Probeer dan Sky Radio eens, non-stop muziek!quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, he-le-maal niets. Gewoon muziek horen
.
Nah, daar heb je geen dj die af en toe nog es wat leuks er tussendoor brengtquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Probeer dan Sky Radio eens, non-stop muziek!![]()
Wrom?quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:09 schreef purplerose het volgende:
Komop zeg, kaartjes voor iets winnen hoort bij de radio man!
quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:11 schreef purplerose het volgende:
Het is een traditie goftedomme ja!
Mooi, mij ook.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:01 schreef MichielV het volgende:
Ik ken geen enkele zender met al 246 topics in 8,5 maand tijd, dus met de liefde zit het wel goed dunkt me. En laten we het in godsnaam nooit allemaal eens worden over muziek, want dat lijkt me toch ellendig saai!
Morgen in MetMichiel gewoon weer z'n lowlands ervaringen denk ik..quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, mooi, zijn we daar ook weer een jaar (minus 3 weken) vanaf.
Dacht net hetzelfde...quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:20 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf wacht weer op foto's van je-weet-wel-wie...![]()
Ik was al aan 't zoekenquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:20 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf wacht weer op foto's van je-weet-wel-wie...![]()
Nee want zij is geilquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:24 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Kan er ook een Joss Stone-loos topic komen?
Een beetje?quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:23 schreef Sirolf het volgende:
Zoals je ziet wordt 't een beetje voorspelbaar...
Nee.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:24 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Kan er ook een Joss Stone-loos topic komen?
Hahahaquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:57 schreef Sirolf het volgende:
Hee, draaien ze op 3FM nou de censored versie van Teenagers? Opvallend!
* Sirolf heeft de verliezer van de singlestrijd gerequest.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:57 schreef Sirolf het volgende:
Hee, draaien ze op 3FM nou de censored versie van Teenagers? Opvallend!
* Sirolf heeft de verliezer van de singlestrijd gerequest.
Volgens mij hoorde ik 'sh...t' ipv 'shit' in het refrein. Dat viel me op.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:01 schreef Maricha het volgende:
[..]
tis de single die uitgedeeld is....
Dan hebben jullie de gecensureerde versie gekregen..quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:01 schreef Maricha het volgende:
[..]
tis de single die uitgedeeld is....
Ohh, ben jij FlorisD van WM?quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgens mij hoorde ik 'sh...t' ipv 'shit' in het refrein. Dat viel me op.![]()
Badeenden, mensen, badeenden! Het is één groot vlokfeest hier!quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:24 schreef Glacier het volgende:
Die heeft natuurlijk dingen over prijzen rond lopen schreeuwen
Michiel zegt net dat ie er niets van weet!quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:18 schreef TheArt het volgende:
Ik lees hier wat over Lowlands op een andere site: 'fucking hell, die gast in dat eiland met die megafoon een paar nachten terug'
Michiel, wat heb je nou weer uitgespookt met die megafoon van je![]()
Nee, Nee.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:32 schreef Maricha het volgende:
[..]
Michiel zegt net dat ie er niets van weet!
Jajaquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:32 schreef Maricha het volgende:
Michiel zegt net dat ie er niets van weet!
Nou ik weet heel zeker dat hij het niet was, want de megafoon lag gewoon op de redactie. Die had hij ook echt niet mee mogen nemen van mijquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:39 schreef Glacier het volgende:
[..]
Jaja
Vraag eens of ie erg dronken was?
Gaat Michiel met jou op stap, of ga jij met Michiel op stap?quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:41 schreef Maricha het volgende:
[..]
Nou ik weet heel zeker dat hij het niet was, want de megafoon lag gewoon op de redactie. Die had hij ook echt niet mee mogen nemen van mij
was een grapje, dat bepaalt hij zelfquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:43 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Gaat Michiel met jou op stap, of ga jij met Michiel op stap?
Gezien jou text, gok ik dat laatste
Waarom trouwens niet?
quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:47 schreef Toad het volgende:
Nog een jaar tot Lowlands 2008. Wat moet ik in die tussentijd doen?
Naar school gaan...?quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:47 schreef Toad het volgende:
Nog een jaar tot Lowlands 2008. Wat moet ik in die tussentijd doen?
Ej Maricha heeft 3FM ook opnames mogen maken van Calvin Harris en The Shins?quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:46 schreef Maricha het volgende:
[..]
was een grapje, dat bepaalt hij zelf
Maar hoe bedoel je dat op stap gaan met Michiel?
Weet ik niet uit mijn hoofd.....quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ej Maricha heeft 3FM ook opnames mogen maken van Calvin Harris en The Shins?
Gisteravond waren The Shins iig op tv te zien.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ej Maricha heeft 3FM ook opnames mogen maken van Calvin Harris en The Shins?
Valt me een beetje van je tegen... geintje !quote:
Dat meen je niet? 3 Voor 12 ???? Oeh, hopelijk gaan ze dat nog even herhalen..quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:55 schreef IedeK. het volgende:
Gisteravond waren The Shins iig op tv te zien.
Phantom Limb is toff!
Nederland 3 was het, 3 voor 12 hebben we hier niet.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat meen je niet? 3 Voor 12 ???? Oeh, hopelijk gaan ze dat nog even herhalen..
Phantom Limb is geweldig! Net even op de playlist van 3FM gekeken en de plaat staat er niet op. Dat is opzich wel goed nieuws want dan is de kans wat groter dat 'ie Megahit wordt.![]()
Maricha / Michiel
Op ned 3 is wel eens een programma wat volgens mij 3 voor 12 heet, dacht ik. Wel lachen want dat heb ik vorige week gezien en dat was wel tof!quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:59 schreef IedeK. het volgende:
Nederland 3 was het, 3 voor 12 hebben we hier niet.![]()
Yeah !quote:
Volgens mij is dit niet de Lowlands uitvoering.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:33 schreef -Hans- het volgende:
The Shins - Phantom Limb (Lowlands uitvoering) NU op 3FM !!!!!!!!!
Klopt ! hoopte ik eigenlijk op, maar dit is ook prima.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:34 schreef IedeK. het volgende:
Volgens mij is dit niet de Lowlands uitvoering.
Jaaaa Marc, dit is er weer eentje om in te lijsten, maar dan wel in een lijstje met een mooi gouden randje eromheen. Goh, echt weer zo'n plaat waar je over een paar jaar met veel plezier aan terug denkt. Refrein is werkelijk geweldig en blijft zo lekker hangen. Toffe is ook dat ik de plaat als eerste op radio 1 hoorde en toen geen idee had wie het was, maar het kwartje was toen al wel gevallen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:35 schreef Marc63 het volgende:
Damn wat is dit toch een vette plaat. Ik was eigenlijk al weg, maar ik kom er speciaal voor terug om het nog maar ff te zeggen.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:42 schreef D.Rose het volgende:
*stokbroodje gehakt stroganoff naar binnen werkt
Ik heb van woensdag tot zondag (4 nachten) in totaal nog geen 8 uur geslapen, dus ik ben vrij moe..en ik moet er morgenochtend ook weer vroeg uit..quote:
Opzich een goede redenquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:50 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik heb van woensdag tot zondag (4 nachten) in totaal nog geen 8 uur geslapen, dus ik ben vrij moe..en ik moet er morgenochtend ook weer vroeg uit..
Trusten man!quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:50 schreef Glacier het volgende:
Ik heb van woensdag tot zondag (4 nachten) in totaal nog geen 8 uur geslapen, dus ik ben vrij moe..en ik moet er morgenochtend ook weer vroeg uit..
Ja goed he!! En ik ben sekoerietie daar die dagquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:57 schreef Toad het volgende:
Ha PR, dat festival van de beschaving, wat je zo promoot, heeft best een tof programma!
Amen. Heel dat Lowlands zal mij persoonlijk namelijk aan mijn derriere oxiderenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kan een 3FM-dj ook een zin ZONDER 'Lowlands' uitspreken? Ongelooflijk. Alsof Lowlands gelijkstaat aan de verschijning van Jezus op aarde ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |