quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hij ook:
[afbeelding]
Als de fax aangekomen is tenminste...
Een stoomboot dan?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:47 schreef Againzender het volgende:
Nou, waar die zomer is: geen idee. Ik weet wel wat er op dit moment uit Duitsland aankomt richting het zuiden.
nee, geen badeend![]()
het is nat in elk gevalquote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Een stoomboot dan?![]()
Of toch een monster?
Och, alleen Limburg krijgt ermee te maken. Ik krijg er hier geen last van.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
het is nat in elk geval
http://www.buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soort=loop1uur_bliksem
Dus ik had Toad aan de telefoon net?quote:
Als er iemand opnam met de naam "Tobias" zou dat weleens waar kunnen zijn.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:11 schreef Maricha het volgende:
[..]
Dus ik had Toad aan de telefoon net?
Ja ik weet dat hij Tobias heet en ik had een Tobias aan de telefoon....maar ik zou denken dat Tobias zich wel kenbaar had gemaakt als Toad??quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als er iemand opnam met de naam "Tobias" zou dat weleens waar kunnen zijn.
Anders was het puur toeval qua request.
Dat zou zomaar kunnen, maar waar is " onze " Toad eigenlijk?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:11 schreef Maricha het volgende:
Dus ik had Toad aan de telefoon net?
Tja, Maricha, niet alle FOK!Kers zijn als SunChaser, die trots naar 3 belt, om dan te zeggen "MET SUNCHASER VAN FOK SPREEK JE!"quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:15 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ja ik weet dat hij Tobias heet en ik had een Tobias aan de telefoon....maar ik zou denken dat Tobias zich wel kenbaar had gemaakt als Toad??
Nee, maar tegen mij buiten de uitzending welquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:22 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Tja, Maricha, niet alle FOK!Kers zijn als SunChaser, die trots naar 3 belt, om dan te zeggen "MET SUNCHASER VAN FOK SPREEK JE!"
Uiteraard tijdens Ekstra Weekend, zodat z'n nick ook nog eens in koor herhaald wordt...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:22 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Tja, Maricha, niet alle FOK!Kers zijn als SunChaser, die trots naar 3 belt, om dan te zeggen "MET SUNCHASER VAN FOK SPREEK JE!"
Klint wel lekker eigenlijk...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:18 schreef -Hans- het volgende:
En hier is de danceversie van Join me: YouTube - HIM - Join Me (Lightforce Dance Mix)
SUNTSJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSUUUUUUUUUUUUUURRRRRRRRRRRRR!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Uiteraard tijdens Ekstra Weekend, zodat z'n nick ook nog eens in koor herhaald wordt...
Ik denk dat hij verlegen werd, toen hij jou aan de telefoon kreeg...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:23 schreef Maricha het volgende:
[..]
Nee, maar tegen mij buiten de uitzending wel
Ik zie je telkens ijverig met de telefoon in de handenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:23 schreef Maricha het volgende:
[..]
Nee, maar tegen mij buiten de uitzending wel
Probeer je nou een date te ritselen?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:26 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik denk dat hij verlegen werd, toen hij jou aan de telefoon kreeg...![]()
De titels horen wel bij elkaar trouwens, want om auto's te achtervolgen moet je echt wel kunnen rennen, en hard ook!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:30 schreef TheVulture het volgende:
'Run'... bijna net zo mooi als Chasing Cars
Zit ze weerquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:27 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik zie je telkens ijverig met de telefoon in de handen
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De titels horen wel bij elkaar trouwens, want om auto's te achtervolgen moet je echt wel kunnen rennen, en hard ook!
Als je een flintstone auto hebtquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De titels horen wel bij elkaar trouwens, want om auto's te achtervolgen moet je echt wel kunnen rennen, en hard ook!
Dat is o.a. mijn werkquote:
quote:
Echt nietquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:36 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Leuk! Toch lijkt de andere kant van de desk (Waar de andere M staat) stukken leuker!
Is wel een leuk experiment.. de rollen omdraaien een avondjequote:
Smaken verschillen.quote:
Zeker niet!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is wel een leuk experiment.. de rollen omdraaien een avondje
Of voor een dagje, bijvoorbeeld op Secretaressedag (derde donderdag van april).quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is wel een leuk experiment.. de rollen omdraaien een avondje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |