende:
[..]
Euh...dat was niet echt een hit toch?
quote:Op woensdag 12 september 2007 17:18 schreef purplerose het volgende:
[..]
Zoek je ze zelf op of mot ik ze via msn sturen? Dan doe jij mij maar toevoegen hoor, je weet hoe het gegaan toen ik het deed![]()
Noooooooooooooooooooooooit meer wat gehoord
Wat stom gek!quote:Op woensdag 12 september 2007 19:06 schreef cosmick het volgende:
[..]. Ja, je staat wel gewoon in mijn lijst. Weird!
Ik ken eigenlijk niet eens recent werk van zequote:Op woensdag 12 september 2007 19:05 schreef cosmick het volgende:
Niet zo'n grote als met die Vodafone-hit idd. Maar toen maakten ze nog leuke muziek hè.
De eerste twee albums vind ik fantastisch.
Tja, wat is een 'hit'?quote:Op woensdag 12 september 2007 18:53 schreef Glacier het volgende:
[..]
Euh...dat was niet echt een hit toch?
De definitie van een hit is idd nogal vaag..quote:Op woensdag 12 september 2007 20:16 schreef EdvandeBerg het volgende:
Tja, wat is een 'hit'?
Ik kan me nog herinneren dat 'Not if..' veul op 3fm werd gedraaid back then en ook op MTV waren ze vaste prik. Volgens mij waren ze toen in de UK groter. Ik heb ze in die tijd in de melkweg gezien. Leuk bandje.
Dingie!!quote:
Is deze toffe request van jou D.Rose?!quote:Op woensdag 12 september 2007 21:33 schreef D.Rose het volgende:
tvp
Bij dat stukje ' get horny now' hoor ik altijd Corne Klijnquote:Op woensdag 12 september 2007 21:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Is deze toffe request van jou D.Rose?!
Bloodhound Gang - The Bad Touche
LOLquote:Op woensdag 12 september 2007 21:52 schreef ChatGirl het volgende:
Bij dat stukje ' get horny now' hoor ik altijd Corne Klijn![]()
irc.fok.nl #3fmquote:Op woensdag 12 september 2007 23:14 schreef WebHawkjuh het volgende:
IRC? Wat mis ik? Welke chan, server?
quote:Geruchten over overstap Giel Beelen naar Radio 538
Giel Beelen staat volgens Shownieuws op het punt de overstap te maken van 3FM naar Radio 538. Deze overstap zou samen hangen met de geruchten dat Ruud de Wild niet ziek is, maar een arbeidsconflict heeft met 538.
Begin juli liet Giel in een interview al weten dat hij een eventuele overstap niet uitsluit, maar geen concessies wil doen aan de inhoud van zijn programma. Nu schijnt een overstap van de 3FM-dj dus erg dicht bij te zijn.
Over Ruud de Wild gaat op zijn beurt weer het gerucht dat hij bij Q-Music aan de slag zou willen gaan om daar het middagprogramma te presenteren. Voorlopig keert hij in ieder geval niet terug op 538 en blijft Lindo Duvall de middagshow presenteren.
quote:Op donderdag 13 september 2007 00:53 schreef Sirolf het volgende:
Afwachten wat er van het geruchtencircuit waar is trouwens, zie dit bericht van RadioFreak.nl:
[..]
Domien moet gewoon ff hier antwoord gevenquote:Op donderdag 13 september 2007 01:12 schreef WebHawkjuh het volgende:
Trouwens, weet iemand waar dat leuke muziekje vandaankomt waar hij vaak mee opent?
Of moet ik dan op RF gaan meulen?
Ha! Cool! Eindelijk, de eerste die er om vraagt!quote:Op donderdag 13 september 2007 01:12 schreef WebHawkjuh het volgende:
Trouwens, weet iemand waar dat leuke muziekje vandaankomt waar hij vaak mee opent?
Of moet ik dan op RF gaan meulen?
En hij zou mee doen ...quote:Op donderdag 13 september 2007 03:17 schreef WebHawkjuh het volgende:
Voor de mensen die nu nie wakker zijn: De Wacko's van Domien zitten momenteel _in_ de studio te blowen. Helaas kan Domien zelf niet meedoen omdat hij straks naar huis wil kunnen rijden.
Heb ik dat godver weer gemistquote:Op donderdag 13 september 2007 03:17 schreef WebHawkjuh het volgende:
Voor de mensen die nu nie wakker zijn: De Wacko's van Domien zitten momenteel _in_ de studio te blowen. Helaas kan Domien zelf niet meedoen omdat hij straks naar huis wil kunnen rijden.
narcotic toch?quote:
quote:Op donderdag 13 september 2007 12:16 schreef purplerose het volgende:
Alles chill met je bil weer RJ?
Inderdaad zeg. Té slechtquote:Op donderdag 13 september 2007 12:51 schreef Againzender het volgende:
wat is dit voor infantiele 'rap'
quote:Op donderdag 13 september 2007 13:36 schreef cosmick het volgende:
Opzich mogen ze best eens stoppen met het draaien van "how to save a life".
Zo bijzonder is het nu ook weer niet.
Hey PR! Is was gisteren wel online, maar had de hele avond bezoek. Vanavond ook en morgenavond ben ik laat thuis. Dan zal ik je 's ff lekker opnieuw toevoegenquote:Op donderdag 13 september 2007 13:42 schreef purplerose het volgende:
Hee Cossie
Nog steeds nix op msn he
In den beginne heb ik ooit wel eens een hyves account gehad. Zal er eens naar zoekenquote:Op donderdag 13 september 2007 13:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Zit jij eik ook @ Hyves? of heb ik je al ertussen staan, maar herken ik je naam niet?
quote:Op donderdag 13 september 2007 13:47 schreef cosmick het volgende:
[..]
In den beginne heb ik ooit wel eens een hyves account gehad. Zal er eens naar zoeken.
Klinkt als een goed planquote:Op donderdag 13 september 2007 13:44 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hey PR! Is was gisteren wel online, maar had de hele avond bezoek. Vanavond ook en morgenavond ben ik laat thuis. Dan zal ik je 's ff lekker opnieuw toevoegen.
Helemaal vergeten, goed planquote:Op donderdag 13 september 2007 14:41 schreef borisz het volgende:
Glacier
schakel maar weer om naar Mat
Cool! Wil ik ook met onze bedrijf doen volgende maand (als wij de nieuwe huisstijl en website klaar en online hebben en verhuist zijn naar ons nieuwe pand).quote:Op donderdag 13 september 2007 16:01 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik ben ook bedrijf van de dag geweest. Die taart heerst!
Net Jewel op radio 1 met 'stand in'. Leuk & catchy nummer!quote:Op donderdag 13 september 2007 13:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Ah, kijk, een echt actieve Hyver!
Goed bezig man! het is de afgelopen periode nog nooit zo snel geweest.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:28 schreef Glacier het volgende:
* Glacier stopt peper in de reet van de fok servers
Als de admins van fok dit nou ff lezen, hoef ik niet steeds naar het datacenter om het zelf te doenquote:Op donderdag 13 september 2007 18:21 schreef -Hans- het volgende:
Goed bezig man! het is de afgelopen periode nog nooit zo snel geweest.
Oe, das mooi want ik ben ook hier!quote:Op donderdag 13 september 2007 20:35 schreef WebHawkjuh het volgende:
Hier!
oh, wacht even, het was thirty seconds to marsquote:
LOL ! altijd leuk om de vertaling te wetenquote:Op donderdag 13 september 2007 21:19 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
vrijvertaald:
Geloof-loos - Red mij!
Wel een goed nummer!![]()
jaaa, dat was weer lekker mensenquote:Op donderdag 13 september 2007 21:30 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAA The Killers - Somebody Told me![]()
![]()
![]()
Wat vind je van de nieuwe Bruce? ik vind 'm persoonlijk weer erg fijnquote:Op donderdag 13 september 2007 21:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
jaaa, dat was weer lekker mensen![]()
ik ga hem steeds lekkerder vindenquote:Op donderdag 13 september 2007 21:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wat vind je van de nieuwe Bruce? ik vind 'm persoonlijk weer erg fijn
Waar is dat concert dan? Grunn zou wel leuk zijn! Maar precies wat je zegt, de plaat begint steeds lekkerder te worden.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:48 schreef Againzender het volgende:
ik ga hem steeds lekkerder vindenhet is dat het concert te ver weg is, anders was ik met mijn moeder meegegaan
Heb die band volgens mij wel vaker op 3FM gehoord, U2 ofzo iets.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:52 schreef Againzender het volgende:
he, wat is dit voor een bandje?
Arnhem (waar mijn moeder kaarten voor heeft) of Antwerpen. Met een net geboren baby hier mij te ver weg. Als het HMH was geweest was ik zeker gegaanquote:Op donderdag 13 september 2007 21:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Waar is dat concert dan? Grunn zou wel leuk zijn! Maar precies wat je zegt, de plaat begint steeds lekkerder te worden.
Ja man, geweldig. Redelijjk recht door de bocht met dezelfde akkoorden het hele nummer door maar ik ben verkocht.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wat vind je van de nieuwe Bruce? ik vind 'm persoonlijk weer erg fijn
Begrijpelijk natuurlijk dat het in jou situatie net wat te ver weg is, ook voor mij trouwens. Maar goed het lijkt mij wel eens vet om een concert van hem mee te maken.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:57 schreef Againzender het volgende:
Arnhem (waar mijn moeder kaarten voor heeft) of Antwerpen. Met een net geboren baby hier mij te ver weg. Als het HMH was geweest was ik zeker gegaan
Niets aan toe te voegen!quote:Op donderdag 13 september 2007 22:01 schreef cosmick het volgende:
Ja man, geweldig. Redelijjk recht door de bocht met dezelfde akkoorden het hele nummer door maar ik ben verkocht.
Supercoole ouderwetse rock 'n roll!!!!!!
huh wtf?! wist ik niet, maar goede tip zeg!!quote:Op donderdag 13 september 2007 22:17 schreef Roel_Jewel het volgende:Bruce
Ik heb al z'n cd's, zou een bepaalde dj zeggenmaar het klopt in mijn geval nog aardig ook, geloof ik ...
Dat je z'n single gratis kunt downloaden, was zeker al genoemd hè?
quote:Nieuwe slogan 3FM: All For Music
3FM adverteert vanaf nu met een nieuwe slogan: All For Music. Deze slogan vervangt 'Real Music, Real People', onder meer bekend uit de televisiecommercials van de publieke popzender. De pay-off 'Serious Radio' blijft overigens gewoon behouden.
Afgelopen voorjaar onderzocht 3FM twee nieuwe slogans, te weten 'All For Music' en 'For Music's Sake'. Nu is dus voor de eerste gekozen.
In de nieuwe commercial van het station is de zin voor het eerst te horen. In het spotje vertelt Eric Corton hoe hij in zijn jonge jaren in een slachterij werkte om zo zijn eerste electrische gitaar te kunnen betalen. De nieuwe campagne van 3FM gaat dit weekend van start.
http://www.radiofreak.nl/nieuwsartikel.php?id=1189679644
Valt me tegen van Beelen dat hij hoogstwaarschijnlijk naar die bagger zender gaat, maar hij moet het natuurlijk helemaal zelf weten.quote:Geruchten over overstap Giel Beelen naar Radio 538
Giel Beelen staat volgens Shownieuws op het punt de overstap te maken van 3FM naar Radio 538. Deze overstap zou samen hangen met de geruchten dat Ruud de Wild niet ziek is, maar een arbeidsconflict heeft met 538.
Begin juli liet Giel in een interview al weten dat hij een eventuele overstap niet uitsluit, maar geen concessies wil doen aan de inhoud van zijn programma. Nu schijnt een overstap van de 3FM-dj dus erg dicht bij te zijn.
http://www.radiofreak.nl/nieuwsartikel.php?id=1189635482
Ze hadden beter dat 'Serious Radio' per direct kunnen skippen, als je de pulp af en toe @ 3FM hoort .....quote:Op donderdag 13 september 2007 22:26 schreef -Hans- het volgende:
Er is 3FM nieuws of was dat hier al bekend dat 3FM een nieuwe slogan heeft?!
Ik krijg net een fax dat 'ie ze terugwil!quote:Op donderdag 13 september 2007 22:17 schreef Roel_Jewel het volgende:Bruce
Ik heb al z'n cd's, zou een bepaalde dj zeggenmaar het klopt in mijn geval nog aardig ook, geloof ik ...
Ik heb 't al 2 x genoemd, maar het kan niet vaak genoeg gepost wordenquote:Op donderdag 13 september 2007 22:17 schreef Roel_Jewel het volgende:Bruce
En je joint ligt al klaar?quote:Op donderdag 13 september 2007 22:15 schreef purplerose het volgende:
Ik ben ook weer trug van de sportschool
HAHAHAHAHA!quote:Op donderdag 13 september 2007 22:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik krijg net een fax dat 'ie ze terugwil!
* Roel_Jewel zo es ff luisteren gaatquote:Op donderdag 13 september 2007 22:42 schreef cosmick het volgende:
Tips van vanavond:
Sambassadeur (uit Zweden (wederom!!!): http://www.youtube.com/watch?v=XNOtHjj9Ffg.
BabyShambles: http://www.youtube.com/watch?v=am8C47g41Nk.
Rock on!!!!!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 13 september 2007 22:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, Bruce es ff lekker gespamd @ Hyves.
quote:Op donderdag 13 september 2007 22:50 schreef cosmick het volgende:
[..]
. Ben er zelf net nog ff mee aan het pielen geweest. Dunst & Persson moesten natuurlijk ook weer van de partij zijn
.
Lied van de Dag #20.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, Bruce es ff lekker gespamd @ Hyves.
smokin already (waterpijp btw, van een joint kom ik niet bij van het hoestenquote:
Nee, da's tegen de policyquote:Op donderdag 13 september 2007 23:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die plaat van Bruce is zo goed, dat ie wel geen Megahit zal worden hè ..... 3FM kennende ...
Dankquote:Op donderdag 13 september 2007 23:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
* Roel_Jewel wijst op sig.
∨ ∨ ∨ ∨ ∨ ∨
Hey Guis! MedeFOK!ker!quote:Op donderdag 13 september 2007 23:33 schreef Guis het volgende:
Hey Motherfokkerz!
Wat guist daar door het ..quote:Op donderdag 13 september 2007 23:33 schreef Guis het volgende:
Hey Motherfokkerz!
Kijk, dat horen we graagquote:Op donderdag 13 september 2007 23:39 schreef Guis het volgende:
De nieuwe Bruce is erg (!) fijn!
Hee Guisbeebquote:Op donderdag 13 september 2007 23:33 schreef Guis het volgende:
Hey Motherfokkerz!
Krijg ik dan eindelijk je schlong te zien!?quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:24 schreef Guis het volgende:
BTW... De webcam is de place to be vannacht...
Staat aanquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:24 schreef Guis het volgende:
BTW... De webcam is de place to be vannacht...
Ik heb al bijna 2 weken het idee dat het weekend isquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:21 schreef MissHobje het volgende:
Avond![]()
Ik heb gewoon nu al het idee dat de freaknacht zo begint.. maar dat is nog wel een 24 uur wachten
quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:43 schreef purplerose het volgende:
Hmm, zal ik es een lekker nrtje van Kane aanvragen vanavond, heb wel zin in Dinand zn gekreun![]()
En fanatiekquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:33 schreef MissHobje het volgende:
Hoi DaMookie![]()
Oh doe je mee aan die corso dinges dan ?
Ik ben nog steeds niet achter de naam van dat trompet-fillertje dat Stenders continu gebruikt...quote:Op vrijdag 14 september 2007 01:03 schreef MissHobje het volgende:
Ohh dit deuntje moet ik meteen aan Rob stenders denken![]()
Truste Roel-Jewel
Vraag het hemquote:Op vrijdag 14 september 2007 01:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds niet achter de naam van dat trompet-fillertje dat Stenders continu gebruikt...![]()
Ik heb zo'n idee dat 'ie dat niet gaat prijsgeven (zal wel custom gemaakt zijn)...quote:Op vrijdag 14 september 2007 01:09 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Vraag het hem![]()
Gezellig die sfeer verlichting Guis
Ik krijg net een fax dat dat inderdaad het geval is.quote:Op vrijdag 14 september 2007 01:21 schreef MartijnMuijs het volgende:
Maaaaa! Ik hier?
Er is een muis in het huis!quote:Op vrijdag 14 september 2007 01:21 schreef MartijnMuijs het volgende:
Maaaaa! Ik hier?
Ik mag ook niet klagen! En dat doe ik dus ook maar niet!quote:Op vrijdag 14 september 2007 01:20 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Mag niet klagen eh![]()
en met joe ?
Ik las knagen ipv klagen (maar wat wil je, met een muis in het huisquote:Op vrijdag 14 september 2007 01:23 schreef Toad het volgende:
[..]
Ik mag ook niet klagen! En dat doe ik dus ook maar niet!
Welkom op Fokquote:Op vrijdag 14 september 2007 01:21 schreef MartijnMuijs het volgende:
Maaaaa! Ik hier?
Nou nog mijn foto weer terug in het rijtje grootverdienersquote:Op vrijdag 14 september 2007 01:28 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Welkom op Fok![]()
Nu nog een leuke avatar
Ja dat mag nodig wel eens ge-update wordenquote:Op vrijdag 14 september 2007 01:36 schreef MartijnMuijs het volgende:
[..]
Nou nog mijn foto weer terug in het rijtje grootverdieners![]()
Vandaar dat ik jou aan je haren trokquote:Op vrijdag 14 september 2007 01:38 schreef purplerose het volgende:
Sorrie lievjes hier ben ik weer, ik kon mezelf gewoon NIET bij Eddie Vedder weghalen
Oh, dus dát was die scheeuw die ik hoorde!quote:Op vrijdag 14 september 2007 01:42 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Vandaar dat ik jou aan je haren trok
Ik denk dan toch dat laatstequote:Op vrijdag 14 september 2007 01:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Oh, dus dát was die scheeuw die ik hoorde!
... of waren het toch de katten die hier in de buurt weer eens aan het vechten waren...?![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 01:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Oh, dus dát was die scheeuw die ik hoorde!
... of waren het toch de katten die hier in de buurt weer eens aan het vechten waren...?![]()
In Nederland denk ik.quote:
Haal je me daarvoor nou bij Eddie vandaan!quote:Op vrijdag 14 september 2007 02:20 schreef MissHobje het volgende:ben beetje gaar en ga ook zo slapen
quote:Op vrijdag 14 september 2007 02:22 schreef purplerose het volgende:
[..]
Haal je me daarvoor nou bij Eddie vandaan!
Uhuh en nu slijmen he!quote:
Yeah. Nou, Total Roef vond ik ook niet zo geweldig van de weekquote:Op vrijdag 14 september 2007 07:51 schreef scarefreak het volgende:
Vrijdag, kutdag op 3FM
Lange frans, Dolf... ruk
Hij was net ook bij edwin eversquote:Op vrijdag 14 september 2007 08:58 schreef cosmick het volgende:
[..]
Yeah. Nou, Total Roef vond ik ook niet zo geweldig van de week.
En net dan, Jan Smit die zijn C&A-broeken promoot op 3FM. Wat is dat voor een commercieel gezeik!
klinkt leukquote:
Echt? Ik ken weinig grotere zeiknummers dan deze.quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:44 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
wonderwallhij gaat even HEEL hard!
Niemand...quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:27 schreef EdvandeBerg het volgende:
Domme gelul over die stervendehoerenbedrijfsuitjesdag.
Wie interesseert dat nou?
quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:53 schreef Sirolf het volgende:
Gerard moet in de achtbaan van Annemieke...
"NEENEENEENEE! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!", aldus Gerard.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |