Echt wel! Het lijkt me leuker om op de radio te zijn, de luisteraars te entertainen, en wat hete hits te draaien, dan producer te zijn, die de telefoon opneemt.quote:
Lijkt mij wel leuk, kun je ook even revanche nemen met de Megafoonquote:
Dan zou ik mailenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:28 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Probeer je nou een date te ritselen?
Jij? Bedoel je zeker...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:27 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik zie je telkens ijverig met de telefoon in de handen
In Michiel's OOOOOOOOOOOOOOOOOORRRRRRRRRRRRR!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Lijkt mij wel leuk, kun je ook even revanche nemen met de Megafoon
Ben geen secretaresse..........quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Of voor een dagje, bijvoorbeeld op Secretaressedag (derde donderdag van april).
Wisseling van de wacht *wisseling-van-de-wacht-smilie*quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is wel een leuk experiment.. de rollen omdraaien een avondje
En doe echt wel veel meer dan dat, gelukkigquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:40 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Echt wel! Het lijkt me leuker om op de radio te zijn, de luisteraars te entertainen, en wat hete hits te draaien, dan producer te zijn, die de telefoon opneemt.
Ik dacht dat je bij 3FM makkelijk geld kon verdienen, bah, valt dat weer tegen..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:43 schreef Maricha het volgende:
[..]
En doe echt wel veel meer dan dat, gelukkig
Weet ik, maar veel 'normale' luisteraars zullen wel die associatie hebben, vandaar.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:43 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ben geen secretaresse..........
Was het maar waar..........het is soms echt heul hard werken, en soms ook heel relaxt hoorquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:44 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bij 3FM makkelijk geld kon verdienen, bah, valt dat weer tegen..![]()
Naja, gelukkig dan maar dat je veel meer doet
Ja, zoals die Cocktail-uitzending van Extra Weekend, dan wil je best producer zijnquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:47 schreef Maricha het volgende:
[..]
Was het maar waar..........het is soms echt heul hard werken, en soms ook heel relaxt hoor
Tja, als je veel naar Mika luistert dan wordt je wel tot relaxen aangezet.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:47 schreef Maricha het volgende:
[..]
Was het maar waar..........het is soms echt heul hard werken, en soms ook heel relaxt hoor
Domien had het volgens mij prima naar zn zin toen. Toen hij zn N95 uit zn broek toverde waren de dames niet meer weg te slaanquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:48 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ja, zoals die Cocktail-uitzending van Extra Weekend, dan wil je best producer zijn![]()
Relax, take it easy!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:49 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Tja, als je veel naar Mika luistert dan wordt je wel tot relaxen aangezet.
Heb het filmpje op zn weblog gezienquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:50 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Domien had het volgens mij prima naar zn zin toen. Toen hij zn N95 uit zn broek toverde waren de dames niet meer weg te slaan
Dat wordt leuk volgende week. Maar aangezien Domien dan weer terug is, hoeft Maricha dat niet te doorstaan.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:53 schreef Feivel1 het volgende:
Maricha: PLUNK!
Het is ook zwaar he, met Michiel en Eric.
Hoe maak jij je op? Lippenstift en een beetje rouge?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel maakt zich op voor de volgende buien.
Domien viel juist in voor Maricha, toch?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:57 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat wordt leuk volgende week. Maar aangezien Domien dan weer terug is, hoeft Maricha dat niet te doorstaan.
Nee geweldigquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:53 schreef Feivel1 het volgende:
Maricha: PLUNK!
Het is ook zwaar he, met Michiel en Eric.
Nee dus.... Domien heeft een andere taak op Lowlandsquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:57 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat wordt leuk volgende week. Maar aangezien Domien dan weer terug is, hoeft Maricha dat niet te doorstaan.
Ja, en naaldhakken.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Hoe maak jij je op? Lippenstift en een beetje rouge?
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:58 schreef Maricha het volgende:
[..]
Nee geweldig![]()
![]()
![]()
Nu al zin in volgende week productie op de vrijdag op Lowlands
Mooier zelfsquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:30 schreef TheVulture het volgende:
'Run'... bijna net zo mooi als Chasing Cars
Hoop dat we hem dan heel houden, ipv dat op het terrasje in portugalquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:59 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Bang dat Domien zn Lowlands ontmaagding niet gaat overleven?
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:00 schreef Maricha het volgende:
Tot morgen!!
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:00 schreef D.Rose het volgende:
[..]
en ik maar denken dat dat Joss Stone op die foto's was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |