Nou nog mijn foto weer terug in het rijtje grootverdienersquote:Op vrijdag 14 september 2007 01:28 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Welkom op Fok![]()
Nu nog een leuke avatar
Ja dat mag nodig wel eens ge-update wordenquote:Op vrijdag 14 september 2007 01:36 schreef MartijnMuijs het volgende:
[..]
Nou nog mijn foto weer terug in het rijtje grootverdieners![]()
Vandaar dat ik jou aan je haren trokquote:Op vrijdag 14 september 2007 01:38 schreef purplerose het volgende:
Sorrie lievjes hier ben ik weer, ik kon mezelf gewoon NIET bij Eddie Vedder weghalen
Oh, dus dát was die scheeuw die ik hoorde!quote:Op vrijdag 14 september 2007 01:42 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Vandaar dat ik jou aan je haren trok
Ik denk dan toch dat laatstequote:Op vrijdag 14 september 2007 01:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Oh, dus dát was die scheeuw die ik hoorde!
... of waren het toch de katten die hier in de buurt weer eens aan het vechten waren...?![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 01:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Oh, dus dát was die scheeuw die ik hoorde!
... of waren het toch de katten die hier in de buurt weer eens aan het vechten waren...?![]()
In Nederland denk ik.quote:
Haal je me daarvoor nou bij Eddie vandaan!quote:Op vrijdag 14 september 2007 02:20 schreef MissHobje het volgende:ben beetje gaar en ga ook zo slapen
quote:Op vrijdag 14 september 2007 02:22 schreef purplerose het volgende:
[..]
Haal je me daarvoor nou bij Eddie vandaan!
Uhuh en nu slijmen he!quote:
Yeah. Nou, Total Roef vond ik ook niet zo geweldig van de weekquote:Op vrijdag 14 september 2007 07:51 schreef scarefreak het volgende:
Vrijdag, kutdag op 3FM
Lange frans, Dolf... ruk
Hij was net ook bij edwin eversquote:Op vrijdag 14 september 2007 08:58 schreef cosmick het volgende:
[..]
Yeah. Nou, Total Roef vond ik ook niet zo geweldig van de week.
En net dan, Jan Smit die zijn C&A-broeken promoot op 3FM. Wat is dat voor een commercieel gezeik!
klinkt leukquote:
Echt? Ik ken weinig grotere zeiknummers dan deze.quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:44 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
wonderwallhij gaat even HEEL hard!
Niemand...quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:27 schreef EdvandeBerg het volgende:
Domme gelul over die stervendehoerenbedrijfsuitjesdag.
Wie interesseert dat nou?
quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:53 schreef Sirolf het volgende:
Gerard moet in de achtbaan van Annemieke...
"NEENEENEENEE! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!", aldus Gerard.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |