Had het gelezen op de site van Domien, wat een verhaal zeg.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:00 schreef Feivel1 het volgende:
Hoop dat we hem dan heel houden, ipv dat op het terrasje in portugal
jaaaa! ik bel wel weer vanuit badquote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:00 schreef Maricha het volgende:
Tot morgen!!
als Axel maar zendtijd krijgtquote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
jaaaa! ik bel wel weer vanuit bad
en op nemen met Againzender van fok!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:22 schreef borisz het volgende:
[..]
als Axel maar zendtijd krijgtjij bent genoeg te horen
![]()
ik wel ja, maar Axel is steeds zo stil in de uitzendingquote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:22 schreef borisz het volgende:
[..]
als Axel maar zendtijd krijgtjij bent genoeg te horen
![]()
Da's zo foutquote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:24 schreef borisz het volgende:
[..]
en op nemen met Againzender van fok!![]()
Is dit Poalo? Klinkt meer als Opa loquote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:34 schreef TheVulture het volgende:
Elke keer als ik die live-versie van Paolo Nutini hoor denk ik dat hij de CD niet zelf heeft ingezongen
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:38 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ga morgenochtend 9 dagen naar Frankrijk toe. Gaan jullie mij missen?
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:23 schreef IkWilbert het volgende:
Ik zie in de OP allemaal Fokkers die op 3FM zijn geweest, ik mis alleen mezelf nog![]()
Bij deze mijn spectaculaire optreden in "Claudia d'r Op" ergens in februari van het jaar 2005.
HIER dus
3 Doors Downquote:Oh ja, concert was errug gaaf!![]()
Ik heb toch geen 3 Doors Down concert gemist he?quote:
Dank uquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:12 schreef Sirolf het volgende:
DaMooks audiofragment staat op http://www.zshare.net/audio/306176510369a3/ al loopt zShare atm weer eens te kutten.
Heb m dus ook maar even op http://www.wikiupload.com/download_page.php?id=195140 gezet.
Wij hebben nog niet kennisgemaakt.... hoiquote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:12 schreef Guis het volgende:
Hey motherfokkers!
Claudia heeft het over 14 maart, toen was het concert???quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:55 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb toch geen 3 Doors Down concert gemist he?
Ah dus jij bent degene die ons vandaag zolang mogelijk uit bed gaat houdenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:12 schreef Guis het volgende:
Hey motherfokkers!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |