quote:Op woensdag 12 september 2007 01:58 schreef WebHawkjuh het volgende:
EEP! een Fok Topic over 3FM... Hoe kon het ook anders...
Nieuwe vaste klant meld zich!
(Topic ontdekt omdat domien er in de studio net langs kwam tijdens zijn tocht naar KPD ofzo)
Roef en Marian samen hequote:Op woensdag 12 september 2007 08:38 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, wat een dom onnozel gezeik. Wat is nu precies de grap?
trouwens
.
ik vind Go West nou net één van de mindere PSB nummers.quote:
Ik bedoelde dus dat zeiknepreggaenummer Beautiful Girl (ofzo)quote:Op woensdag 12 september 2007 09:39 schreef EdvandeBerg het volgende:
Boh gek, wat een k* plaat.
Dat is inderdaad zwaar ruk!quote:Op woensdag 12 september 2007 10:01 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus dat zeiknepreggaenummer Beautiful Girl (ofzo)
Ik heb bijzonder veel moeite Pink, Fergie en natuurlijk die onnozele megahit.quote:Op woensdag 12 september 2007 10:01 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Waar ik ook braakneigingen van kriijg is dat Delilah-nummer. Wat een Sky Radio bagger is dat, zelfde rijtje als die Lemon Tree, Breakfast at Tiffany's, Hey Leonardo, niksige Amerikaanse 90's prut
jaartje ofzo toch?quote:Op woensdag 12 september 2007 10:17 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
gebriellelang geleden zeg
Dat ik hem gehoord hebquote:
quote:Op woensdag 12 september 2007 11:21 schreef Glacier het volgende:
Argh, precies op het moment dat Gerard het had over dat de plaat van Prince gedraaid was toen zijn moeder was overleden, knalde mijn internet d'r uit
Kijk maar uit, straks sneeuwen we nog in in april!quote:Op woensdag 12 september 2007 11:22 schreef cosmick het volgende:
[..]
. Snel afzetten dan dit gejammer voordat er nog meer rare dingen gebeuren
.
Zou wel cool zijnquote:Op woensdag 12 september 2007 11:25 schreef Sirolf het volgende:
Kijk maar uit, straks sneeuwen we nog in in april!![]()
Ja, verrassend!quote:Op woensdag 12 september 2007 12:06 schreef Againzender het volgende:
Nee maar, U2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |