M'n Nissan kapte m'n rechter grootlicht ermee waardoor m'n dashboardlampje ook niet meer brandde...Had vorige keer al problemen met dat licht, toen heb ik al die kabels gewoon lekker doorgetrokken van links naar rechtsquote:
U2?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gelukkig is er na dit werkelijk prachtige muzikale hoogstandje van Queen weer wat schitterends te horen.
Er zijn ook radio's op batterijen hoor, de meeste doucheradio's hebben zo'n scanradio-systeem. Die is dus niet verboden...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:50 schreef Anne04 het volgende:
Pff, eerste schooldag zit er alweer op.
Telefoons en mp3-spelers zijn voortaan verboden, hoe moet ik nu 3fm luisteren tijdens de lessen?![]()
Heb er al een geregeldquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er zijn ook radio's op batterijen hoor, de meeste doucheradio's hebben zo'n scanradio-systeem. Die is dus niet verboden...![]()
Bono Must Die is een groep.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:10 schreef SilentChaos het volgende:
Dat gaat dan misschien weer tever
Hij mag wel met pensioenEn z'n platen ook
Argh, ze is lelluk!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:24 schreef purplerose het volgende:
ga pics van dr maken dan!
Ik was fan in 2000, net voordat ze groot werden. Naar ongeveer 11 concerten geweest. Dat was nog geweldig en toen vond ik Annequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:34 schreef cosmick het volgende:
[..]. Die andere chicks die er in zitten zijn nog wel aardig; al is die ene wel dik geworden.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | l e k k e r l a n g e p o s t m a k e n |
Ja man, i told yaquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:41 schreef SilentChaos het volgende:
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEG MET DIE FOTO
De tering
[ code verwijderd ]
ZoKan ik tenminste goed naar beneden scrollen zonder dat te zien
Ik ga ook richting filequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:28 schreef SilentChaos het volgende:
Tijd om naar huis te gaan
Tot morgen half 9 - 9 uur
En natuurlijk de nacht doortrekken met Annemiekequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:10 schreef -Hans- het volgende:
Haaaaaaaaj![]()
Het is weer tijd hoor.... tijd voor MetMichiel en daarna MoveYourAss ! 't belooft een lekker 3FM avondje te worden en ik zit er over te denken om een plaat te requesten (The Shins - Phantom Limb aangezien Rudy al een andere plaat van The Shins gaat draaien).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |