quote:Op woensdag 12 september 2007 01:58 schreef WebHawkjuh het volgende:
EEP! een Fok Topic over 3FM... Hoe kon het ook anders...
Nieuwe vaste klant meld zich!
(Topic ontdekt omdat domien er in de studio net langs kwam tijdens zijn tocht naar KPD ofzo)
Roef en Marian samen hequote:Op woensdag 12 september 2007 08:38 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, wat een dom onnozel gezeik. Wat is nu precies de grap?
trouwens
.
ik vind Go West nou net één van de mindere PSB nummers.quote:
Ik bedoelde dus dat zeiknepreggaenummer Beautiful Girl (ofzo)quote:Op woensdag 12 september 2007 09:39 schreef EdvandeBerg het volgende:
Boh gek, wat een k* plaat.
Dat is inderdaad zwaar ruk!quote:Op woensdag 12 september 2007 10:01 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus dat zeiknepreggaenummer Beautiful Girl (ofzo)
Ik heb bijzonder veel moeite Pink, Fergie en natuurlijk die onnozele megahit.quote:Op woensdag 12 september 2007 10:01 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Waar ik ook braakneigingen van kriijg is dat Delilah-nummer. Wat een Sky Radio bagger is dat, zelfde rijtje als die Lemon Tree, Breakfast at Tiffany's, Hey Leonardo, niksige Amerikaanse 90's prut
jaartje ofzo toch?quote:Op woensdag 12 september 2007 10:17 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
gebriellelang geleden zeg
Dat ik hem gehoord hebquote:
quote:Op woensdag 12 september 2007 11:21 schreef Glacier het volgende:
Argh, precies op het moment dat Gerard het had over dat de plaat van Prince gedraaid was toen zijn moeder was overleden, knalde mijn internet d'r uit
Kijk maar uit, straks sneeuwen we nog in in april!quote:Op woensdag 12 september 2007 11:22 schreef cosmick het volgende:
[..]
. Snel afzetten dan dit gejammer voordat er nog meer rare dingen gebeuren
.
Zou wel cool zijnquote:Op woensdag 12 september 2007 11:25 schreef Sirolf het volgende:
Kijk maar uit, straks sneeuwen we nog in in april!![]()
Ja, verrassend!quote:Op woensdag 12 september 2007 12:06 schreef Againzender het volgende:
Nee maar, U2
Jengelt hij solo niet zo lang door als op die PJ-hits? Dan wil ik mij er wel eens aan wagenquote:Op woensdag 12 september 2007 15:58 schreef purplerose het volgende:
En Eddie zn nrs zijn goehoeeeeeeeeeeeeed!
Ook solo krijgt hij het voor mekaar, ga op hyves maar es wat dj's op de hoogte stellen van dit nr :>
Nee, geen langdurig gejengelquote:Op woensdag 12 september 2007 16:23 schreef cosmick het volgende:
[..]
Jengelt hij solo niet zo lang door als op die PJ-hits? Dan wil ik mij er wel eens aan wagen.
K danquote:Op woensdag 12 september 2007 16:26 schreef purplerose het volgende:
[..]
Nee, geen langdurig gejengel![]()
Het is echt heel anders, in vergelijking met gitaren en gegil heel rustig en ingetogen
(de nrs die ik al heb dan
) Kan je de nrs wel in een zip via msn sturen, Hard Sun is aangename verrassing denk
Zoek je ze zelf op of mot ik ze via msn sturen? Dan doe jij mij maar toevoegen hoor, je weet hoe het gegaan toen ik het deedquote:
quote:
Ian Brown heeft mooie nummers. Ik noem een Golden Gaze.quote:Op woensdag 12 september 2007 18:08 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
![]()
Jep, hoor hem vaak de laatste tijd. Maar was dat al om 09.00 uur, ja... Echt zo druk op het werk.Ik denk ook dat dit het enige nummer was, die ik bewust heb gehoord
![]()
Euh...dat was niet echt een hit toch?quote:Op woensdag 12 september 2007 17:36 schreef EdvandeBerg het volgende:
'Bohemian like you' eerste hit van de Dandy Warhols, Sander?
Fout, eerste hit was 'Not if you were the last junkie on earth'
Niet zo'n grote als met die Vodafone-hit idd. Maar toen maakten ze nog leuke muziek hè.quote:Op woensdag 12 september 2007 18:53 schreef Glacier het volgende:
[..]
Euh...dat was niet echt een hit toch?
quote:Op woensdag 12 september 2007 17:18 schreef purplerose het volgende:
[..]
Zoek je ze zelf op of mot ik ze via msn sturen? Dan doe jij mij maar toevoegen hoor, je weet hoe het gegaan toen ik het deed![]()
Noooooooooooooooooooooooit meer wat gehoord
Wat stom gek!quote:Op woensdag 12 september 2007 19:06 schreef cosmick het volgende:
[..]. Ja, je staat wel gewoon in mijn lijst. Weird!
Ik ken eigenlijk niet eens recent werk van zequote:Op woensdag 12 september 2007 19:05 schreef cosmick het volgende:
Niet zo'n grote als met die Vodafone-hit idd. Maar toen maakten ze nog leuke muziek hè.
De eerste twee albums vind ik fantastisch.
Tja, wat is een 'hit'?quote:Op woensdag 12 september 2007 18:53 schreef Glacier het volgende:
[..]
Euh...dat was niet echt een hit toch?
De definitie van een hit is idd nogal vaag..quote:Op woensdag 12 september 2007 20:16 schreef EdvandeBerg het volgende:
Tja, wat is een 'hit'?
Ik kan me nog herinneren dat 'Not if..' veul op 3fm werd gedraaid back then en ook op MTV waren ze vaste prik. Volgens mij waren ze toen in de UK groter. Ik heb ze in die tijd in de melkweg gezien. Leuk bandje.
Dingie!!quote:
Is deze toffe request van jou D.Rose?!quote:Op woensdag 12 september 2007 21:33 schreef D.Rose het volgende:
tvp
Bij dat stukje ' get horny now' hoor ik altijd Corne Klijnquote:Op woensdag 12 september 2007 21:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Is deze toffe request van jou D.Rose?!
Bloodhound Gang - The Bad Touche
LOLquote:Op woensdag 12 september 2007 21:52 schreef ChatGirl het volgende:
Bij dat stukje ' get horny now' hoor ik altijd Corne Klijn![]()
irc.fok.nl #3fmquote:Op woensdag 12 september 2007 23:14 schreef WebHawkjuh het volgende:
IRC? Wat mis ik? Welke chan, server?
quote:Geruchten over overstap Giel Beelen naar Radio 538
Giel Beelen staat volgens Shownieuws op het punt de overstap te maken van 3FM naar Radio 538. Deze overstap zou samen hangen met de geruchten dat Ruud de Wild niet ziek is, maar een arbeidsconflict heeft met 538.
Begin juli liet Giel in een interview al weten dat hij een eventuele overstap niet uitsluit, maar geen concessies wil doen aan de inhoud van zijn programma. Nu schijnt een overstap van de 3FM-dj dus erg dicht bij te zijn.
Over Ruud de Wild gaat op zijn beurt weer het gerucht dat hij bij Q-Music aan de slag zou willen gaan om daar het middagprogramma te presenteren. Voorlopig keert hij in ieder geval niet terug op 538 en blijft Lindo Duvall de middagshow presenteren.
quote:Op donderdag 13 september 2007 00:53 schreef Sirolf het volgende:
Afwachten wat er van het geruchtencircuit waar is trouwens, zie dit bericht van RadioFreak.nl:
[..]
Domien moet gewoon ff hier antwoord gevenquote:Op donderdag 13 september 2007 01:12 schreef WebHawkjuh het volgende:
Trouwens, weet iemand waar dat leuke muziekje vandaankomt waar hij vaak mee opent?
Of moet ik dan op RF gaan meulen?
Ha! Cool! Eindelijk, de eerste die er om vraagt!quote:Op donderdag 13 september 2007 01:12 schreef WebHawkjuh het volgende:
Trouwens, weet iemand waar dat leuke muziekje vandaankomt waar hij vaak mee opent?
Of moet ik dan op RF gaan meulen?
En hij zou mee doen ...quote:Op donderdag 13 september 2007 03:17 schreef WebHawkjuh het volgende:
Voor de mensen die nu nie wakker zijn: De Wacko's van Domien zitten momenteel _in_ de studio te blowen. Helaas kan Domien zelf niet meedoen omdat hij straks naar huis wil kunnen rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |