Had het gelezen op de site van Domien, wat een verhaal zeg.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:00 schreef Feivel1 het volgende:
Hoop dat we hem dan heel houden, ipv dat op het terrasje in portugal
jaaaa! ik bel wel weer vanuit badquote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:00 schreef Maricha het volgende:
Tot morgen!!
als Axel maar zendtijd krijgtquote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
jaaaa! ik bel wel weer vanuit bad
en op nemen met Againzender van fok!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:22 schreef borisz het volgende:
[..]
als Axel maar zendtijd krijgtjij bent genoeg te horen
![]()
ik wel ja, maar Axel is steeds zo stil in de uitzendingquote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:22 schreef borisz het volgende:
[..]
als Axel maar zendtijd krijgtjij bent genoeg te horen
![]()
Da's zo foutquote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:24 schreef borisz het volgende:
[..]
en op nemen met Againzender van fok!![]()
Is dit Poalo? Klinkt meer als Opa loquote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:34 schreef TheVulture het volgende:
Elke keer als ik die live-versie van Paolo Nutini hoor denk ik dat hij de CD niet zelf heeft ingezongen
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:38 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ga morgenochtend 9 dagen naar Frankrijk toe. Gaan jullie mij missen?
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:23 schreef IkWilbert het volgende:
Ik zie in de OP allemaal Fokkers die op 3FM zijn geweest, ik mis alleen mezelf nog![]()
Bij deze mijn spectaculaire optreden in "Claudia d'r Op" ergens in februari van het jaar 2005.
HIER dus
3 Doors Downquote:Oh ja, concert was errug gaaf!![]()
Ik heb toch geen 3 Doors Down concert gemist he?quote:
Dank uquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:12 schreef Sirolf het volgende:
DaMooks audiofragment staat op http://www.zshare.net/audio/306176510369a3/ al loopt zShare atm weer eens te kutten.
Heb m dus ook maar even op http://www.wikiupload.com/download_page.php?id=195140 gezet.
Wij hebben nog niet kennisgemaakt.... hoiquote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:12 schreef Guis het volgende:
Hey motherfokkers!
Claudia heeft het over 14 maart, toen was het concert???quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:55 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb toch geen 3 Doors Down concert gemist he?
Ah dus jij bent degene die ons vandaag zolang mogelijk uit bed gaat houdenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:12 schreef Guis het volgende:
Hey motherfokkers!
Drie uur lang alleen maar dampende, kneiterende, hete, flitsende hits!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:49 schreef wolfrolf het volgende:
Wat voor hete hits ga je draaien Guis?
Als eerste Krezip hoop ikquote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:49 schreef wolfrolf het volgende:
Wat voor hete hits ga je draaien Guis?
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:52 schreef Guis het volgende:
[..]
Drie uur lang alleen maar dampende, kneiterende, hete, flitsende hits!
Om maar even hoge verwachtingen te kweken...
Dat kan toch tegelijkquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:02 schreef purplerose het volgende:
Hmm, wat zal ik doen, me bed inkruipen of gaan luisteren
Ja, maar dan kan ik nie hier postenquote:
Tch maar eens een laptop met wifi aanschafen danquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:04 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ja, maar dan kan ik nie hier posten
Of een hele lange kabel.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
Tch maar eens een laptop met wifi aanschafen dan.
Ook een optie, maar wifi is toch fijner danquote:
Ik zal het mijn non bestaande sugardaddy vragenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
Tch maar eens een laptop met wifi aanschafen dan.
Hij was moe vanwege het rennen om op tijd te komen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:01 schreef Litton-Lane het volgende:
Gaat het wel goed met die nieuwslezer.![]()
quote:Sander de Heer zal vanaf 20 augustus het ochtendprogramma van Giel Beelen overnemen. Beelen gaat twee weken met vakantie en Sander zal daarom tussen 06:00 en 09:00 uur te horen zijn op 3FM. De dj van BNN is nu ook al in het weekend in de ochtend te horen.
"GIEL zal gedurende de twee weken meer op 'Het Huis van de Heer' gaan lijken maar uiteraard bevat het programma ook typische GIEL-onderdelen", zo laat een woordvoerster van de VARA aan RadioFreak weten.
Naast Sander de Heer zal ook Michiel Veenstra eenmalig Giel vervangen. Op woensdag 29 augustus presenteer de dj het ochtendprogramma.
Zolang De Heer maar geen kansloze zogenaamd grappige kutnaamspelletjes gaat doenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:18 schreef -Hans- het volgende:
3FM nieuws: Sander de Heer vervangt Giel Beelen op 3FM
[..]
[/b]
Tof! dan kan ik op ' wansmaak woensdag ' wakker worden met Veenstra Veenstra op de radio, leuk!
Wel doen he Guisquote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Als eerste Krezip hoop ik. Met dat nieuwe nummer
. Of Avril Lavigne met dat nieuwe nummer of Gwen Stefani met 4 in the morning
.
![]()
Hint hint.
Inderdaad, dat hoeft hij van mij ook niet te doen want ik vind dat best een kansloos iets... trusten Roelquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zolang De Heer maar geen kansloze zogenaamd grappige kutnaamspelletjes gaat doen.
Wat Hans zegt dus!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:29 schreef -Hans- het volgende:
Iemand hier die Sander Guis uit de brand kan helpen??
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:37 schreef Litton-Lane het volgende:
Litton gaat slapen, maar eerst nog een beetje lezen in een nieuw boek...
Trustequote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:33 schreef purplerose het volgende:
* purplerose blust Guis
of bedoel je dat niet
Ik zou een nummer van Plork en de Aannemers als megahit wel een stunt vinden.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Sander zoekt mensen die in een beginnende band spelen.
*pieuw* Pieuw* 3FM MEEEEEEEEEGAHIT Reverend and The Makers - Heavyweight Champion Of The World
Ik ookquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik zou een nummer van Plork en de Aannemers als megahit wel een stunt vinden.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wel doen he Guis.
LKiefst alle 3 achter elkaar aan het begin van je programma.
Haha nee, was er een Tobias dan?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hi Toad! had jij nou wat gerequest tijdens MetMichiel??
Ja!quote:
Ik wil geen greendayquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Als je goed luistert hoor je in Greenday wel iets van Krezip.
And we're off
Ek-stra weekend modus: Ik zal kijken wat ik voor je kan doen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:11 schreef DaMook het volgende:
Ik wil geen greenday. Ik wil Krezip en Gwen en Avril
.
Zeg nou zelf het zijn 3 topnummersquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:11 schreef -Hans- het volgende:
omg, je kind ' superman ' noemen.
[..]
Ek-stra weekend modus: Ik zal kijken wat ik voor je kan doen.![]()
Trustequote:
Avril vind ik echt vreselijk. Gwen gaat wel en de nieuwe Krezip mag er zeker wezen.quote:
Avril rocksquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:13 schreef -Hans- het volgende:
Trusten Borisz! ik ga zometeen je voorbeeld volgen.. ben ook al aardig moe.
[..]
Avril vind ik echt vreselijk. Gwen gaat wel en de nieuwe Krezip mag er zeker wezen.
Trustequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:16 schreef Sirolf het volgende:
Ik ga d'r ook maar eens vandoor, hoog tijd om te gaan slapen. Truste!
Nu maar hopen dat de ontvangst van 3FM op de radio naast m'n bed nog enigszins acceptabel, da's echt DRA-MA de afgelopen week (en de zenders er omheen zijn wel goed te ontvangen, vreemd...).
Fijne plaat is het he?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Sander zoekt mensen die in een beginnende band spelen.
*pieuw* 3FM MEEEEEEEEEGAHIT Reverend and The Makers - Heavyweight Champion Of The World
Je kan ook even bellen tijdens Ekstra Weekend. Domien is nog steeds op vakantie namelijk en Maricha is vandaag de inval-Domien en inval-boodschappenband.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:17 schreef Toad het volgende:
[..]
Fijne plaat is het he?
Ik hoorde hem net in de auto, direct even de volume hoger gezet.
Maar grappig dat er een Tobias belde. Die naam komt toch niet zo heel veel voor. Maar als Maricha graag met mij wil bellen, wil ik volgende week wel een plaat aanvragen hoor....![]()
![]()
Ik ben er nog evenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:17 schreef Toad het volgende:
Kom ik net thuis, gaat iedereen naar bed...
Truste dan enzo...
Stel je voor dat ik dan opeens een vlaag van zelfvertrouwen heb en haar mee uit eten vraag. Dan zit je misschien wel met een Maricha die helemaal into het Ekstra Weekend motto is en dan zegt: "ik zal kijken wat ik voor je kan doen!"quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je kan ook even bellen tijdens Ekstra Weekend. Domien is nog steeds op vakantie namelijk en Maricha is vandaag de inval-Domien en inval-boodschappenband.
Ze was er niet! Wel jammer, de musical viel eerlijk gezegd ook een beetje tegen. Maar was opzich wel leuke avond verder!quote:
Ow ,quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:21 schreef Toad het volgende:
[..]
Ze was er niet! Wel jammer, de musical viel eerlijk gezegd ook een beetje tegen. Maar was opzich wel leuke avond verder!
Belle is ze sowiesoquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:28 schreef Toad het volgende:
[..]
Als Belle - in Beauty and the Beast - was ze goed!
ik ben er niet waker van geworden in ieder gevalquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:56 schreef SilentChaos het volgende:
Goeiemorgen!
Giel was vannochtend weer scherp rond een uurtje of 7
Weet niet meer wat'ie zei, maar't was erg goed
Shit, je had je bivakmuts toch wel goed op?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hm, 1 minute over een overval hier een straat verderop.
Ze hadden 't over goede camerabeelden, dus als ik niet lang meer achter m'n pc zit.........quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:38 schreef cosmick het volgende:
[..]
Shit, je had je bivakmuts toch wel goed op?
Post dan nog wel eerst ff je hele Joss Stone collectiequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ze hadden 't over goede camerabeelden, dus als ik niet lang meer achter m'n pc zit.........
haha oh dat had ik dus nog niet gezienquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:44 schreef -Hans- het volgende:
Hej ! daar is Michiel Veenstra alweer (zit in de studio).![]()
Neemt dus zometeen de show over van Dolf. Leuk!
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:47 schreef Wheeling het volgende:
[..]
haha oh dat had ik dus nog niet gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |