quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hij ook:
[afbeelding]
Als de fax aangekomen is tenminste...
Een stoomboot dan?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:47 schreef Againzender het volgende:
Nou, waar die zomer is: geen idee. Ik weet wel wat er op dit moment uit Duitsland aankomt richting het zuiden.
nee, geen badeend![]()
het is nat in elk gevalquote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Een stoomboot dan?![]()
Of toch een monster?
Och, alleen Limburg krijgt ermee te maken. Ik krijg er hier geen last van.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
het is nat in elk geval
http://www.buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soort=loop1uur_bliksem
Dus ik had Toad aan de telefoon net?quote:
Als er iemand opnam met de naam "Tobias" zou dat weleens waar kunnen zijn.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:11 schreef Maricha het volgende:
[..]
Dus ik had Toad aan de telefoon net?
Ja ik weet dat hij Tobias heet en ik had een Tobias aan de telefoon....maar ik zou denken dat Tobias zich wel kenbaar had gemaakt als Toad??quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als er iemand opnam met de naam "Tobias" zou dat weleens waar kunnen zijn.
Anders was het puur toeval qua request.
Dat zou zomaar kunnen, maar waar is " onze " Toad eigenlijk?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:11 schreef Maricha het volgende:
Dus ik had Toad aan de telefoon net?
Tja, Maricha, niet alle FOK!Kers zijn als SunChaser, die trots naar 3 belt, om dan te zeggen "MET SUNCHASER VAN FOK SPREEK JE!"quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:15 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ja ik weet dat hij Tobias heet en ik had een Tobias aan de telefoon....maar ik zou denken dat Tobias zich wel kenbaar had gemaakt als Toad??
Nee, maar tegen mij buiten de uitzending welquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:22 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Tja, Maricha, niet alle FOK!Kers zijn als SunChaser, die trots naar 3 belt, om dan te zeggen "MET SUNCHASER VAN FOK SPREEK JE!"
Uiteraard tijdens Ekstra Weekend, zodat z'n nick ook nog eens in koor herhaald wordt...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:22 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Tja, Maricha, niet alle FOK!Kers zijn als SunChaser, die trots naar 3 belt, om dan te zeggen "MET SUNCHASER VAN FOK SPREEK JE!"
Klint wel lekker eigenlijk...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:18 schreef -Hans- het volgende:
En hier is de danceversie van Join me: YouTube - HIM - Join Me (Lightforce Dance Mix)
SUNTSJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSUUUUUUUUUUUUUURRRRRRRRRRRRR!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Uiteraard tijdens Ekstra Weekend, zodat z'n nick ook nog eens in koor herhaald wordt...
Ik denk dat hij verlegen werd, toen hij jou aan de telefoon kreeg...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:23 schreef Maricha het volgende:
[..]
Nee, maar tegen mij buiten de uitzending wel
Ik zie je telkens ijverig met de telefoon in de handenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:23 schreef Maricha het volgende:
[..]
Nee, maar tegen mij buiten de uitzending wel
Probeer je nou een date te ritselen?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:26 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik denk dat hij verlegen werd, toen hij jou aan de telefoon kreeg...![]()
De titels horen wel bij elkaar trouwens, want om auto's te achtervolgen moet je echt wel kunnen rennen, en hard ook!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:30 schreef TheVulture het volgende:
'Run'... bijna net zo mooi als Chasing Cars
Zit ze weerquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:27 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik zie je telkens ijverig met de telefoon in de handen
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De titels horen wel bij elkaar trouwens, want om auto's te achtervolgen moet je echt wel kunnen rennen, en hard ook!
Als je een flintstone auto hebtquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De titels horen wel bij elkaar trouwens, want om auto's te achtervolgen moet je echt wel kunnen rennen, en hard ook!
Dat is o.a. mijn werkquote:
quote:
Echt nietquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:36 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Leuk! Toch lijkt de andere kant van de desk (Waar de andere M staat) stukken leuker!
Is wel een leuk experiment.. de rollen omdraaien een avondjequote:
Smaken verschillen.quote:
Zeker niet!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is wel een leuk experiment.. de rollen omdraaien een avondje
Of voor een dagje, bijvoorbeeld op Secretaressedag (derde donderdag van april).quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Echt wel! Het lijkt me leuker om op de radio te zijn, de luisteraars te entertainen, en wat hete hits te draaien, dan producer te zijn, die de telefoon opneemt.quote:
Lijkt mij wel leuk, kun je ook even revanche nemen met de Megafoonquote:
Dan zou ik mailenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:28 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Probeer je nou een date te ritselen?
Jij? Bedoel je zeker...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:27 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik zie je telkens ijverig met de telefoon in de handen
In Michiel's OOOOOOOOOOOOOOOOOORRRRRRRRRRRRR!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Lijkt mij wel leuk, kun je ook even revanche nemen met de Megafoon
Ben geen secretaresse..........quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Of voor een dagje, bijvoorbeeld op Secretaressedag (derde donderdag van april).
Wisseling van de wacht *wisseling-van-de-wacht-smilie*quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En doe echt wel veel meer dan dat, gelukkigquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:40 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Echt wel! Het lijkt me leuker om op de radio te zijn, de luisteraars te entertainen, en wat hete hits te draaien, dan producer te zijn, die de telefoon opneemt.
Ik dacht dat je bij 3FM makkelijk geld kon verdienen, bah, valt dat weer tegen..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:43 schreef Maricha het volgende:
[..]
En doe echt wel veel meer dan dat, gelukkig
Weet ik, maar veel 'normale' luisteraars zullen wel die associatie hebben, vandaar.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:43 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ben geen secretaresse..........
Was het maar waar..........het is soms echt heul hard werken, en soms ook heel relaxt hoorquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:44 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bij 3FM makkelijk geld kon verdienen, bah, valt dat weer tegen..![]()
Naja, gelukkig dan maar dat je veel meer doet
Ja, zoals die Cocktail-uitzending van Extra Weekend, dan wil je best producer zijnquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:47 schreef Maricha het volgende:
[..]
Was het maar waar..........het is soms echt heul hard werken, en soms ook heel relaxt hoor
Tja, als je veel naar Mika luistert dan wordt je wel tot relaxen aangezet.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:47 schreef Maricha het volgende:
[..]
Was het maar waar..........het is soms echt heul hard werken, en soms ook heel relaxt hoor
Domien had het volgens mij prima naar zn zin toen. Toen hij zn N95 uit zn broek toverde waren de dames niet meer weg te slaanquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:48 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ja, zoals die Cocktail-uitzending van Extra Weekend, dan wil je best producer zijn![]()
Relax, take it easy!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:49 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Tja, als je veel naar Mika luistert dan wordt je wel tot relaxen aangezet.
Heb het filmpje op zn weblog gezienquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:50 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Domien had het volgens mij prima naar zn zin toen. Toen hij zn N95 uit zn broek toverde waren de dames niet meer weg te slaan
Dat wordt leuk volgende week. Maar aangezien Domien dan weer terug is, hoeft Maricha dat niet te doorstaan.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:53 schreef Feivel1 het volgende:
Maricha: PLUNK!
Het is ook zwaar he, met Michiel en Eric.
Hoe maak jij je op? Lippenstift en een beetje rouge?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel maakt zich op voor de volgende buien.
Domien viel juist in voor Maricha, toch?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:57 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat wordt leuk volgende week. Maar aangezien Domien dan weer terug is, hoeft Maricha dat niet te doorstaan.
Nee geweldigquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:53 schreef Feivel1 het volgende:
Maricha: PLUNK!
Het is ook zwaar he, met Michiel en Eric.
Nee dus.... Domien heeft een andere taak op Lowlandsquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:57 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat wordt leuk volgende week. Maar aangezien Domien dan weer terug is, hoeft Maricha dat niet te doorstaan.
Ja, en naaldhakken.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Hoe maak jij je op? Lippenstift en een beetje rouge?
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:58 schreef Maricha het volgende:
[..]
Nee geweldig![]()
![]()
![]()
Nu al zin in volgende week productie op de vrijdag op Lowlands
Mooier zelfsquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:30 schreef TheVulture het volgende:
'Run'... bijna net zo mooi als Chasing Cars
Hoop dat we hem dan heel houden, ipv dat op het terrasje in portugalquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:59 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Bang dat Domien zn Lowlands ontmaagding niet gaat overleven?
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:00 schreef Maricha het volgende:
Tot morgen!!
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:00 schreef D.Rose het volgende:
[..]
en ik maar denken dat dat Joss Stone op die foto's was
Had het gelezen op de site van Domien, wat een verhaal zeg.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:00 schreef Feivel1 het volgende:
Hoop dat we hem dan heel houden, ipv dat op het terrasje in portugal
jaaaa! ik bel wel weer vanuit badquote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:00 schreef Maricha het volgende:
Tot morgen!!
als Axel maar zendtijd krijgtquote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
jaaaa! ik bel wel weer vanuit bad
en op nemen met Againzender van fok!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:22 schreef borisz het volgende:
[..]
als Axel maar zendtijd krijgtjij bent genoeg te horen
![]()
ik wel ja, maar Axel is steeds zo stil in de uitzendingquote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:22 schreef borisz het volgende:
[..]
als Axel maar zendtijd krijgtjij bent genoeg te horen
![]()
Da's zo foutquote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:24 schreef borisz het volgende:
[..]
en op nemen met Againzender van fok!![]()
Is dit Poalo? Klinkt meer als Opa loquote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:34 schreef TheVulture het volgende:
Elke keer als ik die live-versie van Paolo Nutini hoor denk ik dat hij de CD niet zelf heeft ingezongen
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:38 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ga morgenochtend 9 dagen naar Frankrijk toe. Gaan jullie mij missen?
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:23 schreef IkWilbert het volgende:
Ik zie in de OP allemaal Fokkers die op 3FM zijn geweest, ik mis alleen mezelf nog![]()
Bij deze mijn spectaculaire optreden in "Claudia d'r Op" ergens in februari van het jaar 2005.
HIER dus
3 Doors Downquote:Oh ja, concert was errug gaaf!![]()
Ik heb toch geen 3 Doors Down concert gemist he?quote:
Dank uquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:12 schreef Sirolf het volgende:
DaMooks audiofragment staat op http://www.zshare.net/audio/306176510369a3/ al loopt zShare atm weer eens te kutten.
Heb m dus ook maar even op http://www.wikiupload.com/download_page.php?id=195140 gezet.
Wij hebben nog niet kennisgemaakt.... hoiquote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:12 schreef Guis het volgende:
Hey motherfokkers!
Claudia heeft het over 14 maart, toen was het concert???quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:55 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb toch geen 3 Doors Down concert gemist he?
Ah dus jij bent degene die ons vandaag zolang mogelijk uit bed gaat houdenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:12 schreef Guis het volgende:
Hey motherfokkers!
Drie uur lang alleen maar dampende, kneiterende, hete, flitsende hits!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:49 schreef wolfrolf het volgende:
Wat voor hete hits ga je draaien Guis?
Als eerste Krezip hoop ikquote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:49 schreef wolfrolf het volgende:
Wat voor hete hits ga je draaien Guis?
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:52 schreef Guis het volgende:
[..]
Drie uur lang alleen maar dampende, kneiterende, hete, flitsende hits!
Om maar even hoge verwachtingen te kweken...
Dat kan toch tegelijkquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:02 schreef purplerose het volgende:
Hmm, wat zal ik doen, me bed inkruipen of gaan luisteren
Ja, maar dan kan ik nie hier postenquote:
Tch maar eens een laptop met wifi aanschafen danquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:04 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ja, maar dan kan ik nie hier posten
Of een hele lange kabel.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
Tch maar eens een laptop met wifi aanschafen dan.
Ook een optie, maar wifi is toch fijner danquote:
Ik zal het mijn non bestaande sugardaddy vragenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
Tch maar eens een laptop met wifi aanschafen dan.
Hij was moe vanwege het rennen om op tijd te komen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:01 schreef Litton-Lane het volgende:
Gaat het wel goed met die nieuwslezer.![]()
quote:Sander de Heer zal vanaf 20 augustus het ochtendprogramma van Giel Beelen overnemen. Beelen gaat twee weken met vakantie en Sander zal daarom tussen 06:00 en 09:00 uur te horen zijn op 3FM. De dj van BNN is nu ook al in het weekend in de ochtend te horen.
"GIEL zal gedurende de twee weken meer op 'Het Huis van de Heer' gaan lijken maar uiteraard bevat het programma ook typische GIEL-onderdelen", zo laat een woordvoerster van de VARA aan RadioFreak weten.
Naast Sander de Heer zal ook Michiel Veenstra eenmalig Giel vervangen. Op woensdag 29 augustus presenteer de dj het ochtendprogramma.
Zolang De Heer maar geen kansloze zogenaamd grappige kutnaamspelletjes gaat doenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:18 schreef -Hans- het volgende:
3FM nieuws: Sander de Heer vervangt Giel Beelen op 3FM
[..]
[/b]
Tof! dan kan ik op ' wansmaak woensdag ' wakker worden met Veenstra Veenstra op de radio, leuk!
Wel doen he Guisquote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Als eerste Krezip hoop ik. Met dat nieuwe nummer
. Of Avril Lavigne met dat nieuwe nummer of Gwen Stefani met 4 in the morning
.
![]()
Hint hint.
Inderdaad, dat hoeft hij van mij ook niet te doen want ik vind dat best een kansloos iets... trusten Roelquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zolang De Heer maar geen kansloze zogenaamd grappige kutnaamspelletjes gaat doen.
Wat Hans zegt dus!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:29 schreef -Hans- het volgende:
Iemand hier die Sander Guis uit de brand kan helpen??
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:37 schreef Litton-Lane het volgende:
Litton gaat slapen, maar eerst nog een beetje lezen in een nieuw boek...
Trustequote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:33 schreef purplerose het volgende:
* purplerose blust Guis
of bedoel je dat niet
Ik zou een nummer van Plork en de Aannemers als megahit wel een stunt vinden.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Sander zoekt mensen die in een beginnende band spelen.
*pieuw* Pieuw* 3FM MEEEEEEEEEGAHIT Reverend and The Makers - Heavyweight Champion Of The World
Ik ookquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik zou een nummer van Plork en de Aannemers als megahit wel een stunt vinden.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wel doen he Guis.
LKiefst alle 3 achter elkaar aan het begin van je programma.
Haha nee, was er een Tobias dan?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hi Toad! had jij nou wat gerequest tijdens MetMichiel??
Ja!quote:
Ik wil geen greendayquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Als je goed luistert hoor je in Greenday wel iets van Krezip.
And we're off
Ek-stra weekend modus: Ik zal kijken wat ik voor je kan doen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:11 schreef DaMook het volgende:
Ik wil geen greenday. Ik wil Krezip en Gwen en Avril
.
Zeg nou zelf het zijn 3 topnummersquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:11 schreef -Hans- het volgende:
omg, je kind ' superman ' noemen.
[..]
Ek-stra weekend modus: Ik zal kijken wat ik voor je kan doen.![]()
Trustequote:
Avril vind ik echt vreselijk. Gwen gaat wel en de nieuwe Krezip mag er zeker wezen.quote:
Avril rocksquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:13 schreef -Hans- het volgende:
Trusten Borisz! ik ga zometeen je voorbeeld volgen.. ben ook al aardig moe.
[..]
Avril vind ik echt vreselijk. Gwen gaat wel en de nieuwe Krezip mag er zeker wezen.
Trustequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:16 schreef Sirolf het volgende:
Ik ga d'r ook maar eens vandoor, hoog tijd om te gaan slapen. Truste!
Nu maar hopen dat de ontvangst van 3FM op de radio naast m'n bed nog enigszins acceptabel, da's echt DRA-MA de afgelopen week (en de zenders er omheen zijn wel goed te ontvangen, vreemd...).
Fijne plaat is het he?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Sander zoekt mensen die in een beginnende band spelen.
*pieuw* 3FM MEEEEEEEEEGAHIT Reverend and The Makers - Heavyweight Champion Of The World
Je kan ook even bellen tijdens Ekstra Weekend. Domien is nog steeds op vakantie namelijk en Maricha is vandaag de inval-Domien en inval-boodschappenband.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:17 schreef Toad het volgende:
[..]
Fijne plaat is het he?
Ik hoorde hem net in de auto, direct even de volume hoger gezet.
Maar grappig dat er een Tobias belde. Die naam komt toch niet zo heel veel voor. Maar als Maricha graag met mij wil bellen, wil ik volgende week wel een plaat aanvragen hoor....![]()
![]()
Ik ben er nog evenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:17 schreef Toad het volgende:
Kom ik net thuis, gaat iedereen naar bed...
Truste dan enzo...
Stel je voor dat ik dan opeens een vlaag van zelfvertrouwen heb en haar mee uit eten vraag. Dan zit je misschien wel met een Maricha die helemaal into het Ekstra Weekend motto is en dan zegt: "ik zal kijken wat ik voor je kan doen!"quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je kan ook even bellen tijdens Ekstra Weekend. Domien is nog steeds op vakantie namelijk en Maricha is vandaag de inval-Domien en inval-boodschappenband.
Ze was er niet! Wel jammer, de musical viel eerlijk gezegd ook een beetje tegen. Maar was opzich wel leuke avond verder!quote:
Ow ,quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:21 schreef Toad het volgende:
[..]
Ze was er niet! Wel jammer, de musical viel eerlijk gezegd ook een beetje tegen. Maar was opzich wel leuke avond verder!
Belle is ze sowiesoquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:28 schreef Toad het volgende:
[..]
Als Belle - in Beauty and the Beast - was ze goed!
ik ben er niet waker van geworden in ieder gevalquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:56 schreef SilentChaos het volgende:
Goeiemorgen!
Giel was vannochtend weer scherp rond een uurtje of 7
Weet niet meer wat'ie zei, maar't was erg goed
Shit, je had je bivakmuts toch wel goed op?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hm, 1 minute over een overval hier een straat verderop.
Ze hadden 't over goede camerabeelden, dus als ik niet lang meer achter m'n pc zit.........quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:38 schreef cosmick het volgende:
[..]
Shit, je had je bivakmuts toch wel goed op?
Post dan nog wel eerst ff je hele Joss Stone collectiequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ze hadden 't over goede camerabeelden, dus als ik niet lang meer achter m'n pc zit.........
haha oh dat had ik dus nog niet gezienquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:44 schreef -Hans- het volgende:
Hej ! daar is Michiel Veenstra alweer (zit in de studio).![]()
Neemt dus zometeen de show over van Dolf. Leuk!
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:47 schreef Wheeling het volgende:
[..]
haha oh dat had ik dus nog niet gezien
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:42 schreef cosmick het volgende:
[..]
Post dan nog wel eerst ff je hele Joss Stone collectie. Voor het nageslacht.
Gave plaat!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maaruuh, ga er maar vanuit dat hij om 12:00 on-air gaat.![]()
Toploader - Achilles Heel
quote:Het is vrijdag, dus weer een flink aantal zendtijduren te vullen op 3FM.
Om 12 uur doe ik voorlopig voor het laatst Leuk Is Anders, volgende week is Dolf er weer. Vanavond om 19 uur een nieuwe Ek-Stra Weekend en vannacht is het weer freaktijd!
Tussen 1 en 4 ontvang ik Hanco Kolk (die weer tekeningen maakt bij alle liedjes) en ook Ancilla is er weer -- op Nederland 3 is dus ook kijkpret gegarandeerd.
http://www.michielveenstra.nl/
O. Hmm, dat was achteraf gezien helemaal niet zo verkeerd nee, die freaknacht.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
en ook Ancilla is er weer -- op Nederland 3 is dus ook kijkpret gegarandeerd.
![]()
Erg tof!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Janse Bagge Bend.
Een Limburgse klassieker.
iddquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Janse Bagge Bend.
Wat erg OKquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:05 schreef cosmick het volgende:
O. Hmm, dat was achteraf gezien helemaal niet zo verkeerd nee, die freaknacht.
Laten we het hopenquote:
jaaaaa goed manquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Janse Bagge Bend.
quote:De Janse Bagge Bend speelde in 1983 op Pinkpop, nadat ze gedreigd had bureau Pinkpop met een bulldozer omver te rijden.
Ik ken dat. Vooral het laden van grote foto's was een ramp hè.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Had toen net internet thuis. Was niet weg te slaan achter m'n pc met ISDN-aansluiting. Eerste maand: 700 gulden
. Tweede maand: 750 gulden
.
Yup. Maar goed, Joss was toen nog niet geboren bekend hèquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:29 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik ken dat. Vooral het laden van grote foto's was een ramp hè.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:06 schreef -Hans- het volgende:
Welke Michiel?
Veenstra! Veenstra!![]()
![]()
![]()
"hello Mr. Incredible"
jep zoietsquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:31 schreef Againzender het volgende:
He, hoor ik daar Astrid?
Ik zou zeggen, maak een pollquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:18 schreef Toad het volgende:
De MH kandidaten:
Foo Fighters - The Pretender
Saybia - Angel
Reverend and the makers - HWCOTW
Krezip - Play this game...
Voor twee weken maar hè?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:33 schreef X. het volgende:
Sander de Heer neemt het binnenkort van Giel over in de ochtend
Denk in elk geval dat het kauwgom liedje en de nieuwe Linkin Park afvallen want die zijn al tijdens het laatste uur van RabRadio gedraaid.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:18 schreef Toad het volgende:
De MH kandidaten:
Foo Fighters - The Pretender
Saybia - Angel
Reverend and the makers - HWCOTW (goede plaat!!!)
Krezip - Play this game...
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:33 schreef X. het volgende:
Sander de Heer neemt het binnenkort van Giel over in de ochtend
Én de Freaknacht met Veenstra, Kolk en Tilia.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:13 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Vanavond weer Ekstra Weekend [afbeelding]
Ben trouwens wel steeds meer te spreken over Fiction Plane, erg goede plaat imo.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:18 schreef Sirolf het volgende:
Nu de laatste keer Fiction Plane in de Megahit-uitvoering. Tijd voor een nieuwe!
Ancillaquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Én de Freaknacht met Veenstra, Kolk en Tilia.
Niet echt een spectaculaire plaat inderdaad...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
Die ben ik wel zat na een week dan.
niemand heeft flink betaald dusquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:28 schreef Sirolf het volgende:
ME-GA-HIT: Saybia - Angel [afbeelding]
Ik vrees alleen wel dat ik dit nummer na een week helemaal zat ben...
Maaruh, is het dan 100% zeker dat ze volgende week niet op Lowlands staat? Ik weet niet wat ze heeft, maar als ze nu al weet dat ze niet aanwezig zal zijn dan is het vast heftig.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:04 schreef Toad het volgende:
Nou Hans, ik ga toch naar Calvin Harris.
Lily Allen is ziek!![]()
[afbeelding]
Gerard en Michiel zijn de gekken.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er zitten daar in totaal 3 personen. Welke zijn er gek en welke niet?
Via de 'nieuwe topics'-pagina is dat niet zo moeilijk hoor.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:07 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Welkom, straks weer zoeken naar het nieuwe topic!
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:08 schreef Litton-Lane het volgende:
Meesterlijk beginHold that socker down
![]()
whehequote:
of Marco Borstatoquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:19 schreef Sirolf het volgende:
Jeroen Nieuwenhuize!
Straks wordt Ekdom nog vergelijken met Rick van Velthuysen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |