Neem een pallet Starbucks koffie mee en je bent binnen bij Michiel en Maricha.quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:23 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dies vast net zo makkelijk om te kopen als Giel was met een fles goeie colaen de portier liet ons lief binnen
Nee, om niemand zomaar binnen te laten. Omkopen heeft ook geen zin.quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:22 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Nu lachen of we bonjouren je de tent uitzeker?
Sympathiek!quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:25 schreef Maricha het volgende:
[..]
Nee, om niemand zomaar binnen te laten. Omkopen heeft ook geen zin.
Ik ga wel eens met Michiel overleggen of we de vaste forummers van hier een keertje langs kunnen laten komen tijdens de uitzending......
Dat klopt! Die ging ik voor Michiel halen!quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:26 schreef Toad het volgende:
[..]
Sympathiek!
Volgens mij stond je vrijdag samen met mij in de rij voor de sate + friet bij La Place. Maar durfde geen hoi te zeggen.
Ik zei het je al Toad!quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:28 schreef Maricha het volgende:
[..]
Dat klopt! Die ging ik voor Michiel halen!
Zeg dan wat! Vind ik ook juist leuk!
Dat zou tof zijnquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:25 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik ga wel eens met Michiel overleggen of we de vaste forummers van hier een keertje langs kunnen laten komen tijdens de uitzending......
quote:
Ja, ik twijfelde ook een beetje of jij het was. Volgende keer zeg ik hoi! Heb jij nog een leuk festival gehad? Nog hoogtepunten enzo? Of was je vooral aan het werk?quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:28 schreef Maricha het volgende:
[..]
Dat klopt! Die ging ik voor Michiel halen!
Zeg dan wat! Vind ik ook juist leuk!
Oke, oke.quote:
Op eens snappen we allemaal weer waarom we altijd zo lief lachen en naar je zwaaien als je ons topic betreed.quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:25 schreef Maricha het volgende:
[..]
het was TOP! Super!quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:32 schreef Toad het volgende:
[..]
Ja, ik twijfelde ook een beetje. Volgende keer zeg ik hoi! Heb jij nog een leuk festival gehad? Nog hoogtepunten enzo? Of was je vooral aan het werk?
[..]
Oke, oke.![]()
Dat was te verwachten...quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:41 schreef Marc63 het volgende:
Ik zie net dat het filmpje van het slap-incident Michiel's weblog heeft bereikt
quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:39 schreef Maricha het volgende:
[..]
het was TOP! Super!
Hoogtepunt was met 8 man van achterin de Grolsch (tijdens de 90's party zaterdagavond) helemaal naar voorin, binnen een paar minuten in polonaise! Iedereen ging aan de kant en/of mee doen
Pigeon Detectives ook gezien. Dat was inderdaad een leuk springfeestje!quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:39 schreef Maricha het volgende:
Qua muziek: de 2 optredens die ik graag had willen zijn, kon niet vanwege werk (Mika & Killers), maar ook erg leuk vond ik: Just Jack, The Shins, Pigeon Detectives.
De snelheid verbaast me wel. Is Michiel toch niet zo brak? Of kwam ie thuis en ging ie meteen naar YouTube surfen om te kijken of iemand het fragment bewaard had?quote:
Ja, die klap in z'n gezicht is vast ook een van zijn "hoogtepunten"quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:41 schreef Marc63 het volgende:
Ik zie net dat het filmpje van het slap-incident Michiel's weblog heeft bereikt
Als het op internetzaken aankomt is Michiel meestal erg snel.quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:44 schreef Marc63 het volgende:
[..]
De snelheid verbaast me wel. Is Michiel toch niet zo brak? Of kwam ie thuis en ging ie meteen naar YouTube surfen om te kijken of iemand het fragment bewaard had?
Waar wordt Michiel nou niet hyper van?quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:48 schreef purplerose het volgende:
Michiel is van brakheid gewoon hyper
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |