Ik vind de plaat eigenlijk best wel aardigquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:31 schreef SilentChaos het volgende:
Die megahit is mij echt te zoetsappig, wat een zeik nummerIs'ie verliefd ofzo
Flinke shitload aan Pearl Jam heb jijquote:
Heej welkom terug! goede vakantie gehad ?quote:
Inderdaad... Ik vrees dat Rene dan een stuk of 1000 badeenden tegen zich aan gegooid krijgt.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Rene Passet vond The Killers dus niet heel bijzonder. Laat Michiel het maar niet horen...
quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:36 schreef -Hans- het volgende:
Heej welkom terug! goede vakantie gehad ?![]()
Rene Passet vond The Killers dus niet heel bijzonder. Laat Michiel het maar niet horen...
Tis heel wat giegjes Eddie bij elkaarquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:36 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Flinke shitload aan Pearl Jam heb jijEn nieteens een vermelding van Bob in je favo artiestenlijstje
Ik heb zo'n 50 gigjes aan Bobquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:38 schreef purplerose het volgende:
[..]
Tis heel wat gigjes Eddie bij elkaar![]()
Eerlijk gezegd heb ik geen cd's van meneer Bob
Ah, dat vind ik ook niets. Zo'n semi-hip trendy popbandjequote:Op maandag 20 augustus 2007 16:48 schreef purplerose het volgende:
We hadden toch een leuke megahit aan my chemical romance gehad
LOLquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:37 schreef Sirolf het volgende:
Ah, wij hier?
Inderdaad... Ik vrees dat Rene dan een stuk of 1000 badeenden tegen zich aan gegooid krijgt.
Ken het gebergte niet, maar geloof je direct als je zegt dat het heel mooi is.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:37 schreef wolfrolf het volgende:, het Morvan gebergte in Frankrijk is
Oei, zal Veenstra er een Rene Pa-slet grapje uitgooien?
haha ik had m al gevonden, maar ik gebruikte Hey Ya even voor een late groetquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:01 schreef purplerose het volgende:
zo ook weer gevonden Dylan![]()
neee die Rooney vind ik ook nix Toad
Die zullen ze vast met SAS Cargo (sinds april beter bekend als Es Cargo) hebben verzonden.quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:37 schreef purplerose het volgende:
de studio cam is er nog niet trug uit biddinghuizen?
Dat laatste, natuurlijkquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:15 schreef Sirolf het volgende:
Hoe wordt dit Pre Late Night eigenlijk opgenomen? Ik gok gewoon in een hokje met een microfoon. Later wordt dan gewoon de galm erop gezet en een Jensen-style applaus gemonteerd.
Of is het toch dagelijks live publiek?
Zeg dat maar niet te hard, anders staat morgen half FOK! bij jullie op de stoep om publiek te zijn voor die dag.quote:
Inclusief jij zelfquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zeg dat maar niet te hard, anders staat morgen half FOK! bij jullie op de stoep om publiek te zijn voor die dag.![]()
![]()
Nu lachen of we bonjouren je de tent uitquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:21 schreef Maricha het volgende:
[..]
Inclusief jij zelf![]()
Maar de portier heeft heel duidelijke instructie's![]()
Dies vast net zo makkelijk om te kopen als Giel was met een fles goeie colaquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:21 schreef Maricha het volgende:
[..]
Inclusief jij zelf![]()
Maar de portier heeft heel duidelijke instructie's![]()
Neem een pallet Starbucks koffie mee en je bent binnen bij Michiel en Maricha.quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:23 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dies vast net zo makkelijk om te kopen als Giel was met een fles goeie colaen de portier liet ons lief binnen
Nee, om niemand zomaar binnen te laten. Omkopen heeft ook geen zin.quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:22 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Nu lachen of we bonjouren je de tent uitzeker?
Sympathiek!quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:25 schreef Maricha het volgende:
[..]
Nee, om niemand zomaar binnen te laten. Omkopen heeft ook geen zin.
Ik ga wel eens met Michiel overleggen of we de vaste forummers van hier een keertje langs kunnen laten komen tijdens de uitzending......
Dat klopt! Die ging ik voor Michiel halen!quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:26 schreef Toad het volgende:
[..]
Sympathiek!
Volgens mij stond je vrijdag samen met mij in de rij voor de sate + friet bij La Place. Maar durfde geen hoi te zeggen.
Ik zei het je al Toad!quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:28 schreef Maricha het volgende:
[..]
Dat klopt! Die ging ik voor Michiel halen!
Zeg dan wat! Vind ik ook juist leuk!
Dat zou tof zijnquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:25 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik ga wel eens met Michiel overleggen of we de vaste forummers van hier een keertje langs kunnen laten komen tijdens de uitzending......
quote:
Ja, ik twijfelde ook een beetje of jij het was. Volgende keer zeg ik hoi! Heb jij nog een leuk festival gehad? Nog hoogtepunten enzo? Of was je vooral aan het werk?quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:28 schreef Maricha het volgende:
[..]
Dat klopt! Die ging ik voor Michiel halen!
Zeg dan wat! Vind ik ook juist leuk!
Oke, oke.quote:
Op eens snappen we allemaal weer waarom we altijd zo lief lachen en naar je zwaaien als je ons topic betreed.quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:25 schreef Maricha het volgende:
[..]
het was TOP! Super!quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:32 schreef Toad het volgende:
[..]
Ja, ik twijfelde ook een beetje. Volgende keer zeg ik hoi! Heb jij nog een leuk festival gehad? Nog hoogtepunten enzo? Of was je vooral aan het werk?
[..]
Oke, oke.![]()
Dat was te verwachten...quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:41 schreef Marc63 het volgende:
Ik zie net dat het filmpje van het slap-incident Michiel's weblog heeft bereikt
quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:39 schreef Maricha het volgende:
[..]
het was TOP! Super!
Hoogtepunt was met 8 man van achterin de Grolsch (tijdens de 90's party zaterdagavond) helemaal naar voorin, binnen een paar minuten in polonaise! Iedereen ging aan de kant en/of mee doen
Pigeon Detectives ook gezien. Dat was inderdaad een leuk springfeestje!quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:39 schreef Maricha het volgende:
Qua muziek: de 2 optredens die ik graag had willen zijn, kon niet vanwege werk (Mika & Killers), maar ook erg leuk vond ik: Just Jack, The Shins, Pigeon Detectives.
De snelheid verbaast me wel. Is Michiel toch niet zo brak? Of kwam ie thuis en ging ie meteen naar YouTube surfen om te kijken of iemand het fragment bewaard had?quote:
Ja, die klap in z'n gezicht is vast ook een van zijn "hoogtepunten"quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:41 schreef Marc63 het volgende:
Ik zie net dat het filmpje van het slap-incident Michiel's weblog heeft bereikt
Als het op internetzaken aankomt is Michiel meestal erg snel.quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:44 schreef Marc63 het volgende:
[..]
De snelheid verbaast me wel. Is Michiel toch niet zo brak? Of kwam ie thuis en ging ie meteen naar YouTube surfen om te kijken of iemand het fragment bewaard had?
Waar wordt Michiel nou niet hyper van?quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:48 schreef purplerose het volgende:
Michiel is van brakheid gewoon hyper
Ik zag het vanochtend tijdens de Vitamientjes (altijd ff de gemiste Fok! topics doorspitten he) en was wel blij, scheelt me zelf weer capturen en uploaden! Big up to Florisquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:44 schreef Marc63 het volgende:
[..]
De snelheid verbaast me wel. Is Michiel toch niet zo brak? Of kwam ie thuis en ging ie meteen naar YouTube surfen om te kijken of iemand het fragment bewaard had?
quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:52 schreef MichielV het volgende:
[..]
Ik zag het vanochtend tijdens de Vitamientjes (altijd ff de gemiste Fok! topics doorspitten he) en was wel blij, scheelt me zelf weer capturen en uploaden! Big up to Floris![]()
Klinkt alsof je ons gemist hebt...quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:52 schreef MichielV het volgende:
altijd ff de gemiste Fok! topics doorspitten he
En dan gevolgd door James Cunt...quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Flikker nou es op met deze grafplaat![]()
. Ik kan 3FM niet aanzetten of dit gedrocht van een plaats is erop. Als ie een verhaal wil vertellen, schrijft ie maar een boek
.
Oooooh, what you do to meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee .....
Het zit je weer goed hoog!quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Flikker nou es op met deze grafplaat![]()
. Ik kan 3FM niet aanzetten of dit gedrocht van een plaats is erop. Als ie een verhaal wil vertellen, schrijft ie maar een boek
.
Oooooh, what you do to meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee .....
Och, even door de zure appel heenbijten. Net als overal klagen mensen hier alleen als ze een plaat slecht vinden en strooien met cheerleaders als ze 'm heel erg goed vinden. Over de middenmoters hoor je niks.quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:55 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Klinkt alsof je ons gemist hebt...
Zat net ook ff de posts van vanmiddag door te lezen. Je gaat je afvragen waarom iemand nog 3FM luistert er (schijnbaar) alleen maar slechte platen voorbij komen...
Godzijdank niet! We willen namelijk niet allemaal het Take That concert in onze events lijst hebben staanquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:01 schreef MichielV het volgende:
Ik ken geen enkele zender met al 246 topics in 8,5 maand tijd, dus met de liefde zit het wel goed dunkt me. En laten we het in godsnaam nooit allemaal eens worden over muziek, want dat lijkt me toch ellendig saai!
Dat laatste zou ook érg moeilijk worden met concerten. Die kaarten zouden dan helemaal in een paar seconden uitverkocht zijn...quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:01 schreef MichielV het volgende:
Ik ken geen enkele zender met al 246 topics in 8,5 maand tijd, dus met de liefde zit het wel goed dunkt me. En laten we het in godsnaam nooit allemaal eens worden over muziek, want dat lijkt me toch ellendig saai!
Give me a halleluja and an aaaaaaamen bradaquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:01 schreef MichielV het volgende:
Dat lijkt me als band toch wel je worst nightmarequote:Op maandag 20 augustus 2007 20:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat laatste zou ook érg moeilijk worden met concerten. Die kaarten zouden dan helemaal in een paar seconden uitverkocht zijn...![]()
Festivals als Lowlands zou ook moeilijk worden. Iedereen in één tent bij elkaar op een kluitje, terwijl de rest van het terrein uitgestorven is en de overige artiesten voor lege tenten staan te spelen...
Wat wil je dan kunnen winnen? Gedragen petjes van Giel?quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
Als we dan toch bezig zijn:
Oeh, leuk, je kunt kaarten winnen op 3FM! Voor de Kaiser Chiefs nog wel!.
Nee, he-le-maal nietsquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wat wil je dan kunnen winnen? Gedragen petjes van Giel?![]()
Probeer dan Sky Radio eens, non-stop muziek!quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, he-le-maal niets. Gewoon muziek horen
.
Nah, daar heb je geen dj die af en toe nog es wat leuks er tussendoor brengtquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Probeer dan Sky Radio eens, non-stop muziek!![]()
Wrom?quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:09 schreef purplerose het volgende:
Komop zeg, kaartjes voor iets winnen hoort bij de radio man!
quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:11 schreef purplerose het volgende:
Het is een traditie goftedomme ja!
Mooi, mij ook.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:01 schreef MichielV het volgende:
Morgen in MetMichiel gewoon weer z'n lowlands ervaringen denk ik..quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, mooi, zijn we daar ook weer een jaar (minus 3 weken) vanaf.
Dacht net hetzelfde...quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:20 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf wacht weer op foto's van je-weet-wel-wie...![]()
Ik was al aan 't zoekenquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:20 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf wacht weer op foto's van je-weet-wel-wie...![]()
Nee want zij is geilquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:24 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Kan er ook een Joss Stone-loos topic komen?
Een beetje?quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:23 schreef Sirolf het volgende:
Zoals je ziet wordt 't een beetje voorspelbaar...
Nee.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:24 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Kan er ook een Joss Stone-loos topic komen?
Hahahaquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:57 schreef Sirolf het volgende:
Hee, draaien ze op 3FM nou de censored versie van Teenagers? Opvallend!
* Sirolf heeft de verliezer van de singlestrijd gerequest.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:57 schreef Sirolf het volgende:
Hee, draaien ze op 3FM nou de censored versie van Teenagers? Opvallend!
* Sirolf heeft de verliezer van de singlestrijd gerequest.
Volgens mij hoorde ik 'sh...t' ipv 'shit' in het refrein. Dat viel me op.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:01 schreef Maricha het volgende:
[..]
tis de single die uitgedeeld is....
Dan hebben jullie de gecensureerde versie gekregen..quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:01 schreef Maricha het volgende:
[..]
tis de single die uitgedeeld is....
Ohh, ben jij FlorisD van WM?quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgens mij hoorde ik 'sh...t' ipv 'shit' in het refrein. Dat viel me op.![]()
Badeenden, mensen, badeenden! Het is één groot vlokfeest hier!quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:24 schreef Glacier het volgende:
Die heeft natuurlijk dingen over prijzen rond lopen schreeuwen
Michiel zegt net dat ie er niets van weet!quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:18 schreef TheArt het volgende:
Ik lees hier wat over Lowlands op een andere site: 'fucking hell, die gast in dat eiland met die megafoon een paar nachten terug'
Michiel, wat heb je nou weer uitgespookt met die megafoon van je![]()
Nee, Nee.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:32 schreef Maricha het volgende:
[..]
Michiel zegt net dat ie er niets van weet!
Jajaquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:32 schreef Maricha het volgende:
Michiel zegt net dat ie er niets van weet!
Nou ik weet heel zeker dat hij het niet was, want de megafoon lag gewoon op de redactie. Die had hij ook echt niet mee mogen nemen van mijquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:39 schreef Glacier het volgende:
[..]
Jaja
Vraag eens of ie erg dronken was?
Gaat Michiel met jou op stap, of ga jij met Michiel op stap?quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:41 schreef Maricha het volgende:
[..]
Nou ik weet heel zeker dat hij het niet was, want de megafoon lag gewoon op de redactie. Die had hij ook echt niet mee mogen nemen van mij
was een grapje, dat bepaalt hij zelfquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:43 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Gaat Michiel met jou op stap, of ga jij met Michiel op stap?
Gezien jou text, gok ik dat laatste
Waarom trouwens niet?
quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:47 schreef Toad het volgende:
Nog een jaar tot Lowlands 2008. Wat moet ik in die tussentijd doen?
Naar school gaan...?quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:47 schreef Toad het volgende:
Nog een jaar tot Lowlands 2008. Wat moet ik in die tussentijd doen?
Ej Maricha heeft 3FM ook opnames mogen maken van Calvin Harris en The Shins?quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:46 schreef Maricha het volgende:
[..]
was een grapje, dat bepaalt hij zelf
Maar hoe bedoel je dat op stap gaan met Michiel?
Weet ik niet uit mijn hoofd.....quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ej Maricha heeft 3FM ook opnames mogen maken van Calvin Harris en The Shins?
Gisteravond waren The Shins iig op tv te zien.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ej Maricha heeft 3FM ook opnames mogen maken van Calvin Harris en The Shins?
Valt me een beetje van je tegen... geintje !quote:
Dat meen je niet? 3 Voor 12 ???? Oeh, hopelijk gaan ze dat nog even herhalen..quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:55 schreef IedeK. het volgende:
Gisteravond waren The Shins iig op tv te zien.
Phantom Limb is toff!
Nederland 3 was het, 3 voor 12 hebben we hier niet.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat meen je niet? 3 Voor 12 ???? Oeh, hopelijk gaan ze dat nog even herhalen..
Phantom Limb is geweldig! Net even op de playlist van 3FM gekeken en de plaat staat er niet op. Dat is opzich wel goed nieuws want dan is de kans wat groter dat 'ie Megahit wordt.![]()
Maricha / Michiel
Op ned 3 is wel eens een programma wat volgens mij 3 voor 12 heet, dacht ik. Wel lachen want dat heb ik vorige week gezien en dat was wel tof!quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:59 schreef IedeK. het volgende:
Nederland 3 was het, 3 voor 12 hebben we hier niet.![]()
Yeah !quote:
Volgens mij is dit niet de Lowlands uitvoering.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:33 schreef -Hans- het volgende:
The Shins - Phantom Limb (Lowlands uitvoering) NU op 3FM !!!!!!!!!
Klopt ! hoopte ik eigenlijk op, maar dit is ook prima.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:34 schreef IedeK. het volgende:
Volgens mij is dit niet de Lowlands uitvoering.
Jaaaa Marc, dit is er weer eentje om in te lijsten, maar dan wel in een lijstje met een mooi gouden randje eromheen. Goh, echt weer zo'n plaat waar je over een paar jaar met veel plezier aan terug denkt. Refrein is werkelijk geweldig en blijft zo lekker hangen. Toffe is ook dat ik de plaat als eerste op radio 1 hoorde en toen geen idee had wie het was, maar het kwartje was toen al wel gevallen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:35 schreef Marc63 het volgende:
Damn wat is dit toch een vette plaat. Ik was eigenlijk al weg, maar ik kom er speciaal voor terug om het nog maar ff te zeggen.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:42 schreef D.Rose het volgende:
*stokbroodje gehakt stroganoff naar binnen werkt
Ik heb van woensdag tot zondag (4 nachten) in totaal nog geen 8 uur geslapen, dus ik ben vrij moe..en ik moet er morgenochtend ook weer vroeg uit..quote:
Opzich een goede redenquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:50 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik heb van woensdag tot zondag (4 nachten) in totaal nog geen 8 uur geslapen, dus ik ben vrij moe..en ik moet er morgenochtend ook weer vroeg uit..
Trusten man!quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:50 schreef Glacier het volgende:
Ik heb van woensdag tot zondag (4 nachten) in totaal nog geen 8 uur geslapen, dus ik ben vrij moe..en ik moet er morgenochtend ook weer vroeg uit..
Ja goed he!! En ik ben sekoerietie daar die dagquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:57 schreef Toad het volgende:
Ha PR, dat festival van de beschaving, wat je zo promoot, heeft best een tof programma!
Amen. Heel dat Lowlands zal mij persoonlijk namelijk aan mijn derriere oxiderenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kan een 3FM-dj ook een zin ZONDER 'Lowlands' uitspreken? Ongelooflijk. Alsof Lowlands gelijkstaat aan de verschijning van Jezus op aarde ofzo.
Op camping 2 leek eergisteravond dat wel het geval. Toen opeens in koor een paar groepjes "jezus is oke, ole ole" riepen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kan een 3FM-dj ook een zin ZONDER 'Lowlands' uitspreken? Ongelooflijk. Alsof Lowlands gelijkstaat aan de verschijning van Jezus op aarde ofzo.
Hehe sorry PR, ik kan je daarmee niet helpen. Op festivals heb ik altijd zoveel medelijden met het personeel. Zo'n leuk programma en dan moet je werken.quote:
hij pakt lekker beet iddquote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Over klassiekers gesproken:
School![]()
.
Of Anoukquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:51 schreef Dylanesque het volgende:
Scooby Snack, ook leuk.
Maar ik heb zo'n gevoel dat ik weer veel te snel Mika, Paolo Nutini, Arctic Monkeys o.i.d. te horen krijg zo
Jij gaat ook echt van de vreemdste dingen uit je dakquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:51 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA Robert Miles - Children !!!!!!!
Hij gaat haaaaard![]()
![]()
Dreamhouse.
O, grappig! Thanksquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:45 schreef Toad het volgende:
Cosmick:
http://www.ticketmaster.nl/html/evinfo.htmI?CNTX=182723&l=NL&C=
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:00 schreef cosmick het volgende:
[..]
Jij gaat ook echt van de vreemdste dingen uit je dak.
Denk dat die plaat van Robert Miles bij mij onder de categorie ' jeugdsentiment ' valt, maar vind de plaat ook wel erg fijn.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:00 schreef cosmick het volgende:
Jij gaat ook echt van de vreemdste dingen uit je dak.
Bedoel je Fiction Plane - Two Sisters ?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:16 schreef Dylanesque het volgende:
Wie zijn dit? Wordt helemaal schijtziek van dit nummer
Ja die precies, sorry had even zelf kunnen kijkenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bedoel je Fiction Plane - Two Sisters ?
Op www.3fm.nl kan je bovenaan zien welk nummer er op dit moment te horen is.
Je hebt wat te doen!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bedoel je Fiction Plane - Two Sisters ?
Op www.3fm.nl kan je bovenaan zien welk nummer er op dit moment te horen is.
Ik zag 'm al in m'n mail verschijnen en hij is zojuist al goedgekeurd.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Je hebt wat te doen!![]()
" Je aangepaste antwoord The Shins - Phantom Limb zal worden gekeurd door een beheerder en wordt zo snel mogelijk toegevoegd. Bedankt voor je stem! "!
Super! thanks manquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:24 schreef Sirolf het volgende:
Ik zag 'm al in m'n mail verschijnen en hij is zojuist al goedgekeurd.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:05 schreef IedeK. het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=SSIRx2_VYYw&eurl=http%3A%2F%2Fpaulrabbering%2Enl%2Fpage%2F
Hoe slecht!![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:05 schreef IedeK. het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=SSIRx2_VYYw&eurl=http%3A%2F%2Fpaulrabbering%2Enl%2Fpage%2F
Hoe slecht!![]()
![]()
![]()
Had je geen grootlicht meer?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:26 schreef SilentChaos het volgende:
KutgrootlichttyfuskabelbreukenMaar goed, werkt weer
Heyquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:37 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Goeiedag heren en dames, ik ben weer terug van vakantienog iets spanned gebeurd hier?
M'n Nissan kapte m'n rechter grootlicht ermee waardoor m'n dashboardlampje ook niet meer brandde...Had vorige keer al problemen met dat licht, toen heb ik al die kabels gewoon lekker doorgetrokken van links naar rechtsquote:
U2?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gelukkig is er na dit werkelijk prachtige muzikale hoogstandje van Queen weer wat schitterends te horen.
Er zijn ook radio's op batterijen hoor, de meeste doucheradio's hebben zo'n scanradio-systeem. Die is dus niet verboden...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:50 schreef Anne04 het volgende:
Pff, eerste schooldag zit er alweer op.
Telefoons en mp3-spelers zijn voortaan verboden, hoe moet ik nu 3fm luisteren tijdens de lessen?![]()
Heb er al een geregeldquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er zijn ook radio's op batterijen hoor, de meeste doucheradio's hebben zo'n scanradio-systeem. Die is dus niet verboden...![]()
Bono Must Die is een groep.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:10 schreef SilentChaos het volgende:
Dat gaat dan misschien weer tever
Hij mag wel met pensioenEn z'n platen ook
Argh, ze is lelluk!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:24 schreef purplerose het volgende:
ga pics van dr maken dan!
Ik was fan in 2000, net voordat ze groot werden. Naar ongeveer 11 concerten geweest. Dat was nog geweldig en toen vond ik Annequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:34 schreef cosmick het volgende:
[..]. Die andere chicks die er in zitten zijn nog wel aardig; al is die ene wel dik geworden.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | l e k k e r l a n g e p o s t m a k e n |
Ja man, i told yaquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:41 schreef SilentChaos het volgende:
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEG MET DIE FOTO
De tering
[ code verwijderd ]
ZoKan ik tenminste goed naar beneden scrollen zonder dat te zien
Ik ga ook richting filequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:28 schreef SilentChaos het volgende:
Tijd om naar huis te gaan
Tot morgen half 9 - 9 uur
En natuurlijk de nacht doortrekken met Annemiekequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:10 schreef -Hans- het volgende:
Haaaaaaaaj![]()
Het is weer tijd hoor.... tijd voor MetMichiel en daarna MoveYourAss ! 't belooft een lekker 3FM avondje te worden en ik zit er over te denken om een plaat te requesten (The Shins - Phantom Limb aangezien Rudy al een andere plaat van The Shins gaat draaien).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |